Гроздето е кисело…


Продължавам да се пуля невярващо на лицемерието на некои хора относно чалгата и изобщо чалга-културата в най-общ смисъл. Да бе, ясно, мразите всичката тая пошлост, не одобрявате изрусените секс-кукли и гледате отвисоко на потните селски бекове в местната чалготека. И аз така правя (особено гледането отвисоко – специалист съм по тва).

Ама да наречеш русите, силиконени, фотошопени създания грозни, трябва да си или много самозаблуден или ебаси лицемера, честно…

Поводът за това ми поредно възмущение са реакциите в коментарите на предишната ми статия, третираща дините на една чалгарка и тяхната склонност да рекламират мастика, докато напират да излязат от скромно скроения (сиреч – със скромно количество плат) бански. Масово, особено мъжете, се възмущават как някой можел да хареса такава жена, като участничката в рекламата (името й ми убягва в момента). Твърдят, че изкуствено русите, изкуствено цицести и изкуствено пеещи бамбини са грозни и дори противни!

Да бе…

Има жени, с които повечето мъже знаят, че никога, ама никога няма да бъдат. Такива жени, както казва картин картофски, никога не се случват на учители, журналисти и инженери. Виждали сте ги – нагласени, оформени от целодневни посещения на спа и козметични салони, както и от вещата пластичнохирургическа ръка мацки, чиято цел в живота е да изглеждат добре, а професията им е да накарат някой богат мъж да ги издържа.

Ясно е, че всеки си има вкус, но тези жени са специално скулптурирани и нагласени така, че да покриват максимално много усреднените критерии за красота на всенародното мъжко население и външният им вид включва основни неща като гладка кожа, форма на гърдите, пропорции на лицето и тялото, от които зависи голям процент от това, което определяме като “красива жена”. Т.е. даже някоя от тях да не ти е идеалът за жена, няма как да ти се вижда грозна (освен ако не се кефиш на пъпчиви, с телосложение на табуретка създания).

Населението с по-ограничени финансови и интелектуални възможности и съответно по-първични и неподправени реакции (а.к.а собственици на тунинговани голфчета, както и на второразредни блогове, примерно) знае, че скулптурираните жени са далеч извън обсега му, но безпритеснително точи лиги по тях. Но тия, дето им се ще да изглеждат по-интелектуални, не могат да си позволят да точат лиги. Те не одобряват културата на сексуално обективизиране на жените, представянето им като предмети за мъжки престиж, усилията за доближаване до нереално перфектен образ чрез пластична хирургия, грим и фотошоп. И някак срамно е да не одобряват културата, пък да точат лиги, нали.

Затова…

Такова морално противоречие предизвиква един вътрешен, душевен дискомфорт, преминаващ в чиста злобичка. Ясно е, че няма да имаш такава жена никога, защо пък да не кажеш, че я намираш за грозна? Обществото на псевдо-интелектуалните чекиджии ще одобри, защото показваш, че си позьор като тях, а и ти след време успяваш да заблудиш даже себе си, че не харесваш такива жени по чисто естетически причини, никога не си ги харесвал и няма как да ги харесаш. Защо ли обаче като видиш подобна жена на улицата, ти висва ченето и жадно (па макар и прикрито) я изяждаш с поглед?

Не ме разбирайте погрешно – и аз предпочитам алтернативни мацки с малки цици. Русите секс-куклички са красиви, но далеч не са ми идеалът за жена, още повече, че индустрията, която кара малките момиченца да мечтаят за богати мъже, които ще им купят силиконови бюстове, ми е силно ненавидна – но ако, образно казано, ми позвъни някоя от тях на вратата, никак няма да я изгоня, вервай ми 🙂

Неслучайно народната приказка се подиграва на лисицата, която не може да стигне гроздето, затова го обявява за кисело. Щото да се правиш, че не харесваш нещо, само защото то не е в обсега на възможностите ти, или за да се направиш на много културен, е смешно и жалко.

Атлас изправи рамене
Комерсиално блогване

Коментари

  1. Човек, ти за пластична хирургия, гримове и добавяне на коси не си ли чувал? Ако за тия не си, то поне за фотошоп съм сигурен, че си чувал. Сега ще кажеш, ама какво лошо има в това. Ми нищо, (ако те кефи изкуственото). За мен има значение как изглежда жената сутрин като се събуди. Иначе щях просто да си взема една надуваема кукла (чувам, че вече като истински ги правели) и си решавам проблема за много време напред. Само, че не си падам по екстенжъни.
    между другото вчера в квартала видях един плакат на Лили Иванова. като 18-годишна я бяха докарали! Тъкмо по твой вкус! 😉

  2. Добре си го казал. Аз ако имах излишни средства за закупуване на подобни услуги, бих направил едно тайно проучване, своеобразна БЛОГЪРСКА ИГРА, примерно тайно да пусна на видни ‘естети’ – елитни блогъри и коментиращи – по една сексбомба да им звънне на вратата и да им гледаме сеира. Да видим кой колко е принципен тогава и кво му е отношението към ‘пошлостта’.

  3. Иво, няма жена, където като се събуди и да е чорлава, най-малкото, и да не и мирише дъха на кисело …

  4. *’и да не е’, исках да кажа ..

  5. Калин Мариов
    14/07/2009 - 09:33

    Господин Стойков, намирам, че това е статия в духа на нонконформизма. Нарочно дело, с обратните на естетическите виждания на интелектуалците (които са 80% от читателите на този блог) за женската красота, което цели нищо повече от по-висока читаемост. Почти съм сигурен, че е така. А вие, уважаеми коментиращи след мен?

  6. Ванко
    14/07/2009 - 09:36

    Андреа е името, дето ти убягва. Виж как знам, а чалгата ми е много далечна. Ако не бяха всичките тия възмутени писания за рекламата хич нямаше да и знам името.
    А ако черпи една мастика, няма да и откажа.

  7. БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ
    14/07/2009 - 09:40

    Признавам, че успя да бръкнеш в гъзовете на псевдопуританите. Евала 🙂

  8. Марио Пешев
    14/07/2009 - 09:46

    Виждали сте ги – нагласени, оформени от целодневни посещения на спа и козметични салони, както и от вещата пластичнохирургическа ръка мацки, чиято цел в живота е да изглеждат добре, а професията им е да накарат някой богат мъж да ги издържа.

    Много силна идея – някои работим инженери, бизнесмени, продавачи, учители на фулл тайм. Мацките пък се гримират, пазаруват дрехи, фризират се, правят си операции и следят клюките, което си е работа на фулл тайм и получават пари без трудов договор на черно от дебеловрати с големи джипове 🙂

  9. Longanlon, това, че стават за секс, защото притежават русост, цицестост и безмозъчност, не ги прави красиви.
    пък и, ако си говорим направо, 99,9% от мъжете биха изчукали поне едно 70% от жените, без значение колко точно отговарят на възприетите стандарти за красота.
    ако протестираш срещу скриването на първичните желбания за секс – ок. но да твърдиш, че само заради това, че искат да ги чукат, мъжете трябва да смятат тези жени за красиви, ми се струва.. хм.. странно..

    mname.org, разбира се, че няма такава жена, ама има разлика между това да си легнеш с една жена и да се събудиш до същата, докато и двамата сте чорлави, гуреливи и разрошени и да си легнеш до супер модел, а да се събудиш до крокодил или в най-добрия случай – безлична мишка (всичко това в сравнение със снощното секси парче, с което си се прибрал), която също ще е рошава и миришеща неприятно. поне според мен има де.
    а сексбомба може да стане всяка една, стига да си намери спонсор.

  10. legrandelf
    14/07/2009 - 09:49

    Много бюст в тоя сайт бе, какво стана тука? :)))

  11. Егааати. Аз ли съм сбъркан, какво ли?
    Мога да пожелая някой образ от Playboy (примерно) точно толкова, колкото и някоя японска цицорана от техните анимации.
    Пределно ми е ясно че тези жени, в този вид, който виждам не съществуват.

  12. Midnight, погледни снимката в началото на поста.

    Е?

  13. Съжалявам, но не мога да се съглася с теб. Това са селски хубавици и независимо колко пъти седмично ходят на спа процедури и колко пъти ще им изсмучат мазнините от задника и ще им ги налеят в устните, няма как да ми се харесат. Да, изглеждат предизвикателно, изглеждат развратно и с екстравагантността си привличат погледите, но това е всичко. Те са мечтата на средностатистическия селяндур. А на мен са ми гнусни.

  14. Seutus, мене не успя да ме убедиш в това дето го каза. Честно казано, съмнявам се, че даже себе си успяваш да убедиш… И се надявам да си спомниш за тоя ни диалог, когато удряш мръсна злобарка след като си се разминал по улицата с нагласена кукличка с тънко кръстче и преливащ сутиен 🙂

  15. Longanlon, нека не бъркаме моите сексуални фантазии с твоите 🙂

  16. в моите сексуални фантазии мацки като тая на снимката не присъстват особено често, но не съм дотам лицемерен да я нарека “грозна”

  17. Николай Цветков
    14/07/2009 - 13:17

    Айде сега, взехме да се обиждаме и на блогове вече. Работата стана страшна. 😀

    Тази, на горната снимка, е по-симпатична от онази, на предишната снимка. Да ме прощаваш, ама не им знам имената. Аз чалга не слушам и не гледам.

  18. Аз на тази на снимката определено не бих и отказал. И не само на нея.

  19. Longanlon, видях снимката в началото. продължавам да не смятам, че е красива. е?
    тънкият кръст и преливащото деколте и Моника Белучи (примерно) си ги има, ама не би могъл да я сравниш с тая девойка, нали?
    да не говорим, че ми се е случвало точно тая кака на картинката да я видя без 39те кила грим.
    хайде наистина да не бъркаме предизвикателната вулгарност, целяща продажби чрез сексуални намеци с истински красивото, а?

  20. “Longanlon, това, че стават за секс, защото притежават русост, цицестост и безмозъчност, не ги прави красиви.”

    С извинение, брато, но това, което казваш (копипейстнатото по-горе) е пример за интелектуален чикиджия като по учебник. Как така според теб има жени, които стават за секс заради притежанието им на русост, цицестост и безмозъчност, а същевременно не са красиви??? Само да ти кажа, че последното – дали е безмозъчна или е от най-интелигентните – често не попада в списъка с изискванията на мъжа да си легне с една жена. За мен (а и за всеки нормален и честен със себе си мъж, де) жена, която не е красива не става за секс. Секс с такава жена (не красива) обикновено се прави от отчаяние – нямаш хубава жена около себе си да ти върже и вече правиш компромис, като донякъде се опитваш да се самозаблудиш, че е привлекателна.

  21. И само да изясня на Петър Стойков – тази в рекламата на Пещера е Галена (сещаш се – дето имаше порно клипче с нея в една вана). Аз доколкото си спомням имаше и една руса чалгаджийка в същата реклама – Емилия. Фолкаджийката, която си сложил на тази статия е Андреа.

  22. Келанвед
    14/07/2009 - 15:13

    Окей де, не е грозна, даже е донякъде симпатична. Но рекламата е обида за мен. От друга страна почти всяка реклама я възприемам като лична нападка към интелекта ми, така че няма да го взимаме впредвид.
    Ама не ти ли писна курвенщината да е на пиедестал навсякъде в медиите? Знам , че върши работа, макар че друга наша мастика освен пещера по принцип не съм чувал, така че няма да се отрази чак толкова много на продажбите им. Искам малко повече естетика в това, което рядко гледам (много рядко пускам тивито) а не размахани крачета и тъпия зубър, който забърсва пичката, щото и носи мастика (бах маа му – гримирана жена на плажа е наистина ново двайсе)

  23. Аз съм съгласен с мнението на Иво в началото. Моето лично е, че такива от конвейра излезли разбира се никой не би пропуснал, ако има възможност. Но всичко опира до хващаш, чукаш, бегаш, защото ако се събудите един ден заедно и е без грим, я получиш страхова невроза, я направо се вкамениш. Double face ftw! В крайна сметка колкото повече грим използва една жена, за да изглежда така, толкова по-семпла ще е без. Съответно не смятам за правилно да кажа за някоя такава кифла, че е красива, защото за някой клип по планета или за реклама са я нагласили да изглежда както на нас ни се иска.

    Айде сега някой да си признае, че намира усните на мара отварачката и въобще лицето й за красиво.

  24. Николай Цветков
    14/07/2009 - 15:24

    Д.Н., мерси, че ме светна кои са свраките.

    Да, аз съм грозен и дебел. Нямам и пари и не мога да си позволя да спя с такава жена. Дори да имах да си платя, пластмасовата и красота дали ще е гаранция, че ще получа добър секс? Когато отидеш в магазина, обикновено пазаруваш изпитани продукти, за да ти е вкусно. Ако не го прави като хората, каква ми е далаверата от нея? А всички знаем, че секс насила… По-добре една чекия да си направи човек.

    Е хубаво, един път дори да е зле, ще го преживеем някак си. Ще мога да се фукам пред цървулите – глей какво е***. В царството на слепите и едноокият е цар, нали. Добре.

    Той и Майкъл Джексън, лека му пръст, се избели, оправи си носа, а накрая го беше срам да се покаже пред света. Още някоя годинка и хубавиците ще изчезнат и ще се скрият в миша дупка, защото вързрастта не прощава никому. А когато си се опитал да се намесиш в работата на майката природа, нещата стават още по-зле. 😀
    На такива като Мара, руснаците им викат муклы. 😀
    http://images.google.bg/images?q=муклы

    П.П. Усещам, че Пешо е отишъл да си пие мастиката с някоя руса кака и ни чака да се набеснеем, за да ни насмете после с голямата метла. 😀

  25. Николай Цветков
    14/07/2009 - 15:24

    http://tinyurl.com/nhkspo

    Връзката по-горе. Дано сега излезе.

  26. Ми нещо аз пък спрях да те чета напоследък. Тва да наречеш последните си статии различни от чалга няма как. Ясна е схемата хвашащ някъв проблем дето ще привлече 100+ реакции и го експлотираш. И тея експлотираните(в тва число и аз) нали са чалгари(в тва число и аз – четейки последните ти постове) си мучат и пулят да обясняват на отсрешната страна невъзможното. Е аз най накрая детекнах чалгата и казах, айде стига толкова

  27. Д.Н., с извинение, брато, го докарвам на женско. само дето ми се е случило така, че процентното съотношение на обкръжението ми (сега, преди, а вероятно и в бъдеще) е около 80% мъже, та имам някаква идея за другополовата гледна точка.
    и ей така – има. за да удариш една бройка, то не е нужно тя да е красива. или искаш да ми кажеш, че целокупното женско войнство, от порнофилмите, минаващи през компа ти (честно, няма да повярвам, ако ми кажеш, че не разпускаш с нещо такова) задължително трябва да е перфектният шедьовър на природата и да го считаш за красиво, за да си удариш една злобарка? моля ти се.
    аз не споря за секс излъчването. просто не смятам, че е равносилно на красота. и ако ще с чук да ми го набива някой в главата, не мога да кажа, че безбройните чалго-мутровски чочки са красиви.
    seriously dude..

  28. лумпен
    14/07/2009 - 15:49

    аз пък си падам по космати феминистки с малки цици
    понеже съм интелектуалец
    пък

  29. И така е, и хич не е е така. Аз с чиста съвест мога да не харесвам силиконовите мадами. Това ме прави лицемер ли? Не, защото съм влюбен в собствената си жена, която не е руса, няма две торби желатин в циците си, а страхотно дълги крака. Поне трима са и писали любовни писма, всеки я зяпа по улицата (един пич даже падна). А тя е чалга антипод. Тъй че да не обобщаваме ей тъй юнашката. Имам мъже и мъже. Както и жени всъщност. :))))

  30. Ирония Идиотова
    14/07/2009 - 16:19

    Абе понякога красотата в една жена не винаги е в циците, буклите и премрежения поглед.
    Обаче! Ако имах цици като на мацата от кадрото и този няколко часов подготвен, репетиран поглед, комбиниран с моя малък, средностатистически ум( и цици такива), с удоволствие бих казала, че съм ок с идеята 🙂
    Така, както припадам по плочки на коремче и стегнато бронзово мъжко тяло, съчетано с дупе такова ( Джейсън Стейтъм да речем) и син, пронизващ поглед( Даниел Крейг да речем), така и мъже ,и жени си припадат по добрата визия. Но друг е въпроса дали биха искали да живеят с въпросната визия. На кратко- съгласна съм с автора:) Гроздето е кисело:)
    пЪсЪ- една второстепенна блогърка:)

  31. Как пък всички ЕНТЕЛЕКТУАЛЦИ .. все ‘по принцип не гледат телевизия’ а знаят от до, и рекламите, и имената на мацките и т.н.

    На мен забавното ми е следното: една такава уж невинна тема, и веднага под нея от коментарите лъсва кой що за човек е :)))

  32. Келанвед
    14/07/2009 - 17:21

    mname.org не беше ли ти дето едно време си прави гаргара с glamganlon.bloghun.org?
    Много ми харесва как в момента целуваш петровия задник и се правиш на ентелегент под прикритие.
    Та работата е, че хората знаят, щото случайно са сядали вкъщи или на по биричка с компанията и рекламата им се е мяркала под очите. И не принципно не предизвиква толквова интерес, но на нас , посещаващите този блог ни е приятно да си джафкаме. Проблемче имаш ли? Или след като разбра какъв човек съм , ще ми пишеш диагнозата , че ще калкулираш и дозата (последното е ебавка с любимия ти музикален жанр и не, не ме питай откъде зная за песента)

  33. Всичко ок, само не разбирам защо е нужен сарказъм в този случай: “не одобряват културата на сексуално обективизиране на жените, представянето им като предмети за мъжки престиж, усилията за доближаване до нереално перфектен образ чрез пластична хирургия, грим и фотошоп.” Интересното, според мен е, че е абсолютно възможно да не одобрявай нещо или някой и въпреки това, той/тя/то да те привлича.

  34. Зелен Бетон
    14/07/2009 - 18:39

    Хехе, Лонги, готина теза 🙂

    Всъщност обаче няма никакво противоречие. Обяснението за този привиден екзистенциален конфликт е просто: зависи един мъж С КОЯ ГЛАВА оценява красотата.

    (Няма да се спирам на условността на понятието “красота”: приемаме, че в случая става дума за “женска привлекателност”, в цялата комплексност на това понятие.)

    Та:

    Ако оценяването става с долната глава, то е съобразно вградените ни от баба Еволюция критерии. Колкото и да си интелектуалец, вграденото си е вградено – въпросната баба като направи нещо, го прави трайно и качествено. Високото IQ може донейде да озапти поведенческите проявления на размножителния инстинкт, но не може да премахне самия инстинкт.

    Ако се оценява с горната глава обаче, критериите може да са значително по-различни от тези при долната. Чак до диаметрално противоположни. В това няма нищо неестествено, тъй като “горните” критерии са формирани по съвършено друг начин.

    Долната глава оценява красотата при презумпцията за едно-единствено (или поне – едно основно) приложение. При това, в повечето случаи, конкретно за дадена ситуация и момент.

    Оценката на горната е значително по-многопланова: което вероятно значи, че е по-универсално-валидна (от гледна точка на самия оценяващ), и то в дългосрочен план – но същевременно може да бъде абсолютно неадекватна в краткосрочен.

    Грубо казано:

    1) Ако някой високо-IQ-ест ми каже, гледайки горната снимка, че ще му е отвратително да чука тази мацка, значи си въобразява, че си е изкоренил инстинктите. Което автоматично поставя въпроса дали IQ-то му е наистина толкова високо. (Другата възможност е да представлява някакво патологично отклонение – от тия, дето дори и добрата баба Е. не може да предвиди.)

    2) Ако някой ми каже, гледайки същата снимка, че ТОВА е идеалът му за жена и ако я има до себе си, нищо, ама нищичко друго не му трябва, значи IQ-то му е приблизително на нивото на инстинктите.

    3) Разбира се, това са двата екстремума. Един нормален мъж е някъде между тях – като в оценъчния процес ту едната глава взема превес, ту другата. Какво е съотношението и в какви точно ситуации се оценява с едната или другата, е строго индивидуално. В цялата тая работа обаче няма никакви екзистенциални дилеми. Освен за тези, които СИ ТЪРСЯТ подобни дилеми.

    Заключение:

    Ако искаш да чукаш, не пречи на инстинктите си. Ако IQ-то им пречи, почерпи го с 2-3 питиета или друго подходящо приспивателно. А ако позивите на размножителния ти инстинкт те дразнят или скандализират, най-добре е да потърсиш помощ от специалист.

    Според мен поне така стоят нещата 😉

  35. Лонги просто казва “ако сте на различно мнение от мен, то значи сте нещо сбъркани”.
    Което пък на мен ми говори доста нещо за егото на Пешо. 🙂

    Някой по-горе беше отбелязал, че повечето мъже биха изчукали всичко, което мърда, без значение от стандартите им за красота.
    Което доста се приближава до истината.
    Интересно ми е обаче защо се опитва да имплицира идеята, че стандартите за красота на всички са еднакви.

    Най-малкото звучи ми твърде популистко дори за Лонги и конкретно този блог, на който популизма му е бога. 😉
    П.П. Нищо против популизма, просто като с всяко нещо не бица да се прекалява, иначе ставаш като Карбовски.

  36. Новини от Перник
    14/07/2009 - 20:26

    Тази статия много ме вдъхнови . Има много истини в цялата статия . Браво евала ти правим .

  37. Маркуча
    14/07/2009 - 20:30

    Хм, според мен бъркаш красотата с коефициента на изпъване на гащите, което предизвиква видът на дадена жена. Ако поставяме въпроса като “Тая има невероятни поклащащи се цици и хубав сочен задник, бих ли я чукал без милост и прошка?”, отговорът е да. Ако питаш “Тая хубава ли е?” — ами-и… средна работа.

  38. Калин Мариов
    14/07/2009 - 20:55

    Оффф, пратих коментара без да искам!! Лонги, изтрий тоя предния.

    Исках да кажа ето това.

    Абе, има разлика между красива жена и первезно изглеждаща такава. Втория тип не са красиви! Те са предизвикателни. По порнофилмите не съм видял (почти) красиви жени. А порното е моят сексуален живот.

    Хората имат различен вкус към нещата. Това, че те възбужда на физическо ниво не означава, че те вълнува като човек, като личност. И понеже тези жени, за които се говори в статията са толкова изпразнени от съдържание отвътре и дори и отвън, че мъжете трудно биха ги нарекли “красиви” безусловно. Защото мъжете (поне интелигентните) включват в това понятие поне още две-три неща, освен външни форми (например естествено красиви външни форми).

    Аз не бих нарекъл тези жени ГРОЗНИ, но няма да ги нарека и КРАСИВИ. Ще ги нарека просто СЕКСУАЛЕН ОБЕКТ, не по-различен от секс-куклите от специалните магазини. И ако секс-куклата с повече въображение може да й намериш още някое и друго приложение, то за чалгаджийките и сродните им просто няма начин да стават за друго, освен за ебане…

  39. Светослав Бацоев
    14/07/2009 - 21:14

    Всеки си има вкус. Аз определено не се влюбих в тая от снимката. Не е грозна, ама не е и кой знае какво. Иначе ако искам да съм с такава, ше трябва да работя един два месеца без да ям, и ше отида на някоя елитна курва. Има и по-красиви от тая. Ама не обичам да си давам парите за глупости ;>

  40. Сандо
    14/07/2009 - 21:52

    “Ама да наречеш русите, силиконени, фотошопени създания грозни, трябва да си или много самозаблуден или ебаси лицемера, честно…” Или трябва да си естет, или поет, или художник… Упс! Унесох се и забравих, че такива животни в родната фауна вече нЕма!

  41. Гарга Рошава
    14/07/2009 - 21:57

    добре де, ясно, разбрахме ти тезата, но все пак за какво говорим тук? дали всеки нормално ориентиран мъж иска да изчука горната кака или какво? ми никой няма да и прости, ако му падне, убедена съм. и до там. доста народ по-горе подробно са обяснили, да не повтарям и аз – @Midnight, @Зелен Бетон, @Калин Мариов. не разбирам защо се опитваш да изкараш само ЕнтелЕгентните мъже путьовци, след като на животинско ниво всички са такива – точат лиги по почти всичко в пола (някой писа горе – ~70% от жените). казах го още под предната статия:
    “не мож ме убедиш, че така често споменаваните мачо-простаци, пиещи мастика и кефещи се на чалгата във всякаквите и форми и проявления, ще се откажат от една нимфетка като тия на нивея, само да им падне, нали?”
    от тази гледна точка – защо трябва набиваните в очите ни каки да са чак пък толкова пошли, след като и по-естетически издържаните (пак с хубави цици и тънко кръстче, но най-малкото с повече интелигентност в погледа), ще свършат същата работа? или тя, интелигентността, убива желанието ви за съвокупляване?

  42. Баси… само на мен ли ми става некомфортно от начина, по който тук обсъждат жените?

    Ехоо, сексуалността ни не е нещо, което съществува за ваш кеф.
    Съществуването на чалга вида е точно заради погрешното тълкуване, че женската сексуалност е нещо чисто сведено до мъжкото удоволствие, мъжките изисквания и предпочитания.
    Сравняването на жени с надуваеми кукли е зловещо и твърде отблъскващо.
    Начина, по който се дехуманизират чалга-певиците и всичките им имитаторки е плашещ.

    Видът им не е извинение да бъдат третирани като неодушевени предмети. Защото границата след това е тънка.

  43. П.П. Не одобрявам поведенито на чалгадивите.
    Но не ги обвинявам.
    Техния вид и поведение е следствие, а не причина.

    Да се прехвърля отговорността върху тях е като да поучавате жертва на грабеж. Безсмислено.
    Проблемът е доста по-различен и решението му също е доста по-сложно от “спрете ги тези реклами”.

    За да стане това обаче, маниера на мисленето ни трябва да се промени, образованието и да… ценностите ни също.
    Защото богът на мутренските и чалгадвийските образи е прост: личното оцеляване, парите и преживяването с минимална мозъчна активност.
    Твърдата увереност, че ако можеш да пребиеш някого (или да изчукаш някого, за да го пребият за теб) трябва да се промени.
    Инче… hello Idiocracy.

    Но като цяло… първата стъпка е да спрете да третирате жените като сексуални обекти (или пък да имате изисквания към жените, какво трява да са, за да се класират да ги смятате за нещо повече от сексуални обекти). Всички те (или иначе казано всички ние) сме човешки индивиди, живеем в общество, с наложените му конструкти, стереотипи и права.
    А според тях всеки има право на живот, на зачитане на личните му права, свободи и достойнства. Тези права се губят само ако нарушат тежко законите и правилата, които се предполага, че ни защитават. Не защото имаме абсурдни мачистки и патриархални стереотипи за бинарното мръсницата-девственица роля и образ на жената в обществения живот.

  44. За другите не знам, ще говоря единствено за себе си. С риск да се струвам смешен някому. Още повече че попадам точно в една от назованите по-горе графи – на журналистите, които “никога няма да имат такива жени“. Ами, откровено казано, и не искам. Въобще. Дори да ми беше в категорията, щях да бягам от такава като от огън. Сигурно защото предпочитам недотам съвършено, но по-“живо” същество. Това ми изглежда неживо, сори. Това е някакво произведение на скулп(у)т(к)урата, което за разлика от онази Венера без ръце ми изглежда несъразмерно, фалшиво и произведено специално за да пасне на нечий вкус.

    Честно и от самото начало си казвам, че нямам нищо против големия бюст. И срещу силикона нямам кой знае колко против, макар че все пак предпочитам натурално. Срещу това, че е руса, имам още малко повече против – русото по начало ми е антипатично, освен ако всичко друго му е съвършено (а в случая не е). Срещу музиката, която пее… хептен пък. Да, имам нещо против чалгата, и това не е преструвка. Номерът е, че всичко това, комбинирано в едно цяло, се получава като твърде уродлива комбинация. Окей, може би не е грозна, но така тунингована, не е и красива. Губи се усещането за реален човек, получава се някакво андроидоподобно същество, което, казано с най-прости думи, абе просто не ми го вдига.

    Снобизъм? Ами да, сигурно има и снобизъм. Ако е въпрос, изпитвам същото усещане и от мадама в ярки златни обувки, или понесла лъскава сребърна чанта. Ако е въпросът, то и порнозвездите ги тунинговат по същия маниер, но колкото и смешно да звучи някому, не бих искал да живея с порнозвезда. Не защото ми е противна професията й, нито защото ще е по-сръчна в леглото от мен. А защото няма да ми допада външният й вид.

    Като се замисля, ако бях жена пък, така или иначе нямаше да харесвам мъже, прекарващи деня си във фитнеса. Просто моите понятия за привличане са различни, това е. Хипертрофираното по изкуствен път (хайде, вроденото мога някак да го приема!) ми бърка в естестическите критерии. А ако не държа толкова на външния вид, още по-малко проумявам защо би ми била потребна такава жена.

    С една дума, да, снобизмът си го има, но не винаги той е причината да не харесваме руси чалга-крави. Лично аз също така не харесвам и руси поп-крави 🙂

  45. шш.. без да искам да обидя никой от вас, обаче 90% от коментарите, които мязат на мъжки са тотален хал хабер.. мога да ви гарантирам, че всеки един от вас, малки чекиджий, които слушате блек метъл и се правите на много принципни/алтернативни — а ‘фане Андреа, а и е пробил всички дупки и ги е направил на попски ръкав.

    nname, мисля, предложи социален експеримент — аз съм навит да donate-на да ви пробваме 😉 ще има 99.99% failure.

    това е заложено в природата на човека (разбирайте мъжа). малка част мисли с горната глава, когато иде реч за големоцицести кифли.

    народа си го е казал много ясно: кой подбира, мастурбира. това в малко по-широк аспект, де, но продължавайте да отричате и да се комплексирате сутрин голи пред огледалото 😉 другите, нормални хора ще продължават да плющят такива.

    еволюция се нарича. не мож’ я спрете,ако ще диму боргир да се върнат за втори път на каварна рок фест.

    п.с. има (само) 41 коментара косвено заради мен и ако сайта не беше долу 3 часа сутринта, сигурно щеше да има 300. нищо, нека го наречем “представителна извадка на комплексираните хора, които четат блогове”. ще лобирам утре некомерсиалният блогър лонго да го пусне отново, че да ви поразлае пак.

    п.п.с. отивам в Планета Пайнер да гледам силиконовото нашествие тази вечер,а вие, комплексирани типчета отваряйте youporn и мажете ръцете добре, че да не се повредите нещо.

  46. Класика: “ако отричате, че сте толкова морално деградирали, емоционално незрели и социално неадекватни като мен, то значи сте хипократи и смотаняци”. 😉
    В случая, ако случайно сте поне малко неподчиняващио се изцяло на първичните си нагони… то сте “чекиджии”. Защо последното обаче трява да е обида. И … защо “кой подбира, маструбира” като нещо отрицателно? Искам да кажа… нима Бранд се опитва да ни каже, че “чукайте каквото ви попадне, защото то друго няма какво да се прави” ли или що?

    Някои хора наистина имат проблеми с егото и комплексите си. 🙂

  47. Николай Цветков
    15/07/2009 - 01:22

    Brand, отивай! При теб ще се получи “Очи пълни – ръце празни”, докато при нас ще е обратното. А да видим кой ще е на далавера. 😀

  48. Longanlon:Предвид лекотата, бързината и високата успеваемост с която се ремоделират, малките цици, са си чиста проба attitutde, който е нужно да се третира съответно с малки пишки 😉

  49. Димитър
    15/07/2009 - 09:18

    Охооооооооооо!
    Тук са се събрали доста лицемерни Чикиджии…Да не говорим за девствени….

    Сори на половината пичове, от коментиращите, но
    ВСИЧКИ СЛУШАТ ЧАЛГА

  50. Любомир Попов
    15/07/2009 - 10:14

    Имам един въпрос към тези дето харесват силиконовите цици дето ги гледат: Евентуално някой да ги е пипал или дори да е правил секс с такава “мацка”? като гледам до сега никой не се е похвалил с това “геройство”. Затова аз ще взема скромно да се похваля, че съм осъществил мечтата на повечето от вас. В общи линни мацката изглеждаше наистина “пирфекно”(от речника на мацката). НО, както и предполагах секса започна с: “Не ги пипай много, че са ми нови”, премина през “Ще взема да си сложа сютюена, че ми тежат”, а също и през “Не в тази поза, че не ми е удобно на циците”(и така до 100) и се стигна до кулминацията “От както си ГИ сложих съм станала по-добра в секса, нали?”
    Казах й ДА, взех си парцалките и престанах да отговарям на обажданията й. Точно тогава си дадох ясната сметка, че един мой познат, известен преди години музикант, като идваше в сборното ни кафе сутрин се изцепваше “Копелетаааа, каква грозна ебах снощиии”, е абсолютно прав в тезата си, че колкото е по-грозна една жена, толкова по-качествен секс можеш да получиш от нея. както обичаше да добавя тогава същият този “Чикат се като за последно, защото не знаят кога ще ги огрее следващият път”.

  51. Съгласен съм, че сигурно до някъде присъства елемента “Гроздето е кисело” Но това, което по-слабо се засяга в дискусията е, че основното противоречие не е красива-грозна, а естествена-искуствена. Естествено че мъжете са програмирани да се стремят към осъществяване на сексуален контакт със 70% от жените които видят (може би даже процента е по-висок ), иначе щяхме да сме изчезнали като вид отдавна. Но също така са програмирани да не си хабят сексуалната енергия за неща, които няма да дадат като резултат здраво (или поне някакво)поколение. С други думи, ако някой го кефи силикона – в железарията е 5 лева тубата, можеш да си го скулптурираш в каквато форма те кефи. Мисълта ми е, че жените които са повечко повлияни от пластичната и козметичната индустрии не че са грозни, но просто не са естествени. А и честно казано ако ще се кефя на продукта на някоя индустрия ето това например ме кефи повече : http://www.dansdata.com/images.....or1280.jpg Красиво е, възбужда ме като си представя скорост ot 120Mb в секунда трансфер и как ми зарежда Windows за 11 секунди. Обаче да правя секс със него…. едва ли (ок, това вече прозвуча извратено, но надявам се да ми е ясна мисълта).

  52. 🙂 Велосираптор?

  53. а, то си го пише и в линка …

  54. ае що всички ревящи срещу чалгарките не закачат останалите грозни жени, ще кажеш само и единствено чалгарките може да са грозни

    на кравешките цици любители обикновено са кравари

    @Prodromos, дребнопишковците търсят големи цици, които да запълнят свободното пространство

  55. Какво ревете против силикона, бе, уфсе ? Най-много да го целувате, няма да го дъвчете, я. Въпросът е дали е хубава формата на динята или не. Ама не било природно ? На вас харесват ли ви “природни” прически, а ? Нали всеки ползва гребен вкъщи.

  56. Келанвед
    15/07/2009 - 15:42

    @ Ост’и ги бе Цонка..нека работят , посъберат парички и се надяват да им падне едно таквоз изрусенко и сладко. За две-триста левчета в някои сносен публичен дом ще намерят нещо подобно на мацката. Защо да мислят тиз муже как да ухажват жена , която наистина си заслужава и евентуално да изкарат повече време с нея, вместо да описват как биха я скъсали ако им падне…ама за акото всички знаем 🙂 И да-действително не обичаме много грозде, еле пък кисело…но пък не бихме отказали малко винцок, нъл?

  57. Тия красавици на практика не съществуват – тая снимка е две трети майсторство на фотошопъра 🙂 и останалаото отива при гримьора и фотографа и евентуално някой и друг процент при самата мома с все “подобренията”. И аз дефакто по какво да точа лиги ?

    “Ако ви дойде на врата, няма да я върнете” е много далеч от някакво признание в 21 век 😆

    И в тоя ред на мисли – я им се загледайте по някое интервю или като са в някое реалити шоу и после ми кажете дали пак ви се видят толкова сексапилни ? 😉

    Тия кухи лейки стават само ей така – на картинки.

  58. Зелен Бетон
    15/07/2009 - 17:14

    Да се опитам да “канализирам” малко дискусията.

    Ставаше дума за КРАСОТАТА. От древни времена тя е инструмент на женските екземпляри, с който те активират размножителния инстинкт на мъжките такива. Тясно погледнато (мхм… “тясно” е добър термин в контекста на разговора 😉 ), процесът опира до оценъчните критерии на долната глава.

    Съвсем друг аспект обаче привнася думата “чалга”. Това не е тип музика, нито мода, това е ЛАЙФСТАЙЛ. Комплексен лайфстайл, включително до начин на мислене и ценностна система.

    Напълно е възможно този лайфстайл да е толкова отвратителен (ерго – НЕКРАСИВ) за някои, че те автоматично да отхвърлят всичко, считано за негов символ. Като перхидролено-силиконовите творения, в които се превръщат жените, прегърнали този именно лайфстайл. Тук обаче вече не става дума за красота и нейното оценяване, а за съвместимост (респ. несъвместимост) на жизнени философии. То е друго.

    Което не пречи на един мъж да си има инстинктите и да няма никакъв проблем с тях.

    Лонги, верен на блогърското си призвание, се опитва да ни накара да смесим инстинкти с философия. Демек, вода и масло. Което е обречено на неуспех. Най-много да се получи някаква дисперсна система (както се казва във физиката), която отново ще се раздели на съответните си фази веднага, щом спре да се разбърква.

    😀

  59. ти май не си чувал за Фотошоп….живях 3 години с ‘втория гримьор’ на Планета ТВ. Не ми обяснявай как били красиви тея селски бангии, моля ти се…ще минат за най-много хубави в някоя зачукана арабско-абортигенска страна…и то само, щото са руси. Не си спомням коя пача точно беше, но пред очите ми прашките й излезнаха от гадните свинести сланини около ханша й и се появиха на бял свят, да ги види (май трябваше да кажа, че сланините бяха премахнати/прибрани). Нито искам да си спомням за космите по циците, лицето и раменете…дефектите по лицата, бръчките, пъпките, бенките, увисналите телеса, стриите…Преди Андрея (ако помня името правилно) да си сложи силикон, циците й растяха в съседната стая…

    тоест, те са си най-обикновени женоря, само дето ни ги навират в муцуните като богините на всички Олипми…айде не. Мен лично това ме дразни, иначе нека си грачат, дреме ми…Сексапилът на Моника Белучи или кака ви Джоли ще издуха цялата плеяда перачки-певачки от лицето на Земята само с единия си крак…

    Да, бих ги чукал всичките, спор няма. Но в много случаи – с възглавницата на главата…Освен това, Лонги, почти всеки може да има почти всяка от тях – въпрос на СС (следната сума)… 🙂

    ПС> Онова за силикона и чукането на силиконеста пачавра по-горе е абсолютно вярно 🙂 И все пак големите цици рулират 🙂

    ПС2. Пфу, колко яко е да имаш обект, по който да изливаш хейт 🙂

  60. petya, това не е сарказъм към идеите, а сарказъм към тия, които се оправдават с това, че са радетели против сексуално обективизиране на жените, само за да имат възможност да се направят на много умни, модерни и приети в “анти-чалга общността”

    Създава се един пълен кръг от псевдо-интелектуални чекиджии, които си лъскат един на друг пишките кръгово, надпреварвайки се да се лъжат един друг колко много мразят силиконови блондинки и за колко грозни ги намират.

  61. опитал съм се да обясня, че може да не ги намираш за много прекрасни, но НЯМА НАЧИН да ти се виждат грозни и отвратителни

    защото са направени така, че да обединяват максимално много от това, което огромната част от мъжете харесват. да, всеки има различен вкус, но общите неща са много – всеки харесва копринено гладка кожа, стройно тяло, лице с правилни пропорции…

    това, което ти не одобряваш е, че тези жени са изкуствени, кухи чалгарки. и аз не го одобрявам. но това не ги прави грозни на външен вид.

  62. искаш да кажеш, че гумени си ги представяш, нали…

  63. “Често пъти предпочитам пред креватни изпълнения да отида на мач или за риба, примерно. “

    no comment

  64. QNA PLATOVA
    15/07/2009 - 22:05

    Zdraveite!
    Otdavna si mislq i az za reklamite i mediite, kudeto jenite sa “samo sexualni obekti”. I kakvo kato sa? Ako sa dostatu4no umni, da stanat doktorki, ako ne sa – da se nakontqt i da se snimat v nqkoq reklama ili klip, polugoli. Kakuv e problemut? Ne moje vsi4ki da sa umni, estestveno krasivi i privetlivi. A ako nqma6e auditoriq za 4algata, nqma6e da ima i 4alga. Ne e li taka? Ili u vas idvat mutrite ve4er sled rabota i vi biqt s buhalkite da gledate chalga kanalite? Vseki sam si izbira. Az su6to gi gledam, interesni sa mi. Vupreki 4e mujete na tqh sa mnogo 4esto otvratitelni.
    Ta, da se vurna na sexualnite jenski obekti v mediite. Kakto maika mi kazva, nikoe ot tezi momi4eta ne izglejda nasineno ili nasileno da se snima v tqh. Te zastavat za malko da te snimat, sled tova si vzimat honorara – tova e rabota. Ne znam za6to osobeno tupite feministki drunkat kolko unijava6to bilo za jenite. A koq ot teq feministki moje da pozira za Playboy i da izkara za 1 den 5-6000 leva?Na kogoto mu se struva nemoralno, prosto se zanimava s ne6to drugo (stava doktorka, u4itelka, prodava4ka i t.n.). Kajete mi dali gre6a, molq vi.
    A ina4e prestanete s teq cici, samo da kazvate kolko sa “evtini” jenite s golqm bust. Vse pak i moqt e golqm, no estestven, i ponqkoga se nervq na takiva komentari. Jenskiqt sexapil ne zavisi samo ot vun6nostta, neka si priznaem. Ima o6te faktori kato pogled, hubav glas, povedenie, humor. Nali i tova e ot zna4enie?

  65. Цончо, 99.9% от жените ще си покажат бюста за 5000 лв., ако някой им предложи снимки в Плейбой. 50% ще го направят без пари, а 10% даже биха платили за това.

  66. QNA PLATOVA
    15/07/2009 - 22:34

    Ne, ne, ne, Gradev!!
    Ne slagai taka “feministki-lekarki”… Za men feministkite ne sa lekarki, a prosto nqkakva poroda jeni, koito hem ne sa hubavi, hem ne sa exhibicionistki, ako sa hubavi, nito imat PhD-diplomi. To4no zatova imat vreme da protestirat, 4e na putnite znaci i svetofari imalo “samo 4ove4eta ot mujki pol” i 4e bilo “sexistko” futbolistite da si svalqt flanelkite pri gol (i mnogo drugi ne6ta, koito nqmat ni6to ob6to s pravata na jenite)!!! Tova ne e feminizum, a cirk!!! I tova, koeto imah v predvid e, 4e jenite si izbirat sami dali i kolko da pokazvat (spored honorara i dali izob6to nqkoi 6te im predloji).
    Petur e prav (pak). Samo propusna, 4e ne vseki 4ift cici e za pokazvane (esteti4eski). haha.

  67. Келанвед
    15/07/2009 - 22:47

    Е хайде де , Лонг откъде ги вадиш тия статистки, направо ме забиваш в земята (и аз имам навика да си измислям глупави цифри)
    ДА не е Цончо сам, ще призная , че ако не обичам определено момиче не искам да я чукам. Представям си я , минава ми доста пъти през главата, но после решавам, че няма смисъл да си разнообразявам живота по този начин. Сигурно затова момичета с които съм бил се броят на пръстите на едната ми ръка, но не се оплаквам заради това. Даже съм доволен от живота си. Явно за такива като теб съм путьо, но истината е, че не ме е.е какво мислят такива индивиди.

  68. само не разбрах що си смени ника…

  69. Келанвед
    15/07/2009 - 23:00

    @Лонганлон – дразни ме като имам такава голяма преднина спрямо останалите…а и съм си поставил за цел до година-две да си догоня стария 🙂
    @Цончо-бира и волейбол са по-интересни от риболова, бро! Нямам чак толкоз волско търпение ,та да седя няколко часа на едно място 🙂

  70. Всъщност, вместо да си сменяш ника, бих ти препоръчал да понамалиш коментирането в тоя блог – напоследък май си нямаш друга работа…

    Същото се отнася и за Цончо – даже още повече. Пич, мисля, че ще си по-щастлив другаде.

  71. Вечната_черна_овца
    16/07/2009 - 01:19

    Да прав си, ще ми дойде добре такава, да секса ще е вълнуващ, няма да живея с нея Я.. Но за сваляне са невъзможни, особенно за мен, говорим на различни езици.. Тук Енея каза за сексуалните обекти? Жени, ние ли сме виновни, че Господ ни е направил да се възбуждаме от някой форми на женското тяло? – и жените, -ни ги загатват или направо показват- тези форми.. -Защо ако нещат, да са сексуални обекти?!?.. Феминистките, както и бисексуалните са срам за еволюцията.. Простите хора нямат критерии, за тях ебането е ебане, горките гейове и лесбийки- имат простаци за партньори… Гейовете са само пасивни, а лесбийките са само активни, и трябва да се чукат с би- А би са би защото са без скрупули… Ебането е ебане, мислят хората без скрупули. А човек без скрупули е прост човек. Простите са се ебали с някой от техният пол, но няма да го признаят!

  72. Вечната_черна_овца
    16/07/2009 - 01:57

    Забравих да кажа един мой лаф: ‘Чувствам се виновен, че мога да се влюбя или не -заради едно дупе! Но жените чувстват ли се виновни, че се влюбват или не, заради едни материални предимства, а?’ …

    Към Енея: –Влюбвала ли си се в дебело момче? Или друго не атрактивно? Може и да не е точно влюбване! Ще призная, някой за човек, ако го е правил! Аз съм прасе… Мисля, че една блогърка се влюби в мен, но аз избягах, като разбрах че е с девет години по-голяма.. Аз наистина съм прасе.. А, се имах за нещо повече!!!!!! Само се чудя на себе си….

  73. Юлето Желязкова
    16/07/2009 - 03:35

    Хаха, вие съвсем се побъркахте на тази тема:)
    Съгласна съм с колегата Стойков, че да отричаш напористо тези каки е зле…..почти колкото да ти допадат:Р

    Обаче, ако ще зачекваме темата за красотата, излишно е да казвам колко статии има как възприятието за нея се променя през вековете, нали?

    И до колкото говори скромната ми обща култура, никъде не съм попадала на универсален модел:
    Нокти, грозящи те с разкъсване
    Поглед на кастриран сиамец, който си пишка на пясъчника, обилно запрашен с нема-такива-цветови комбинации
    Устни, напомнящи за кила мас, инжектирана в тях
    Цици, които приличат на надуваемите дюшеци на брат ми (който е на 4)
    Pleaseeeeee, айде да не забиваме в категорицации и стереотипи. Понеже пък има тонове изследвания, според които…хмм…да вземем ноктите за пример: “мъжете предпочитат средни на дължина нокти, в некрещящи цветове”.

    В това отношения, няма как да не се съглася с Midnight:)

    Към Вечната_черна_овца: Не знам за Енея, но аз съм рязала мъже като по картинка и вечно се влюбвам в “леко ударен от към лЕво”, както каза една приятелка. Излъчването е важно. Заменям 14 Ди Каприовци, Брад Питовци и прочее за един Уди Харелсън или Джон Малкович. Проблем? :Р

  74. упорито вървим към 300 коментара 😀 пророк ще излезна, пророк.. 😀

  75. Майк Рам
    16/07/2009 - 09:26

    Боже, колко мъка има на този свят, Боже!

  76. Както казват у наше село – “I’d hit it!” 😉

  77. Гадньо
    16/07/2009 - 11:59

    Не ми се четеше до края на коментарите, но все пак и аз искам да дам своя принос.

    “Наточените” мацки, които се напъват да пеят по телевизията, се напъват там, щото или в леглото ги няма никакви или не духат на който трябва (или и двете). Т.е. те са “плявата”. С много малки изключения. И познайте какво – те формират позицията на средностатистическия човечец, който не е отварял списание FHM примерно, да види, че не всичко е в стил Гергана и Малина 🙂 Така де, повечето брутално яки коли в София поне се карат от жени (с изключение на Veyron-a). И то не от какви да е жени (освен, ако не са дъщери), а такива, за които би си мислил дълго време, след като са профучали покрай теб.

    В общи линии не съм против скалпела, ножиците за махане маските за лице, пудрата за крака и другите изгъзици, дето им трябват на тези жени, за да изглеждат по този начин. Но е факт, че трябва все пак да започнеш да надграждаш нещо, а не да тръгнеш от нулата. Не случайно споменавам Гергана, защото на нея й бяха забранили да си отваря устата дълго време след едно публикувано интервю (на 2 страници) в един вестник, в който обясняваше как запонала кариерата си и какви приключения имала с брат’чед си. И за това време, каквото и да я питаха, тя отговаряше нещо свързано с феновете й, с новата й (или предстоящата) песен – в общи линии как краставичката съдържала 98% вода. Тъй де, с такива wannabe-нещо-си мацки с висок коефициент на лично самомнение се срещаме всеки ден. И инстинктивно бягаме от тях. Разликата с другите е само в това, че ги дават по телевизията.

  78. Гадньо
    16/07/2009 - 14:21

    Един познат така беше разправял как чукал една такава силиконка, но тя правела по-малко дори от надуваема кукла, след което последният не издържал и й казал “Да знаеш, че това, дето го правим, изобщо не е интересно” и взел си шапката, чантата, палтото… Така че, предполагам, до голяма степен отхвърлянето на такива “куклички”, дето били “събирателно за представата на мъжете за красотата”, става подсъзнателно, на инстинктивно ниво – няма значение дали го наричаме предразсъдъци, инстинкт или предишен опит. А, и зависи от възрастта – при мъжете от 25 до ~32 годишна възраст е по-важно в дългосрочен план какво се случва с въпросната кака, от колкото “one nite stands” – въпрос на приоритети. И до някъде оценяване на последствията – нещо, което някои хора се научават да правят след определено количество натрупан опит. След това вече няма особено значение. Абе, с 2 думи, не е чак толкова просто 🙂

    Side note: В тези теми винаги ще се намери по някоя жена, която да ни обвини как видиш ли сме били големи мръшльовци щот’ така сме обсъждали жените. Което, поне от моя гледна точка, звучи доста лицемерно – в изцяло женските компании почти не се говори за друго освен за мъже и секс. Да не говорим до какви подробности се стига – все неща, които в изцяло мъжки компании не се случват. А иначе, за пред нас, сте много непорочни, нали…

  79. Зелен Бетон
    16/07/2009 - 15:11

    Абе, понеже гледам, че в тази уж мъжка тема се намесват и събеседниЧКИ, та си помислих: дали няма да е интересно да се погледне и от другата страна. Имам предвид – дамите, ако нямат нищо против, да споделят как гледат на Митьо Крика, примерно. Или на съименника му Пищова. Или на Азис, или на оня, какъв беше… на пиленцата баткото. Може и да пропускам някой емблематичен образ, сори, не съм много сведущ в материята – ама те ще ме допълнят, ако трябва. Може и накъм политици да се отплеснат (то все е чалга, макар и в друга сфера). А може и по-сериозно – накъм Бербатов, да речем.

    Все в контекста на красотата, привличането и киселото грозде, разбира се.

    Any takers? 😉

  80. Зелен Бетон
    16/07/2009 - 15:15

    Забравих бат’ Бойко…

  81. Юлето Желязкова
    16/07/2009 - 16:24

    Зелен бетон: Аз като събеседниЧкА съм казала мнението си и в по-горния коментар: Към Вечната_черна_овца: Не знам за Енея, но аз съм рязала мъже като по картинка и вечно се влюбвам в “леко ударен от към лЕво”, както каза една приятелка. Излъчването е важно. Заменям 14 Ди Каприовци, Брад Питовци и прочее за един Уди Харелсън или Джон Малкович. Проблем? :Р

    А, ако доживея деня, в който да ме привилича Милко Калайджиев или Крика, оторизирам приятелите си да ми пуснат куршум в главта:D 😀 😀 Сериозно!

  82. Longanlon-e , много обичаш да обобщаваш.

    Това същество на снимката за мен не е отблъскващо чак, но не бих го нарекъл и красиво.

    И повярвай, дори някои инженери, не само са случвали на красиви жени, а дори по някога са ги “връщали от вратата” , колкото и да не ти се вярва.

    Това разбира се като бях по-млад де 🙂

    Дори бих казал, че например на снимка Енея (снимката в профил) е по-красива, отколкото “каката” дето си сложил отгоре. Това обаче, като се абстрахираме от феминизма и де 🙂 Това само като пример, че не ми се търсят в момента снимки на наистина красиви жени, някои от които дори естествено красиви.

  83. п.с.

    Красотата не е във “съвършенството” . Сбора от иеалите за “съвършенство” не е красив.

    Красиво е несъвършенството. Питай накой художник или човек на изкуството.

  84. алекс
    16/07/2009 - 23:28

    Лонги, поздрав :-Рррррр И да ти виждам ръцете на клавиатурата!!!

  85. Гарга Рошава
    17/07/2009 - 10:41

    @Зелен Бетон, нека лонганлон ме заплюе и гроздето да е кисело и за мен, но всички изброени по-горе “пичове” ме карат най-малко да се обръщам на другата страна. Това, че някой си се е напомпал така, че не може да си допре лактите до тялото, че се е избръснал по навсякъде и лъщи като пехливан от мазните борби – ами смятам го за алтернатива на гореизтипосаната кака. пък го разбирайте както искате…

  86. Гарга Рошава
    17/07/2009 - 10:42

    *не алтернатива, а аналог 😳

  87. Вечната_черна_овца
    17/07/2009 - 12:07

    ss7@ бъркаш. Енея е съвършена от всякъде! Но просто не иска да е съвършена. Може би мисли, че несъвършеното е красиво:) ако вземе малко, само 10% от примера на горе изброените момичета ще спечели мис Свят. Все пак съм художник!

    п.п- В момента съм на плажа, но се чувствам виновен че погледа ми постояно шари по мокрите дупета. А жената на живота ми е до мен, и неможе да се похвали със форми -които са пред мен. Знам, че я боли, и това ме съсипва,- нея също:( Но със усилен спорт и фетбърнари ще успеем, -вече това е станало част от нашият живот. Всяка жена трябва да се чувства привлекателна.

  88. Зелен Бетон
    17/07/2009 - 13:51

    Хммм… изглежда, че дамите (или поне тук пишещите) са по-върли хардлайнери по тия въпроси.

    Това може да е обяснение на факта, че рекламите са пълни с овални женски очертания, но не и с мъжки плочки, бицепси и квадратни ченета. Вторите просто не хващат дикиш, за разлика от първите.

    А може би пък не е случайно, че в баснята за гроздето герой е лисицата, а не вълкът, да речем 😉

  89. Аз без да съм селски бек мога да кажа едно – не бих простил на нито една от силиконовите куклички. На Андрея – най-малко бих и простил. Дори бих и прощавал няколко пъти дневно. Хубавото си е хубаво, а това, че е постигнато не по естествен път – на кой му пука? Нали докато и прощавам или пък съм с нея нейде по светвко – всички ще се обръщат след мен и нея…? Вярно, много завистливци ще казват “Хубавите ябълки прасетата ги ядат”… в този аспект предпочитам да съм мръсна гадна свиня и да рупам точно тия ябълки, щото не съм лицемер… 🙂 И мастика даже пия, не заради рекламата, а щото ме кефи! 🙂

  90. ae pojelavam vi ia milata i krasiva andrea 😉 kakto se kazvashe vnimavai kakvo si pojelavash http://vbox7.com/play:bafa5ebe

  91. Андреа – президент!

  92. Относно “клипа” в vbox7 – който я е видял, че е грозна без грим явно или в къщи си има мис Вселена или просто е най-долния хейтър на света. Жена, като жена, на всичкото отгоре – млада, симпатична, стройна, тунингована.
    @Torreno: Ако можеш да ме уредиш и за една вечер с Андреа без грим – давай я! За твоя сметка обаче!

  93. Аз не знам за гроздето дали е кисело, ама има едни каки, дето са ходещи мумии:
    1) Цици – силикон. Ти виждал ли си как силикон пада от цици? Има клипчета в ютюб. Интересно е да се знае (също е и гнусно).
    2) Гъз – принципно им изсмукват сланините от гъза и ги инжектират в циците. Като идея е добре, макар че ефектът обикновено е доста краткотраен по отношение на гъза (силиконът се държи в циците докато не му бъде приложен прекален натиск, после се изстисква).
    3) Коса/косми – за косата е ясно. Плешивост до 40 год., след това прикривана с перуки. За космите – ми виж веждите (липсата на вежди) на Софи Маринова да видеш за кво иде реч.
    4) Уста – не знам кво толкова привлекателно е това една жена да има сплескани устни като на негърка. Никога не ми се е струвало красиво. Сега, за свирки може и да е по-ефективно, но … мама му… свирките са едно, секса и привличането са нещо друго… Представи си да целуваш такъв мутант и вземе да се спука устната. Гнус…
    5) Мигли – единственото нещо, дето горе долу бива. Естествено обаче, си задаваш въпроса: “бе тая да не са й опадали миглите, че си слага изкуствени?!”

    Като цяло, само мога да отбележа, че съм абсолютно несъгласен с теб, че тия са красиви. Както и на Гуано Ейпс ти казах: “Всичко е въпрос на вкус, казало кучето и …”

    А пък за това:
    “Защо ли обаче като видиш подобна жена на улицата, ти висва ченето и жадно (па макар и прикрито) я изяждаш с поглед? ”
    Струва ми се, че малко подценяваш аудиторията си 🙂
    1) Не ми увисва ченето; и аз, като теб, се кефя на мадами със малки до средни по големина цици
    2) “жадно (я изяждаш)” – по-скоро не й обръщам внимание
    3) “па макар и прикрито” – по принцип съм против “прикритостта”
    4) “я изяждаш с поглед” – по-скоро я изглеждаш подигравателно-иронично и след това се отдалечаваш, хилейки се как може да има такива тъпи к*рви.

  94. Господин Димитров
    30/07/2009 - 14:17

    Всичко точно, но ме дразни факта, че младите девойки все повече и повече започват да йм подражават на певачките. Не останах кроасани, само развалени кифли.

  95. Първо -не прочетох всички коментари,но да наречеш това изкуствено създание,с което пластичните хирурзи сигурно много биха се гордели,красиво,ми се вижда наивно,несериозно и повърхностно.Колкото и грим да има -щом няма хубави черти-другото е без значение.Чалгата винаги ме е отвращавала,както и нейните най-върли фенове,но какво дасе прави-свят широк хора всякакви.Някои мъже не харесват класическата женска елегантност -напомняща за меката на киното-предпочитат селски манталитет у очевадно непривлекателни жени с облекло грим и държание-да не кажа същност-на магистрални прститутки.О,и накрая появи ли се някой другомислещ-лепват му клеймото лицемер ,уверяват го ,че или нищо не разбира или пък гроздето е просто много кисело за него.

  96. Мариян Маринов
    31/07/2009 - 02:10

    Брей, брей … ами както ти казваш не сме всички с еднакви вкусове, обаче аз не знам как ше покриват всички критерии, ако аз примерно харесвам по-слаби и с по-малки гърди.Тези всъщност за слаби и с големи гърди.Предпочитам ги слаби и с малки гърди, като рускините и англичанките в миланското метро.Това е красота.За мен красотата е:
    1)ТАЗИ, КОЯТО ХАРЕСВА НА ТЕБ, или именно вулгарния вид на една жена (големи гърди; поглед, който ти казва “Ела да …ха.. мммм..” , и т.н. с една дума-приличат ми поне на мене като на порно актриси);
    2)ТЕЗИ, КОИТО ХАРЕСВАТ НА МЕНЕ, тези с поглед на момиче, симпатия, които са и в същото време много земни.

    И другото, което ми е било винаги странно и което не мога да схвана (извън моята способност на компренсивнот) е това как можеш да харесваш някой, който намираш дори по-красив от теб.Аз лично бих се чувствал зле, защото все пак нека помислим, защо ще е с мен една красавица, ако аз съм грозен.Дори и да е заради душата пак би ми било супер кофти.Наречете го комплекс илли както щете.

  97. ех това юле, каква мъжемелачка,,,

  98. честно да ти кажа гърдите са последното нещо, което определя красотата на жената. на първо място е компилацията задни части и бедра, те са неразривно цяло, тъй като не мога да си представя атрактивно пищни и страхотно заоблени бедра (това уникално свойство, което прави пропаст между мъжкия ръбест крак и разкошните извивки на женското бедро) в комбинация с плосък задник, както и обратното – атрактивно оформени задни части с прави и безформени като сопи крака. просто, хубавите бедра с якия задник са свързано цяло и то е първото нещо, което се забелязва в една жена и най-важен елемент от нейната хубост. разбира се едно такова съкровище не може да не бъде продължено от елегантни, издължени и изящно оформени стегнати прасци, всичко това завършващо върху нежен глезен – върховна хармония и композиция шедьовър! на следващо място идва стегнатата талия, чиито извивки подчертават контраста талия – ханш, на практика без талия нямаме ханш, а жена без ханш е като ходещ дирек. ефирността и нежността на талията при жената е равна по степен и смисъл единствено на глезена и врата й, тяхната кръшност и гъвкавост в комбинация с привидната им крехкост ги прави неузнаваеми и магични, изискват постоянно наслаждение, което обаче не може да се утоли никога. така че съотношението врат, талия, глезен е така неразривно както е при компилацията задни части, бедра. след това по ред е гърбът – невероятно важен за цялостната визия на стойката при жената, задава основните отправни точки при формирането на силуета както в походка, така и в стоеж. трябва да е прав като струна с добре развита мускулатура, която да прибере иначе ужасно грозно стърчащите лопатки, както и да събере раменете назад, като по този начин гърдите изпъкват, а вратът придобива нужната елегантна извивка. всичко в тази област заема структурата на оптимално желаната визия. наличието и на малко количество мускулен релеф по гърба е необходимо за оживяване на фантазията – движението на тези многобройни и малки мускулчета, чиято посока няма начало и край напомня за дивата страст, с която гепардът преследва своя дивеч. добре развитият гръб прави осанката величествена и горда, задава завършения продукт на секси визията. от там нататък главата е важно да е в размерите на необходимите пропорции – не да е някаква каска нали, или тип пирон. за формата – овална според необходимостите на средния стандарт. за врата казахме, той е доста важна част – елегантен, кръшен и гъвкав в съотношение с талията и глезена. раменете – стегнати и добре оформени с лек контраст от тялото, т.е. да се вижда, че са отделни мускулни групи, а не слети в общата маса, което е най-лошият вариант и е типично за дебелаците. ние търсим пропорции, разграничение и контраст на отделните елементи, които се сливат и преливат в общото съвършенство. ръцете е добре да са атлетични, да има форма и живот когато се движат, а не сякаш ръкомахаш със салами – инертни и статични парчета безлична маса. от китката към пръстите – много важен детайл в женската хубост, както се казва дяволът е в детайлите. представете си някоя с къси пръсти тип кебапчета и подпухнало удебеляване на подкожието в частта – опакото на ръката, от другата страна на дланта… пълен ужас, дори останалото да е в норма. затова – тънки, стройни и издължени пръсти, удобно подредени по нежна и малка ръчичка, която на пипане е кадифе. хубавите ръце са като апотеоз на велико произведение, черешка на тортата, завършек на съвршенството. лицето е съвсем отделна тема, то, като че ли е неподвластно на останалата система от органична цялост и единна творба. лицето е отделна картина – може да го има, може и да го няма, то е онази чаровна магичност, която не може да се обясни с наличието или липсата на наличие на красота и хармония в останалите части от телосложението. тоест, може да е кукличка в лицето и дървар в телото и обратното… необяснимо. освен това не може да се даде критерий за красиво лице, там всичко е чар, непринуденост, художествена неограниченост и неразбираема магичност, иначе е лесно да се каже кой е красив и кой не де, въпросът е за критерия. ушите е добре да не са ветрила – препоръчвам компактни и поприбрани около главата, с майсторски оформена долна мека част (не знам как се казва, но винаги е много примамлива). косата – чисто и просто здрава, от здравословна гледна точка: плътна, гъста, лъскава, нецъфтяща с хубав аромат. що се касае до гърдите (тъй наречените цици), те са като украшение, допълнителен елемент допълващ общата визия. тяхното отношение към тялото е каквото е отношението на обеците към главата/лицето (е, все пак за предпочитане е глава без обеци отколкото тяло без цици). те са инертна маса и самият факт, че лесно могат да бъдат подложени на обработка ги прави не толкав значим материал спрямо останалите елементи от композицията. и въпреки това не са за изхвърляне едни хубави, качествени, естествени гърди. такива за мен са тези, които са леко полегнали по гръдния кош и образуват формата на натуралната капка от момента на излюпването й – в смисъл, слабо стеснени в основата и заемащи разширяващи се овални линии към края.

Leave a Reply

Задължителните полета имат *