Избършете пяната от устата


Мда, няма как да си модерен млад или wanna-be-модерен по-възрастен, без да заемеш морална позиция против развращаващите, сексистки и налагащите стереотипи, отвратителни реклами на мастика. И с пяна на уста да ги заклеймиш като едноличния виновник за половото неравенство и глобалното затопляне.

Само че ако някой смята, че комбинацията секси мацка, мастика и големи дини е нещо зло, проблемът му е само личен и доста по-сериозен…

Нека започнем с абсурда мъже да протестират срещу показването на хубави жени по телевизията. Жените дето се гневят, да речем ги разбирам – просташко-мачисткият стереотип за радетелките на всякакви подобни кампании като за грозновати, сърдити на света заради ниското си самочувствие създания, макар да има своите ярки изключения, все пак в доста случаи е съвсем точен (както показва ясно Блогосферата на Дневник при изключени цъкчета за игнор). Но това да нямаш топките да кажеш честно и открито какво те кефи, само за да спечелиш няколко благосклонни женски погледа, никога няма да го разбера – то като че ли е част от днешната мода на политически коректните, мекушави, конформистки лигльовци, в които се превръща голяма част от човечеството.

Въпреки, че харесвам малки цици, не ме дразнят рекламите с дините. Също не ме дразнят, а само ме учудват 14-15 годишните пикли в рекламите на Nivea, които се мажат с “най-нежните” лосиони за тяло и затова, видите ли, имат толкова гладка кожа (ама за парадокса в налагането на малолетната сексуалност от модните подиуми и поп-културата и едновременно с това заклеймяването на тия “мръсни перверзници”, които гледат “по такъв начин” на едва купилите си първия епилатор, но заголени по плакатите манекенки, фотомодели и тийн-певици , ще празнословя друг път).

Но срещу рекламите на Nivea никой не писка, нали?

Щото са на фона на тиха музика, с един нежен глас, който обяснява за красота и ефирност… Значи за красота и ефирност може, ама за чалга и дини не може, а? Тва псевдо-елитарно дуднене и отричане на масовия вкус, не само като “пошъл” ами дори и като “вреден за обществото” изобщо не е от вчера – да припомним други пошли и опасни явления, забранявани тук и там, защото са неморални и изкривяват представата на младите за света – джаза, феминизма, рокендрола, дългите мъжки коси (е, за това са били прави, няма как да не им призная), късите поли, Елвис Пресли, Бийтълс…

Проблемът обаче далеч не е само в отъждествяването на моралното с някакъв супер тесен, изваден от контекста, ирелевантен на цялостното социо-културното развитие консервативен поведенчески модел и превъзнасянето на друг минорен модел като носител на ценностите на обществото, въпреки, че въпросните обществени ценности, в глобален аспект, нямат нищо общо с който и да е от двата конкретни повода за пенявене.

Той е и в криворазбраната политическа коректност и общото разлигавяне, омекушавяне и конформизъм на обществото напоследък. Стана банално да се казва, че който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете. Но плюнките срещу някаква си реклама са точно това. А то е кофти поради факта, че ако започнеш да забраняваш това, което не те кефи, утре ще дойде някой, който иска да забрани и теб, щото ти не го кефиш.

Пък и ако оставим настрана псевдо-философските глупости, това са просто едни хубави жени бе, мама му стара – в живота и без това няма кой знае колко други хубави неща…

Правителство на националното обединение
Атлас изправи рамене

Коментари

  1. Хехехе
    Познавам “авторът” на рекламите на Пещера.
    Каза: “чакайте отговора на Флирт!”

  2. Ако на тая русата от рекламата на мастиката викаш хубава жена – да ти имам вкуса. Да не те среща в тъмното. Ама при положение, че харесваш чалга те разбирам. Всъщност това, което ме дразни в подобни реклами е простотията, не самите жени. Макар, че аз безформени силиконови цици не харесвам, както и изрусени, наклепани с грим шаврантии. Ама това вече си е въпрос на вкус.

  3. Иво, да твърдиш за пред хората, че не харесваш руси чалга пички с големи цици е толкова ала в-к Култура…

  4. Любомир Попов
    08/07/2009 - 09:02

    Важното е русата със силиконите да не си отваря устата с желание да говори. За друго може. 😉

  5. Току-що ми хрумна защо “срещу рекламите на Nivea никой не писка”. Макар че не си спомням точно рекламите на Nivea – освен ако не става дума за онези продукти против изгаряне, които не оставяли мазно, се сещам за едни реклами на Schwarzkopf. Там едната мацка (по-хубавата, според мен) пита другата каква е нейната тайна, че всички мъже само при нея се редят на опашка. Естествено, тайната е в косата, чиито качества са постигнати ясно с кой продукт. Значи мъжете не бива да се заглеждат по жени с цици, за сметка на това жените трябва да привличат вниманието на мъжете, а тези, които не успяват, явно имат някакъв проблем и подходящият шампоан (крем, епилатор) ще го разреши.
    Разликата между двете реклами е, че са насочени към различна публика. Мастиките и прочие са към мъже, другите – към жени. На мъжете не им е позволено да поставят етикети на жените според тяхната външност, понеже това е едва ли не третиране на жените като сексуален обект. И до голяма степен си е така де. Но на жените явно е позволено да полагат усилия, за да се представят като външно привлекателни за мъжете.
    Наистина странно раздвоение. Жените трябва да се харесват на мъжете, ако вярваме на рекламите, срещу които никой не протестира. В момента, в който мъжете обърнат внимание на получената с толкова труд външност – в другите реклами, – това става сериозен проблем. И въобще, ако излезем от света на рекламите, какъв е смисълът да се качиш на 12-сантиметрови токове и вместо пола да сложиш по-широк колан, ако не искаш да те оглеждат, точейки лиги?
    И като странична бележка, която все пак има известна връзка с непоследователното поведение. Преди време питах хората в редакцията на едно женско списание защо на корицата на списанието винаги има жени, а мъже – никога. Всъщност май за тези над 200 броя е имало мъж веднъж или два пъти. И те казаха, че жените искали да виждат на корицата жени!? Че това е така, може да се установи и по останалите женски списания, те поне не са никак малко.
    А пък мацката на снимката, която си сложил най-отгоре – май беше някаква певица, нали, – е секси само докато не видиш снимката (или телевизионната реклама) в по-нормален размер. Просто с такова количество грим направо се чудя как успява да се усмихне, без да й се напука лицето.

  6. Пиле, коя реклама на Нивея визираш?

  7. пиле, всички реклами на нивея ползват малолетни фотомодели

  8. Ама така с цензура няма да се разберем :>

  9. Трябва да си доста комплексиран човек, за да скачаш срещу каквато и да е реклама. Винаги когато някой направи нещо (не само за реклама) все изниква някой друг, който ще е обиден, несъгласен, или ще са му накърнени гражданските права и свободи (хе хе за последното). Лекарство за СПИН да измисли човек пак ще му скочат да го обвиняват за нещо!
    Рекламите са добре замислени (на последната малко се изложиха с “боя” над ппапарака) и са доста оригинални и в крайна сметка си свършиха работата – Хората говорят за рекламирания продукт и като се спомене мастика се сещаш за дините 😀 Изборът на чалга певици също е доста сполучлив. Няма какво да се лъжем, момичетата пораждат доста мръсни мисли 😀 И преди някой да попита – Не не слушам чалга, всъщност съм die hard metal
    И още нещо: от кога силиконовите цици станаха безформени ?!?!

  10. Рекламите на Нивеа не са пълни със селяния и пошли сексуални подмятания за дини и други подобни. Там е разликата – в пошлостта, не в жените. Все едно да се опитваш да сравняваш Синатра с леля Пепа, дето пее в механата на село…

  11. Лонганлоне, както казах на мен чалга културата ми е чужда, както и всичко свързано с нея. Лошо ли е, че не харесвам “руси чалга пички с големи цици” (и джуки). Или според теб е ненормално някой да се разграничи от общоприетото. А вестници не съм поглеждал поне от 15 години.

  12. Само да допълня нещо което пропоснах в предния коментар.
    Сега остава група мъже да се надигнат на всенародни протести срещу рекламата на хайникен (оная с пищящите мъже) защото примерно представя мъжете пиещи бира, като истерични хомосексуалисти 😀

  13. mname.org, напротив, разбираме се чудесно. Но недей да обиждаш други хора.

    Крис, това какво е селяния и пошло е въпрос на вкус и лично виждане. За някои хора и ти може да си селянка, а аз – мега селянин. И какво от това? Колкото до сексуалните подмятания, защо те да са нещо лошо? Сексът нещо лошо ли е?

    Иво, брат, какво да ти обяснявам за генетика сега, и как образът на алфа-жената, която има определени белези е вграден в мъжете… Тва че не ги ОДОБРЯВАШ и по културни причини харесваш принципно друг тип жени не значи, че не харесваш руси сексбомби. Сори, ама няма как да повярвам на жив хетеросексуален, който ми твърди това. И аз се кефя на Сандра Насик повече, отколкото на Алисия, но и на втората не бих и простил…

  14. Любомир Попов
    08/07/2009 - 10:29

    Простии бе, моля те. Миля те.

  15. Любомир Попов
    08/07/2009 - 10:30

    *Моля те.

  16. Аз не протестирам срещу показването на хубави жени по телевизията, но все пак правя някаква разлика между хубаво/секеси vs пошло. Мацката от реклама на Nescafe Cool и без да показва цици ме кефи много повече от дините на Андреа/Емилия/Галена…

    http://www.youtube.com/watch?v=z1JgO8GxjXI

    И защо трябва да съм съгласен с всяко показване на цици по телевизията. И без това сме заляти от тях. Когато ги има в такива количества навсякъде, престават да бъдат интересни и рекламодателеите са принудени да паднат още по-ниско. Още повече че тия реклами създават грешно впечатление в обществото, че това единственото от което мъжете се интерсуват. Мене тоя стереотип повече ме дразни.

  17. Longanlon, никой не твърди, че сексът е лошо нещо, но ти не правиш секс на Попа в 8 вечерта, докато всички гледат, нали? Освен това тези реклами са достъпни до лица от всички възрасти, включително и до малки деца. Обяснявай им на тях за какви дини иде реч. Относно селянията и пошлостта – ако твърде много хора смятат нещо за пошло, значи вкусовете им се доближават, а това формира някаква норма за нормалност, както и обществено мнение.

  18. Тишо, ами всъщност това е голяма част от всичко, от което мъжете (айде да генерализираме) се интересуват. някои не си го признават де.

    Крис
    , да, ама бих искал да мога да правя секс на Попа в 8 часа и принципно не виждам кому може да навреди подобно поведение. Освен това ако гледаме “обществената норма” за харесване като определител на това що е пошло, тъй като повечето хора харесват такива реклами, се налага извода, че те са неприятни и пошли само според някакъв самопровъзгласил се “културен елит” и тия, на които им се ще да са част от него.

  19. Марио Пешев
    08/07/2009 - 10:39

    Купувайте в-к Телеграф: полуголи (или напълно) мацки през няколко страници, а по средата – 2 листа с анекдоти. Между ‘яките каки’ се промъкват и новини за заблуда на противниковия лагер 🙂

  20. =================================
    дългите мъжки коси (е, за това са били прави, няма как да не им призная)
    =================================
    Моля?

  21. не съм ли ти казвал, че намирам нещо дълбоко подозрително и/или хумористично в мъжете с дълги коси? осемдесетте минаха преди двайсетина години…

  22. при положение, че не само аз говоря за пошлост из коментарите, може би все пак не е съвсем без основание. но май не виждам смисъл да се спори, след като явно сме част от проклетия самопровъзгласил се “културен елит”

  23. проблемът не е в циците, дините, или разгологъзването. проблемът е, че въпросните реклами отблъскват с безумната пошлост на реализацията си.

  24. Крис, просто да се пеняви човек срещу чалгата е толкова изтъркано вече. Ясно, разбрахме че сте големите ентелегенти. Включването в анти-чалга стадото ви прави такива, нали?
    не визирам точно тебе

    writ
    , кво значи пошлост?

  25. Маргарита
    08/07/2009 - 10:47

    Здравей,
    от доста време те чета, но коментирам за първи път, явно защото рядко се е случвало да не съм съгласна с тезата ти. За мен тази реклама е също толкова пошла, колкото рекламата на ракия Грозден (с чичкото, който копае кладенец). Сексът и сексуалните подмятания не са нещо лошо, но аз лично предпочитам да има стил. А едни силиконови цици стил не внасят.

  26. Браво, Лонги! Много силен материал!
    Да живее демокрацията и рекламите на мастика!

  27. в случая не мисля, че проблемът е точно в чалгата. защото рекламата с преслава и павел попандов, както и тази с мария, покрай която й тръгна прякора отварачката, не бяха чак толкова зле – може би не особено добри като реклами, но все пак не влизат в моята категория за пошлост. същевременно сложи която и да е по-цицореста моделка, която няма нищо общо с чалгата, на мястото на тази кака горе с дините, пак ще получиш пошла реклама

  28. Добре ве, като го ползвате непрекъснато като морално/етична категория, някой ще ми обясни ли КАКВО ОЗНАЧАВА “ПОШЛОСТ”?!?

  29. лонг, за да отговоря на твоя въпрос, ще трябва да напиша средно дълго есе 🙂 но с една дума, пошлост=кич в много тежка форма.

    ще кажа само, че съм виждал реклами (на прима виста се сещам за една с Ева Мендес, която беше банната от телевизиите в САЩ) с напълно голи женски тела, които са по-издържани от динените шедьоври.

  30. http://www.youtube.com/watch?v=3Fqk4tAEvU8 това е рекламата, за която writ говори

    виждам, че се дразниш вече, затова приключвам спора 🙂

    иначе пошлост, освен това, което казва writ, за мен е онзи фактор, който превръща красивата еротика в евтина порнография

  31. Любомир Попов
    08/07/2009 - 11:01

    Български Терминологичен Речник:
    пошлост – долнопробност, баналност, простащина, вулгарност, дребнавост, тривиалност

  32. лумпен
    08/07/2009 - 11:02

    цялата история прилича на приказката за новите дрехи на царя – всички виждат едно и също нещо но се надпреварват да кажат че друго за да изглеждат готини
    нещо като тъпотията F-word по американски
    @Крис: и хомопарадите стават пред “лица от всички възрасти, включително и до малки деца” но никой не се възмущава, а дори използва повода да покаже колко е либерален и напредничав

    въобще подобни теми обикновенно се използват за отричане с идеята да се покаже колко готин е отричащия

  33. Станимир
    08/07/2009 - 11:02

    С/у “сезона на дините” нямам нищо, Флирт кефят (особенно рекламата с Аксиния), но миналата година динената кампания имаше един билборд с русата кукла държаща диня, с изрязан в нея червен триъгълник, точно пред евентуалния си триъгълник — е това вече е най-просташкото нещо, което съм виждал!

    БТВ: не знам от порното ли, какво, но точно силикона тип българска-чалгаджийка последната година-2 направо си ме отблъсква…

  34. Любомир Попов: пошлост – долнопробност, баналност, простащина, вулгарност, дребнавост, тривиалност”

    То от това определение излиза, че да се изказваш колко пошла е чалгата… е пошло. Т.е. банално, дребнаво и тривиално 🙂

    Крис, евтината порнография също си има своите фенове, сред които аз и по-голямата част от мъжкото човечество 🙂

    Станимир
    , точно заради тая реклама с червения триъгълник си купих шише мастика (даваха диск с него), хвърлих мастиката и диска, а обложката си я закачих над компютъра на бюрото в къщи 🙂

  35. Любомир Попов
    08/07/2009 - 11:08

    Винаги съм смятал, че си схватлив (схватлив
    – възприемчив, умен, впечатлителен, интелигентен, далновиден, проницателен, прозорлив, догадлив, досетлив, способен, развит, с набито око, разумен|разбираем, общодостъпен|бърз, жив, остър, пъргав|подвижен|податлив, допускащ, позволяващ, даващ възможност, съобразителен, с остър ум|остроумен|наблюдателен, буден)

  36. само едно уточнение – не използвам думата като морално/етична категория а само като естетична. тези рекламки дразнят вкуса ми, което не значи, че не приемам разгологъзени изпълнения в праймтайма 🙂

  37. Нещо ми убягва смисъла на темата. Рекламите са се сменяли с времето в съответсвие с промените и нагласите в обществото. При днешното чалга общество ще е неворятно ако няма такива реклами. Още преди година се обзалагах, че скоро и секс ще включат, но нещо не познах (все пак така ще отнемат черешката на зрителя – да фантазира).

    “то като че ли е част от днешната мода на политически коректните, мекушави, конформистки лигльовци, в които се превръща голяма част от човечеството” – ами ти в какво очакваш да се превърне обществото?
    Западните държави са добър пример. Последните 30-40 год. имаха висок стандарт (повече от колкото им трябва) маса свободно време и т.н. и сам можеш да прецениш резултата 🙂

  38. “Иво, да твърдиш за пред хората, че не харесваш руси чалга пички с големи цици е толкова ала в-к Култура…” С големи изкувствени цици и платинено изрусена коса. Лонги , явно аз и Иво си падаме естети и харесваме естествените неща. Просто се нервирам на стереотипа, който утвърждава и толерира рекламата. Харесвам жените естествени, а ако са красиво -естествени супер. Иначе идеята с циците е добра, просто Андреа е глупаво парче

  39. Феминистките ще те одерат жив, братче! 🙂 За тях сексуалният нагон и стремежът на мъжете (жените) към размножаване е просто неестествен. Къде-къде по-важни са проблемите на гей браковете и гей парадите. Всичко друго е “сексуален тормоз”.

    В дините и чалгата не виждам нищо естетическо, но очевидно народът харесва такива реклами, а и няма как – то една диня и една мастика му трябва да средностатистическия “гражданин” в жегата. Ако му друснеш и две цици…вие от кеф. “Очаквайте отговора на Флирт”, хех. Нямам търпение.

  40. @Любомир – абе схватлив е ама в момента се прави на тъмен балкански субект,опитващ по-скоро за да склони себе си, че може да убеждава други хора в неща, в които сам не вярва. Сексът продава-ок, но не искам да се внушава на малките момичета, че трябва да приличат на Андреа. Ще спомена, че като се напия започвам да харесвам чалга и силиконови изпълнителки

    А това , което ми е странно е, че има жени, дето заглеждат само мъже с дълги коси, и ако не отговарят на този критерии ги зачеркват в невидимия си бележник. Очаквам тия жени да те линчуват, Петре и нека ти е гадно 😉

  41. Вечната_черна_овца
    08/07/2009 - 11:31

    Пешко, безпокоях се за теб, че си преминал от другата страна(гей,феминист), сега съм спокоен. Но какво мислиш за мачистката реклама на КАМЕНИЦА?- на мен ми е неприятна и ме обижда като мъж, а обижда и всяка жена!

  42. asktisho, ги виждам да ме ядат. Те ме обичат 🙂

    daymare, не оставяй с впечатлението, че харесвам чалга, чалга култура или че идеалът ми за жена е Андреа. Просто плюенето по чалгата стана толкова банално вече, че в момента да си закачиш плакат на рекламата с дините е интелектуална анти-естаблишмънт провокация…

  43. Юлето Желязкова
    08/07/2009 - 11:41

    Е,сори,но няма сила на света да ме убеди, че рекламата не е брутално смешна. Изкуствени цици се изливат от импровизиран диня сутиен? Fock me! хаха
    Но не пискам на никой за нея. Не ме кефи, чалгаджийте не ги кефя аз-свят широк, идиоти всякакви. Само да не ми пречат-да дишат:)

  44. Цялата работа, според мен, е в разбирането за естетика. За това кое е красиво и кое не. Когато става въпрос за голи жени, обаче, мъжете и жените гледат на света по съвсем различен начин. На мъжете и вулгарно разсъблечените жени, и тези, “облечени” с вкус въздействат долу-горе по един и същи начин. Така че съм съгласна с теб – мъжете няма какво да се пенявят и да обясняват как дините не им харесват. Но за да се чувстват комфортно и жените защо да не гледаме повече реклами тип нивеа или нескафе куул. Все пак грозни и отблъскващи неща по улиците, както и ти сам каза, има колкото си искаш.

  45. Просто плюенето по чалгата стана толкова банално вече, че в момента да си закачиш плакат на рекламата с дините е интелектуална анти-естаблишмънт провокация…
    Истина…затова и не се намесвам, когато някой говори за чалга – темата е скучна и вече не си пич като се ебаваш с нещо, което не те радва. А и кой по дяволите пие тази гадост, дето вони на анасон?

  46. Цончо Градев
    08/07/2009 - 13:32

    Ама наистина толкова много цици наоколо все едно живеем на цицов бостан. А разлика между Нивея и Пещера – няма. В смисъл, че се пробутват едни и същи идеи. Но и аз съм в лагера на анти-чалгистите и пошлия вкус на стадото не ми харесва. Освен това не обичам силиконови, изрусени Барби-та и мустакати балканки да си развяват гениталиите по билбордове, телевизия и Интернет. И разни разгонени псета да подтичват около тях. Пфу!
    Ама авторът нали не гледа телевизия. Как е толкова добре осведомен?

  47. Защо бе, какво имате против мъжете с дълги коси?
    Да не сте преждевременно/прогресивно оплешивели и комплексирани от това?

  48. Чакай сега, не е въпросът дали на някого рекламата му харесва или не му харесва. Всичко това е въпрос на вкус. На някой му харесват руси мадами с големи цици, мастика и чалга, на друг не.

    Но това не е основание оня дето не му харесват да писка в СЕМ и в съда:

    – Ауу, забранете ги, глобете ги, не ми харесват, обиждат ме.

    Защото пък оня с чалгата може да не харесва класическа музика или метал. И какво сега – да писка против концертите в зала България и против Калиакра фест ли?

  49. Коровиев
    08/07/2009 - 14:55

    Станахме двама Ивовци и ще си сменя ника. Лонганлон, какво против имаш дългите коси на мъжете? Или не съм те разбрал правилно? Пък за тези моми от рекламите, лошо няма, ама по-малко пластмасови да слагат бе! Тоя силикон стои естествено само на баба Шер. Лично мнение, не ангажирам никого, просто не харесвам изкуствени цветя.

  50. ами общо взето смятам старанието за поддържане на дълга мъжка коса за смешно. прекалено много внимание за един анти-модерен аксесоар.

  51. Прегледи на Игри
    08/07/2009 - 15:03

    Тя Галена и без това си е популярна сред мъжката аудитория. Защо пък от “Винпром” да не я използват за ракламна кампания?

  52. Гадньо
    08/07/2009 - 15:04

    Вижте ся, вий, дето много викате по рекламата: Айде замислете се какво точно би се запомнило и би накарало средностатистическия българин, като му се припие мастика, да си купи първо “Пещера”? Има страшно много изследвания по темата и общо взето експертите казват, че ако не разбираш особено, склонността да си купиш нещо, което си чувал вече е по-голяма от тази, ако не си го купувал. Цялата реклама действа на подсъзнателно ниво първо и после на съзнателно. Хората, работещи реклама, разбират много добре това.

    Bottom line: Дори и да не се кефите на мацката, на мега циците й, вероятността да я запомните и да ви направи впечатление е по-голяма, отколкото да ви покажат някой средностатистически смръдльо, седнал на дървена маса да лочи мастика на кристали сред лозето, нали така 🙂

  53. Гадньо
    08/07/2009 - 15:06

    longanlon: моля за редакция на следното изречение:

    Има страшно много изследвания по темата и общо взето експертите казват, че ако не разбираш особено, склонността да си купиш нещо, което си чувал вече е по-голяма от тази, ако не си го купувал.

    трябва да стане:

    Има страшно много изследвания по темата и общо взето експертите казват, че ако не разбираш особено, склонността да си купиш нещо, което си чувал вече е по-голяма от тази, ако не си го чувал.

    има разлика само в последната дума.

  54. Хриси
    08/07/2009 - 15:37

    Купуваш мастиката, но не купуваш с нея и циците. Както не купуваш и разголените кукли, разчекнати уж съблазнително в рекламите на автомобили (като – честно казано – са съвсем излишни там). И в двата случая въпросните кукли са излишни – нито практическо, нито естетическо приложение имат, ахахаха:)
    Лонг, това, че ти не плюеш по съответната реклама, защото ти харесва начина, по който изглежда добавката към продукта, не означава, че други, които не я харесват, нямат правото да плюят.
    Клиентът винаги има право 🙂
    А всички сме клиенти на рекламата, макар и не всички са клиенти на рекламирания продукт.
    За да си го купиш, е важно как ще ти го поднесат. В случая го поднасят в обидна форма, тъй като поставят всички мъже под общ знаменател, свеждайки естетическите им предпочитания до чаша мастика, диня и две цици. Цинично е.

    Та, в качеството на клиенти имаме два варианта: да спрем да гледаме реклами, или да потребяваме продукта.
    “Плюенето” е наше право. Отделен въпрос е доколко има полза и от това 😀

  55. Коровиев
    08/07/2009 - 15:43

    Като дългокоско трябва да отбележа, че грижата за дългата коса е далеч по- малка от тази за къса.Веднъж годишно половинката ме подкастря. Пък и ако беше модно, това оправдава ли евентуална трудоемкост? На мен разни модни аксесоари и течения ми идват малко в повече и искрено ме разсмиват.
    Спомняте ли си преди години рекламата на “Загорка” с дупетата? Един приятел участва в направата и. Питах го, тези дупета как ги намерихте, нямаше ли по читави? Той каза: ” Ти ги виждаш след тройна обработка, идея си нямаш какви са в действителност. Да не мислиш, че се намира лесно задник без целулит да ти рекламира бира?”

  56. Хриси
    08/07/2009 - 15:55

    Освен това разликата в рекламата на Нивеа и тази с дините е в посланието. В натрапчивостта му. В първия случай може и да има малолетни моделки, но се акцентира не толкова върху тях, колкото върху продукта, и масовата му употреба 🙂
    Във втория случай посланието е, че всичко е секс. Е, ще ме прощавате, но не всичко е секс.

    Винаги ще има мъже, които обичат да гледат голи жени – по техни си, субективни причини. Но съм убедена, че един баща в пъти би бил по-удовлетворен да види дъщеря си като модел на Нивеа, отколкото в провокативен динен бански 🙂

  57. Хриси
    08/07/2009 - 16:08

    “Избършете пяната от устата” е като да ви кажа и аз “Избършете си лигите, че се излагате” 😀 😀

  58. Вечната_черна_овца
    08/07/2009 - 16:15

    Аз тази с дините не я знам, а и не мога да я запомня- твърде е безлична- и затова не ми допада, но любители на фолка би трябвало да консумират мастика. Аксиния щеше да направи рекламата по -интересна, но интересните може да нямат силикон. Е, аз намирам интелигентното излъчване за секси, а големите цици и тази реклама за нещо като пародия- което е постижение.

  59. Влади
    08/07/2009 - 16:26

    Такааа.. Лонги, по-едно време всичко се сгъбяса и загубих коментара си, не можах да го постна, а и блогът ти не ми се отваряше изобщо. Не че съм загубил нещо кой знае колко ценно де:-)

    Исках само да кажа – за децата няма каква да се притесняваме, не мисля, че те могат да направят асоцияцията с триъгълника. Сигурно сте запознати с това:
    http://www.collegehumor.com/picture:156808
    Ако не сте, вижте го, много е интересно:)

    А иначе – аз не харесвам силикон, но харесвам евтино порно (дори колкото по-евтино, толкова по-добре– разбирай: homemade)

    Нямам нищо против секса в рекламите, обичам да гледам (полу)голи жени, но точно тази реклама е отвратителна, както и жените в нея.

    Много по-пошли са рекламите на Камакра, Парфюм “Евтерпа” и всички на същия продуцент:) Дори аз самият съм се снимал много по-пошла реклама. Слава богу – никъде я няма вече 😀

  60. “Дългата коса прави красивия мъж по-красив, а грозния – по-страшен”. This is Spartaaaaaa!
    Иначе и аз не мога да разбера какво му е лошото да се показват повече цици – чувам отделни безсмислени доводи:
    Един от най-тъпите аргументи в историята на споровете е, че рекламите с разсъблечени жени били порнография. Само неадекватен човек би поставил равенство между две поприкрити цици и “пълна програма”.
    Друг аргумент – че моделките били грозни, а хуморът – селски. Според мен Мара е грозна, а Андреа е супер парче и е въпрос на възприятие. Но всъщност идеята на рекламата с дините е да е смешна на битова основа (като повечето комедии и шоута) и покрай това да запомниш продукта. Очевидно целта не е да те накара да мечтаеш, показвайки палми, острови и Адриана Лима!

  61. Който го дразни да не гледа. Аз така правя – нямам телевизор, но това е не толкова поради причината, че ме дразни а поради факта, как се поднася и възприема информацията от телевизията…

  62. Николай
    08/07/2009 - 17:22

    Всички (и аз) пишат само за изборите, а ти за цици 🙂 Евала знаеш как да си докараш посетители в блога.

    Що се отнася до рекламите – около мен няма чак такива моралисти и си ги гледам без някой постоянно да ми дудне колко било пошло и т.н.

  63. изборите минават и отминават, а циците са вечни

  64. Гадньо
    08/07/2009 - 17:31

    до Хриси:
    Мацките по автомобилите се слагат, за да може мъжете да видят първо мацката а след това автомобила, който е зад нея. Иначе шансът да се забележи един лъскав автомобил в стая с много такива е… малък, поради еднообразието на стоката. Всичко е психология. А и колкото и да не ви харесва на вас жените, ние си се кефим на мацки по монокини и въобще всякаква форма на (полу)голота. Пък вие си се цупете колкото си искате… Ако някой иска да привлече вниманието на някой мъж му показва гола жена. По възможност – известна, ако може и да е красива, получава бонус точки. Ако някой иска да привлече вниманието на една жена – показва й добре облечена, нагримирана, червисана манекенка — пак жена… Единствената разлика е, че не е гола. А, и това не е съвсем вярно, защото и по изцяло женските списания съм намирал голи и полуголи снимки на разни известни жени. Ама спрямо тях не викате, нали 🙂

  65. Хриси
    08/07/2009 - 19:06

    До Гадньо:
    “Пък вие си се цупете колкото си искате…”
    Аз лично не се цупя на нищо, но подвеждането под общ знаменател ме кара да мисля, че рекламите се правят именно за такива хора, които имат склонност към обобщения.

    Пределно ми е ясно с каква цел “се слагат” (полу)голи жени, за да продават продукти, които понякога имат много малка (да не кажа никаква) връзка с рекламирания продукт.
    Аз когато си купувам сладолед или шоколад (или каквото и да било), го правя, защото ми се хапва или обичам, а не защото са ми пъшкали или охкали по време на рекламата, или защото в нея има мъж/жена, пък били те облечени или не.
    Не всички реагираме първосигнално, и точно затова натрапчивостта в някои реклами просто дразни. Особено, когато не оставя нищо за въображението.

  66. Влади
    08/07/2009 - 19:19

    Вярно, че в почвечето подобни реклами няма кой знае каква връзка между голите жени и предлагания продукт. Ама точно в коментираните тук има – и тази на мастиката (мастиката се пие през лятото/сезона на дините, на плажа са – няма как да е с кожух и ушанка), и тази на Нивея (няма какво да обяснявам). Иначе това ме подсети за един стар и тъп виц, дето някакъв човечец вървял по улицата и над входа на една сграда видял реклама – провесен един гигантски ръчен часовник. Влязал вътре и поискал да си купи часовник, а те му отвърнали:
    – Ама ние не продаваме часовници.
    – А какво правите тогава? – попитал озадачен той.
    – Ами.. обрязваме.
    – Че защо тогава сте окачили часовник на входа?
    – А вие какво искате да окачим?!?

  67. Тема за следващ пост – “смисълът на рекламата”. Всеки твърди, че никога не консумира даден продукт заради рекламата, а вместо това прави пазарно проучване и съпоставя качества и цени. Съответно дали рекламният бизнес е пирамида и обществен мит…

  68. Келанвед
    08/07/2009 - 19:52

    понеже сте много загорели най-вероятно сте виждали и това, а? За мен е просто тъп пиар!
    http://vbox7.com/play:01e12641
    но пък ефектен 🙂

  69. Хриси
    08/07/2009 - 20:17

    Всичко е реклама. Докато има харесване, ще има и демонстриране 🙂
    Влади, по-скоро исках да кажа, че не всеки продукт е свързан със секса, за да го рекламират в комплект с полугола жена/мъж. Сексуалните внушения лъхат почти от всяка реклама, но въздействието зависи от дозирането на внушението. Нещо трябва да остава и за въображението на потребителя. Максимата:”Всичко на показ” отблъсква дори хора, които по принцип обичат да гледат.
    Но, както се казва, субективно е. Един ще види в рекламата сексизъм, друг – хумор… На един ще му хареса, друг ще я оплюе…
    По тази логика всички имат право, но мярката му е майката.

    Mooner, за мен рекламата е предимно запознаване с нови продукти. Какво е за търговци и производители, е друг въпрос.
    Но не харесвам реклами, които ми внушават, че ако не потребявам нещо си, не съм готина, не съм модерна, не съм секси. Това го определям аз 😀
    Комбинацията реклама + мода създава обаче робуващи, комплексирани последователи. Няма друг такъв дискурс, с толкова власт 🙂 Но това е отделна тема.

  70. Девет от десет мъже харесват готини цици,десетият харесва останалите девет.Това е, сексът продава пък било то и под пошла форма.Рекламата е тъпа до вдлъбване,но тя не е насочена към интелигентните нет потребители,а към останалите 80% хорица,които лятно време вместо да си проверят профила,блога или мейла след работа пийват мастика,ракия и т.н. със салата,четат Шок,Уикенд,Шоу и гледат турски сериали.За тях тази реклама “избива рибата”- съчетаваща любимата им музика с фейвърит дринк и феймъс фолк стар.

  71. QNA PLATOVA
    08/07/2009 - 22:28

    ‘Draveite!
    hehe, reklamite na PALMERS (tova e sravnitelno skupo avstriisko belyo) bqha dopredi 3 godini samo s manekenki na vuzrast 12-14. Te dori ne izglejdaha kato oformeni jeni. I dobre 4e nqkoi se razlutq v Austriq, nalepiha plakat4eta protiv modelite. Okolo 2 meseca nqma6e nito 1 billboard s momi4ence s Palmers i posle minaha na “jeni” nad 16.
    Taq maloletna sexualnost naistina e prekalena, Longanlon, ima6 PULNO PRAVO otnosno Nivea (btw, cqlata im kozmetika osven sapunite, e za bokluka). All thumbs up!
    Spodelqm i mnenieto na b.

  72. House M.D.
    08/07/2009 - 22:57

    Много софистика в разсъжденията, Петре. По другото не мога да взема отношение, ‘щото за щастие не ми остава време за телевизия. На копирайтърите им е задължение да гледат реклами, обичам ги поради това, в съжалението си. 🙂

  73. Но не харесвам реклами, които ми внушават, че ако не потребявам нещо си, не съм готина, не съм модерна, не съм секси. Това го определям аз

    Всъщност целта на всяка реклама е да ти внуши това. 😉 Сериозно говоря!

  74. Много софистицирана стана работата – да се очаква от жена да се вдене нещо реклама на мастика и мъж от реклама на крем …
    таргет групите са различни.

  75. Longanlon, сравнението между Елвис, джаза, Бийтълс и т.н и чалга феноменките е абсолютно неуместно.
    и въпреки че “ако започнеш да забраняваш това, което не те кефи, утре ще дойде някой, който иска да забрани и теб, щото ти не го кефиш.” напълно споделя гледната ми точка, не мога да се съглася да ме обявяват (метафорично казано) за безтопчеста, лицемерна и с ниско самочувствие, само защото естетическият ми вкус се различава от този на средния чалгаджия и хич не подкрепям тунингованите, силиконови кифли.
    нямам нищо против жените с големи гърди (дори обратното), има безкрайно красиви модели, актриси и порноактриси. които са естествени.
    и моля, дефинирай понятието “хубава жена”, наиситна ще ми е интересно да разбера.

    п.п. по същият начин не харесвам и рекламата на Каменица. няма да изреждам причините, но дори само изречението “няма да мия колата си”, ме докарва до див смях поради представата как някой мъж би поверил безценното си съкровище на жена си (примерно).

  76. що да е неуместно сравнението? и едното и другото е популярна музика, харесвана от много хора, която първите 20 години след създаването си, по-консервативните не харесват и заклеймяват като “пошла”, “разпусната”, “уронваща морала”, “неприлична”.

    само историята ще покаже дали тая музика има качества

  77. дам, това със заклеймяването е единственото общо нещо.
    а е неуместно, защото наистина нямат никаква друга връзка по между си.
    Бийтълс, Елвис и сие не са крали текстовете и музиката си (от разни западни, източни и световно многопосочни съседски държави) и влагали са смисъл в това, което правят.
    и дори не става въпрос просто за “уронване на морала” и “пошлост”. това са прекалено субективни критерии. става въпрос за дълбочина на предлаганото на консуматорите. и за емоцията, която носи доброто и смислено подбиране на думите.
    циците принципно са прекрасно нещо (и добре, че все още има мъже, които не залитат по мъжки гръдни кошове), ама си остават едни прости цици, дето повече от 2/3 от населението си ги носи. това, че някои мацки залагат на вулгарното и показното с тях, не ги прави качествен продукт или с потенциал за евъргрийн.
    и не спомена за хубавата жена :))

  78. Абе нали съм уж за свободата на словото и тем подобни.. та на 100% защитавам правото на всеки да си пуска подобни простотии по телевизия и където си иска. И заради същата тая свобода на словото 100% защитавам своето право да мрънкам срещу тях до откат, ако не ми харесват. Тия т.нар. “хубави жени” поне наистина да бяха хубави, щях да го преживея, ама цъ, нема… мъка, мъка… (Въпрос на вкус, знам.)

  79. БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ
    09/07/2009 - 18:05

    Няма да ме обиждаш, бе, ей, шъъъ, чуъш к’во ти редим ….

    Началото ме разби. Честно. Ама нали съм “демоде”… и си падам по цици 😀 😀 😀

  80. Рейнър Примата
    09/07/2009 - 18:53

    Лонганлон повдига болна тема и за пореден път съм напълно прав с неговото мнение. Въобще, напоследък е много модно да псуваш простите реклами, за да демонстрираш псевдо-интелект.

    Масовият потребител има нужда от кумири които да демонстрират пропастта във физическото развитие между клиента и идола, но в същото време да демонстрират едно и също ниво на интелектуално развитие – с думи прости, българския простак има нужда да вижда красиви хора как простеят. Това ги приобщава не само към тях, но и към продукта който продават. Образа на интелигентната супер-жена е отблъскващ от масовия мачист, защото му напомня за пълната невъзможност да реализира лека връзка с подобен индивид. Но тъпата, лесната, предлагащата се жена със супер мерки но празна самоличност е идеалната мечта на пазаруващия мастика българин.

  81. Съвсем така е! Аз не слущам чалга,не бих си взела за жена руса пичка със силикон ако бях мъж, но по дяволите, никога не бих я върнала. Смятам, че няма мъж на света, който да го направи, просто повечето знаят, че не могат да имат такава жена! А девойките които ги гледат презрително и ги осъждат на празноглавие (което не е много лъжа) обикновено са супер бъкани с комплекси и просто си умират да са по-желани от русата пичка.
    Това обаче никога няма да се случи.
    Това е положението – сексът продава. И то много.
    Просто при едни продукти той е насочен към по-просташка група, при други – към по-интелигентна. Факт е обаче че и от двете се печели!

  82. Станимир
    09/07/2009 - 23:36

    Много коментари, много нещо…
    Мене ми е интересно друго нещо: като отида на море следващия път, колко мацки ще са с динени бански?
    Мъжете сме тъпи — ОК. Не харесвам изкуствени цици, но точно на коментираната реклама, елементите с размаханите крачета, стегнатото дупе и барби гласчето ме разтапят. Колко ли тъпи кокошки ще поемат щафетата в стила и ще докажат, че са по-умни от мъжете? Колко ли мъже ще ги плюшят и ще пият мастика Пещера, без изобщо да осъзнават, че не са нищо повече от едно павлово куче и започват да слюноотделят анасонови слюнки като видят зелени бански на бели ивици?

    Лека нощ и надраве!

  83. Келанвед
    09/07/2009 - 23:56

    @Станимир – очевадно е, че съм голям гей! Нито курвенско размахани крачета, нито динен бански, нито нищо толкова елементарно може да ме разтопи. Виж на плажа, който е препълнен с двеста пъти по-красиви и по-разголени красавици от смешната Андреа се е случвало да ми стане..

  84. ==========================================
    не съм ли ти казвал, че намирам нещо дълбоко подозрително и/или хумористично в мъжете с дълги коси?
    ==========================================
    Това ще го запомня за следващия път, като няма с кой да си пиеш рома и се обадиш с умоляващ глас… (devil)

    ==============
    осемдесетте минаха преди двайсетина години…
    ==============
    Това не разбрах какво общо имаше? През 80-те бяха на мода тупираните глемъри…ТЕ са хумористични и подозрителни. Останалата част от спора ще я пренеса на масата, като се обадиш…

  85. Нямам нищо против “горещите” реклами, а някои са доста сполучливи. Все пак сексът продава, а който ги намира за аморлани, ми да не ги гледа!То криворазбрано няма-има фишеци за тва и онова. Щото трябва да има и такива.

  86. Гарга Рошава
    10/07/2009 - 11:46

    от цялата дълга дискусия можах да си извадя единствено извода, че коментиралите тук мъже и някои жени (и аз към тях), слава богу харесват цици, но се дистнацират от пиенето на мастика, която очевидно се брои за не-интелигентно питие. е те това ме озадачи! аз обичам да пия мастика, броя се за средно-интелигентна, със сигурност малко повече от кучето на павлов 😉 харесвам и яки мадами с хубави цици, но пошлостта на точно тези реклами ме дразни. просто защото пикае на естетиката и еротиката. всеки гледа порно, но си има време и място за него, нали? не мож ме убедиш, че така често споменаваните мачо-простаци, пиещи мастика и кефещи се на чалгата във всякаквите и форми и проявления, ще се откажат от една нимфетка като тия на нивея, само да им падне, нали? стана дума и за рекламите на флирт – ми и там се залага на същото – секса, но начинът на поднасяне е различен и ми допада в пъти повече. за това става дума…

  87. legrandelf
    10/07/2009 - 13:21

    🙂

    Ама това реклама на мастика ли е?

    🙂

    Ауф, мъй… гоо… 🙂

  88. Цончо Градев
    10/07/2009 - 14:30

    “Масовият потребител има нужда от кумири които да демонстрират пропастта във физическото развитие между клиента и идола, но в същото време да демонстрират едно и също ниво на интелектуално развитие – с думи прости, българския простак има нужда да вижда красиви хора как простеят”.
    Рейнър, друже, ти защо си мислиш, че тези “красиви” хора не са същите простаци като масовия потребител? Не търси акол там, дето го няма. Човек с мозък няма да си сложи динени кори за сутиен, а нормален мъж не би се държал като пристанищен докер.

  89. Цончо Градев
    10/07/2009 - 14:31

    Грешка! Акъл! Не акол!

  90. Иво Апостолов
    10/07/2009 - 17:52

    Аз лично от Бийтълс, Елвис, феминизма, рокендрола и мъжете с дълги коси нищо добро не съм видял да е излязло…
    Но след като има хора, на които им харесва, тяхна воля.

    Друг е моралния аспект, тия дето много зеят срещу подобни реклами са същите, които гледат “Сексът и градът”, където се развращават младите девойчета, как точно трябва да търсят любовта, но накрая всички свършва с “тузара”. Тоест, любовта трябва да минава през кредитната карта. Е тия ли ще ни учат на морал?

  91. Лъчезар Томов
    11/07/2009 - 00:08

    Проблемът на чалгата като течение и на клипа в частност, е, че те не са просто безвкусица, те са носители на ценностна система и модел на поведение, дълбоко чужди на естествената природа на Българския народ. Те налагат мутренското виждане за света. Това е вредното на чалгата – показва на децата кое е важното в живота -със свирки се преуспява, ако биеш всички други момчета си най -големия и т.н. и т.н. Изключително опасно явление с тежки ефекти върху душевността на хората, почти като комунистическото учение. Чалгата е средство за програмиране на феодализъм

  92. Лъчезар Томов
    11/07/2009 - 00:09

    Да не говорим до какво опростачване води. Не може да се сравнява с песните на Хиподил, например, защото там има ирония

  93. Лъчезар Томов
    11/07/2009 - 00:10

    Изобщо не е до дините, а до отношението към жените в случая с клипа – за мен тяхната раболепност не е секси

  94. Багера
    11/07/2009 - 23:59

    След всичкото плямпане я да питам някой има ли статистика за това на колко хора им харесва рекламата? Лонги, имаш ли точни данни колко от мъжете си падат по извънземни като това нещо на картинката? Както викат руснаците “У их мистика, а нас – статистика”. А по въпроса кой не харесва извънземното на снимката ми напомняш за шопа и жирафа. Хората откровено си казват, че не ги кефи андроида от рекламата, няма причина да лъжат в блога. Ама ти, е нема такова животно (такива мъже в случая)!
    В циците сами по себе си няма нищо лошо. Лошото е, когато се превърнат в целта на живота. Цици наспорил господ, на който му липсват да си пуска дълга коса и да почва да дрънка Бийтълс на кухарка. Моля, не говори от името и на другите, както си позволяват разни тука коментиращи. Аджеба как така познават отблизо 8-те милиона българи и на какво точно се кефят те? Сигурно съдят от себе си и обкръжението си… Още по-интересни са ми онези коментари, в които се правят изводи за 80% от българите, нали кофти типове, ама аз не съм от тях (това с кака Сийка е гениално, нали?). Нали ви викам, дайте да видим някакви статистически изследвания по въпроса- кой, колко, какво точно. Ама рекламните агенции мълчат като бити лонганони по въпроса. Много ясно, гледат да вземат парите и да бегат после. По тоя повод се сещам, че подобни реклами говорят не за вкусовете на средния българин, тъй като него никой не го е питал. А за шефовете на рекламната агенция и на спиртовносителя, който забърква украинския дървесен спирт с канцерогенни есенции. И двамата дебила са роби на екстраполацията, иначе казано, мен ме кефи, значи и всички останали ще ги кефи. Не ви ли минава през ума този по-вероятен вариант?
    Съвсем малко да закача и за темата за отношението ти към мъжете с дълги коси. Ясно е, че хипари с китари, които са свирили парчета и на Бийтълс са ти ебали гаджето, която е била с големи цици. Или някой метъл ти го е отпрал в тъмното в парка пред стадиона в Каварна. Грешки стават! А може и двете възможности да са. Та оттогава малко ги гледаш накриво съществата от мъжки пол с дълги коси. Разбираемо е, на всеки се случва някои типове да не го кефят.

  95. Николай Цветков
    12/07/2009 - 00:26

    Нито курвата от рекламата е хубава, нито самата реклама става за нещо, нито “оня” пиар клип, нито мастиката е най-добрата. Да не говорим за правописа ти. Да не си пил от въпросната мастика? 😀

  96. Багера, Николай – гроздето е кисело, а? хехехе

  97. Николай Цветков
    13/07/2009 - 00:24

    Не, Пешо. Или смени дилъра или иди на очен лекар. 😀
    Със сигурност “това” не е идеалът ми за жена.

  98. Хайде, хайде! Не ви харесвали такива жени! Лонганлон не говори за влюбване и себераздаване за такава жена, а за едното желание за… да не казвам какво – сещате се – което се убажда у мъжа при такива реклами. Точно това се опитват да създадат в тази реклама и трикът винаги действа (тоест и с други реклами действа). Не става въпрос само за мастика. За всяка реклама, която е на плажа – целта е да се сложи такава жена (с други думи възможно най-грандомански изглеждащата – да е възможно най-красива за мъжкото око) в клипа.

    Много хора биха казали, че да били сложили онази жена от улицата, която изглеждала по-прилично – по-добре е щяло да се получи. Дали???!!! Хората, които правят тези реклами са специалисти. Много често специалистите знаят по-добре кое повече грабва окото, а, както казах по-горе, целта е ефектът да е не просто ефект, а много повече от ефект. А и от Мастика Пещера да не мислите, че им се иска Галена и Емилия да са им на рекламата! Ако същата работа (тоест същият ефект – и на имидж, и на продажби) щеше да им свърши приличната жена отсреща, щяха нея да я искат повече, защото най-вероятно по-малко пари щеше да им струва.

  99. Николай, и моят идеал за жена не е това. Ама да кажеш, че е грозна и изобщо не я харесваш си е чиста позьорщина 🙂

  100. Николай Цветков
    13/07/2009 - 11:12

    Пешо, ти би ли спал с гумена кукла? Е, добре. Веднъж може да го направиш просто заради любопитството, ама втори път едва ли ще се минеш. Ами, не ме кефи жената. Не е мой тип.

  101. утре ще ти кажа 🙂

  102. крилатаТa
    13/07/2009 - 12:02

    Eh: мечтата ми е да чуя: “Жубави мъже! бе татко му стар! – в живота и без това няма кой знае колко други хубави неща” . Ама казано с истинско разбиране.

  103. ми може и да го чуеш, ама няма да е от мене 🙂

  104. Краси
    13/07/2009 - 13:49

    Доста се чудих…дали изобщо да пиша коментар.

    Знаеш ли, някъде има проблем. Ти твърдиш, едва ли не, че хората, които не харесват жените по тези, иначе глупави реклами, са…да речем имат проблем със сексуалната ориентация. Това, трябва да ти кажа, изобщо не е така. Честно казано, мен посочената мацка ме дразни. Изглежда кифленски, а предполагам, без грим ще конкурира кое-да-е плашило по нивите.

    Ти обвиняваш хората, които се дразнят на такива реклами, че има нещо сбъркано в тях. Ами…не е така. По-сбъркано е да твърдиш, че има нещо сбъркано, както е казал един анимационен герой, нали? 😉

    Аз не харесвам реклами от този тип, в който някакъв продукт (било то алкохол) е рекламиран от някаква цициреста чалгаджийка. Не знам защо, но ме дразни. Дразни ме всичко, което принизява НЯКОЕ човешко същество толкова ниско, макар че чалгаджийките са си достатъчно ниско. Хипотетично си представи, че има реклама, в която някакви скинари маршируват с някакви фешън кубинки, пеейки глупава песен? Това няма да те издразни ли?

    Без да искам да се заяждам, но вече наистина схващам защо си на първо място в TBL. Хващаш нещо, което звучи апетитно, пишеш с остър тон, събираш коментари, а коментиращите дават линкове на свои приятели и тъй нататък. На това му се вика “комерсиално блогване”, а уж няма нищо лошо, де 😉

    И все пак — следващия път пак помисли какви ще ги надробиш, колко човека ще засегнеш, а и най-вече дали си струва, за да задържиш заветното първо място 😉

    Поздрави, Краси.

  105. “Не знам защо, но ме дразни.”

    аз знам защо те дразни. утре ще ти кажа 🙂

    а това колко човека ще засегна… знаеш ли колко малко ми дреме? всъщност не знаеш, иначе нямаше да питаш…

  106. Краси
    13/07/2009 - 14:16

    Тоест “Каквото и да е, но да е на моето”?

    всъщност не знаеш, иначе нямаше да питаш…

    Толкова ли не зачиташ изобщо чуждото мнение. Да, де, то е показателно, защото това оправдава и неуважението ти към жените…в голям смисъл.

    А относно косите…аз и това не разбрах. Изведнъж ли започнаха да те дразнят или и за хората с дълги коси мислиш, че имат нещо сбъркано в сексуалната ориентация?

    Поздрави, Краси.

  107. боже боже, не зачитам чуждото мнение, не уважавам жените, мисля мъжете с дълги коси за педераси… забрави да кажеш, че ям живи бебета на закуска…

  108. Краси
    13/07/2009 - 14:21

    От мнението ти, поне с такова впечатление се остава.

    Поздрави, Краси.

  109. да бе, разбрах че си краси още от първия път, освен това няма нужда да ме поздравяваш всеки път… 😉

    пък и нали знаеш как наричат хората, които си съставят повърхностни и предварителни мнения за останалите на база само на оскъдна откъслечна информация и на собствените си нагласи спрямо тях?

  110. Краси
    13/07/2009 - 14:25

    Нали за това зададох въпрос, в крайна сметка.

    П.П. И навиците на хората да поздравяват ли те дразнят? 🙂

  111. Ако си приказваш с някой и той ти казва “Добър ден” преди всяко изречение тебе няма ли да те дразни?

  112. Краси
    13/07/2009 - 14:45

    Умело избягваш отговор на въпросчето, което ти зададох, но пък и не си длъжен да отговаряш, от друга страна.

    За разлика от диалогът, който хората провеждат на улицата — в Интернет е малко по-различно, не знам дали си забелязал.

    Както и да е…дали изобщо ще отговориш на въпросите, дали и ще уважаваш читателите — това си е лично твой проблем. 🙂

    Обаче, един полезен съвет, защото имаш доста сериозно натрупана агресия — излез навън, поразходи се из природа…може и да ти се отрази добре. 🙂

  113. ммм отново правим тежки констатации на база две реплики в интернета… май не аз съм тоя дето се нуждае от разходка 🙂

  114. Краси
    13/07/2009 - 14:58

    Е, не са две, но почти е всяка публикация. Както казах по-горе — лошо няма 😉

    А инак — браво, добре насъбираш и негативните точки. Не, че изобщо ти дреме, де, нали си непукист..т.е. играеш ролята на непукист 😉

    Така е то.

  115. Това, което мога да кажа е само : Мерси, Петре, за линкчето към поста Openly Feminist- http://www.openlyfeminist.com/
    най-смислената обосновка на това какво ме дразни в рекламата.
    Иначе….затова е свободата на словото, нали? В един арабски свят това би било основателна причина за разстрел на целия екип, барабар с телевизията. Дали е добре…не знам

  116. Петълчо, по принцип всеки мъж харесва порно – аз – не. Мен ме кефи да правя секс, не да гледам как други го правят.
    Второ, идеята мойто малко дете (което може в момента да е в пубертета) и да зяпа каката с хубавите гърди, па видиш ли, че мойто момиче има комплекс от това… ми не ме кефи утре тя да дойде и да ми каже – аз си сложих силикон /парите са с недоказан произход, щот аз едва ли ще й дам пари за това/. Та идеята, чрез тези реклами да набиваме на малките деца в главата, че силикона върши чудеса – не ме кефи. Не ме кефи да бъда родител на меркантилни курвенца. Не, че не бих изчукал една такава,но въпреки това, предпочитам да са по-малко на брой в обществото. щото едва ли има татко, дето да иска щерка му стане такава, щото подражава. Факт е, че фолкаджийките растат вече по дърветата, а чалгата – определено не считам, че възпитава хората на нещо стойностно. /освен ако не броим меркантилността/

  117. albert venn dicey
    13/07/2009 - 17:50

    Думата “пошлост” е от руския език. В българския език такава дума няма.

  118. Келанвед
    13/07/2009 - 23:04

    @albert venn dicey голям спец стана по думите май…сигурно знаеш произхода на всяка една дума и можеш да я “трейснеш” назад във времето. Думата “пес” е славянска, това значи ли, че е българска? “Рус” са скандинавско племе-това прави ли Русия скандинавци? И защо в коментара ти виждам поредния “хейт” към република Русия, който в крайна сметка не води до нищо?

  119. Келанвед
    13/07/2009 - 23:09

    @Лонганлон-в темата обвиняваш някои путьовци в конформизъм , но до известна степен и ти си такъв (конформист де, не путьо)-имам чувство, че ако комунягите бяха завладяли света щеше да обясняваш колко прекрасно нещо е този строй и колко справедлив е. Смисъл понякога не се усеща, че мнението ти идва директно от сърце,а сякаш се нагаждаш към ситуацията такава каквато е и това ти харесва. Комерс-а е як и върти пари-следователно и рекламата е яка..Дано наистина си правиш гаргара с анти-всичко модно настроените индивиди, защото и противоположната алтернатива не изглежда много добра

  120. Майк Рам
    16/07/2009 - 09:54

    Абе, хора! Защо се вземате толкова насериозно?

    Рекламата на мастика не е предназначена за сексуално просвещение на подрастващите, а за предизвикване на първични реакции. И успява.

    Всички станахме такива естети и моралисти, че вече не ядем, не серем и не ебем. (И тези думички не ги казваме, че е много пошло.)

    Я вземете, та ударете по една мастика и престанете да се изживявате като център на Вселената! Наздраве! 🙂

  121. Абе чак моралисти да сме – скоро почнах да виждам думички в пресата като педераст, копеле, флъорца и други подобни…при това в издания претендиращи за качество.
    Огрубяването на езика, си е факт, а този факт – е просто следствие на промяната в обществото.
    Не е проблемът, че ебем и серем, а че не виждаме проблем когато изпозлваме тези думички на официално събиране, примерно.
    Това ме притеснява.
    Така се и променят рекламите – първо са дини и червена цепка посредата на динята, после са голи цици, замъглени от кристалите…а следващото кое ще да е?

  122. Бе нямям нищо против жените дето имат хубави цици, да ги демонстрират, стига това да не се превърне в идеал за подражание… щото както сме тръгнали, скоро ще сме “Силиконовата планина”.

  123. Не прочетох всички коментари,но направо ще си кажа мнението.Първо,нормално е когато се рекламира крем против пъпки за тийнейджъри да се взимат малолетни модели,а?второ откъде за бога ви хрумва деята да правите връзка между моделите на Нивея и полуголите проститутки подвизаващи се като фолк-певици.Били лицемерни хората ,които се правели на моралисти,а тези които се прехласват по бруталното,пошло и гнусно излъчване на тия уличници и ги наричат ПЕВИЦИ не са според вас,така ли?До къде я докарахме,СЕМ за пореден път доказва,че няма нищо против плакати и реклами с порнографско съдържание да ни заливат,да се натрапват агресивно в съзнанията на момичетата и да изкривяват съзнанията на мъжете относно женска красота,а ние-не способни да надвием стадния инстинк-правим покорно това ,което се изисква от нс,за да се впишем все някак в това общество и и ако нещо не ни харесва,казваме,че не ни интересува и не е наша работа.А всъщност е.Ако има нещо,което смятам за по-долно от чалгата -то това е лайфстайла ,който тя налага.Тези реклами не са просто просташки,те представят българина като нещо средно между кроманьонец и полуидиот с първични наченки на развитие,просълзяващ се на обилно налят силиконов бюст и перверзен поглед.И ,въпреки ,че се засягам от поредната инфантилна реклама,красноречиво говореща ,за това,че в България контрол няма и правила не съществуват,-да пием за българите(жалко,че не пия).

  124. Александър Веселинов
    25/01/2010 - 15:32

    рекламата нищо особенно.
    Преди 20 год мастиката казват била хубава.
    Не знам защо се пиеше като че ли предимно лятото и се мезеше с ледено студена диня.Нямам вкусови спомени а Узо Пломари съм пил един път на морето.
    Рекламата е атакувала добрите спомени на хора над 50 г.
    Забравиха косматото момиче с дамските превръзки дето иска да е Деми Мур.
    Проблема е че всички гледаме всичко
    един иска Мара отварачка на задна крачка
    друга иска Рич да я масажира с Нивеа
    Рекламите не казват да си сменят местата
    Друг въпрос ако си мутра на анаболни стероиди и кажеш :
    ” Аз и тва моо да еба”
    Между другото жените ми е чудно защо подкрепят хомосексуализма.Той ги изключва от играта
    Амарети Брускети никой нищо не пищи ,а ги хрупат жени

Leave a Reply

Задължителните полета имат *