Най-после да не се изложим на Евровизия
Мнението ми за конкурса Евровизия предполагам е ясно на всички – безплодно конкурсче без никакви музикални достойства, но селската масовка в Европата му се радва и покрай него настава суетня и мъничко драма. Драмата пък в България всеки път е свързана с това кого страната ни изпраща да “ни представлява” на това конкурсче, с начина по който тоя човек е определен и най-вече с факта, че почти всеки път той е някой абсолютен лалугер – чиито шансове феновете да го харесат и да гласуват за него в Европа, са даже по-мизерни от феновете му в България. Изключенията са редки и поздравления – тая година имаме едно …
Пенсионните култруртрегери от БНТ и БНР и техния вмирисан на дърто приятелско-сексуален кръг тип “ти на мене в предаването по Хоризонт, аз на тебе в дупето” който действа гладко още от социалистическо време, продължава да поддържа живи разни естрандни мумии като богдана карадочева и техните модерни наследници любо, графа и подобните им, които имат връзчици с кръга и се изхранват главно от халтурка и участия в предавания и концерти на националната телевизия и радио, концерти на политически партии и участия в разни клипове и реклами на министерствата по проектчета.
Всяка година тия мухлясали трегери си правят някакво конкурсче за Евровизия на което допускат само техните си хора и всяка година избират сред техните песни някое незабележимо говно, авторът на което със сетни сили се стреми да додрапа до “голямата европейска сцена” – я миро от каризма, я човека гъз… ъъъ глас… Единственото изключение бяха ония с барабаните и се видя че само те стават за нещо.
И всяка година обществото, разбира се, надига вой че представителят ни на Евровизия е точно такъв лалугер, а песента му – незабележимо говно, които никой не харесва освен гореописания приятелско-роднински-поебателен кръг окупирал националните медийни институции. И обществото е право.
А Софка?
Тая година, по някаква идиотски малка случайност ли, благодарение на някакъв white guilt ли, за да “се покажем на европейците че сме либерални” ли… Софи Маринова спечелила българския конкурс. Изключвам вероятността да е спечелила защото пее добре и песента й е яка, защото първо не съм я чувал и второ като гледам досегашните конкурси, това никога не са били критериите за оценка. Но каквато и да е причината, фактът си е факт – Софи Маринова ще представлява страната ни на Евровизия.
Обществото обаче, не е доволно – даже, според в. Сега, изобщо не е доволно. Циганка била и това било срамно, изгубили сме българщината и т.н. простотии на килограм!
А по-добре ли е да бъде отново някой безличен метро-поп лигльо облизал гъза на журито предната нощ? Лошо ли е в конкурс, който фаворитизира оригиналните и нетрадиционни изпълнители, поне един път да се представим с човек, който не само има много фенове, не само продава албуми и пълни концертите от години, ами и може да пее, при това по особено характерен и даже бих казал уникален начин?
Мисленето тип “гордеем се че сме българи, защото сме горди, че се гордеем” е доста малоумно и е крайно време малоумните ни националисти тип България-на-три-ракии да осъзнаят, че за да си горд не е зле да има нещо реално, с което да се гордееш. Щото ако виждаш Велика България само в миналото, тва значи че си морално и идейно мъртъв и духът ти живее по времето на Симеон Велики, а сега, когато трябва да градим бъдещето на страната си, ти си просто безполезен обществен отпадък, не по-различен от тия, които така яростно плюеш, че живеят в епохата на ловците-събирачи (от кофите)…
———————————————————————————–
Гласувай с бутончетата долу, и шервай във фейсбукът, ако не си идейно мъртъв обществен отпадък 😛
mrvip
02/03/2012 - 12:51
Take it from a дърт метъл like me, Миро, Графа и Любо пеят добре и правят хубава музика, просто ти не харесваш такава.
Мариела
02/03/2012 - 12:53
Разсмя ме много с изказа си, но си прав – Софка има уникален глас. Не съм гледала конкуренцията й, но се съмнявам някой да й се опре с възможности! И не разбирам какви са тези нападки от обществото – срам било, друг път! Жената МОЖЕ и ПЕЕ добре!
Longanlon
02/03/2012 - 12:53
хахахахахаха искрено ме разсмя баце 🙂
martin
02/03/2012 - 13:01
Песента си е много добра
Starlightbg
02/03/2012 - 13:11
“Софка има уникален глас.” – че е уникален, уникален е. Врещящ като на изнасилено банши. Иначе, подходящ кандидат за такъв конкурс.
нора
02/03/2012 - 13:11
браво за статията, не бих могла да го кажа по-добре
Longanlon
02/03/2012 - 13:14
Starlightbg, мога само да ти завиждам за разнообразния сексуален живот, от който имаш преки наблюдения как именно врещи изнасилено банши 😛
Румяна Илиева
02/03/2012 - 13:31
Софи може да пее и ще ни представи добре. Чух песента и е писана в стил Евровизия, Софи е постъпила разумно, не се разкрива гласа й, но според мен има мисъл зад песента http://www.youtube.com/watch?v.....re=related
voxy
02/03/2012 - 13:35
това за циганката е по-скоро раздухано от медиите, мен ме издразни че предпочетоха Софи пред ДесиСлава, иначе тия гордеещите/срамуващите се ебати идиотите, боли го някой за страната ти или кой изпълнител откъде е
@mrvip, Миро не пее, а грачи, че и фалшиво
Светослав
02/03/2012 - 13:36
Хора,които харесват на Софка гласа искрено ме учудват. Тази така неприятно пищи, че дори на хубава уредба тези пронизителни писъци невероятно дразнят. Голям диапазон имала … не й знам диапазона, но сигурно има най-неприятния и дранзещ глас. Не съм слушал банши, ама на него прилича ;).
nik666
02/03/2012 - 13:52
Трябваха ми два дена за да се подготвя психически да преслушам тая прословута песен. Все още съм жив, значи като за пред Евровизия става.
delusion
02/03/2012 - 14:40
що се излагате бе любо,миро,спиро.. софи маринова има неуспорими гласови данни и е далеч по-добър избор от новоизлюпени ама добре спонсорирани минетчийки..
delusion
02/03/2012 - 14:42
@Светослав “Тази така неприятно пищи,” ама ти сериозно ли?
Едва ли е най-добрият пример, който мога да ти дам в моя защита, но: http://www.youtube.com/watch?v=ysD_Af55k8I
VP
02/03/2012 - 14:42
Софи Маринова пее добре, има хубав глас с голям диапазон, но песента, с която отива на Евровизия, определено не ми харесва. Общото впечатление от всички участващи в конкурса за Евровизия песни е отчайващо! Певци имаме, композитори – не!!! Дали и те са смазани от скапаната ни действителност?!
Божо
02/03/2012 - 15:53
Софито е много голям талант, само дето специално тая песньовка е потресаващ боклук.
Светослав Антонов
02/03/2012 - 16:11
“Щото ако виждаш Велика България само в миналото, тва значи че си морално и идейно мъртъв и духът ти живее по времето на Симеон Велики, а сега, когато трябва да градим бъдещето на страната си, ти си просто безполезен обществен отпадък, не по-различен от тия, които така яростно плюеш, че живеят в епохата на ловците-събирачи (от кофите)…”
Благодаря за тази мисъл, идеално изрази моите възгледи.
Позволи ми да те цитирам винаги, когато влеза в разговор с някой от тези 🙂
Longanlon
02/03/2012 - 16:43
Да ви кажа, аз още не се осмелявам да слушам песента на Софи Маринова за Евровизия 🙂 Никога не съм я харесвал като певица – гласът й ме кефи, но песните не.
delusion
02/03/2012 - 20:28
ми хубава е песента кво и има..? различна е..
alfietta
02/03/2012 - 20:43
Руми, благодаря за линка към песента.
Аз въобще не съм фен на Софи Маринова, еле пък на чалгата като цяло, обаче като човек, който пее отпреди да е проговорил, искам да кажа, че тази песен не е от най-лесните за изпълнение, и също така доста добре разкрива гласовите възможности на Софи – в това отношение не вярвам да успеят да я преборят. Иначе самата песен, макар и да има хубава идея, е с адски елементарен аранжимент, който звучи като изцяло синтезиран на компютър, сиреч с нищо не допринася за доброто изпълнение и единственото хубаво е, че не успява да навреди много (сигурно защото няма паузи само с музика, ами Софи си пее през цялото време). След този мой личен анализ смея да заявя, че, както знаем със сигурност може и по-добре, но да не забравяме и колко по-зле може да бъде също ;)))
Бени
02/03/2012 - 22:53
Подкрепям мнението ти и за малко да натисна някой от бутоните за гласуване/споделяне, но видях това за отпадъка и се отказах 🙂 Съжалявам за не-по-тема-изказването, но човек може просто да не е съгласен с текста или да няма фб.
emo
02/03/2012 - 22:56
гласът и е подходящ за психологическо оръжие 🙂
представям си да те затворят в една килия и аха да заспиш и ти пускат припев на песен изпълнявана от С.М. 🙂
emo
02/03/2012 - 22:57
P.S. Дреме ми за Евровизия…
Tania
03/03/2012 - 00:54
На мене пък ми се струва, че има нещо политическо в избора. Песента наистина е писана за Евровизия, но Софка се напъва малко повече от необходимото. И аз съм съгласна, че има уникални гласове, но композитори – не.
Dow Jones
03/03/2012 - 02:25
За съжаление Longanlon-е, въпреки уважението ми към голяма част от позициите ти, мненията ти и постовете ти, ще трябва да не се съглася с теб сега. Като музикална концепция песента на Софи Маринова не е нещо повече от стар румънски клубен хит отпреди 2-3 години с примесено пеене на няколко чужди езика и еклектично добавени цигански напеви. Иначе нямам нищо против циганията. Тя се е превърнала във второто ни аз. Нямам и нищо срещу Софи-то. А за тези, които считат песента и за много хубава, прекрасна и чудесна, то нека изслушат песните на другите страни, които имат излъчени национални победители. Поздрави! 🙂 😉
my_precious
03/03/2012 - 02:40
коментар от Свежо: доста интересно Нещо е Софи. особено като заговори
Dea
03/03/2012 - 10:22
Подкрепям написаното, но до някъде.
Софи Маринова е единствената фолк изпълнителка пяла с оперна звезда – Еделина Кънева и парчето е уникално.
Не понасям поп-фолка, но Софка е уникална, песента и за Евровизия не разкрива напълно възможностите и, но за този измислен конкурс е идеална, а и ентоно-мотивите винаги се харесват.
Дано има успех, желая и го от сърце!
Бай Стоен
03/03/2012 - 13:51
Евровизията е пълна порно история.
Маркуча
03/03/2012 - 14:06
А гледа ли въобще Евровизия? Трагедия в три действия, ни повече, ни по-малко. Имаше две свестни изпълнения: на Преслава от «Те», която пя наистина хубаво, но беше избрала неподходяща (според мен, де) за повода песен, и някакви младежи, не помня как се бяха кръстили. Всичко останало — вкиснала боза. Показателно е с колко спечели Софи накрая — 6–7 хил. гласа, вторият взе около 3 хиляди, всичко общо я е имало 30 хил. SMS-а, я не, и това след два часа пряко предаване.
Дългия
03/03/2012 - 17:38
Като отидете в циганска ма’ала в Сливен, ще намерите поне 1000 келеша, които “имат голям диапазон” и т.н. и пеят повечее от кака ви Софка ;)(каквото и да означава повече пеене 😀 )
А това, че пращаме циганка не е проблем според мен. Много държави пращат да ги “представят” какви ли не 😀
Само не мога да разбера, Лонги, защо толкова се заяждаш с националистите. Явно е, че го пускаш това нарочно точно преди националния празник, когато всякво скин, дето се вика, се е впуснал по полит. дейност в интернет и по площади и паметници с лошо изражение на лице и изпъчени гърди напред 😀 100% си засегнал някой друг, но неодобрявам. Излишни нападки човек – глупаво е 😉 А и си доста краен по това отношение, ставаш като “тях”, каквито ги описваш 😀
Честит празник, весела Баба Марта и да пишеш за по-смислени работи 🙂
epenkoff
03/03/2012 - 21:54
Още не съм чул песента на Софка-сигурен съм, че е хубава. За феодалните културтрегери в БНТ, обаче предлагам да се направи специална тема. Ще бъде интересно попадение. Виж, БНР е друга бира-хората са профи, няма съмнение. Дано да не е толкова “топла” връзката м/у звете трибуквия, както твърди Long…
veni777
03/03/2012 - 22:33
коментар от Свежо: (thumb up) (thumb up) 🙂 🙂
Donet
05/03/2012 - 00:25
То това упражнение с Евровизия се повтаря всяка година,
без изключение.Като,че ли идеята не е толкова песните а в споровете които пораждат.Песента не ми харесва,прекалено
семпла е за Софи.Но каквато и да е Софка или Софи,пее си жената,че и от душа го прави.
bainiki
05/03/2012 - 09:49
коментар от Свежо: (thumb up) (thumb up) (thumb up) (thumb up)
Д.Н.
05/03/2012 - 22:04
Песента всъщност не е лоша. И е типична за безсмисления конкурс на Евровизия, който аз го оприличавам като един жалък начин на Европа да покаже на света, че я има в музиката (тоест да се сравнява със САЩ), макар че само Европа си го гледа и си пише за него.
Не съм фен на Софи Маринова, но това няма никакво значение в случая.
NPaine
06/03/2012 - 00:25
Песента не е нещо особено, и за Евровизия не става дори.
Избива на румънски поп.
Язък за големият шум и вряскане около конкурса и песента, чиста загуба на време и енергия.
Longanlon
06/03/2012 - 00:33
Тя не само цялата евровизия, ами общо взето всичката поп-музика (че и сичкото соул, аренби, рап, дъбстеп и т.н.) е чиста загуба на време и енергия…
Общо взето ДН описва мнението ми по въпроса за самата песен и конкурса.
Steliyan
07/03/2012 - 20:20
Общо взето – по-добре Софи Маринова вместо оная пародия “Човека Глас” дето му изгоряха бушоните на гласа и остана само Човека мъчещ се да пее на Евровизията. Май заради него трябваше да ни дисквалифицират за десет поредни години, баси Хомо Идиотуса дето е тоя, а и тия дето са го чули, че има глас. Да не е Павароти?
kanarko
10/03/2012 - 16:58
софи маринова е бая по-добре от разни други батали, които до сега ходят всяка година
ankali
18/03/2012 - 01:05
За първи път моят фаворит да спечели БГ- евровизията. Друг е въпросът дали песента е най-подходяща. Не е ли малко банално или по-скоро евтино да кажеш на 10 езика обичам те. Песента определено ми хареса най-много, междудруго и на Цецо Елвиса ми хареса песента. За мен изпълнението на Деси Слава беше пълен смях, става въпрос за сценичното й поведение, не може изпълнител от нейния ранг да изглежда толкова зле на сцената и евтино.
sdfsdf
19/03/2012 - 22:47
я тоя път поне са посочили източника
http://www.monitor.bg/article?id=331119
Longanlon
19/03/2012 - 23:05
o майко пак ли
stanilabg
21/03/2012 - 10:48
Ама този път е написано, че е от твоя блог.
Светослав Бацоев
21/03/2012 - 13:43
Ах, Монитор са си взели поука, браво 😉 А Софи Маринова пее хубаво, ама песента е много тъпа.
Юлиян
23/03/2012 - 20:21
Ми ще видим, но не мисля, че е подходяща за Евровизия…
П.Фенерски
30/03/2012 - 10:45
“Изключвам вероятността да е спечелила защото пее добре и песента й е яка, защото първо не съм я чувал ” – Това шега ли е? Не може изречение подобно на “Ако 2 = 3 то София е столица на България” да е част от смислена статия. Невежеството (извинявай) не трябва да в основата за разсъждения 🙂 Друго беше, ако маститият автор беше написал: “Не знам коя е, но преди да нашиша статията седнах да се информирам и проучих ….” Шегувам се …
Мисля, че критерия за “пее добре” е общо взето универсален и Софка е “отлична” певица без съмнение.
Малкият брои на SMS-ите (общо за целия конкурс 5-6 хиляди) улеснява значително манипулирането на избора, но по-добро от нея и то за Баку просто нямаше….
Руските бабули, Софка, двамата ирландски подскачалковци …. странен ще бъде конкурса тази година ….
П.Фенерски
30/03/2012 - 10:49
… Харесах в ютюбе исландксото изпълнение и написах на английски под клипа, колко готино е всяка страна да пее на своя език, а тази година Исландия избра да пее на исландски. Т.е. супер.
Обаче!!!!
Получих като коментар на чужд език, от който разбрах само IDIOT. Оказа се шведски, и още се чудя, дали Шведите не смятат че не съществува исландски език (нещо като ние и македонците 🙂
Марин
30/03/2012 - 11:02
Почти напълно съм съгласен с теб, сега не може да отречем, че и Графа и Миро имат хубави песни, но общо взето на този конкурс почти винаги изпращат някакви анонимници, които нямат фенове тук, а искаме да имат в Европа. Еми няма как да се случи и мисля, че всички вече го разбраха. Софка е уникална, има глас, качества, всичко необходимо за да представи страната ни на ниво. И най-важното тя е българка, няма значение, че е ромка. Как не им омръзна на хората да пишат и говорят такива глупости…
mrvip
02/04/2012 - 09:52
Лонги, къде изчезнаха министъра и кокошките?
Джим
02/04/2012 - 11:29
Цените на яйцътъ паднаха и статията веч е неактуална 🙂
mrvip
05/04/2012 - 15:07
Абе, само на мен ли ми пука защо по дяволите изведнъж изчезна критичен блог пост срещу калпав действащ министър?
jo-an
05/04/2012 - 17:53
ми за сичко си има причини
Светослав Антонов
05/04/2012 - 21:22
Всъщност и на мен ми е интересно къде изчезнаха “щастливите кокошки”
Longanlon
05/04/2012 - 21:30
платиха ми да ги махна 😉
mrvip
05/04/2012 - 23:39
много по тъча…
Manuelle
06/04/2012 - 11:21
Ще е интересно да прочетем постинг за истерията около уличните кучета напоследък и инцидента от Малинова долина…
Кирил
06/04/2012 - 21:08
Manuelle, аз съм в Бургас и тук нямаме бездомни кучета. Изчезнаха всички мистериозно, без да се вдига шум. Просто имаше глутници, след 6 месеца бяха “отишли на екскурзия”. Не виждам какъв е проблема кметовете и кучкарниците да започнат да “решават проблема”, без да вдигат шум. На всички 100 хванати кучета, 5 в кучкарника, 95 “на екскурзия”. Сега най-опасното което може да ти се случи е някой гларус да ти скочи, за да ви взема баницата от страна на “бездомните животни”.
Данаил
24/04/2012 - 08:35
Абе нали идеята на тоя конкурс е всяка страна да представи песен в която да представи част от културата си. А сега ми кажете, къде в прословутата песен, на софка (която не е нито на български, нито на цигански) има нещо от културата на България?
За мен песента на софка е обикновено поп парче, което е там просто да запълни мястото. С тая песен, няма да ни се смеят, но сме просто част от масовката.
Parabellum
24/04/2012 - 11:52
Далаверата е пълна. Софка е нашето тайно оръжие за спечелване на конкурса!
Първо показваме на Авропата, че сме по-толерантни от нея, щото пращаме малцинства да ни представляват.
Второ ако ни отрежат от рано, веднага завеждаме дело в Страсбург за унижаване на малцинствата и за расизъм.
Победата е наша!
ivan
28/04/2012 - 14:54
Софи Маринова за мен се представи блестящо!
Petar
30/04/2012 - 12:42
Аз много харесах Изпълнението на Софи Маринова! Не смятам че има нещо лошо в това ромка да ни представлява.
Bet365
16/05/2012 - 23:23
Абе не знам, Софи Маринова не ми е от любимите, но тази песен добре се е получила. Имаме шанс и то за първи път, като се има предвид какви “лица” ни представяхва преди, с какви “добри песни”.
Асен
17/05/2012 - 18:16
Типичен чалгаджийски вокал наложен върху слаба поп музика. Ама като за Евровизия става.
tenks
26/05/2012 - 00:57
Пенсионните култруртрегери от БНТ и БНР и техния вмирисан на дърто приятелско-сексуален кръг тип “ти на мене в предаването по Хоризонт, аз на тебе в дупето”
Не мисля, че този модел е разбит. И все пак – колко шибани нюзсайтове и блогове въобще говорят за нещата по тоя начин?! Keep goin
Bojidar
12/06/2012 - 10:42
Е, Софка пя много добре, ама наистина много добре.
Само че се оказа, че се е подлъгала по съветите на подмазвачите да излезе сама на сцената. Тази работа сам не става. Трябваше някакво шоу да направи освен прекрасното пеене.
А пя мноооого добре.
Бай Стоен
15/06/2012 - 09:57
Аре бе, баце. Изгуби се нещо от ефира. Сложи някой пост.
Kiril
22/06/2012 - 14:14
Ами аз чесно казано нито Софи Мариновя я харесвам нито песните и , поне някой ни представя пред света , друг е въпроса дали този някой трябва да е ….
Калин
25/06/2012 - 13:52
Моля те пусни някой нов пост, че вече четвърти месец се срамувам от колегите като отворя сайта и цъфне Софи …
Радина
02/07/2012 - 10:07
На мен песента страшно много ми хареса! Особено това с чуждите езици много се връзва с конкурса. Само ме е яд че не спечелихме!
Parabellum
03/07/2012 - 15:52
И аз във връзка с горното.
Къде изчезна?
прогнози
05/07/2012 - 01:29
кака софи прави само яки песни, обаче с БГ песен на евровизия е слаба работа , трябва на английски
Ico
05/07/2012 - 09:43
Хахаха направо ме разби “естрандни мумии”. Браво много добър поста.
Стоян
05/07/2012 - 23:40
Софи Маринова е голям талант, но жалко, че другите държави не я харесаха…
mrvip
06/07/2012 - 19:25
Кво е това бре – yokai . ru ?! Махнете интервалите, че спам филтъра не го пуска без тях.
VeroniQue
06/07/2012 - 22:46
Песента не е нещо особено, и за Евровизия не става дори.
Язък за големият шум и вряскане около конкурса и песента, чиста загуба на време и енергия.
Пони
06/07/2012 - 22:47
ми хубава е песента кво и има..? различна е..
Васко Иванов
16/07/2012 - 18:50
Абе пуснете Азис и Андреа на Евровизия – ще направят голямо впечатление 🙂
Мия
28/07/2012 - 00:22
http://www.youtube.com/watch?v=SOmkhYF7CEU
Беше “залитнала” в правилната посока, но уви, само с това си остана… По мое скромно мнение, единствената песен от репертоара й, с която би имала някакъв шанс за спечелване на ЕВ. Хубаво парче, като го чух, разбрах, че Софи има прекрасен глас и възможности, но… до там… Така и не продължи във вярната посока и това си остана почти единственото й произведение, с което ми е позната…
Кристиян Здравков
03/08/2012 - 01:32
Добре, добре ама не знам колко добре ни представи… то това беше повече, като свирене тип beatbox, от колото пеене 😀
Стайко
22/08/2012 - 19:03
Иии, най-популярният блог.. е в историята 🙂
Заради една критична статия
Демокрация, ама след време.
Longanlon
22/08/2012 - 19:12
айде без теория на конспирацията 😉
просто нямам мотивация да пиша
mrvip
22/08/2012 - 20:24
Ясно е, че си спрял да пишеш, щото ти е омръзнало, но желанието да изтриеш статията срещу Миро Мършата определено не те е споходило насън, колкото и да го обръщаш на майтап. В смисъл имало е някой имейл до теб със заплаха за съд за клевета/обида или до работодателя ти, че ще видят зор с европроектите примерно. Конспирация щеше да е нинджи от ДАНС да са те дебнали в тъмното.
Longanlon
22/08/2012 - 21:56
както казах, прочети още веднъж статията относно теориите на конспирацията 🙂
Стайко
25/08/2012 - 22:02
То остава и да имаш мотивация…
Доскоро 🙂
Ивета
06/09/2012 - 09:26
Съвсем офтопик ще ми е коментара, ама така ги мисля нещата…
Значи много е разочароващо да се сетиш за някой блог, който си следила доста време и изведнъж влизаш и гледаш, че блогера нямал мотивация. Жалко … Данo я намериш скоро, че действително един от най-популярните блогове да завърши така ше е малко тъжно.
amri
08/09/2012 - 17:06
коментар от Свежо: (thumb up)
Емил
29/10/2012 - 14:36
Аз не я харесвам Софи, нито песните и. Как няма да се изложим ..