Психо (ли съм)


Подобно на много хора, които подслоняват под шапката си нещо повече от кукувиче гнездо и мен ме мъчат понякога съмнения доколко вътрешният ми мир отговаря на критериите на медицината. Или по-просто казано (щото знам, че и скинари ме четат), чудя се дали толкоз много мозък в сравнително малката ми глава не ме е направил психически и емоционално непригоден за живот.

Накратко, чудя се психопат ли съм или само така си изглеждам…

Е, не, че имам кой знае каква почва за съмнения – да си кажа честно, детството ми бе разочароващо скучновато откъм травмиращи преживявания, които, казват, съставлявали фундамента на лудостта на всеки уважаващ себе си сериен убиец. Никой не ме е пребивал като дете, нито космати чичковци със скъсани потници са се възползвали сексуално от нежното ми тяло… Та може би затова никога не съм бесил котки по почина на Том Сойер (явно по негово време чичковците със скъсани потници са го били ударили на живот, щом бесенето на котки е било обичайно занимание за децата тогава 😉 ), нито сега държа в мазето си електрически стол и комплект кухненски ножове със засъхнала човешка кръв по тях (и некой и друг рус косъм).

Въпреки това обаче, що ми се удаде възможност да ми направят психологически портрет, се съгласих на часа. Така де, когато хубаво момиче със спортно дупе иска да дойде у вас да си приказвате задушевно два часа и половина, ти приемаш, ако и това да е приятелката на най-добрия ти приятел, за която ти се надяваш той да се ожени и която следва Психология и целта й е да направи психо-оценка и портрет на някой, за да си напише курсовата работа.

Портретът

За да ти направят психо-портрет, доколкото мога да съдя от това какво ми се случи, те подлагат на няколко теста, да видят колко си умен и разни такива неща, картинки ти показват, после попълваш неколко въпросника с най-различни въпроси, някои от които нарочно се повтарят, после си приказвате с интервюиращия (Поля де) и после отговаряш писмено на още стотина въпроси. Бая труд си е.

Та ето го резултата, с леки съкращения (и корекции хехехе). Ето сега е моментът на истината, в който става ясно какви точно бръмбари хвърчат в главата ми:

——————-

Варненски Свободен Университет
“Черноризец Храбър”
Юридически факултет
Диференциално – психологически портрет на лицето Петър Стойков

Изготвил: Полина Караиванова

фак. номер: ххххххх, специалност: Психология III курс

Проверил: проф. Павел Александров

Портретираното лице, Петър Стойков, е на 29 години, етническа принадлежност – българин, несемеен. С висше образование като в момента учи второ такова. Работи в неправителствения сектор – занимава се с разработка и изпълнение на проекти в сферата на местното самоуправление..

[тук малко семейно инфо, което пропускам]

От приложения тест (C.F.2A – Cattell), лицето манифестира много висока обща интелигентност. При портретираното лице доминира знаково-абстрактната интелигентност, което се изразява в успешно и лесно придобиване на знания, бързо и адекватно решаване на проблеми. От проведеното интервю става ясно, че лицето притежава и много добре развита семантична интелигентност. Успешно борави с метафори и сложни езикови конструкции.

Не среща трудности в себе-изразяването и във вербалния контакт с други хора. Борави с голям набор от думи, което допринася за успешно общуване в личен и професионален план. От лекотата с която изследваното лице говори за себе си и обективното само-възприятие, става ясно че то притежава висока интраперсонална интелигентност.

По отношение на връзките си с други хора, лицето изпитва определени трудности да се обвърже емоционално, да съпреживява с останалите около него, но въпреки това приема хората като ценност и успява правилно на интерпретира поведението им. Всичко това говори за достатъчна социална компетентност.

При изследваното лице се наблюдава успешно финализиране на процеса на самопознание и реално изградена Аз-концепция. При него доминира висока чувствителност към Аз-интелектуално и Аз-физически образите. По отношение на тях портретираното лице има достоверни оценки. За него като приоритет е интелектуалното развитие на човек, осъзнава ясно че има още много какво да учи за света и това го стимулира да продължава напред. Същото се отнася и за Аз-физически образа, цени здравето на тялото си и поради това счита за приоритет грижата си за него.

Портретираното лице може да се дефинира, като интелектуален тип (класификация на типове емоции на Спиридон Казанджиев). У него доминиращите емоции са свързани с познанието, с разбирането на истината, на тайните на битието, на същността на живота и смисъла на съществуване. Той подлага всяко твърдение на съмнение.

След приложения тест за ситуативна и устойчива тревожност (Спилбъргър), става ясно че лицето е емоционално уравновесено, умерено сдържано и най-често реагира адекватно в стрес ситуация. При него се наблюдава баланс между емоционално и рационално, като в екстремна ситуация надделява рационалното и сравнително бързо успява да се овладее.

Петър Стойков в качеството си на личност се явява интроверт (Айзенк). Лицето се отличава със само-достатъчност. Не държи да осъществява нови контакти и да разкрива чувствата си и впечатленията си пред други хора [явно не е чела блога хехехе]. Съхранява себе си за самия себе си. Предпочита срещи с добри приятели и сравнително самостоятелни дейности. За това говорят и хобитата на портретираното лице. Увлича се от години от акваристика, занимание което изисква спокойствието на домашния уют и дава предпоставка за срещи с тесен кръг от запознати лица в тази област. Друго приятно за него занимание е писането, отново самостоятелна дейност, която го кара да се чувства цял и завършен.

Лицето демонстрира спокоен, уравновесен живот. На него може да се разчита, надежден е, когато изпълнява задълженията си го прави старателно, изпълнява поставената си цел.

——————-

Половината термини не ги знам какво означават, ама да се надяваме, че не ме е напсувала на чужбински хехехе. Общо взето беше забавно, препоръчвам ако ви се удаде възможност, да не пропускате преживяването 🙂

  

Топ 5 на най-тъпите спортове
Какво мислите…

Коментари

  1. Мда, у ред си, момче:) Само че Том Сойер не бесеше котки, а просто това е било едно от момчешките забавления по онова време (според Марк Твен) – да въртиш над главата си умряла котка, завързана с връв за опашката.

  2. Е, сега ако не завалят предложения за брак(и други), няма кога. Това си е професионална оценка.
    А какво стана с циганката? Добре ли е? 🙂

  3. ах, от много време ми се иска някой да ми направи психопортрет като хората, а не да слушам само някакви пишман-ухажори до какви изводи стигат… Приятелката ти да има колеги, които имат нужда от експериментална мишка? С удоволствие се предлагам за такова нещо.
    Иначе твоя портрет звучи добре. Не си психо… поне не много. Само ми е трудно да се съглася с частта, в която те изкарва, че не споделяш и не си падаш по нови запознанства, но пък и от друга страна аз те познавам само от писанята ти.

  4. БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ
    09/02/2009 - 09:35

    Преди десетина години и аз си правих такъв профил. Беше същата ситуация, студент ме помоли да ме тества за целите на обучението си. После направихме може би над 100 теста, всякакви – имаше такива, които беха от времето преди да се родя, имаше полицеиски, имаше всякакви. Интересното беше, че називисимо от методиките при съставянето на различните тестове и системата за оценка на психологическото състояние, резултатите ми винаги попадаха в една конкретна група. Нямаше никакво значение дали тестовете са разработвани за целите комунистическата милиция или са взети от някой западен университет. Последно си правих подобен тест преди няколко месеца и установих, че за десет години профилът ми не е мръднал.
    В тая връзка се сетих за поговорките за вълците, за нрава и за козините им 😉

  5. “да си кажа честно, детството ми бе разочароващо скучновато откъм травмиращи преживявания…”

    Ami radvay se po toya povod. Moeto puk beshe mnoogo interesno v tozi smisal…

  6. bubulinka, по-скоро е уцелила, че не си падам много по новите запознанства. Т.е. падам си, ама ако може да не правя много усилия за това – именно затуй интернета много го харесвам, щото се запознаваш с хора без да си мърдаш гъза от стола 🙂

    Мария, това беше просто шега. Съжалявам за детството ти 🙁

  7. Майк Рам
    09/02/2009 - 10:21

    Честито! Сега този психологически портрет можеш (с известна редакция) да го представяш и на интервюта за работа, където се изисква “много висока обща интелигентност”. 🙂

  8. Стоян Стоянов
    09/02/2009 - 10:24

    Тъй като гледам сме останали с една циганка по-малко… 🙂

  9. За съжаление отдавна се наложи да се разделим с нея. Даже аз доста кофти постъпих накрая и още имам угризения за това 🙁

  10. Чакай, чакай, кога Том Сойер е бесил котки? В книгата се появява една умряла котка, с която Хукълбери Фин иска да си лекува брадавиците, но той сам уточнява, че я намерил умряла.

  11. Абе честно да ти кажа, не си спомням 🙂 Просто съм останал с впечатление, че това е било нормално поведение за децата тогава…

  12. Марио Пешев
    09/02/2009 - 11:09

    Ако на Поля и колегите й им трябват други обекти за тестване в София, свиркай 🙂

  13. Алекс
    09/02/2009 - 11:22

    Все едно чета досие на ДС.

  14. Любомир Попов
    09/02/2009 - 11:28

    Към горното мога да добавя: С видимо удоволствие в зимните месеци консумира умерено количество ром, вместо бира, а също така и познава в подробности местата с добри готвачи и специалитетите им – сьомга на скара. Приятен и добър събеседник, с който е удоволствие да се разговаря. Естетствено поради обективни причини, се наблюдава заблуденост по отношение на личността на един показващ се ежеминутно по телевизора “политик”.

  15. Браво бе, ти изглежда си от малкото високо общо интелигентни в българия. Явно и добре си отговарял, като си загърбил мисълта за спортното и дупе(не се обиждай за това изказване).

    И аз като теб Longanlon не си падам по новите запознанства защото ги мисля за много сложна работа.

  16. Много добре се е справила! Аз лично подозирах, че си малко лудичък, но щом психолозите говорят друго… На мен също са ми правили психологически профил и наистина е адски забавно. Оказах съвсем нормален, което ме кара да се съмнявам в истинноста им.:)

  17. Разбира се, трябва да се има пред вид, че за да се оцени истинската същност на човек, са необходими много по-задълбочени анализи и тестове. Такова плъзгане по повърхността на личността е забавно за всеки, който няма фрапиращи проблеми със самочувствието 🙂

  18. Любомир Попов
    09/02/2009 - 12:26

    “Разбира се, трябва да се има пред вид, че за да се оцени истинската същност на човек, са необходими много по-задълбочени анализи и тестове.”
    Задълбочено проучване и анализ се прави след мноооооого дни и нощи на маса.

  19. Владо
    09/02/2009 - 12:38

    Петре, който ти казва, че си наред, явно те лъже в очите. Ще извиняваш, ама си сложил за заглавна картинка корицата на “Condemned” – кой човек прави така, а 😉

  20. aбе и аз имах известни съмнения, че момичето е написало каквото е нужно, за да не тръгна след нея с брадвата…

  21. Ариман
    09/02/2009 - 12:41

    Много професионално направен профил, чел съм доста такива , а и съм правил няколко, браво на девойката, а и на обекта на изследване. 🙂

  22. Ариман, да не си психолог? Сподели нещо от кухнята 🙂

  23. Въх, интересно е.
    Макар че признавам си, принципно се отнасям с недовреие към психолози и психиатри. Просто познавам две трети от учещите специалността в СУ и масово са им разместени бушоните. 🙂 Това не им пречи да ги бива в работата им, разбира се. Просто ровичкането в чуждите глави явно е малко нездравословно занимание.

    Хм, след като ти направиха профила научи ли нещо ново за себе си? 🙂

    Успех на мацката!

  24. Богомил
    09/02/2009 - 13:14

    Яко, честито за шестицата от природата 🙂

    Много ми хареса идеята за психо-портрет и си мисля, че той има едно много полезно приложение – преди избори върху политиците. И в администрацията. Че в момента имам чувството, че там е пълно предимно с хора на ръба на клиничен случай.

  25. Георги
    09/02/2009 - 13:36

    Засили интереса ми! Трябва да си намеря и аз къде (кой) да ми изготви един и на мен. Да се видя опасен ли съм наистина за обществените цености или не. Така де, всички да сме наясно!

  26. Както казах, такъв тест не се изтегля, а се прави лично и текстът се пише, не е готов.

  27. Май си добре описан. И аз искам да се подложа на такова тестче, но за съжаление нямам познати, които да помогнат за осъществяването на тази идея 🙂

  28. Le_Grand_Elf
    09/02/2009 - 15:27

    Зимам та веднага! 🙂

  29. Къде ме взимаш ве [опулен емотикон тука]

  30. Le_Grand_Elf
    09/02/2009 - 15:37

    За жених та зимам, ве (официално обръщение) 🙂

  31. ама аз не съм такова момче – ако искаш, мога да ти препоръчам 1-2 подходящи обаче…

  32. Le_Grand_Elf
    09/02/2009 - 15:45

    Не ща, таквъз профил кат твоя жилая 🙂
    Ма ш’са бора, то се е видялу 🙂

    Ногу интелигентен си, ка’ да та пропусна? 😛

  33. Любомир Попов
    09/02/2009 - 15:47

    Хахахахахахахахаха

  34. PRODIGYFIED
    09/02/2009 - 16:41

    От малък ми е интересна тая наука, ама записах ФМИ 😀 По-малкото зло, а и не бих издържал да оправям всички проблеми на хората около мен. Похвално че си се подложил, по-късно във времето бих и аз, явно си струва усилието.

  35. Интересно бих казала. Не чак толкова скучно колкото очаквах. :)А че не си наред, уважаеми, то си е ясно, но може да се каже, че буди известна гордост. Малко си попрекалил с описанието на интелигетнтостта, то се разбира, недей да се пънеш излишно. А т`ва с чичковците наистина беше гадно, признавам си. Но това което ми стна наистина интресно е следният факт – колкото повече въпроси задавш, толкова повече неща откриваш; колкото повече откриваш, толкова повече търсиш; колкото повече търсиш, толкова повече мислиш; колкото повече мислиш, толкова по-малко има с кого да споделяш.Тъжно, но факт. А това, с което ме спечели е, че поставяш всичко под съмнение. 🙂

  36. Ася, не съм го писал аз профила – както казах (и както пише в началото му) направи го една студентка по психология, след като ме разпитва и тества неколкократно.

  37. Май е прозвучало като заяжднае, съжалявам. Стана ми пределно ясно какъв е произхода на профила, но се почевствах странно, че толкова много се акцентира върху интелектуалните ти качества(които, както казах, не оспорвам и за миг) без дори и намек за самоирония в името на добрия тон. 🙂

  38. Здравей миличък,
    и мен да беше питал и аз щях да ти кажа, че си си наред с главата :))
    по темата бях попадала на някакъв тест, който уж се бил използвал за разпознаване на серийни убийци или нещо подоно и от отговора ми се оказа, че май имам такива наклонности….
    странното в случая бе, че съм питала доста хора и сигурно само 1-2 отговориха като мен… успокоението ми е, че все пак не съм сама в лудостта си
    ако те интересува ми пиши и ще ти го кажа

  39. Миличка, ти на мене ми го направи тоя тест 🙂

  40. Жилов
    09/02/2009 - 17:55

    Павел Александров още преподава, това е добре.

  41. тцтцтц айде още един психолог 🙂

  42. Thanks, Longanlon

  43. БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ
    09/02/2009 - 18:21

    Авее, що не се жертвате и да примолите бачо Ачо-Грънчалото да ви освидетелства, нъл се пиши парче психолог 😉

  44. Мома Ангелинка
    09/02/2009 - 18:44

    Ах как беше онзи виц за връзката между аквариума и педераса…
    Тези профили са като хороскопите, всичко ти е наред, докато не ги прочетеш!!!!

  45. И аз се предлагам за опитен заек в случай на нужда, ако ще се пишат и други курсови работи 🙂

  46. Лъжат! Признай си че си психопат! 🙂

  47. В този ред на мисли… дефинирайте нормален. 😉

  48. хрхр 🙂 сериен убиец се крие във всеки един от нас. само годините (фалшив) морал и глупави догми го спират да се развихри 🙂

    а аз искрено се надявам да не се сбъдва онова, което Силвърбърг е написал в ‘Господарите’ – ‘…Психологията се установи като царицата на науките…’. Много хубава наука е, но е адски опасна – обявят ли те веднъж за не-наред, никога няма да се оправиш. А от каквото съм схванал от туй нещо, на всеки един от нас му има нещо, което звучи като куп венерически болести – това ‘интровертен’ звучи като болест, не мислиш ли 🙂

    е, Лонг, доволен ли се чувстваш, че си бил картотекиран и подреден по рафтчета? 🙂

  49. През 1968 година, на работата дойдоха няколко студенти с молба да ни направят психотестове.Водеше ги кадровика на службата.Съгласих се.По-късво, моя човек ми даде портрета – нормален човек.
    Бях забравил за това приключение, когато през 1992 година закриваха МВТ, успях да си взема личното кадрово досие. За моя изненада, психо-портрета ми се мъдреше там.

  50. какво е МВТ?

  51. Лъчезар Томов
    10/02/2009 - 10:34

    Да живее критичното мислене 🙂

    “По отношение на връзките си с други хора, лицето изпитва определени трудности да се обвърже емоционално, да съпреживява с останалите около него”
    Това “мяза” на либерализъм :p

  52. Лъчезар Томов
    10/02/2009 - 10:36

    “Той подлага всяко твърдение на съмнение.” Трябват такива психотестове за всички избиращи и избирани у нас и който не го мине в тази част или покаже прекалена социопатия, да не може да избира и да бъде избиран

  53. Е щом не пише, че си психо, значи не си психо. Нали си ентелегент, трябваше да се сетиш сам. Или викаш, за всеки случай да се изфукаш на останалите… 😉

    – Нормални сме си всички, какви са тия тестове сега! – каза NCM и започна да точи сатъра си. В очите на останалите в стаята се прочете някакъв особен вид притеснение, уж щеше да ходи за дърва, но знае ли човек, кога можеше да те объркат с дърво, особено ако си психопат като него. Буу! 😀

  54. БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ
    10/02/2009 - 14:52

    Абе според СЗО, всеки пети дава някакви психо-утечки.
    Един вид, като се разминеш на улицата с петима, е много възможно един от тях да не е съвсем наред – да му прихлопват дъските, да му скърцат пантите, да го хапе кучето, да бута масло.
    Колко често се случва да си помислиш за някого, нещо от спoмeнатите 😉

    Пълно е с лудери и шашльовци според СЗО, а на СЗО, ако не може да се вярва, то на кого, на МНЗ-то ли 😀

  55. neuromantic
    10/02/2009 - 16:12

    “…и най-често реагира адекватно в стрес ситуация”

    Ей това ми е много интересно как го е заключила момата профайлър. Освен ако не ти е казала че е бременна от теб не виждам как изобщо може да се говори за стрес, докато сте поседнали на раздумка… И това ми било наука 🙂

  56. Хубаво е, че си нормален, но не е хубаво, че се подиграваш с ненормалните. Уводът ти е лош и нетолерантен. Не дай си Боже да разбереш какво значи това.

  57. хич не ми дреме за ненормалните. да го духат. разумът е единственото нещо, което има значение и който го изгуби не е човек, а зеленчук.

  58. съвсем офф топик, но видях, че някой е ликнал моя блог тук, и държа да кажа, че не съм аз. нямам навика да си правя реклама на блога спамейки по чужди блогове и теми. така че се извинявам на Лонганлон за присъствието. не е мое:)

  59. че не си ти е ясно, само ми стана странно що тоя човек е сложил линка тук, а не под статията за Палестина и Израел, дето му е мястото…

  60. дай линк да я прочета.

  61. тя не е интересна 🙂

    http://kaka-cuuka.com/1016

  62. БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ
    10/02/2009 - 22:24

    Линкът вероятно е тук, като резултат на строгото спазване на спамерския устав – линкът се слага в последната тема на главната страница, тъй че да бъде видян от максимален брой хора (или изтрит своевремнно 😉

  63. 🙂 прочетох, да, няма смисъл да коментирам. не защото съм на противоположно мнение, а защото просто се опитвам да видя нещата и от другата страна. не задължавам никой с нищо.

  64. То хубаво са те изтипосали, ама някакси не ти ли е обидно да говорят за тебе толкова безлично? 🙂 Все едни, че си криминално проявен рецидивист. Къде е тука увачението на личноста? Къде е личното достойнство? 🙂

    Аз ако бях на твое място, щях, е така на майтап, да се опитам силно да изкривя резултатите. 🙂

  65. Никея
    11/02/2009 - 02:34

    Каквото впечатление за теб съм си изградила от писанията ти, такова е описала и спортнодупестата госпожица. Доста приятно. ;]

  66. Като прочетох този “портрет” останах с впечатлението, че тази девойка отдавна го е композирала, а е дошла у вас за да рисува твой гол портрет плюс други упражнения.
    Това си звучи като мноооого дълга четка, честно казано. Но не виждам нищо лошо.

  67. или просто съм много готин, а? 🙂

  68. Водолей ли си? 🙂

  69. не

  70. БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ
    11/02/2009 - 14:57

    Longanlonе, гледам, че се включи активно при Боян и ми хрумна една идейка, която сега ще ти предложа.

    Що не вземеш да направиш една тема или анкета, или тема + анкета за най-отблъскващите блогъри и гост-блогъри в блогосферата, мисля ще стане хубаво. То и аз мога да го направя, но тука има повече навалица и ще се получи по-добра представа 🙂

  71. Няма да направя, щото подозирам, че ще я оглавя…

  72. БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ
    11/02/2009 - 17:59

    Абе, май се надценяваш. Има по-лични люде, които ще оглавят класирането, но межи бе те страх да се окажеш някъде по средата – при посредствените 😀

  73. “хич не ми дреме за ненормалните. да го духат. разумът е единственото нещо, което има значение и който го изгуби не е човек, а зеленчук.”
    Човека със либералните възгледи не харесва ненормалните и дебелите. И после твърди, че няма комплекси, като поставя някакъв псевдоидеален профил, направен от някаква мацка. Е,че си нарцис, хубаво, ама да парадираш с това е проява на лош вкус. Само да те светна , че масата/тълпата определя нормите. И понеже въпросната е с доста хомофобски възгледи ,а и рядко общественото мнение е особено обективно, нормалните са над половината промити мозъци, позьори и не зная какво още..
    на моменти, се чудя що те чета още, ебаси

  74. Никея
    12/02/2009 - 02:43

    Daymare, и аз ти се чудя що четеш? Имаш свободно време и се заяждаш, ок, това много хора го правят, няма да го коментирам, ама никой не те кара да четеш. Не те кефи, а следиш блога… Малко на умствен мазохизъм ми избива.

  75. Я кажи, като попълваше отговорите на въпросите мислеше ли за това какво се крие зад дадено запитване?

    Познавам следващи психология и знам, че доста често се случва, особено при интелигентните хора, да предвиждат смисъла на някой въпрос и да дават не толкова верен отговор, колкото такъв, който би ги представил в по-добра светлина?

  76. Aми стараех се, но не съм лъгал.

  77. БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ
    13/02/2009 - 17:19

    Лонганлоне, аз реших да направя конкурс за анти-блогъри 🙂 К’во ше праим, ако все пак спечелиш приза 😀

  78. ами ше ме наградиш, как кво 🙂

  79. БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ
    13/02/2009 - 17:56

    Наградата е морална, няма парично-предметни елементи в нея 🙂

  80. МариЯна
    13/02/2009 - 21:10

    С жена нямаше ли да е по интересно?

  81. Георги Фурнаджиев
    14/02/2009 - 08:05

    Тая Поли много бързо бяга …

  82. Много добър портрет ти е направило момичето. Браво на нея. Съгласен съм с всичко, което е написъла, но има и още какво да се каже – още много.

  83. а ти познаваш ли ме, та да можеш да прецениш дали е права?

  84. е, верно си докачлив.

  85. о, изтрих ги щото бяха офтопик и едва ли интересни за някой друг

  86. хм, искаш малко гъдел.май ти хареса “безсмисленият” разговор

  87. ако не ми харесваше, нямаше да го водя, нали

  88. да не получа и самопризнания след малко…

  89. да бе, признавам – зарових ги в задния двор

  90. метафора?това е моят език P=

  91. бях сериозен…

  92. аз също
    а и многоточието е толкова..

  93. симпатично.
    прави те почти човек

  94. ех, нито думата си потвърждава/ разбирай поканата за бира/. нито атака търпи,нито признание…

  95. ебаси, ти не даваш на човек да се наспи ве

  96. Стефка
    19/02/2009 - 11:25

    Тук има някои интересни тестове за изготвяне на личностни характеристики http://www.triada.bg/Tests/ 🙂

  97. ami nali shte se wijdame w synq.syjalqwam za majmunicata, nakoqto pish, no na rabota…

  98. saty (a.k.a. agl)
    25/02/2009 - 18:11

    Хич не съжалявай, че не знаеш термините, щото истината никога не е в тях. Преди време бях доста влюбена в психологията, откъм дълбини и полезност. Само че и тая наука вече се движи към някъв вид прекалености, които са абсолютно безполезни като краен ефект; да не кажа друго. Е ти го тоя доклад например – да, трябва да оформи като доклад, ясно, но все пак звучи доста сухо. Мисля си, че сегашните психолози стават прекалено буквалистични. Душа с букви не се лекува. Лекува се с душа. Не, не познавам твоята позната, така че не си правя извод за нея само от 1 интервю:)). Но говоря по принцип.

    М/удругото, нали знаеш, че колкото повече се питаш дали си ненормален, толкова по-нормален си всъщност (отделно дето не всичко, дето се обявява за лудост, е лудост). Така че споко:)))

  99. Браус, просту впичатлителну, както и дъй, дай ся да видим куга шъ тъ женим. Ни мой дъй бря. То мъж биз жинъ нъгде шъй, то верно да ти кажа, жените понякога са си баш супер трепач, и в едната и в другата крайност. Много яко кат са шибаш /ех/ обаче кат ти искарат една логика, направо умреш…
    Ся според мойто скромно мнение на един просто аматьор-психолог портрета е наистина добре направен … и верен в по-голямата си част. ЗА някои неща не мога да кажа дали са верни, щот не те познавам
    Но интересно ми е наистина да разбера доколко е вярно това с обвързването и комуникация очи-в-очи. Доста често някои хора са уникални в областта на писането / и нета/ ма на живо са …. Но има и противоположности. Та, че си любознателен, рационален е верно, че си интелектуален тип – пак така. За това, дали си интроверт – е това е трудно да го преценя – не познавайки те.
    Ма те психолозите по принцип са гола вода, виж аз бих с удоволствие си полафил с психоаналитик 🙂 Ми да живее Фройд… ма такива спецове у нас нема… бе те по света и не го признават много Фройд, вече … тъпо, а той сякаш е писал за мен… 🙂

  100. rottenroll
    21/08/2011 - 12:32

    “препоръчвам ако ви се удаде възможност, да не пропускате преживяването” – да доде кака със спортно дупе ле? Мноо ясно:)

Leave a Reply

Задължителните полета имат *