Повръща ми се от принцески


Снимка: Fishki.net

Днес темата в офиса е “Костюмара!”. Спорът е между мен и въпросната колежка, за която писах по долу. Мъжът на мечтите й е с костюм, работи в банка и е фалшив до мозъка на костите си. Не е задължително да я обича, защото тя ще обича парите му и общественото му положение. Ще го показва с гордост на приятелките си, и ще го дели с тях и с много други. Той ще си бие гъза в тавана, но вечер ще си ляга в студеното легло със студената жена.

Но за нея е важно да ползва 6 крема преди лягане и да облича сатенената си нощничка. Иска мъж за пред хората и пари за себе си…

Истината е, че отких къде е проблемът. Мама има болни амбиициики, мама мисли че принцесата заслужава принц. Мама е отгледала една негодна за нищо патка, която се цели високо. Високо я пробва веднъж и я захвърля. Появява се моят идеал за мъж в нейният живот. Едно умно и амбициозно момче. С реален поглед към света, които ще и подари любов. Ще я боготвори, ще я прави щастива. Но… момчето е от провинцията и представете си, родителите му се занимават със земеделие. Мама каза “Ауууу не ти не си за село, ти си за Париж!“. Сега седи, с извинение, нещастна и недоебана. И чака принца.

———————————–

Днес гост блогър е Христина. Настоящата статия е публикувана в блога й, емблематично озаглавен “Задръж си тъпотиите за някой на когото му пука“, от където я копирам със съкращения. Заглавието тук е от мен.

онзи ден (петък) …
Нема да се плашите:

Коментари

  1. А колко прогресивно се увеличават те в наши дни…!!!

  2. Ами… не са се свършили гъските. Макар че то да търчиш подир такава принцеска, логично трябва и ти да си гъсок. С което не искам да кажа, че не съм бил такъв на младини. Но си научих урока навреме, слава богу 😀

  3. За жалост поведението на една кифла помислила се за кроасан се е превърнало в стандартно за милата ни родина.Тъжното е че след като мине през леглата на футболета,юпита и мамини синчета кифличката с вече попрезрели прелести се хваща с някой чичо на годините на баща и.Sic transit gloria mundi.

  4. Алекс, изобщо не са само в наши дни – даже напротив. Сега поне има жени с някакви амбиции, с желание да имат самостоятелна кариера, а не просто да са израстък върху портфейла на мъжа си.

    Вината, мисля аз, е точно в майките, които просто не знаят друг начин на живот и го набиват в главите на дъщерите си като единственият възможен. То не са филми с понита и принцеси, то не са роклички с дантелки…

  5. малко мишленце
    22/01/2009 - 10:42

    Ако твоето момче, идеал за мъж е достатъчно умно, няма да се влюби и да обожава подобна кифла. Не е тъжно, че има такива девойчета, които чакат тъжни някой да ги пробва и захвърли. Тъжното е, че добри момчета ходят след тях, угаждат им на прищевките и им запълват времето докато чакат мъжа с парите. Защото колкото и да е негодна патката, обикновено е хубавка и въздейства дори на уж умните момчета с реален поглед към света. Дано не си попаднал в тази категория :-))))

  6. Петьо, съгласен съм с теб, има жени с амбиции. Все пак едно време е било различно. Просто се опитвам да си помисля в рамките на последните 4-5-6 години колко пъти съм чувал момиченца, които “си търсят батко с БМВ, да им прави подаръци и т.н.”, стандартните реплики. Е, според мен се увеличават… много! ЦиЛивилизация, к’во да го правиш.

  7. Йордан
    22/01/2009 - 10:53

    Какво лошо, поне момата знае какво иска 🙂

  8. neuromantic
    22/01/2009 - 11:10

    Че какви принцеси са такива? Това са си чистокръвни селски момиченца, мечтите им от средновековието насам не са мръднали на инч, чакат принца на белия кон. Съвременното българско изкривяване – простолюдието се смята за елит… Истинските принцеси мечтаят за Дон Хуан де Марко и Казанова 🙂

  9. Стефка
    22/01/2009 - 11:11

    Статииката ми напомни за разговор, който имах с моя колежка от университета. На 24 години е и не работи, учи задочно и си купонясва само. Търси си приятел, който да я издържа и да се грижи за нея, да се омъжи за него и да си седи вкъщи. Аз я питам, “Ти в замяна, какво ще му дадеш?”:), а тя ми отвръща ” Ще го радвам, когато се прибира от работа!” хехехе Ааааххххх на мама и тати принцесата!!!!
    Поне 90% от жените смятат, че трябва да се омъжат и да бъдат обгрижвани от съпруга си, или поне той да плаща сметките, а те да си харчат техните заплати за козметици и парцали. Грубо, мнооо грубо 🙂 По-смешното в тази ситуация е, че на мъжете всякакви тенденции към подобно поведение са им абсолютно прозрачни и въпреки всичко, си остават с подобни пръдли. Предполагам, че понякога е по-лесно партньора ти да е лесен за манипулация и дресировка, отколкото да има собствено мнение и финансовата независимост да ти каже да го духаш, когато си го заслужил 🙂

  10. христина
    22/01/2009 - 11:12

    Масово е и не само Мама е виновна и самото обещство насажда всичко това. Непременно “Костюмара” има пари, момчето с гащеризона няма! Непременно Първият има апартамент и е интелигентен, вторият не е!Всичко трябва да е външно , да е на показ!

  11. Ще ви дам пример кой ми е пред очите – две мои връстнички (18) ходят с мъже над 30. “Ходят” е лоша дума, тъй като мъжете едва ли го считат за нещо сериозно. Дискотечка, ебане в колата, някое друго подаръче и това е. Отделно имам позната, която върти трима 28 годишни и ми обяснява кой я е возил в по-хубава кола.

    Мисля, че Longanlon е прав. Всичко е заради майките. Има я и ситуацията, в която те не са постигнали нещо “значимо” (според тяхната преценка) в живота си и избиват комплекси, опитвайки се да научат дъщерите си да се нахвърлят на пари. Няма вече силен и нежен пол, скъпи хора. Има алчен (жените) и глупав (мъжете) пол. Ние, бедните и романтични момчета и момичета, сме трета група, на която за съжаление скоро ще се гледа с презрение 🙂 Деградация отвсякъде.

  12. Най-накрая нещо свястно, Лонги 🙂

  13. И то не съм го писал аз… мани мани, изчерпвам се… 😉

  14. Аз в понеделник видях една такава ‘принцеска’ в един ресторант. Мадамата дойде издокарана за вечеря все едно е на червения килим в Монако, а до нея беше ‘любимия’, който може да й е татко, вместо това тя може да му казва татенце….гадна работа. Подобна картинка никога не е хубава.

  15. Аз все се надявам, че такива момичета все пак са по-скоро изключения, отколкото нормално явление.
    Според мен, за да реши да е с мъж, с който се обичат по-дълго време, едно момиче трябва да е сложна комбинация от тъпа патка, запалена мазохистка и пристрастена прахосница.
    Колкото и да е кух човек, след една такава връзка (по-сериозна, имам предвид) всъщност би трябвало да го накара да си поизстрада липсата на обич и да се замисли. И според именно затова често по-млади момичета се хващат на този стереотип.

    И, бтв, не знам дали “костюмарите” не си заслужават “принцеските”. В смисъл, когато един мъж не се замисля за нищо освен момичето до него да има минимум задник към максимум гърди, може би и той не е стока…

  16. Plamen Panov
    22/01/2009 - 12:19

    Криворазбана циЛИвилизация… 🙂

  17. Каква цивилизация бе човече? Изобщо супер странно ми е защо много от вас свързват това положение на нещата с “модерното”, след като всъщност през цялата човешка история ролята на жените е била точно такава – цел в живота им е да се омъжат добре и мъжът им да ги издържа и да се грижи за тях.

    Едва напоследък, втората половина на 20 век става по-масова практиката да се омъжват по любов и някои от тях да имат някакви планове за собствено развитие и кариера.

    Искам да кажа, че тия тенденции на “принцеските” са по-скоро връщане назад и копнеж по средновековието, а не свързани с модерното развитие на обществото и икономиката.

  18. Не знам защо си въобразявах, че само аз съм наказана с такова обкръжение… 🙂
    Е, утешително е да знаеш, че не си чак такова малцинство :))

  19. Абе хора вие в кой клас сте. Все едно чета лексикона на някой седмокласник. Как въобще може да ви интерсуват подобни простотии, тъпи ку… ъм таквоз кифли вина ги е имало, винаги е имало и тъпи кур… ъм таквоз де комплексари дето да им се навият. И кво от това, ако ви кефят таквизи моми, черпете ги една две седмици, повозете ги в БМВ-то (няма значение модел и година на производство важното е че е БМВ), заведете ги в хотела 5 звезди, и ги спукайте от се… ъм таквоз де любов 🙂

  20. Бате, той хотела 5* е 200-300 лв. на вечер ве. Аз ако за една кифла харча толкоз пари…

  21. Според мен проблемът не е само в майките на такива момичета. Проблемът е много по-обширен. Освен семейната среда и възпитанието (не само от майката, но като цяло и от идеалите и разбиранията на двамата родители), вина за такова поведение имат и – заобикалящата ни среда,а именно: схващането, че марковите дрешки са приоритет – ще ни приемат навсякъде с усмивка и реверанс; действителността, че за милиони няма заккони, а за кокошка няма прошка. И точно това беззаконие и липса на адекватна реакция, води до такова поведение. Защото е ясно на всеки – каквото не става с пари, става с много пари. И така – такива момичета търсят поле за изява. Страдат от някакъв задълбочаващ се комплекс. И по този начин искат да се отърват от него – да покажат колко са значими и важни.

  22. Ха-ха е именно де, за кво да се охарчваме толкоз, по добре е да ги изхарчим тея пари за нещо далеч по смислено (като например една екскурзиика до някъде с аверите). Е освен ако не сме от ония супер яки пичове дето живеят при мама и тате, не работят или пък работят по между другото за 200 лв, обаче иначе са спали със всички яки пи.. ъм такова де момичета (обикновенно под 18 г.), да бе точно тея най-яките гъзари с последния модел НОКИА 🙂 А и само за протокола, бат ми викат приятелите, не че се имам за кой знае колко по-възрастен или мъдър от останалите участници.

  23. Марио Пешев
    22/01/2009 - 14:18

    @Петър, знаеш ли, че не са виновни жените. Повечето хора имат болни амбиции. И аз искам да съм шеф на корпорация с няколко хиляди човека, да въртя бизнес и да ми остават време за почивки в екзотичните острови. Номерът е, че няма законен начин да го постигна. 🙂 Докато има мъже, които да си купуват такива момичета, дотогава ще ги има и момичетата… Ю ноу, не е луд този, които яде баницата.

  24. Марио Пешев
    22/01/2009 - 14:19

    А, да, другото нещо са приоритетите. Дай на беден човек пари и ‘пази Боже, сляпо да прогледа’. В чужбина пак има мерене на п***и, но в по-умерен вариант. Тук имам един загубен познат, който взима 1200лв заплата, живее при родителите си и си взе джип на изплащане с 1000лв месечна вноска. Сещаш се, че дори бензина не може да си покрие, но важното е да кара 4х4 🙂

  25. @Марио: Мда, и това имах предвид с изказването си по-горе. Има много такива индивиди – нямат пари за една баничка, обаче купуват джиповете и баварците – за да им правят път на хората, понеже иначе са толкова незабележими и просто няма с какво друго да изпъкнат, поради разпространеното схващане, че като имаш пари и лъскави “атрибути” и придобивки – тогава си Някой, а иначе – не си човек…

  26. Марио
    22/01/2009 - 14:36

    @Dixie, двустранно е. Човекът с парите и лъскавата кола е на почит сред простолюдието. В същото време жените търсят ‘модерни’ мъже, т.е. гореописаните такива. И мъжете, за да са продаваеми, се опитват да се впишат в шаблона…
    Грозна история, ама е факт.

  27. От моя “богат” житейски опит съм останал с впечатлението, че ако момчето има пари, но не е особено привлекателно (и, разбира се, го осъзнава това) – то е готово на всичко, за да остане с въпросната кифла, която му се е лепнала заради парите. А дали знае за какво е тази кифла до него – това вече е според зависи: някои знаят, други се самозаблуждават.

    А ако по принцип е привлекателно момчето и има пари, тук вече е въпрос на това как се чувства с жените (тоест колко смята, че е вещ в свалките). Ако смята, че не е добър сваляч, остава си с кифлата. Ако е обратното, взима си кифла и я използва като проститутка (буквално – все пак парите му отиват за нейните “нужди”), след което ѝ бие шута.

    По отношение на момичетата, не съм се замислял особено много, но като че ли наистина и майките играят голяма роля в изграждането на тези ценности. Но има и друг фактор, който изобщо не трябва да се пренебрегва – телевизия Планета (оле-мале, как искам да стана като Галена – красива и с пари, или като Алисия – с известно гадже футболистче-манекенче), светските списания (които не пишат само за фолкпевиците и футболистите ни, но и за западните пеещи проститутки и техните продуценти).

  28. @Марио: Прав си, простолюдието. Но там е работата, че всеки ден срещаш точно хора от простолюдието и ден след ден те “настъпват” навсякъде, носейки със себе си и налагайки своя изкривен начин на мислене. Тези хора са навсякъде – по радиото, по телевизиите, по улиците, на работните места, по институциите, навсякъде. Затова е трагично. Аристокрацията отдавна я няма в БГ (а много от свестните хора напуснаха държавата). А и по никакъв начин не се стимулира нито културата, нито образованието, нито едно от тези неща, които те изграждат като по-стойностен човек. От всякъде те заливат с информация, клюки, реклами, точно за тези идеали – на простолюдието. И макар и да държиш на своето, да следваш твоите интереси, да не обръщаш внимание, винаги идва момент, в който да се сблъскаш с такива хора, по един или друг начин …

  29. Марио
    22/01/2009 - 14:56

    @Д.Н. – прав си. Мен лично ме притесняват други въпроси обаче. Ако стандартът ти на живот е над средното по общоприетите стандарти, как да си сигурен, че хората около теб поддържат връзка заради теб самия, а не заради нещо друго? В момента, ако живееш по-добре от останалите, почти си гарантираш лицемерно поведение и ‘платени’ приятели, което е адски неприятно. Бях чел за един от най-богатите хора в света, който живее в Швеция и пътува към корпорацията си с градски транспорт. Сиреч, вози си се с рейсче до работата, заедно с хората на съвсем нормални длъжности. На него не му трябва да парадира с парите си и същевременно хората около него не му завиждат, че е работил здраво години наред и е постигнал целите си.

    @Dixie, нямам какво да добавя… 🙂

  30. @Д.Н. С една малка грешчица-хора с богати родители, които винаги получават наготово това, което искат рядко са комплексирани. Тия типове и да са грозни и тъпи се мислят за нещо невероятно. Парите си носят самочувствие, каквото и да пишем.

  31. размишльотини
    22/01/2009 - 16:37

    Принцеса? Не мисля. За типа “принцеса” отношенията са различни. На първо място, там има любов.

    Това си е точно тип “проститутка”. Има вземане, има даване. Има търсене, има предлагане. Нали ти беше писал, че проститутството си е ок. 😉

    И защо пак майките са виновни. Aко беше така нямаше да има толкова много приложение. Той е навсякъде – реклами, чалгофония, преса, обществени образи.

  32. хех, а каква е разликата между принцеса и проститутка?

  33. размишльотини
    22/01/2009 - 16:52

    Голяма 🙂

    Тя принципно има специален социален статус, има любов – от пръв поглед, до нея се домогват (а не обратното), има приказка, която се разказва за нея…

    Принцесите на българска почва са по-скоро на татко момичетата, където татко е “цар”.

  34. Идва ми на акъла една мисъл, която прочетох (чух) някъде: Всяка жена е длъжна отсече дърво, разруши къща и да отгледа дъщеря. Видите ли дъщеря и майка заедно по моловете, с подобни по стил дрехи и прически, бЕгайте на далече – доказано е, че простотията ходи по хората, но не се знае колко е заразна.

  35. Мартин Данов
    22/01/2009 - 17:37

    Много лош е този стериотип. Главния проблем, е че децата са изправени пред това да гледат как какичките кифли се радват на вниманието на готините батковци и реално така се израждат поколенията. Интересно след още едно-две поколения как ще стоят нещата, дано естественият отбор си свърши работата.

  36. Марио
    22/01/2009 - 17:40

    Всяко ново нещо е добре забравено старо такова… А и времената се менят, но обикновено в кръговрат. Ако следваме историята, нещата ще се оправят, после пак ще се изродят, после пак оправят etc. 🙂

  37. Аааа по-готини са тия дето през седмицата пушат БЕЛО виктори,а за петък и събота си купуват БЕЛО боро 🙂

  38. Моята баба(лека и пръст) твърдеше, че е задължително поне през поколение, в рода да се появява някои отрасъл отвъд околовръстното, тъй като продължителното тътрене на нозе по Царя води до захабяване, загуба на амбиция, мързел и т.н. За нея всяко второ поколение от “столичани”, без подобрение на гена беше “мъртвородено” 🙂

  39. Баба ти може би е права, но принцеските не са доказателство за това, защото се срещат еднакво често както в останалите по-големи градове, така и на село.

    Разликата е само в мащабите – дето викаше един приятел: “някои правят свирки за джиесеми, други – за ваучери”.

  40. Така е, но и мъжът с костюм не е задължително фалшив коцкар на 100 години.

  41. Не е, разбира се – не знам защо си помислил, че горе в текста става въпрос за такъв.

  42. Всеки в реалността си.

  43. @bigmak: Искрено се смях на това, което си написал.
    Но има и още по-зле – онези, които в кутия от бяло боро си носят бяло виктори и ходят така на дискотека. (имаше много такива случаи преди години, сега не съм забелязвала)

  44. И едно време беше така – София беше пълна с кокони които търсеха софиянци за женене заради жителството. Тогава то бе на цената на златотото. Златен период за женкарите.

  45. Нищо не разбирате вие – всичко е въпрос на естествен подбор и полов нагон – оказва се, че богатите мъже докарват партньорките си до оргазъм по-често (http://www.timesonline.co.uk/t.....537017.ece), така че защо обсъждате момичетата че искат да изпитват повече оргазми – това си е толкова естествено.

  46. Надявам се, че не си го написала това насериозно. Най-отговорно ти казвам, че пред мен съм чувал момичета (които познавам, не знам защо не се посвениха да го казват) да си разправят как биха искали мъжете да ги заведат до Айфеловата кула и за това нещо оплакваха съдбата си, че не са с чужденец, който би го направил това, а българският мъж, видиш ли, не би го направил, защото не разбирал от любов и разни такива фантасмагории. Отделен въпрос е и, че жените нямат респект към парите – с други думи харчат на поразия за какви ли не глупости (не, Лонг, не говоря в защита на пестеливостта – мисля, че ме разбираш) и като видят, че вече няма много пара в патрньора си – си търсят друг.

  47. Mиглен
    23/01/2009 - 00:58

    Уау човече, ти описа половината от познатите ми момичета. Всички се целят толкова високо а в крайна сметка не стигат и 1/10 от височината на тая летва. Баси в какво егоистично, неосъзнато и самотно общество живеем.

  48. @Д.Н. Съгласна съм с теб и начина ти на мислене. Според мен този тип жени, за които ти говориш, не могат да видят по-далече от носа си и затова действат толкова първично. Искат Париж, искат едно или друго, но понеже имат по-малко акъл и от едно пиле, единственият начин да постигнат нещо, според тях, е само като омотаят някой по-заможен мъж, независимо какъв е, как изглежда и т.н. Това е наистина дразнещо като поведение. Аз като жена (ако искате тук ме наречете и задръстена) предпочитам да мога да платя за почивката си сама – само че с цената на много работа, било в БГ или чужбина. Има толкова много начини, но последният и най-неизгоден според мен, е да спиш с някой, заради едните маркови дрешки, почивка в евтин хотел, но в Париж и т.н.

  49. Добре,всичко в нас е изродско.Едно общество,в което човешкия живот не струва и пукната пара и може да бъде, жертван заради пари и власт?
    Какво да научи младия човек,кажи ми какво?Има ли нещо възпитателно в държавата ни?Като почнеш от изродените филмчета за деца и стигнеш до дискотеките.

  50. коментар от Свежо: Много хубава и истинска статия.
    За съжаление това е действителноста.
    Хората са казали една въшка като се наяде излиза на челото.

  51. Ника, айде не почвай с апокалиптичните прогнози. От детски филмчета и дискотеки никой не е станал убиец или крадец.

  52. коментар от Свежо: “Повръща ми се от принцески”

    …и на мен!

  53. коментар от Свежо: Всеки общува в рамките на собствения си стереотип? Виждате едно нагласено и красиво момиче- веднага се лепва етикет “кифла, курва, принцеска и т.н”. Вашият модел на възприятие я квалифицира като тъпа, курва, използвачка, меркантилна и други. На никой не му се прави труда да опознава другия – ако влиза в рамките на модела за предпочитан партньор -ок, ако не-много здраве…Явно не може да се живее в България сред такива хора,като те не те забелязват,не ги забелязвай и ти….

  54. коментар от Свежо: Ама” тва матреалче” не го ли четохме веднъж??? Много свежи неща в “Свежо”.Има всякакви закостенели моралистки,”ортодоксални” така да се каже.Не винаги да изглеждаш добре означава да си тъп,дори напротив.

  55. телец
    23/01/2009 - 12:14

    Това не е ли едно доста старичко творчество
    , нещо като голите поетеси.Мине не мине време се появяват. Да не би да е секнало вдъхновението на Христина.

  56. Старичко си е – ама приличието налага да изчакам месец-два преди да копирам някой пост от някъде, нали така?

  57. телец
    23/01/2009 - 12:26

    ДА, да. Ама капирай нещо по свежо и по- актуално. Тва е много тъпо!:)))) Успех човече!!

  58. като е тъпо, що го четеш, че и си правиш труд да коментираш?

  59. @Dixie: Ако всички момичета в България мислеха като теб, нямаше да има 30-годишни неженени мъже. Уви, действителността е друга!

  60. като ви чета коментарите и се отчайвам от днешните мъже. Вашите бащи не издържат ли вашите майки????????? Или вие сте толкова ограничени и тъпи, че не можете да изкарате някои лев и после жените са ви виновни. Ами нали ако имате дете ще трябва да я издаржате 2 години докато го гледа?????????? Без пари няма как да стане…………

  61. Марио
    23/01/2009 - 14:21

    В интерес на истината, майка ми ‘издържаше’ баща ми до голяма степен, преди да се разделят. А и аз не бих живял с жена, която предпочита да седи вкъщи и да гледа телевизия, след което да ходи по кафета с приятелки по цял ден, вместо да се занимава с нещо смислено. ;_))

  62. Абсолютно съм съгласен с Марио. Не си представям да споделя живота си с жена, която не иска нищо друго от съществуването си, освен да гледа деца, да готви и да обикаля по кафетата.

    Предпочитам да работим и двамата и да си вземем икономка, която да се грижи за къщата. Нямам никакво желание да карам жената, която обичам, да се превръща в тъповата слугиня, която няма други цели освен пране и клюкарстване.

  63. Никой не ти говори за издържане след сключване на брак. Когато е сключен брак най-редното е женените да са с мисълта, че бюджетът им е общ и да харчат разумно и така да си помагат. Иначе никакъв брак не е това. С други думи днес ако жена ми няма пари, ще ѝ дам – и обратното. Принцеските са на един съвсем друг принцип, за който вече се спомена няколко пъти в тази тема.

  64. 70% от познатите ми са такъв типаж мадами. Но има една разлика. При една от тях таткото е виновен не майката. Момичето не работи(а е на 24 все пак), учеше в някакви училища и университети(в универистета не успя да завърши) благодарение на връзките на таткото и целта и беше само една – мъж с пари. Гаджетата минаваха през разузнаването на таткото и той определяше кой е “подходящия”. Познайте какво стана – благодарение пак на баща й тя е “омъжена” за човек който живее в Канада(омъжи се месец и половина след запознанството й с това момче по настояване на бащата). Първата година от “брака” им тя живееше в България, а той в Канада. Сега са заедно. Тъпа, гадна и отвращаваща ме история е това.
    За мен лично не е важно дали мъжа с който съм е с костюм, гащеризон или каквото и да е. По-важно е да е 100% човек. С тези с многото пари и кухите глави нещо не мога да ги понясям – не за друго, а защото ме отвращават. Това, че имат пари ги прави божествени същества. Да ама не пред такива като мен 🙂

  65. @123: “Вашите бащи не издържат ли вашите майки?????????” Дефинирай издръжка! Според едни, тя може да представлява – купуване на маркови дрешки, даване пари за безсмислено прекарани часове в клюки с приятелки по заведенията, или изобщо – харчене, просто за “спорта” или по-точно – да покажем и демонстрираме някакъв висш стандарт на живот, който обаче не е подплътен с висш начин на мислене, а представлява само една излишно завишена потребност от пазаруване на каквото ни падне. Според мен издръжка обаче е много по-широко понятие. И не опира само до това кой дава парите. В една връзка трябва да има всякакъв вид издръжка и поддръжка и то – от двамата партньора. Когато всичко това стане привилегия само на единия от тях, то тогава се превръща в едно просто съжителство по сметка. И цялото упражнение губи очарованието си.
    “Или вие сте толкова ограничени и тъпи, че не можете да изкарате някои лев и после жените са ви виновни.” Посочи ми , моля те, законът, който от ’93 година насам в БГ подпомага дребния и среден бизнес. Или ако имаше такова развитие на такъв бизнес, нещата щяха да са много по-нормални. Защото сред нас има много хора, с чудесни идеи и новаторски характер, но точно поради изкривеното мислене на повечето от сънародниците ни, че мутрата само има право да върти далаверите си, съчетано с беззаконието, което цари край нас, тези хора, не могат да постигнат онова, което би ги извадило от дупката и са принудени цял живот да работят за едната заплата. Така че проблемът не е в това дали сме свестни или не, проблемът на много по-високо ниво.
    “Ами нали ако имате дете ще трябва да я издаржате 2 години докато го гледа?????????? Без пари няма как да стане…………”
    Да, без пари не става. Само че, в една нормална държава майчинството се толерира изключително много. А тук при нас – се ограничава все повече и повече, от година на година. По никакъв начин не се стимулира и раждаемостта. В “белите” държави (макар, че и там има не малко проблеми от различни естества) самотните майки отново получават подкрепа и ако не стабилна, поне достатъчна издръжка от държавата. А тук – едни 18лв. Следователно – да, ще има хора, които ще гледат да се спасят по еденично като приемат всичко това просто за нормално -“Ами така е, ще си търся богат татко.” А не се замислят за по-оригинален начин да променят нещата за себе си и следоватгелно и за децата си след години.
    Докато има хора, които мислят като теб (позволявам си да го кажа, да), ще се вихри и криворазбраната цивилизация и ниската култура край нас.
    Съжалявам за дългия коментар, но не се сдържах!

  66. коментар от Свежо: да чели сме го.Има и такива кифли,но просто можете да не им обращате внимание,щом това им харесва това да си намират.Трябва да разберете,че има хора, които са влюбени в парите.И не са само жени.

  67. Анна Мориц
    23/01/2009 - 16:07

    “В интерес на истината, майка ми ‘издържаше’ баща ми до голяма степен, преди да се разделят. А и аз не бих живял с жена, която предпочита да седи вкъщи и да гледа телевизия, след което да ходи по кафета с приятелки по цял ден, вместо да се занимава с нещо смислено. ;_))”

    А това е обратния вариант на описаната горе ситуация – познавам семейства в които мъжа седи в къщи и гледа телевизия по цял ден,а майката работи двойни смени за да може да издържа него и единия си син(другия работи и се справя сам).
    Да поясна че мама прати синчето и в Германия да учи, за да реши той след 2-3 години , че правото не за него.
    Освен това мама като се прибере вечер почва и да готви ,щото на таткото цял ден не му е останало време от интересни предавания.

    Относно седенето на жената в къщи , е много относително какво тя прави докато седи. Ако имате 2-3 деца и то малки, няма как да не седи , освен ако не решите че бабите и дядовците са чудесни възпитатели, и вие спокоино можете да им завещаете малките съкровища. Още по-добре ако възпитателите живеят на село – та съвсем да си решите “детския проблем” ама ако ще е така – за какво сте ги раждали тия деца? Дете = отговорност…
    Така мога да си пиша до безкрай , но се отклоних от темата.
    Поздрави Анна

  68. коментар от Свежо: Сигурен съм, че има както мъже, така и жени всеки иска да живее добре

  69. коментар от Свежо: едва ли това е добър живот,но все пак

  70. коментар от Свежо: Все пак който както сметне за добре така да живее.Явно при такива хора е важно материалното а не духовното.

  71. Ами ако не друго, то хубаво е поне тази патка да си намери богат мъж, нали? Ако не амбициозна, то поне с някакво там бъдеще да е…

    (пссст мацето на снимката е хубаво хаха)

    Добре е, че поне в известен смисъл (ако се опитаме да ги игнорираме) можем да избягваме хората, които не харесваме било то с различна раса, статут, външност и прочие.

  72. То пък да не мислите, че е лесно 🙂
    Зариби принца, оплете го…ама до кога? Едно време, когато мама се омъжвала не само че момиченцата са ги възпитавали така, но и момченцата са знаели, че като се оженят веднъж….-ще има дълго да сърбат с една и съща жена.
    А сега…сега като не ти хареса куклата просто я заменяш

    Другото – евентуално куклата ще си намери точно типът мъж, който тя харесва и който той харесва…нека после си лежат заедно в леглото всеки на своята страна – ще се топлят от спомените за това как другите им завиждат.

    Не веднъж съм казвала – всеки сам си избира. И никой не може да ни направи това, което сами си правим…така че..:)

  73. Хахахахаха… Пожелай й да си намери мъжа-мечта, после аз й давам от 3 месеца до година (според желанието й да мисли) да разбере колко се е минала. Те винаги разбират; лошото са 2 неща: 1)не искат да покажат, че са се минали, и съответно тръбят колко невероятно щастливи са – така че разхвърлят заразата до колкото повече други будалички успеят (често с помощта на тв и радио); 2)случва се понякога точно каквото описваш – някой свестен момък да лапне по такава мацка и тогава тежко му; защото като няма огън у дома си, тя все пак иска да го запали някъде, само че като го запали, гледа го отстрани, а всеотдайният кавалер все тича за дърва; докато се усети какво става, може така да е изтощен, че да няма нито сили, нито желание за повече огньове в живота си.

    Абе малко изострено го нарисувах може би; но не много – само малко.

    Тоя път не прочетох всички коментари преди мен, дано не повтарям някого.

  74. …Забравих за майките. Вярно, че доста често този тип майки са причината, аз познавам съвсем истинска такава; но все пак това момиче щом е станало на възраст за женене, все е станало и на възраст за що-годе самостоятелно мислене. То не е нужно кой знае колко. Ако не е склонна да погледне със свойте очи, значи заслужава си случките. С всеки човек е така – по отношение на неговите си лични конкретни дилеми:))

  75. Galina_Dim
    24/01/2009 - 00:13

    Може и да прозвуча сексистки, но аз твърдо вярвам, че жената прави мъжа до себе си. Поне истинската жена трябва да е в състояние да променя, да съзидава и да възпитава. Това е изконна функция, която обаче този тип Барбита нямат, или е закърняла, често поради кофти модел (майката). Тези жени, независимо от това с какъв мъж са, никога няма да могат да създадат дом, уютен и комфортен, никога няма да изпитат истинска гордост от децата си, понеже не могат да изградят нормална комуникация с тях, и никога, ама никога няма да разберат както е мъжът до теб да те обича истински заради това, което си, и заради това, че създаваш и обгрижваш неговия най-сакрален свят. Само че тези жени няма да бъдат нещастни, защото нямат база за сравнение и не осъзнават какво НЕ са. Така че от моята гледна точка, трябва да бъдете снизходителни към тях, а не укорителни.

    Виц за разтоварване на поста:
    Бил и Хилъри Клинтър зареждат на бензиностанция. Мъжът, който обслужва бензиноколонките, е бивше гадже на Хилъри от колежа. Бил се надува и й прошепва “Виждаш ли скъпа, ако беше останала с този, сега щеше да си съпруга на бензинаджия”. На което Хилъри се усмихва “Не, скъпи, ако се бях омъжила за този, сега той щеше да е Президент”.

  76. Скоро имах жив пример пред очите си – един застарял чичко беше в заведение с младичко момиченце и се държеше с нея сякаш разиграват някой еротичен сериал. Проблема не е само в тези “принцески”. Ами възрастните господа? Вярно, никога не е късно да станеш за резил, но за тях е въпрос на престиж да бъдат видяни с доста по-млада госпожица. Да се знае, че те имат достатъчно пари да издържат такава кукличка и да се предполага, че в секса са неудържими. Разбира се, трудно ми е да си представя, че мъж изглеждащ на около 65 години е в състояние да реализира победи там, но Виаграта за тях не е проблем. И какво се оказва? Хем вълкът сит, хем агнето цяло! Госпожичката получава марковите дрешки, парите и всичко което нейната майка й набива в главата още от ранна тийнейджърска възраст, а възрастния чичко получава завистливите погледи на наборите си. Нищо ново под небето бих казала аз.

  77. Марио Пешев
    24/01/2009 - 10:00

    @trivein, в този случай бих сменил гледната си точка, тъй като заемам страната на мъжа. Нормално е мъжът да има сексуално влечение, изблик на хормони и прочие дори на ‘стари години’. Де факто той няма как да си набави това удоволствие, тъй като не е конкурентен на пазара. Това означава ли обаче, че може да си купува млада плът?
    Всички знаем, че момичетата имат една единствена облага от тези чичковци – парите. И не е ясно кой кого използва – по-скоро децата използват ‘чичковците’. Разликата е в това, че мъжете нямат алтернатива, освен да си купят момичетата… Докато последните могат да се оженят по сметка, да се оженят по любов, да изградят кариера, да рискуват… Изобщо има много различни сценарии за това как би продължил животът им, любовта, финансовото положение и мястото в йерархията. Те просто избират най-лесния такъв.

  78. Марио Пешев
    24/01/2009 - 10:01

    Offtopic: @Петър, работи ли ти часовника на блога или е час напред (справка: коментарите)?

  79. Пътева
    24/01/2009 - 12:47

    Няма как да не се съглася с Петър, че има много амбициозни жени, които няма оставят някой мъж да ги издържа, но, като гледам, клонирането на “принцеси” става все по- натрапчиво. В моите очи, разбира се, е гротескно и ужасно много ме забавлява нескопосното поведение на малките лигли, които мислят, че светът се върти около тях.

    Казвате, майките имали вина… Вярно, но не само. На мен баща ми все по- често ми повтаря, че трябвало да се “пъча”, вместо да се изправя корпуса, или да започна да нося официални дрехи, да нося “ботушки”, вместо грубите кубинки, и да се “фръцкам”, иначе нямало да ме забелязват… Моля?!

  80. Повечето жени сега това търсят – пари и коли.

  81. Пътева
    24/01/2009 - 19:45

    Ако питаш мен, жените винаги това са търсели- състояние. Мъж с перспектива, който да осигури нормален дом и стабилност в живота на децата си.

  82. Димитър Н. Митев
    24/01/2009 - 20:21

    Ако продължава да стои недоебана трудно ще го дочака 🙂 !

  83. @Galina_Dim: Страшен е вицът, харесвам го много:)))

    А иначе, не съм съгласна, че не могат да осъзнаят положението си. Осъзнават го много по-бързо дори, отколкото човек може да си помисли. База за сравнение имат в онова, което са очаквали наистина. В смисъл, все пак са си преставяли някакъв вид топлина. Това ако има някоя жена – бедна/богата/продажна/и т.н. – да не си го представя и очаква, значи не е жена (не че такова очакване е свързано с пола, но просто мъжете си имат с какво да го заменят почти ефективно; жените нямат). Мисълта ми е, пишман принцесата разбира, че не е принцеса именно защото тая топлина й се губи. Изкуствените неща са много – естествените ги няма. С това няма как да се залъгваш, щом веднъж се събудиш от него. И съответно, като не виждаш път назад, почваш да хвалиш стереотипа. Вижте само лицата на такива жени, когато ви убеждават колко спокойно и щастливо протича животът им – това не са лица на щастливи хора. Още по-малко – на щастливи жени.

    @Пътева: Да, всеки външен може да има вина – и майката, и бащата, и лелята примерно, и приятелите, всеки. Но ако човекът (в случая – момичето) се остави да бъде манипулиран без всякакъв опит да приложи собствено виждане – най-виновният в редицата си е самият той. А ония пък, които по собствено виждане търсят “състояние и перспектива”, изобщо не ги търсят заради децата или внуците си:)). На такъв тип човек мислите са централизирани главно около самия него.

    Мога да споря много и много, че има неща, които са по-важни и по-нужни (вкл. в перспектива) за децата от всякаква матер. стабилност.

  84. Пътева
    24/01/2009 - 21:07

    Да, agl, всички сме егоисти. Когато казах, че жените търсят материално състояние, нямах предвид само днешните такива. Говоря генерално, понеже не виждам нещо да се е променило през времвто назад. Даже и подсъзнателно търсим партньори, които да са силно мотивирани, а не някакви смотльовци, които не знаят какво да захванат и как да се оправят в живота.
    Колкото до дрехите и манипулацията, съм напълно съгласна.

  85. @Пътева: Че всички сме егоисти, е вярно:)). Рзликата идва от това, в какво всеки отделен човек смята, че ще намери щастие(то). Мисълта ми е, че ония, които търсят щастието не в материалната сфера, са много по-полезни за евентуалните си деца, отколкото ония, които претендират, че търсят матер. задоволеност заради щастието на тия евентуални деца. И моля да не казваш, че ВСИЧКИ жени търсят “състояние и перспектива”, нали:))). Просто не е вярно.

  86. Пътева
    24/01/2009 - 21:46

    Естествено, че ВСИЧКИ жени търсят състояние и перспектива. Само дето има разделение- жени, които градят собствено състояние и такива, които се задоволяват с това на мъжете си. :)Даже и една жена да е супер независима, пак няма да откаже опора от друго място… мисля аз.

  87. Пътева
    24/01/2009 - 21:51

    Но за “принцески” говорехме…

  88. Не си права. АЗ например не търся състояние и перспектива, в смисъла, в който тези понятия се използват тук. Търся съвсем други неща (дали ги намирам или не, е отделен въпрос), а подкрепа съм в състояние да откажа, повярвай ми. Познавам лично още 2 жени, с които си приличаме в тия отношения. По пътя на логиката, щом съществуват поне 3 такива жени, все има и още някакъв брой от тях, съотнесено към цялата Земя.

    Има обаче нещо друго – заради това, че обратният вид жени са повече, всички винаги имат 1 наум и към изключенията. Доста е дразнещо.

  89. Пътева
    24/01/2009 - 22:26

    Ако това, което казваш е вярно, тогава няма никакъв смисъл в брака, т.е. съюзът между двама души (било то и хомосексуални).
    Както и да е… Остава само да се наречеш “циничка”.
    “През V – IV в. пр. Хр. философът Антистен нарекъл себе си “истинско куче” и основал киническата школа*, позната у нас като школата на циниците. Нейна емблема станали именно атрибутите на скитника бездомник: кучето, тоягата, торбичката. Несподеляйки ценностите и нормите на обществото, лукса и суетната показност на богатството, циниците демонстрирали своето отрицание, държейки се като кучета – ходели боси, облечени с каквото и да е, хранейки се с каквото им падне, спейки където и да е.” (Райчо Пожарлиев)

  90. Galina_Dim
    25/01/2009 - 02:38

    Извода за липсата на смисъл в брака така и не го разбрах…
    @agl, напълно съм съгласна с теб, че това не са жени, поне не в онова, което аз, ти и, за щастие, още доста хора разбират под “жена” като понятие и идея.
    Не мога обаче да се съглася, че Принцеските осъзнават, че не са принцески, защото си дават сметка, че им липсва топлина. Това са единични случаи, толкова малко, колкото да поддържат идеята за съществуването на доброто, в този конкретен случай – идеята, че не са чак толкова тъпи, колкото са. Познавам такива жени и те наистина нямат отправна точка, по която да сравняват. Не търсят топлина и не очакват топлина.
    Искат сигурност, както всяка достатъчно узряла жена, някои я търсят, за да са спокойни за децата си, някои – за да спокойни за персоналния си насолариумен задник. Така или иначе пак тръгваме от първично заложени функции за осигуряване на сигурност/защита на потомците, само че при Принцеските те са изкривени, защото автоматично сигурността се измерва в пари, което категорично не изчерпва нещата.

    В интерес на истината, аз разбирам жените, които, тайничко си мечтаят за онзи аспект от семейния живот отпреди време, когато мъжът се е грижил за издръжката на дома и защитата, а жената – за поддържането на дома и децата. Мисля, че ако се тръгне от този стереотип, двама мислещи хора могат да постигнат страшно много.
    Принцеските не могат да тръгнат оттам. Те не могат да предложат нищо на мъжа, освен един секс. А мъжете, на които им стига само секса… Ами те си ги заслужават Принцеските, даже са най-малкото зло, което може да им се случи.

  91. Пътева
    25/01/2009 - 09:20

    agl каза, че би отхвърлила подкрепа от мъж, нали така? Вие защо мислите, че двама души решават да се оженят? Само, защото се обичат ли? Не мисля! Правят го, защото искат да градят дом и семейство заедно.

    Както казваше един журналист, чието име няма да споменавам, “Бракът е фирма”. Ако отхвъряш подкрепата на партньора си, от каквото и естество да е тя, то тогава, наистина, няма никакъв смисъл в брака.

  92. Пътева
    25/01/2009 - 09:34

    П.П. Още нещо. Вие, мили дами, вероятно имате бащи и вероятно сте се ползвали не веднъж с подкрепата им… А те също са мъже. ..
    Няма да правя повече коментари по тази тема.

  93. Galina_Dim
    25/01/2009 - 15:42

    @Пътева, тезата на agl беше, че всички жени търсят състояние и перспектива. Това не е равнозначно на подкрепа. Мисля, че тук трябва да направим разлика между “търсят основно …” и “търсят много неща, сред които и…”

    Нека не намесваме бащите. Абсолютен цинизъм е да съпоставяш връзката баща-дъщеря с връзката мъж-жена като партньори. Особено по отношение на кой какво дава във връзката/брака. Така ще стигнем до комплекса на Електра.

  94. Galina_Dim
    25/01/2009 - 15:43

    … беше, че НЕ всички жени търсят състояние и перспектива…

  95. Ирена
    25/01/2009 - 18:08

    По въпроса за принцеските. Не мислех да пиша, защото темата е доста изтъркана, но все пак не се сдържах. Искрено не разбирам възмущението на мъжете от тях. Та те съществуват, само защото има търсене. Както писа един господин по-горе, за един застаряващ мъж няма алтернатива да си осигури свежа женска плът, ако не си плати. Това си е чиста проституция и тя съществува, защото мъжете имат нужда от нея. Колкото до момичетата, които искат да се омъжат за богат мъж и това, че майките им са виновни с амбициите си. Да, вероятно има истина, защото същите тези майки работят по 8-10-12 часа на ден, с градския транспорт. След което се прибират и започва готвене, чистене, пране и всичко останало. В почивните дни също. Докато мъжкарчето, ако случайно работи и изкарва пари, колкото да си покрие издръжката и хобито, счита че всичко останало е женска работа. Ако не работи, пак така. Та майките, просто искат по-добър живот за дъщерите си и това е нормално. Друг е въпросът, че не е намерен правилния начин. Защото мъжете, които могат да издържат жена и деца в България са много, много, малко и съответно конкуренцията за тях е голяма, а и доста други неща имат значение, освен парите в портвейла. Мъжете, които циврят, че не могат да си платят за да бъдат с момичето, което им е харесало, е добре да си отговорят на въпроса, защо точно с нея искат да бъдат и дали парите, или дали само парите са причина тя да не иска да бъде с тях. И, ако това все пак е така, не са ли и те поне толкова кухи, колкото и момичето с което искат да бъдат?

  96. @Ирена: “…искат по-добър живот за дъщерите си и това е нормално…Друг е въпросът, че не е намерен правилния начин…” Точно, и аз не мисля, че тласкат дъщерите си към най-правилния начин за постигане на този “по-добър” живот. И според мен, ако има такива майки, даващи точно тези съвети, означава, че и самите майки не носят особено тежък умствен багаж. А относно това дали принцеските или мъжете с многото пари, търсещи тези принцески са се появили първи – това е подобно на въпроса – кокошката или яйцето.

  97. Ирена
    25/01/2009 - 20:45

    @Dixie: За майките си прав, ако са по-умни и уверени в себе си, най-естественото нещо е да се разведат с търтея мъж или да променят правилата за разпределение на задълженията в семейството. След като не го правят, значи са тъпи, както и дъщерите им. А по въпроса – за кокошката и яйцето – кой е кокошката и кой яицето? Аз все пак мисля, че този който плаща определя за какво ще си пахарчи парите и за какво не.

  98. Анна Мориц
    26/01/2009 - 00:23

    http://www.myspace.com/beloslava – Prazen Pogled e chudesha pesen po temata

  99. @Пътева: :))Явно цинизмът като много други неща доста се е отдалечил от 1воначалната си същност. Не се бях замисляла откъде идва понятието, така че благодаря за информацията. Иначе, когато самата аз не одобрявам някои норми, не ги обръщам наопаки, а просто не ги спазвам (макар че идеята за школа ми изглежда свежа наистина). Тъй че циничка явно не съм, не съм също така и върла феминистка (без да обиждам и тях, разбира се). Споря не че е престъпление да получиш И матер. подкрепа от партньора, а че за ВСИЧКИ жени това е нещо като пътеводна светлина. Не е. И ако казвам, че съм в състояние да откажа подкрепа, то не е, за да се пъча с независимост (тя също не ми е идеал, както казах), а заради други допълнителни подробности в конкретния случай. Да, знам, че бракът най-вероятно е тръгнал като “финансов съюз”, но днес съдържанието му е изпълнено и с други неща, които в много случаи са водещите всъщност. Във всеки случай по-важна от всеки брак е качествената връзка; а бащите… са наистина друга бира в случая:))

    @Galina_Dim: Ами не знам:))… Наистина имам наблюдения по въпроса и все си мисля, че всичко си разбират те, обаче като са поели ролята, играят я. Опитват да заблудят себе си, а покрай това и другите, или обратно. Изводът явно е, че има и такива (които по някое време се будят), и такива (които си остават блажено спящи). За сигурността – да, адски важна е, и то наистина не най-вече паричната, защото ако някой ти даде вътрешна сигурност, ти ще си достатъчно силен за всички външни предизвикателства/действия (в т.ч. за печеленето на пари). А в “разделението на ролите” какво лошо да има:)) – нищо лошо няма, ако е възможно и ако устройва и 2мата. Аз също смятам, че дава добри перспективи като вариант, ако се използва/върши добре. Докато при принцеските нещата са на друга основа поначало.

    Изобщо, за принцеските, понеже някак се отдалечиме от тях наистина:)) – там всеки от партньорите ще е склонен много повече да предявява изисквания, отколкото да изпълнява задължения (защото “по условие” единият винаги се чувства купувач, а другият – продавач; съответно 1ят винаги смята, че е платил достатъчно, а 2ят – че е продал достатъчно). И никой вариант няма да действа в крайна сметка.

    @Ирена: По въпроса за кокошката и яйцето, склонна съм да се съглася с някои от мъжките мнения, че в случая наличието на предлагане е по-важно от наличието на търсене. Но съм абсолютно съгласна с теб, че тия, които търсят, следва да се замислят защо и дали точно това трябва да търсят; а ония, които са нехаресвани, следва да се замислят дали парите са причината за това. Всъщност тая причина е реално много по-рядко срещана, отколкото е набедена да е:))

    @longanlon: нещо съм разсеяна в последно време, та чак сега видях, че постът е всъщност от женски блог; точно беше ми станало интересно, че идеалът ти за мъж доста се различава от официалния идеал на мъж за мъж:)))

  100. Мнение от първа ръка: http://lifestyle.ibox.bg/news/id_1822937654

  101. Мда, какво по-авторитетно мнение от това на една пееща проститутка!

  102. Да се включа и аз, малко след дъжд качулка 🙂

    Много съм съгласна с тези, които казаха, че до голяма степен майките са виновни. Абсолютно вярно!!! Искам да ви кажа,че съм на 31 /!/ години, не съм надянала брачните окови и почти при всеки разговор с майка ми ми се дудне как трябва да си намеря мъж, ама нали не какъв да е, бизнесмен с пари, апартамент и кола по възможност. Сто пъти съм се карала с нея и съм забранила такива приказки, но няма ефект. Защото това, което майките не са постигнали в техния живот, го искат за дъщерите/децата си. Само че това мен няма да ме направи щастлива. Да, ок, не звучи зле, но не ми е цел, защото само с пари не се живее. Пък и не ми харесва да се чувствам зависима и задължена на някой. Това те обезличава. Ако има някаква взаимност във всичко – ок. Но пък и човек никога не знае животът какво може да му донесе. Хората се събират и разделят и човек трябва да може преди всичко сам да се грижи за себе си и за децата си /ако ги има/, а ако има някой друг и той го прави от сърце – хубаво. Да даваш и да получаваш е една и съща радост, зависи от човека до теб.

  103. Ох, че ми домъчня от този текст!
    Спокойно… подминах възрастта на “принцесите”, но и никога не съм се чувствала такава.
    Мъчно ми е за младите мъже и жени. И за старите също. За липсата на усещане за близост. Дори не говоря за любовта…

    Близост?
    Къде ти? Свят от самотници, търсещи миг близост с друго същество, но в пълно неведение какво представлява всъщност. И затова се маскират на успели, красиви, самоуверени, успешни, тарикати, баровци и мацки…

    А душата си иска своето.
    Не, не. Майка съм и дори и да искам да науча дъщерите си на “тарикатлък”, не бих могла. Не зная как, но и не искам.
    Би трябвало да ги мразя, за да им заложа подобни “идеали”…

  104. Както пееха Pink Floyd:

    Hush now baby, baby don’t you cry
    Mama’s gonna make all of your nightmares come true
    Mama’s gonna put all of her fears into you
    Mama’s gonna keep you right here under her wing
    She won’t let you fly but she might let you sing
    Mama’s gonna keep baby cozy and warm

  105. balinovinvest
    29/01/2009 - 19:25

    коментар от Свежо: проблема са парите отново!!! докато ги има ще здухват хората към псевдо отношения в името на….парите…..някой ще каже: …как така? ти луд ли си ? , луд съм толкова сме свикнали с тях че няма накъде ли? ако неможеше да се попиташ : дали е с мен заради парите ми? щеше да е супер нали? да!!
    парите и монетарната система както се казва в zeitgeist the movie…са виновни за този социален феномен, принцеските ужас …то е ясно там….ама като има кой да им дава така ще останат нещата непроменени….или…?

  106. Естествено… мама е виновна за всичко, нали така.
    Защото всъщност тя си ги измъква от пръстите тези неща, защото нашата реалност не е издигнала в култ точно тези покупко-продажбени взаимоотношения между половете.

    Някак безумно стереотипно и грозно ми се вижда мисленето на почти всички писали тук. “Ма те кифлите това, ама те кифлите онова”, ми баси, след като има с кой да се таковат мацките, да ги гледат, да ги издържат и цял живот да си седят на д-тата, що шпък да не го правят?

    Така де, много се съмнявам, че ако символ на статуа на мъжете не беше ‘руса кокона, с големи цици и празна тиква’ (щото такава с пъл;на, не би позволила подобно отношение към нея и би имала повече самоуажение) щяхте да имате какво да критикувате.

    Освен това, защо аджеба жените отнасят критиката? Така де… да карат някого насила да спи с тях или да ги отглежда, глези и пазарува?

    О, изобщо не мога да търпя подобни жени… но да се прехвърля цялата вина върху жените и върху майките им ми се вижда толкова нелепо, тъпо, абсурдно и комплексирано, че просто няма накъде.

    Проблемът е безумно простичък… тези момичета, не са научени да мислят. От малки са им били проимити мозъците от филмите, рекламите, изобщо всички стереотипи от този род. След което са се сблъскали с живота и са видели, че да, нещата наистина могат да станат по лесният начин. И воала… имаме си кифла.

    Предизвикам коментиращите да помислят дали появата на кифлите е причина или следствие. 🙂
    Това е.

  107. @Eneya: Ами този въпрос за кокошката и яйцето вече беше засегнат:)). Лично мойто мнение е, че в случая предлагането е по-определящо от търсенето. Нали се сещаш – търси си колкото щеш; ако няма кой да предложи, ще си останеш с търсенето. А това, че има предлагане, вече зависи от онзи, който предлага.

    …Че във всякакъв вид медии се е емнала кампанията за “миропомазване” на покупко-продажни лични взаимоотношения, е 1 от нещата, дето слагат крак на всичко свястно, което може да се случи с тоя свят (щото те дребните неща водят до по-едрите). По един или друг начин, в един или друг тип предавания, се дава зелена улица на тоя тип взаимодействия. Е, семейството и приятелите, както и всеки “случаен човек”, който се намеси в подходящия момент, имат своето значение. Но вината на медиите е неоспорима. Всичко е 1 верига, нали; по същата абсурдна логика днес момичетата се приканват да повишат самочувствието си ч/з пластична хирургия (която е мн. добро нещо, когато наистина има нужда от нея), вместо ч/з вглеждане в личността и душевността си. Веригата на хартийките (зелени, пембени и т.н. според зависи) е изобретателна… Но мисълта ми беше, че ролята на семейството е да противостои на подобни абсурдности. А ролята на медиите е да не ги толерира. Всичко е свързано.

  108. то днешно време всичките се целят на високо… лошото е че започват да го правят от все по – млади. иначе съм съгласен с твоето мнение.

  109. Но ги има !

  110. От дългото чакане на принца с коня – накрая само коня идва.

  111. Има много истина в казаното дотук.Все пак някой насажда определена култура с ползи за него и това вреди на цялото общество като цяло.

  112. mestenskia
    30/04/2009 - 14:39

    чесно да ти кажа браво на расаждениата ти:)при нас има една поговорка…по добре 1ви вав селото от колкото последен в града…много се радвам че поне някои си е стапил на краката и расаждава трезво относно връзките сварзани- дали да има много пари или да баде беден и нахад4ив,да ме оби4а истински или да ме захварлиа като поредната броика….

  113. Принцо
    24/10/2009 - 10:57

    На тая темичка се казва “Гроздето е кисело…..:)”. Как за всички други злободневни въпросчета все сте на контра, а като се стигна до “грозденцето” всички тук взехте да блеете в общия хор :))))))))) Нищо ново под слънцето, останете със здраве

  114. не, не се казва на тая темичка така.

    на тая се казва така:
    http://kaka-cuuka.com/1542

    🙂

  115. “По-смешното в тази ситуация е, че на мъжете всякакви тенденции към подобно поведение са им абсолютно прозрачни и въпреки всичко, си остават с подобни пръдли.”
    Ами защото “пръдлите” са млади и хубави, или поне едното. Казвам го без всякакъв упрек, без подигравка. Природа.
    Айде да не се лъжем, че добрата душа и безкористността са по-важни за привличането. 😉
    Естествено, мадами като описаните (ако съществуват в чист вид) рискуват, поставяйки се в икономическа зависимост, но… те си знаят.

  116. Мира:

    “Айде да не се лъжем, че добрата душа и безкористността са по-важни за привличането. ;-)”

    Разбирам ти мисълта абсолютно. За щастие обаче, всичко е според зависи. Затова, в крайна сметка, има 1 приказка, че във всеки конкретно взаимоотношения участниците се заслужават един друг. Не мога да ги мисля ония с изкривените разбирания; нито пък вече искам.

    Хора, честит днешен празник; 1 от малкото, които си заслужават поголовно честване.

Leave a Reply

Задължителните полета имат *