Топ 5: странни японски неща


Япония не само е отдалечена на няколко часа път със самолет от нас, ами е още по-далече в културно отношение. Когато се опитат да изоставят традиционната си култура и да приемат част от “западната”, на японците като че ли нещо им става и от прилежни като работливи мравки дребни, спретнати човечета се превръщат в нелепо смешни или пък плашещо извратени малки копеленца.

Аз пък подредих 5 японски неща от интернета, които направо ме хвърлят в тъча…

Мисля, че форматът “Топ 5” ще се окаже доста подходящ, макар до сега да имам само една мостра от него – ако не друго, ми дава възможност да приказвам за няколко неща едновременно 🙂 А какво по-подходящо за приказване, от японците. Убеден съм, че с малко по-добро познаване на Япония, живущите в нея и нейните нрави, тоя топ 5 може да се превърне в топ 100, но за сега ще се ограничим само с пет неща, от които по време на многогодишните ми интернет-странствания са ми настръхвали космите в ушите и на няколко пъти съм се усъмнявал в здравия разум на японците и съм благославял съдбата, че не те, а китайците се множат с обезпокоителна скорост.

Ще забележите, че всичките японски неща от импровизираната класацийка са свързани със секса и порното. Така си е – японците порното много го обичат и то във всякакви смущаващи съзнанието на белия човек (че даже и на ханибал лектър, мисля) форми и варианти. То бива подтисната сексуалност и комплекси, ама чак толкова… Японското общество май е доста по-гадничко към индивида, отколкото си мислим.

5 – Секс кукли

Секс-кукли се продават не само в Япония, но там идеята им за подчиняване на жената на мъжа в обществото и за пълното й отсъствие на собствена воля и личност са на път да се реализират чрез все по-реалистичните силиконови секс-кукли, които се радват на топъл прием сред самотните японски мъже. Те нямат нищо общо с надуваемите грозилища, които се рекламират по нашенските телевизии късно вечер. Меки на пипане, с подвижен скелет – може да се нагласят в каквато поза искаш, в реална големина, можеш да избираш какви очи, устни, лице, гърди да има… Най-новите подобрения са говорещи, движещи се и … поддържащи телесна топлина секс-кукли ($4000, ако щеш).

Изглеждат баш като истински, признавам – остава да ги научат да готвят суши и да почнат да изнасят истинските си жени, понеже не им трябват, за България, щото тука като гледам все повече български жени нямат нищо друго освен силикон не само в циците ами и в главите.

—————————————-

4 – Извратени екшън-фигурки

Да, познахте – това е кукла на момиче, което се е наакало. Преди години в Егоист пишеше за някакъв българин, наглед нормално момче, който колекционирал кукли Барби, но това, ще ме прощават любителите на нестандартния секс, е от съвсем друга класа. Големи са колкото барби и са от твърда пластмаса – предназначени са да си ги наредиш на секцията, а не да ги… ползваш (хъхъхъ). Освен наакани има и всякакви други, даващи материална илюстрация на различните видове анимационно порно, по които японците са луди – с пипала, с нелепо огромни цици, вързани, кърваво разчленени и т.н.

Някои от тия куклички са безспорно интересни (oт разни филми и игри) и аз даже бих си ги наредил в къщи, но други…

—————————————-

Лирично отклонение без картинка:

Като си говорим за желанието на японските мъже да заменят истинските жени със силиконови в реален размер или с пластмасови миниатюрни такива, може да се замислим, че може би има някаква причина да го правят

—————————————-

3 – Педофилски комикси

Детското порно е забранено в Япония, както навсякъде по-света, но не и в рисувания му вариант – дори напротив, радва се на неимоверна популярност. Черно-бели комикси, книжки и аксесоари с цветни картинки се продават навсякъде – да, има и куклички като горните, само че с малки момиченца и момченца. Позволил съм си да цензурирам малко двете картинки, но колкото искате като тях може да намерите в кой да е американски chan-борд (пример, още един).

Въпросът със законовата страна е интересен и допреди две години в САЩ (където има много фенове на тия комикси) се водеше съдебна и законодателна битка. На края конституционният съд (!) заключи, че тъй като целта на законите против порното с малолетни е да защитава децата от експлоатация в порно филми и снимки, а за тия картинки не са използвани никакви живи деца, а само въображението на автора, значи няма причина да са незаконни и авторите им се ползват от правата на първата поправка (свобода на словото).

У нас, разбира се, такива глупости като свобода на словото, че и елементарна законодателна логика не важат, затова всякакво порно е забранено и се наказва с 2 години затвор (което не пречи да го дават по телевизията вечер…).

—————————————-

а

2 – Ебаси порно-филмите

Честно казано, доста слабо ме интересува какво ги вълнува различните хора между чаршафите – дали въздишаш по цицорестата съседка, по косматия съсед или по оставените пред вратата им обувки (има ги всякакви) общо взето си е твоя работа, стига да не пречиш на останалите. И в интернета за толкова години съм успял да видя какво ли не “нестандартно” порно, на което се радват хората – с банани, с портокали, с дини (не се ебавам), със стари, с дебели, с балони (пак не се ебавам), с чорапи, без чорапи, акане, пишкане…

Порното с животни също си го има, като особено голям износ на такива филми правят Швеция, Бразилия и Сърбия (учудихте се нали?), но докато любовта към разните му там кончета, кученца, котенца, че и епизодични козленца и овчици е някак приемлива ако си по-широко скроен човек (за кончетата наистина трябва да си широко скроен, ако ме разбирате хехе), то има някои животински видове, които и в най-болните си фантазии не съм успял да асоциирам с каквато и да е еротика. Японците обаче явно са успели да му намерят цаката – това горе са обложките на 2 филма, на които има порно съответно с хлебарки и с крастави жаби.

—————————————-

с

1 – Тази картинка

Понякога даже моя гений в способността да редя думички без особено смисъл за всяко нещо, което ми се изпречи пред очите просто пресъхва и точно такъв е случаят с първото място – затова мисля просто да опиша какво виждам, пък вие ако виждате нещо друго – споделете мнение.

Да, това е реалити шоу, излъчвано по някаква японска телевизия, в което очевидно един от участниците не само се валя чисто гол в пръстта, наобиколен от хора, омазани със сметана, ами в конкретния момент го изнасилва куче. Вероятно е специално дресирано за целта куче, макар да нямам идея какво точно са включвали въпросните дресировки.

Закон за защита на българския език?
Защо ресурсите никога няма да се изчерпят

Коментари

  1. номер едно трябва да е заглавната картинка 🙂 единственото, което мога да кажа е: БАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАА! колкото до другите неща, имам усещането, че японците пак са с няколко десетилетия в бъдещето и скоро подобни дивотии ще се навъдят и по останалия свят 🙂

  2. Ей, и аз да науча нещо ново за японците.
    Аз ги знаех че са доста перверзни, ама чак пък толкова и то публично, не знаех.

  3. Виждам някакви жаби – блатни деликатеси, излезнали от естествената си среда, би трябвало да усещат напрежение в крайниците и да не издържат ,, задачата ”.

    Такива са си японците…

    А за българите, ако надаскаме една статия?

  4. Georgi Tanev
    03/03/2009 - 10:49

    Тия японци понякога са ненормални.

  5. коментар от Свежо: Тези са откачени!

  6. Пешо, ти си взел само гадни неща от нета за “дръпнатите”. Абе да ти кажа добре си направил. Всички много им се възхищават – технологии, дрън-дрън… Заслужава си да се покаже и другата страна на нещата. Според мен всяка страна, която я определята като “Западна” или в “Г-нещо си”, е нужно да се покаже в тази светлина. Щото голяма част от българите си мислят, че тези страни са рай. Поздравления!

  7. Ъххх… Додрайфа ми се. 😐

    Според мен това е синдромът на селянина в града, само че доста хипертрофирал. Тоест, да си представим едно затворено до немай къде и още по до немай къде консервативно общество, в което всяко нещо си седи точно на мястото, а всяко отклонение от правилото е наказуемо без право на обжалване. Нарушаваш заповедта на шогуна и той тутакси те скъсява с една глава, щото така е прието и така трябва.

    Култура, в която властва минимализмът – изчистени пространства, твърди постелки на пода вместо легла, дървени (или порцеланови, ако си богат) подложки вместо възглавници и всякакви такива непонятни човеку неща. И внезапно тези хорица биват залети от Големия Свят™, който им въздейства както цунами въздейства на крайбрежно селце. Помита ги и ги оставя бездиханни. Установяват, че това, което за тях в продължение на столетия е било табу, дори не табу, ами ТАБУ, по света е нещо общо взето нормално. Като да кажем леглото с матрак и възглавница, нали. Примерно де. 🙂

    При което те правят всичко възможно да настигнат западната култура, но тъй като вградените културно-психологически спирачки просто им липсват, те не усещат кога, къде и защо точно трябва да спрат. Всичко е от някакви изкривени представи.

    Подобно на селяните в града, за които вече споменах. Нормални богобоязливи хорица, които нанасяйки се в панелката и започват да страдат от обсесията, че в града човек се държи и различно и ние трябва да се държим по същия начин. Само че как? Спираме веднага да ядем лук, чесън и шкембе-чорба, щото това е признак на простотия. Обличаме се по-екстравагантно от здравословното, щото някой да не вземе да ни заподозре, че сме от Търнокопене. Ако ни се роди дете, го кръщаваме Еванджелина, Джанет или Роберт, в стремеж да повторим рекорда, поставен някога от родителите на Ричард Груев. И така нататъка.

    Просто махалото на японците твърде дълго е било заклещено здраво в едната крайност, та сега се е залюляло толкова силно в обратната посока, та има опасност да се превърти отгоре, докато се успокои в изходно положение. 😆

  8. Не можах да намеря хубава статистика по въпроса, но ето все пак един извод от статия, която открих. Не знам до колко е верен, но все пак дава повод за размисъл:

    “In sum, the concern that countries allowing pornography would show increased sex crime rates due to modeling or that adolescents in particular would be negatively vulnerable to and receptive to such models or the society would be otherwise adversely effected has not been vindicated. It is certainly clear from our data and analysis that a massive increase in available pornography in Japan has been correlated with a dramatic decrease in sexual crimes and most so among youngsters as perpetrators or victims. We have mentioned some possible influential factors.”

  9. Aми да Тишо, общо взето така е – стара истина е, че повечето извратеняци са мързеливи и вместо да ходят да изнасилват, и възможността да ги хванат, предпочитат да си седят в къщи и да лъскат бастуна, без да пречат на никого.

  10. БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ
    03/03/2009 - 13:49

    Яко-яко 😀 😀 😀

    Tова последното е содохомосексуализъм или иначе казано – кучето може да е най-добрия приятел на човека, но може и да не е 😉

  11. абе ти си сложил отвратителни неща. Японците наистина са перковци в много отношения, но пък виж културата им и историята им – това е нещо друго.

    Иначе наистина са сексуални инвалиди. Няма начин да не си попадал на японско порно (нормално такова) или хентай. Прави ли ти впечатление, че жената винаги писка, сякаш я боли. Човек си мисли, че не и доставя удоволствие, а я изнасилват. И това е в 99% от филмите им.
    Това им е от край време заложено, ебати сдуханите хора. А пък и с тези малки п**ки, просто ужас, макар че те не са си виновни за последното 😉

    А най-странното е че те гледат на нас както ние на тях. В смисъл смятат ни за не особено привлекателни.

    Поздрави!

  12. Да, определено бих предпочела да си остана непросветена за някои от тези неща….

    хлебарки, за бога
    …жаби ????

    как не можаха да си изнамерят някоя птица с остър клюн, че да ги накълве, напрово се чудя…

    ама то пък най-вероятно ще им хареса….

  13. Аз пак ще се правя на адвокат на дявола, но нейсе.
    Марфа, направи ми впечатление отношението как “нормалните хора”, “големият свят”… и тн., създавайки впечатление у мен, че според теб европейският свят е нормален, а всички останали не са? И че трябва да си зарежат културата и да се претопят? (те всъщност някои се напъват точно на това де).

    По принцип психологията на тези хора наистина е изключително объркано нещо и да, избива под много странни ъгли.
    Да ви кажа също така, че 1984 на Оруел е доста близко до съществуване точно в тези райони (Лид беше писала една много хубава публикация, потърсете на блога й). От векове им е набивана представата, че прав е онзи, който има власт и сила, а не онзи, който е морално прав.
    Говорете ми вие за робска психика, тези хора страдат от хилядократно по-тежки вариант. Да не говорим как седят нещата в емоционален и сексуален план. Половете има стриктни и ясни роли.

    Гарнирано с табута, закони, комплекси, страхове, неврози и класическото вярване, че светът е подреден “те, говеда, всички останали раси”, като на върха са те.

    Освен това наистина е лесно да съдиш от другият край на света, сочейки само отклоненията и крайностите, но ако направим същото с европейците и т. нар. западен свят, дали картинката няма да е много подобна?
    Моля те, направи втора такава публикация, само че за нашата част на света. Ще останеш изненадан.

  14. хьйахьах… смятай… баси хората. 😀

  15. albert venn dicey
    03/03/2009 - 16:33

    Аз бих разменил № 1 и № 2.
    Изнасилването от куче може да не нещо хубаво, ама хлебарки и жаби… Това е гадно и против инстинктите (вероятно придобити, а не вродени). Докаго другото си е просто анален секс със животно.

  16. Лонганлоне, а как ти се струват тези японски приумици:

    http://urod.ru/news/12277/

    http://urod.ru/news/12212/

  17. albert venn dicey, “придобити” инстинкти не съществуват – всички инстинкти са вродени (бъркаш се с придобитите рефлекси, което е друго 🙂 ). Все пак обаче, ако ти дадат избор – да ядеш хлебарки или да те изнасили куче по телевизията, ти кое би избрал? Ето сега виждаш ли защо то е на първо място?

    md, виждал съм ги тия, aма според мен не се класират в челната петица 🙂

  18. Eneya, права си за всичко за японското общество. Но пък в него има нещо много странно – на фона на стриктно диференцираните роли на мъжа и жената, на национализма, традиционализма, шовинизма… японската култура е доста толерантна към хомосексуалността – и на мен ми е много чудно защо.

  19. Мога да ти обясня защо, в тяхната култура – силно военна и феодална, можем да видим предпоставките за хомосексуалност.
    Все пак, не е тайна, че силно военните култури винаги съдържат в себе си активен хомосексуализъм. Особено при положение, че жените имат подчинена, чисто размножителна роля или като украшения.
    Съответно, жените са за размножаване, мъжете са за обичане.
    Не ви ли напомня малко Рим и техните вярвания, че любов може да съществува само между мъже?

    Да не забравяме отново, че силният винаги има право, което знаете накъде води.

  20. А сега де, Рим или Гърция?

  21. Гърция. Но не съм съгласен, че феодалната, военизирана култура съдържа в себе си предпоставки за хомосексуални отношения. По-скоро е религията, защото християнството и ислямът силно им се противопоставят, докато будизмът и шинтоизмът, както и политеистичните религии (в Рим и Гърция примерно) по принцип нямат подобни категорични морални постулати, вкл. и за хомосексуалността.

  22. Николай Михайлов
    03/03/2009 - 18:41

    Японците са извънземни…

    Ти беше писал и за harajuku културата преди.

    Мерси и продалжавай в същия дух 🙂

  23. Марко Фризия
    03/03/2009 - 18:56

    Българските мъже са много по-секси от японски пичове. Ето защо само гумена кукла ще правят секс с мъже в Япония. Xaxaxaxaxa!

  24. Така наречените от теб “педофилски комикси” си имат име – Хентай. 🙂

  25. Moля, моля – изобщо не всичкия хентай е с деца. Има колкото щеш различни видове. Тва е все едно да кажеш, че да ебеш деца си има име – секс…

  26. Аз досега не съм виждал Хентай, в който поне единият от партньорите да не е дете.

  27. А тези гнусни филми като се правят, гледат ли се от някого… ама може би въпроса е глупав, сигурно те са най – сваляните 🙁

  28. Стефка
    03/03/2009 - 20:03

    И тези 5 са възникнали поради всичките ограничения…?!Вичките са гадни, но последното е просто ужасно 🙁

  29. БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ
    03/03/2009 - 20:32

    Доктор Ашраф разказа, че последното са му го правили в Либия. То нищо чудно и тук да правят така. През последните десет години се разчу. че пускали ток в тестисите на хората по полицейските места за разговори, около протестите стана ясно, че са пускали кучета да хапят задържани, на онези по делото Луканов им изтъгвали ноктите с клещи, така че да не бързаме с генералните изводи за японците 😉
    Какви ли забавления имат родните мутри, пардон имах предвид добре облечените бизмесмеми 😀

  30. Можем само да се надяваме, че стоят далеч от японската култура, че да не прихванат допълнителни идеи 🙂

    В тази връзка се сещам за един истински случай с наше момче, пишман-бизнесменче. Сбара пачката някъде в средата на деветдесетте и реши да прави някакъв бизнес с Япония. И така, отива той там, води съответно и преводачка (гадже, което сносно говори английски, щото той и с българския много нали…), но по някое време му се налага да посети тоалетната на офиса, в който седят и договарят.

    Сега, аз не знам точно как са утроени японските тоалетни, но доколкото разбирам, се е уединил в нещо единично, в което има и мивка. Изчишква се и тръгва да излиза. Изненада! Вратата е заключена! Бре! Почва да вика, блъска, псува, докато не го чува рандъм японски джентълмен-съкилийник. На ингриш му казва нещо като “Сър, ваш юр хандс” или както е там игришката фраза.

    Нашто момче горе-долу дотолкова ингриша го хваща и почва да крещи на бългериън: “а бе я ми отваряй тука, да не дойда аз да ти измия ръцете!”

    Стига се до конфузната ситуация преводачката да влезе в мъжката тоалетна и да му обясни, че вратата няма да се отвори, докато той не си измие ръцете. Такива ми ти работи. 😆

    А според мен са наистина от друга галактика. Макар че когато попаднат в нашенска среда, се държат много разкрепостено и всъщност се оказва, че са яки пичове. Така поне твърдят двама мои приятели, които понастоящем пребивават там 🙂

  31. albert venn dicey
    03/03/2009 - 20:54

    Вярно, не инстинкти, а рефлекси.
    Прав си, бих ял хлебарки, но все пак хлебарките и жабите са гадни.

  32. БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ
    03/03/2009 - 21:07

    Като стана дума за японската автоматична тоалетна, се сетих за селските нужници. Лично аз избягвам да ползвам подобни санитарни съоръжения, поже ако се случи да се е понапълнила ямата, става доста неприятно и се получава двоен ефект – хем кенеф, хем биде 😀

  33. Забравил си небезизвестното използвано бельо на ученички …за продажба (burusera)!

    http://en.wikipedia.org/wiki/Panty_fetishism

  34. …както и пазара за човешка слюнка. Това и други истории в следната статия:

    http://search.japantimes.co.jp.....201a1.html

  35. прочетох няколко от мненията само, за повече не ми стигнаха нервите. толкова негативизъм и игноранция струпани на едно място не бях срещал отдавна.
    просто не знам откъде да започна. може би от мнението на Марфа, която ни отвори как “големият свят” е залял и отнесъл като малко селце, японската култура.
    Марфе, помисли ли какво точно влагаш в определението за “големият свят”. твоят голям свят по него време са били шепа смрадливи португалци, испанци и англичани бе Марфе. а пък един Лондон, да кажем, е изглеждал наистина като малко селце пред едномилионният Киото. и понеже заговори за табута, абсолютно неточно казано между другото, за тези хора /разбирай приносителите на културната революция/ банята по това време е била, това което ти наричаш табу.
    виждам, Марфе, че си писала нещо за шогуни.
    – аууу! ама кви диваци са били тия японци бе. а си отвориш устата и шогуна те скъсява с една глава.
    обаче, Марфе, малко тенденциозно, или пък не, си забравила да споменеш, че по времето когато шогуните са наказвали с моментално обезглавяване всеки дръзнал да не се подчини на заповедта им или нарушил с нещо установеният ред, по това време Марфе, “твоят голям” свят се е уголемявал, разбирай ояждал, още повече, избивайки невинни туземци по бреговете на америка, ама не с единици, а затривайки цели села и цивилизации.
    много лоши тези шогуни бе! друго си е било да ти резне главата някой от нашите крале, царе, императори и прочее културтрегери на западната цивилизация. или пък да бъдеш обгрижен от нежните ръце на инквизицията.
    спирам дотук, съжалявам ако съм бил прекалено рязък, просто ме издразни опитът за едно такова генерализиране на базата на няколко глупави фетиша.

  36. Ок, поговорихме си за странните им навици, вместо да се конкретизираме въхру тях, защо не поразсъждаваме какво води до подобни ексцесии?
    Някакви идеи?

  37. roc3n, игноранция викаш, а? хехехе от днес си ми новият правоговорен идол 🙂 а по темата – американците верно са избили индианците, ама поне не са ги направили на пластмасови играчки… опа, направили са ги хехе ама поне не са наакани 😉 Не го вземай навътре – ше зема да направя и за българите едно такова 🙂

    Енея, те причините не са ли ясни, ти ги каза горе?

  38. хаха, утешаваш ме все едно съм японец лонг. за протокола, и на мен са ми чужди и непонятни фетишите им /на японците/, ама не мисля, че причината за тях се корени в сексуална подтиснатост и комплекси.
    идеята ти да спретнеш подобна класация и за нас българите е добра, макар че доста псувни ще отнесеш ми се струва!

  39. Вярно е, че в Япония има много табута, и че ролите на половете са строго определени, но всичко това се отнася предимно до обществения живот. На никого не му пука какво вършиш в личния си живот, и никой не те съди, защото в повечето случаи не се мисли в категориите добро и зло. Щом не нараняваш никого, и щом не пречиш на съседите, значи всичко е наред.

    Ето сега ние в коментарите веднага налепкахме етикети на показаното в поста – извратено било, гнусно, отвратително, перверзно и т.н. Това са все показатели на съдене и мислене в категории добро и зло, ама няма как иначе, защото сме продукт на християнски мироглед и доброто и злото са абсолютни, дори и да не ни засягат директно. Ако един японец не го кефят картинките в поста (защото естествено има и такива японци), той или тя просто би казал “Kimochi warui”, което грубо преведено е “Bad feeling” или “I feel bad about it”. Степента на заклеймяване е много по-малка и не се изразява никакво отношение дали същото това нещо би харесало на други хора или не.

  40. Относно горното, че “прав е онзи, който има власт и сила, а не онзи, който е морално прав”. Пак се връщаме към това, че сред японците всъщност липсва строга концепция за “морално прав”. Може да си фактически прав, или законово прав, но няма някаква последна, абсолютна инстанция, която да те направи морално прав. Така че този, който е на власт, определено има право в очите на обществото, както и най-вероятно в очите на този, който е потърпевш в това търсене на кой прав – кой крив.

  41. Лъчезар Томов
    04/03/2009 - 00:59

    културата не може да е оправдание за престъпленията, аман от морален релативизъм

  42. Пичове, оценката на поведението и разбиранията им е неуместна. Ние все пак тръгваме от християнската (и въпреки присъщото ни православие – най-вече от доминиращата сега западна протестантска) етика, не забравяйте. Докато при тях обществото се базира на малко по-други традиции и малко по-друга цивилизация. Моралните ни ценности също са различни в доста отношения – при нас примерно позорът е индивидуален, при тях – семеен. При нас и оставки не се дават за очевидни престъпления, докато там за такова нещо доброволно си правят сепуко. За камикадзетата няма да подхващам темата, тя е достатъчно известна на всички. За чучелото на шефа в мазето на фирмата обаче смятам, че има доста общо като компенсаторен механизъм с упоменатите от теб секс-кукли. И нямаше да е зле и то да е от плът и кръв, да можеш да го поставяш в различни пози и така нататък 😀

    За бога, те дори се хранят различно от нас. При тях например захарни изделия местно производство реално няма – доколкото съм чувал, сладкишите им са примерно от подсладен фасул. За вкусовете няма да спорим, аз примерно не съм най-големият почитател на сушито, още по-малко като тях бих ял фугу, което си е отровна (!) риба и ако готвачът нещо е оплескал, заминаваш директно към тамошния еквивалент на Орландовци.

    За сексуалните гадорийки… ами да, има си ги. Какво ли не съм виждал от техните творения, от рода на импровизирана кеч-борба между мъже и жени, завършваща логично… с оргия, разбира се! С всичките й екстри – хайде да не навлизаме в подробности, че… абе срам ме хваща, че съм го гледал. Другото, с което са останали като извращения, и което забележимо си пропуснал, е букакето, което ви оставям сами да разберете какво е. Но и то има доста общо с техното разбиране за ролята на жената в обществото, впрочем присъща на немалка част от Изтока. Или да напомням, че кариерата на гейша там не е точно това, което ние броим тук за “курва”?

    Така че всичко опира до традиции и разбирания – тяхното обшество е силно акцентиращо върху ритуалното извършване на повечето действия и логично ритуализира и хипертрофира това, което на нас ни звучи странно, абсурдно или извратено. Просто това е тяхното възприятие за света – и можем или да го приемем, или не. Но не е уместно да ги съдим с критериите на “доброто” или “лошото”, просто защото нашата етика е различна от тяхната. Лично на мен много от техните гадорийки не ми допадат особено, а за някои от упоменатите тук си признавам, че не бях чувал (и бих предпочел да си бях останал неграмотен :)), но ако на тях им е кеф…

  43. Абе ти направо ме разби с тея снимки бе. Този блог е доста интересен направо падам понякога.

  44. Totoro, няма как да не призная, че и ти звучиш логично. Не се бях замислял по този въпрос – че в японското общество личните ти интереси се съдят много по-малко, отколкото другаде и това може да е една от причините за развитие на такива … нетрадиционни хобита.

    Лъчезар Томов, не знам за какви престъпления говориш. Нито една от описаните практики не е престъпление нито в Япония, нито у нас (освен порното от всякакъв вид, което, както казах, е незаконно в България)

  45. Росене, накара ме да се почувствам сякаш току-що съм ти изяла крем-карамела! 😯 Нещо чувство за хумор, това-онова? Понеже явно ужасно те засегнах, (ама наистина, все едно съм Давид Черни, който току-що е изтипосал България като тоалетна), приеми официалните ми извинения. И един съвет от доказан неспециалист по японска култура: недей толкова насериозно да вземаш нещата, 😉

  46. Жилов
    04/03/2009 - 11:44

    Винаги съм се учудвал каква голяма част от порнографията им е базирана на изнасилването.

    Да не говорим за най-извратения им жанр рисувани комикси, в които сексът е смесен с осакатявания (рязане на крайници и т.н.), смърт (много гнусна и жестока) и некрофилия с това, което е било осакатено и убито. Беше кошмарно, три дни не можах да дойда на себе си. И това е напълно легално и се продава масово – стига пенисите да са пикселизирани (друг странен закон в Япония), може да нарисуваш как дядо изнасилва, разфасова и изяжда дете.

    Именно култът към изнасилването, жестокостта или гнусотията, който е масов в комиксите им, ме шокира. А педофилските им комикси са просто странни, защото в тях тийнейджъри изнасилват значително по-малки от тях по възраст деца. Става дума за комикси, ориентирани за продажба точно към 16 годишните, което предполага, че възпитава педофилия у самите ученици.

    Доколкото знам, всички видове порно-комикси е нормално да се четат в метрото от японците, отиващи на работа. Комиксите са черно-бели (типичен за тях стил на рисуване), та така и не бият толкова на очи.

    В реалния живот японките трябва да бъдат и изключително чисти – което предполагам има някаква връзка с порнографския им култ към уринирането. Японките се предполага да са нежни, крехки, вдетинени, в сниманото им порно да пискат, все едно че ги боли и т.н.

    В нормалния си живот японците обичат всичко да е картинно – и сьответно красиво, украсяват дори дръжките на вратите и канализационните шахти. Макар и да са склонни към повече чувствителност и размисъл от нас, всичко това е комбинирано с невероятна ирационалност, каквато може да съществува само в сънищата ни. Държат се с голяма почтителност един към друг и винаги говорят със заобикалки, за да не обидят събеседника.

    Част от обяснението – поне за мен – е, че японците са нация от чикиджии. Чикиджия като диагноза – ние колкото и да се напъваме, не можем да ги надминем в това.
    Както каза един бивш колега, “Японеца може и да не прави секс със жена си, но ако види как я изнасилва пипалесто чудовище, може и да си прасне една чикия”. Може да потърсите в Google “Sexless Japan” за статии по въпроса.

  47. P.S. Снимката под Номер 1 е от следното клипче, което не е чак толкова ужасяващо. Някакъв актьор е уж поканен да участва във фиктивен религиозен фестивал за “галене на топките на куче”, което се предполага да носи късмет. Името на града е Инугами – изписано със символите “куче-божество”, та оттам и цялата идея. Всичко е просто номер актьорът да бъде dry-humped от кучето, и публиката да се посмее.

    http://www.youtube.com/watch?v=iAToOOhBM78

  48. Жилов
    04/03/2009 - 11:56

    P.S. Точно тази прекалена почтителност в обществото и лично ъгълче – отдушник, в което си необезпокояван, според мен имат нещо общо.

  49. Totoro, друго си е човек да знае езици, дееба…

  50. Е смешно е…:) Кой да го отрече!:) Японците са просто оригинални, в западната култура щеше да е някоя мацка под кучето и много хора щяха да се празнят гледайки снимката:)

  51. Най- странно ми е, че “нормални” и “извратеняци” уж няма какво да делят, а периодично се хващат за косите в бодри спорове кой е нормален и що е то нормалността. В помощ на начинаещите се предлагат четири норми за това. Първата е статистическата, която е най- демократичната и обидна за хората, чието положение ги прави различни от другите. Втората е субективната, която подчертавам е субективна. Третата е моралната, която е любима на демагозите. И четвъртата е медицинската норма. Спрямо всички изброени норми не виждам извратеното в дадената класация и в повечето изброени “гнусотии” в някои коментари. Не разбирам защо се набляга на комплекси и чекиджийство, след като не виждам тези, които залагат на това мнение да са завършили психология. Комплекси има много повече тук, например, заради липсата на свобода- липсата, идваща от понятието “интимен свят”. Интимния свят на повечето хора е килер, пълен с мръсно бельо, залепнали списания, изтърбушени играчки и дупки в пердетата, но повечето хора ревниво пазят вратата на килера заключена. В интимния свят на повечето хора се влиза трудно, случват се само кошмари, а на излизане си хлопваш главата в горната част на вратата. Повечето хора се страхуват от това, което са и пазят страха си, сякаш го защитават от нещо. Вместо да превърнат фантазиите си в изкуство, наример, те ги превръщат в скапан начин на живот. И от там нататък те се притесняват повече от това, че “той се кефи да гледа лайна”, отколкото самия той. Лайна, да. А ти защо се притесняваш?
    Искам да спомена, че броят на изнасилванията в Япония е много, ама много пъти зад САЩ, например; в Япония никога не е имало епидемии от полово предавани болести; сексът е нормална част от ежедневието и източник на много вицове, а не обект на комплекси и фрустриране; повечето съвременни японци и японки изгубват девствеността си чак като се оженят; и не трябва да се пренебрегва факта, че голяма част от всички “извратени” филмчета, комиксчета и т. н. бива гледана, теглена и използвана не само от японци.

  52. ами да, както казах, много по-вероятно е извратеняците да гледат филмчета и да лъскат бастуна (ако има филмчета), отколкото да тръгнат да изнасилват 🙂

  53. Просто извратените неща там в повечето случаи са институционализирани – нещо от рода на разрешената трева в Холандия, което логично ги прави по-малко привлекателни (забраненото винаги е най-интересно, нали?)

    Така че нищо интимно, просто бизнес 🙂

  54. Re: написаното от Xquisite, че “повечето съвременни японци и японки изгубват девствеността си чак като се оженят” – не е точно така. Според тази презентация на The European Society of Contraception and Reproductive Health, средната възраст за първия път в Япония е много близка до тази в България. Средният брой на партньорите – също, така че като цяло ситуацията не е много различна от тази в западния свят.

    http://www.contraception-esc.c.....Fontes.pdf

    Цитат от линка най-долу:
    “My impression,” gynecologist Tsuneo Akaeda told the weekly magazine Spa! in 2002, “is that 30 percent of junior high school students have had a sexual experience by the time they graduate” at age 15.

    http://www.reuters.com/article.....8P20081226

    http://search.japantimes.co.jp.....429x1.html

  55. БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ
    04/03/2009 - 17:58

    Хименът на младите японки взе да става основното, около което се завъртя разговора 🙂

  56. Какво работи баща ти?
    – Играе омазан със сметана, въргалящ се в кал, изнасилван от куче чичко.

  57. Аве Лонги, кви са тия извращения на които попадаш в нета, 4е и статийка си написал за това :). То и аз отдавна се ровя в “глобалната мрежа”, ама на подобни “мръсотии” никога не съм попадал.

  58. rossko, не си търсил достатъчно 🙂

  59. Жилов
    05/03/2009 - 13:38

    @Еxquisite:

    Завършил съм именно психология, но това не е от значение в случая.

    Без съмнение, не е престъпление да нарисуваш как някой убива момиче, разрязва и напълва трупа й с живи хлебарки и изнасилва обезобразеното мъртво тяло;
    (макар че от самата мисъл, че някой може да мастурбира на това, ме побиват тръпки)
    или пък серийното производство и продажба на комикс, в който бива отрязана и изнасилена главата на дете.

    И все пак, това са неща, в които удоволствието идва от това как човешкото напълно заличава самото себе си.

    Освен критериите “всичко е относително или статистическо”, има и друг критерий, на базата на който имаме човешки права – т.е. лошо е всичко, което върви срещу свободата, разума и съзнанието на личността.

    Що се отнася до секса като нормална част от ежедневието в Япония, винаги ми е правело впечатление колко е лесно (в нормалните анимации) японското момиче да се засрами или притесни от сексуални ситуации (недоразумения), които в западния свят са нещо напълно нормално.

  60. абе японците са извънземни бе…нямат спирачки.

  61. Манол Трендафилов
    05/03/2009 - 16:48

    Това е шибано извратено отвратително възмутен съм. От японците разбира се

  62. БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ
    05/03/2009 - 19:34

    “equinoxe казва:
    March 4th, 2009 at 8:34 pm

    Какво работи баща ти?
    – Играе омазан със сметана, въргалящ се в кал, изнасилван от куче чичко.”

    Мен ме впечатли това изказване, но ми се струва малко странно последното казано, а именно “изнасилван от куче чичко”.

    Мисля си – ами, ако е по желание, дали е изнасилване 😀
    Може пък да му харесва на човека, хора всекакви 😀

  63. БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ
    05/03/2009 - 20:24

    Лонганлоне, малко доразвих темата ти http://balthazar-ivanovich.blo.....st_05.html

  64. Оказа се че докато четях този пост слушам “marilyn_manson-the_fight_song_(slipknot_remix)_(from_the_japan_bonus_disc)”:-)

  65. “Мисля си – ами, ако е по желание, дали е изнасилване 😀
    Може пък да му харесва на човека, хора всекакви :D”

    Все пак “играе”. А и по изражението му се чете това. А може и това да му е щастливата физиономия. Но по тази логика може и сметаната да е всъщност извара, калта да е шоколад, а кучето – върколак. Така че изнасилване е най-логично. 🙂
    Глупости колкото щеш. 😀 😀 😀

  66. Ъ-ъ… Извънземни? Няма ли хентай с извънземни? Явно на хлебарките крайниците не достигат. Не знам дали ти е тенденциозен подбора, може би, ама аз такова фетишизиране не го разбирам. Наакана кукла? Изнасилване от куче? Нямам думи. Виж, за enhanced версията на секс куклите предполагам, че някои европейци също биха се израдвали…

  67. МариЯна
    07/03/2009 - 10:40

    хехе 😀 чак се смях…Лично мен хентая страшно ме забавлява

  68. С точка 2) – Ебаси порно-филмите – просто няма как да не се съглася. Само веднъж дръпнах японско порно и не смятам да го правя отново. Баси, с извинение, тоя я и**а с пръсти, крак(!), вибратор, какво ли не, и чак накрая с увисналия си х*.

    Аз лично си обяснявам изключителната ненормалност на японците с тази мания по дисциплина, чест, ала-бала. Това непрекъснато “стягане” и “саможертване” определено се изразяват в психологически и “психарски” план…

    п.с. Сори за леко нецензурния коментар – просто се почувствах задължен да изкажа моята съпричастност по точка 2 лол 🙂

  69. armyofaboy
    09/03/2009 - 10:14

    Доста етноцентричен поглед над нещата, ама май е неизбежно…

    Амели Нотомб има един много хубав роман за странностите на не-сексуална Япония (‘Fear & Trembling’ на английски, не знам дали е бил превеждан…) 🙂

  70. Боже, седя си тука в токио и се дивя на типичното бг оплюване. Никой от Вас не е ходил и видял ма всите имате грешното мнение и то е Единствено и непоколебимо. Я някой да вземе да отовори гепиме сайта та да обсъдим бг перверзниците? За справка на всите дето не сте в били в Япония – ако сметнете 1 промил от 127 мил. япончета ще осъзнаете простичкият факт, че имат доста идиоти като количество и затова и в мрежата можете да намерите странни неща. Или да вземете да отворите един американски порно сайт да разберете от къде е дошло букакето. Това че имам такова забавно име просто е идеята за наименоване на всичко, което срещнат подредените япончета ;)Или примерно факта че този комик – така им казват на професионалните актъори по телевизията – е добре платен и предупреден предварително и че това предаване Не се излъчва по безплатните или държавните телевизии може би малко ще разубеди плювачите?!Порно също!Каквото и да е! За разлика от порното по бг тв.
    Така че гледайте си боклуците ама не си мислете че те са истината. Шанса да срещнеш перверзник тука е нулев.
    п.с. кога ще си получа фонетиката във формата за коментари?

  71. Geo, поне си направи справка, преди да се изказваш. То от самото стоене в Япония не следва автоматично да станеш вещ по всички неща японски.

    За твое сведение, въпросното предаване е показано за пръв път по Телевизия Асахи, а и DVD-то, от което е rip-нато YouTube клипчето е издадено от ТВ Асахи. Както добре знаеш, Асахи е една от големите национални безплатни частни телевизии. И съм виждал и мнооооого по-екстремни неща пак по безплатните японски телевизии.

    Ха със здраве!

  72. Бъди професионалист, Тоторче, и дай напрашо да си ги мерим. Щом така и така сме тръгнали офф-топик да се заяждаме. На това клипче няма знака на асахи :),освен ако не си го рипнал ти. По екстремни неща гледам всяка вечер, но кой знае защо в тях няма изброените от домакина работи. Нито хард порно.

  73. Моят коментар се отнася до това:

    “Или примерно факта че този комик – така им казват на професионалните актъори по телевизията – е добре платен и предупреден предварително и че това предаване Не се излъчва по безплатните или държавните телевизии може би малко ще разубеди плювачите?!”

    Не е офф-топик, а просто отговарям, че написаното от теб е произволно и не се основава на фактите. Ето и цитати от Амазон за DVD-то:

    テレビ朝日で放送され、週刊文春から「バカの巨塔番組賞」を受賞した
    伝説の深夜番組「朝まで暴走たけし軍団」がついにDVD化!

    制作著作:テレビ朝日

    Линк:

    http://www.amazon.co.jp/%E6%9A.....B000OIOLZI

    以上です。

  74. Специално за Тоторо от линка който ми прати 🙂 Понеже не претендирам да съм майстор го хвърлих в гоогъл тарнслате и ето ти на
    http://translate.google.co.jp/.....8;ie=UTF-8
    резултата за всите 🙂 е следният
    ですが地上波で放送できなかった ….screen was not broadcast on terrestrial
    放送禁止スレスレの ….The broadcasting ban SURESURE

    Пояснявам: Всяка телевизия тука си има платен и безплатен броадцаст.Cs/BS или дигиталният броадкаст, за разлика от терестриал е платен, иска се карта за декодера и т.н. Предаването е свалено даже от платеният ефир. И са го издали за ценители 😉
    Това драго ми Тоторо са фактите. Следващият път чети до края страниците. И да оффтопик си.
    И на теб “лека и доходна”.

  75. Geo, и двата превода са неправилни:

    放送禁止スレスレの… значи “on the verge of being banned”, тоест предаването НЕ Е забранено. Google Translate те е подвел с това, че не разбира израза スレスレ (което определено не е suresure)… Ползвай електронен речник следващия път.

    Другото е коментар на потребител, и цялото изречение е ですが地上波で放送できなかった画面はせめてモザイクをはずしてほしかった. Тоест “At least you could have removed the mosaic from the scenes that could not be shown on terrestrial TV.” Това може да звучи като че ли предаванията са били цензурирани по ефирната телевизия, но същият коментатор добавя: せっかくDVDとして発売したのにテレビ放映時のモノをそのままDVDにしましたっていうシロモノ, i.e. “Despite this being a DVD release, the material is actually taken straight from the TV show.”

    Така че твърдението ти, че такива предавания не се излъчват по безплатните японски телевизии, е невярно. Напротив, има много такива предавания с titillating content, и след 11pm ги бълват почти всичките ефирни телевизии. Не знам с какви “неизвратени” японци общуваш, но въпросните titillating programmes се гледат масово и се обсъждат оживено на следващия ден и в университетите, и в офисите (казвам го от собствен опит).

    Обяснявам си целия ни диалог с това, че средата ти най-вероятно е предимно от не-японско-говорящи гайджини или от кикоку-шиджо, та затова си повлиян от повърхностните разбирания и измислени митове на първите, както може би и от изкривените обяснения на вторите, които се опитват да изкарат Япония по-хубава, отколкото всъщност е.

    На този фон, защо смяташ, че е ОК да наричаш коментарите тук “оплювания” и “грешни мнения”? Хайде по-внимателно в изказа, защото, както казах, самото стоене в Япония не те прави експерт по всички неща японски…

  76. Topic:Топ 5: странни японски неща, които домакинът на блога е насъбрал от нет-а.
    Когато обаче не е бил на място да види това е непълна,недостоверна или грешно мнение както му викам аз. други му викат assume=ass+u+me 😉 Оплюване се получава когато други хора на базата на тази информация решат че тия са ненормални или им закачат всекакви интересни етикети.
    Offtopic е когато на Тоторо му е отнета титлата на експерт в областа и той/тя се втурва да я защитава демонстрирайки знанията си по японски език и тоталните си незнания в други области. Щото другите области не са по темата де.
    Конкретно – имам tv и дори сега след 11 го зяпам и няма бре, иххх ма никви такива предавания няма. Независимо как се казват на английски 😉 И понеже го зяпам последните м години този, имам все пак някаква идея какво дават и какво не. Е порно с кучета Не дават, извращения също, даже циците на американските актриси са замазани. Щото нямам дигитален приемник.
    И сега по темата за другите области ;( – ми отдавна не се бях смял така на опитите на Тоторо за ясновидство. Сорри, не позна, ма никаде.И ми стана мъчно за кофти времето което си прекарал тука. Специално не ти преведох цялата страница щото кой знае защо бях сигурен че сам/а ще го направиш, самоопрвергавайки се. Мъка, мъка. И последно понеже се тренираш на гърба на приятелите ми тука, да те уведомя – не ги наричам с никакви странни японски имена и от тях само един Е, който не говори.Митовете, легендите и :агнешките очички:/по Пратчет/ и assume-people ги оставям за тези дето си правят мнието на база квото има /преведено в американски/ сайтове в нета.
    И се радвам че не съм екперт щото това означава че съм нещо повече.
    Тоторо,Тоторо,Тоторо,……. всичките тези неща не бяха нужни, Тоторо.;) Извинявам се публично на хоста за флейма. И бях до тука.

  77. Като чете човек селекцията за Япония още от
    първите редове му става ясно,че инфото е само от интернет, филми разкази и т.н…
    Първо страната не е на няколко часа път и само кто е летял до там знае какво е изпитание да стоиш почти 8-10 ч в Джумбо направено за японци,а не за големи българи..
    Второ страната е най-подредената в света,такъв ред
    вече няма никъде по света..
    Трето тяхната култура не е размита както се коментира,а си е запазила местото,давайки място на европейската,без да се отказва от хилядолетните си преимущества…
    А колкото до дисциплината,няма нищо по-организирано от японеца…в националния музей те се движат в колони покрай стените при абсолютен ред…в концертните зали пълни с публика преди концерта муха да бръмне ще се чуе..просто невероятни за нас неща..
    А това кто Япония е направила в техническата революция е резултат на хилядолетната и култура,
    ето защо такива чудеса като японското не се случват в Африка например..

  78. а колкото за порно заниманията на японците…
    не се различават от нашите ни най малко,
    всяко стадо си има мърша и няма защо да я слагаме най-напред, че да мирише…

  79. Коментара за тоалетната в Япония и нашия бизнесмен си е чист виц ,интересното че там много
    от обществените тоалетни са без седала,както бяха нашите навсякъде преди време…точно кто беше представена Бг в кич изкуството на чешкия автор в Брюксел.
    Ако японците някой ги изрисува така,никой няма да обърне внимание и да се обиди,просто те знаят че е много по-хигиенично за обществени места,а и знаят че се оказва хиляди пъти по здравословно и че това е естествения начин на дефекация,кто човека е правил в продължение на стотици хиляди години…

Leave a Reply

Задължителните полета имат *