Ютюб и качествените изменения


Никога не съм бил особено активен ползвател на ютюб – имам качени няколко клипа колкото да не е без хич и следя 5-6 канала, а от време на време си пускам музика. Не е като да прекарвам дните си в гледане на видеота, та това да е някаква особено важна за мен дейност, поради което да съм свръх претенциозен към заветния провайдър на стрийминг.

Въпреки това, ютюб успява напоследък да ме издразни доста, а подозирам – не само мене…

Все някакви права нарушени

На първо място, номерът с “Това видео не е на разположение за гледане във вашата държава!” е толкова курвенски, че който го е измислил му пожелавам да поживее в Чернобил няколко годинки и да се ожени там, а в последствие да се грижи за седемръките си, четириоки дечица с цялата любов, която може да намери в себе си.  Разбира се, те “защитниците на авторски права”, разбирай големите музикални компании и техните лобистки слуги, на които Супер Явор целува задниците, са известни с курвенските си номера – даже точно тия номера са основният им номер в живота, та не е чудно, че ютюба е клекнал под напора им.

Това, което ме ядоста най-вече не е, че не мога да гледам някои клипове с неуредени за България авторски права – ядосва ме това, че тъпия сайт продължава да ги показва като резултати от търсения и да ми ги предлага за гледане – а като кликна на тях – кур тате баница. Нещо, което вероятно е въпрос на 1 ред  програмен код (проверката да е преди показването на тъмбнейла, а не след клика по него) вбесява десетки милиони потребители в целия свят.

Дребнавостта на админите на сайта в прилагането на авторското право така, както го виждат лобистите, стига до там, че масово премахват звука на любителски клипчета, ако за фон е ползвана, или даже само се чува в далечината, някоя песен на изпълнител на гореописаните музикални компании. На любителски клипове братче. Още малко ще дойдат у нас и ще ми залепят лепенка на устата, защото си свиркам песен, без да съм й уредил правата… Изобщо тая работа с интелектуалните и сродни права вече преминава всякакви граници.

Цензура

Другото нещо, което довежда до мисли за самоубийство ако не мен, то поне много хора, които имат канали и видео-блогват редовно, особено по някои противоречиви теми, е политиката на ютюб за най-малко възможно съпротивление, която резултира в това, че клипове и цели канали (видео-блогове) биват трити без никакво предупреждение или даже обяснение, само защото някой се е оплакал, че в някое видео съдържа обиди за неговата религия, идеология или нещо подобно, или пък защото някаква група организирано е флагнала като неуместен клип, с чието съдържание не е съгласна.

От няколкото такива случая, на които съм бил свидетел (най-често религиозни маниаци флагват или докладват клипчета на атеисти), аз лично смятам, че админите даже не гледат клипчето, преди да го изтрият, за да видят дали наистина в него има нещо обидно – само така мога да си обясня, че съвсем безобидни клипове биват изтрити, понякога заедно с целия канал на потребителя.

Такива практики са широко обсъждани в ютюб и пораждат противодействия от страна на масовия потрбител. Всеки изтрит клип бива препубликуван от стотици хора – просто ей така, напук на системата, а по повод изтрити канали се правят петиции, протестни писма и т.н. Youtube понякога възстановява изтритото, ако има много протести, но не променя политиката си на цензура по сигнал, без проверка.

Техническо нахалство

Очевидно е, че ютюб е просто прекалено голям сайт вече и това създава проблеми за управлението му. Горната цензура мога да си я обясня само с това, че просто нямат достатъчно хора, които да проверяват всеки клип, за който е сигнализирано, но не е само това – други дребни неща ми късат нервите също. Tова, че от две години инбокса ми съобщава, че имам 1 непрочетено съобщение, а като вляза – няма нищо, даже не заслужава споменаване. Но проблемите с поддържането на сайта избиват във вид на дебелооко нахалство, когато стане дума за по-стари версии на браузърите.

В къщи ме мързи да си сложа новия файърфокс, затова съм с 2.5 – и всеки път ютюб ме поздравява с огромен банер, който не може да се изключи перманентно – съобщение, че моят браузър е стар вече, не се поддържа и трябва да си сложа нов. Вие ли ще ми казвате кога какво да си сложа бе, да ви го нафърфоря в нахалния гъз? Като не се поддържа вече моя браузър, как така мога да гледам клиповете и нищо по сайта не е по-различно, отколкото ако съм с мозила 3.6, освен… гигантския тъп банер?

Изобщо, както е казал един иначе не особено мъдър човек – количествените натрупвания водят до качествени изменения.

  

Малцинствата и интеграцията
Борбата на гръцките социалисти

Коментари

  1. И мен нещо започна да ме здразни, а сега има и някакви VEVO канали, което не знам какво представлява, ама много го псуват гледам 😀
    Мисля вече да влизам само във videojug.com и толкоз :-)))

  2. Пък много си бил възмутителен, ве. Не разбрах само кой те кара да отваряш ЮТюб и пари за това иска ли ти, че да имаш поне малко основание за ропот. 😀

  3. Ютюб предоставят услуга, на която съм потребител – от което те печелят. Когато един потребител не е доволен от предоставяната услуга (особено ако тя бива предоставяна в условия, близки до монопол, пък бил той и естествен, както е в случая), на него не му остава нищо друго, освен да се оплаква… 😛

  4. Фладо
    03/05/2010 - 09:26

    Наистина станаха достатъчно големи и достатъчно добре обособени, че да бъдат атакувани като правен субект. Ерго – лобистките простотии на звукозаписни и филмови компании, отец Нафарфорий и неговите проблеми с обиждането на религията (което си има някакви правни последствия в САЩ или поне страх от такива) и ТвойтаТръба се сгъва грозно и путкенската. Жалко че атеистите и мислещите хора си нямаме някаква организация, че и ние да лобираме против смахнати фанатици и ЗА правото ни на свободен достъп до информация 🙂

  5. БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ
    03/05/2010 - 09:27

    В шибания Фацбук са същите говнари да им еба майката.
    Некъф педал ми беше затрил акаунта и ми писа, че трябва да му кажа личните си данни 😀 😀 😀

  6. Мен последно време супер яко ме дразни това, че докъто си гледам някой клип се появява една доста дебела лента в долната част на прозореца на клипа.Незнам как се казва – има някакви съобщения или препратки.Абе сещате се за какво говоря.Та тая глупост заема една трета от площта на клипа и трябва всеки път да цъкам да я затварям и това ме вбесява.Другото което е супер яко цензурират съвсем нормални клипове.Гледах наскоро едни клипове на Джейми Ийсън.Мис Фитнес или естествена красота май беше нещо такова.Наскоро реших да видя има ли нещо ново за тая мома – цензура на поразия.А са си нормални клипове да го е..а момиче по бански к’во толкова?

  7. Аз пък явно слушам музика, която не е обект на авторско право 😀
    Честно да си призная, съм още по-неактивен ползвател на услугите на youtube, и ако изключа факта, че гледам обикновено видеото на един пич, дето прави баси якото шоу, то определено не съм сред феновете на тоя сайт.
    И да си призная честно пък не првя голяма разлика, освен в домейните, между vbox и youtube
    А описаните от теб проблеми ми звучат, все едно са проблеми, актуални в гражданското общество на Марс 😀
    Иначе, аз също съм защитник на авторските права, особено, ако се касае до копи-пасте на някаква литература, което у нас е в много по-сериозни размери, отколкото “краденето” на музика, която айде да не споменавам, доста често е запис с любителска техника

  8. Чак пък на Марс…

    Както казах, изобщо не съм редовен или вманиачен ползвател на ютюб, и тия неща пак ме дразнят – а я си представи някой, който живее в този сайт, какво му е…

  9. сайта е безплатен, а повечето от нещата дет те дразнят си ги пише в terms & agreements.

    по въпроса с цензурата си прав, само че това е генерално различен проблем и няма връзка със самия ютюб. и теб да те погнат големите музикални мастодонти, и ти ще сваляш подобни клипчета.

    за техническата част не ми се пише – аз проблем до момента не съм имал. отделно е напълно нормално да имат изисквания към браузера ти.

    тубата е прекрасно място от гледна точка на видео tutorials и споделяне на знания. колко нещо съм научил от него, не е истина. това, че го abuse-ват сума народ, за да си избиват религиозните, политическите, музикалните и други комплекси, не значи че услугата е кофти.

    пък и като не те кефят толкова много неща – чий го дириш там? бегай на вимео, а и има още много от сорта. пък ако искаш мое си ги хостваш и сам видеотата. не е rocket science.

  10. баце, ако всички бяха като тебе, никой потребител нямаше да се оплаква от никоя стока, а производителите щяха да казват “като не те кефи – бегай”

  11. Тубата наистина се превърна в гаднишки видеоканал с непрекъснати банвания на профили и флагвания на видеа.Във Вимео нещата са същите.Нещата в Дейли Моушън стоят значително по – добре.Достатъчно е да промениш заглавието на видеото и номера минава,например U2 с 2U.Пък допускат и еротични клипове.За по твърди елементи PornHub e насреща.

  12. Дончо
    03/05/2010 - 11:33

    Тубата все повече понасмърдява, това е факт. И аз не я ползвам много, освен за някое и друго образователно клипче. Хората, които държат на качество, като че ли все повече ползвам Вимео.

    @akolev: Според мен Лонг е прав да протестира. Или ще предлагат някакъв сървис, или няма да го предлагат. Ако ще го предлагат, да го правят като хората. Мен лично ме кефи, че “добряците” от Гугъл хостват (и от там – управляват и носят отговорност) за поведението в Youtube. И колкото по-смърди, толкова повече ме кефи.

  13. Лонгалоне, нали все ревеш за свободния пазар и икономика. Ми онлайн услугите са същото – като не те кефи, намери си друг сървис провайдер дето ти отговаря идеално на условията.

    С времето ако има повече като теб, то алтернативни сайтове ще набират скорост и така докато изместят тубата. В което няма нищо лошо всъщност… стига наистина да предлагат нещо качествено.

    Какво означава ‘или ще предлагат, или няма’? Някой да не ви е накарал да го ползвате? Или пък да не е единствения наличен. Не мога да разбера къв е проблема, честно.

    Ако искате сайт, от който да може да си псувате на воля на всякаква тема – направете си личен и си псувайте от там. Има прекалено много идиоти на тоя свят, за да им се дава на всички трибуна на готово.

    @Дончо: вимео имат съвсем друга цел и таргет група спрямо тубата. И да, част от средствата за постигането й е предлагането на HD качество, което в по-голямата си част на ютюбските потребители им е ненужно.

  14. Да, непрекъснато подкрепям свободния пазар – и фийдбекът на потребителите е незаменима част от този свободен пазар.

  15. Gothika_47
    03/05/2010 - 12:28

    2 от клиповете ми загубиха музиката си защото някой някъде имал права над нея.Сигурно иска част от тези 0 USD които съм изкарал от клипа.

  16. Николай Цветков
    03/05/2010 - 12:46

    О, Лонги. Започнал си качествено да псуваш. Браво, браво. 🙂
    Помага за освобождаване на напрежението, да го еба.

  17. Кирил Владимиров
    03/05/2010 - 13:03

    Интересни критики, но с последната не мога да се съглася.

    Самият банер, който ти казва да си ъпдейтнеш браузъра неслучайно е толкова голям и дразнещ. Защото ако трябва да се посочи един сайт, който може да накара потребителя да си смени/ъпдейтне браузъра, то това определено е YouTube и чак след него Google.com.

    По едно време казваха, че тотално ще забранят възпроизвеждането на видея през IE6. Не знам какво се е случило с това, но не смятам, че има по-ефективен начин потребителят да бъде накаран да ъпдейтне браузъра си.

    А защо трябва да се ъпдейтва? Приеми го като пролетно почистване 😉

  18. Това дали ще си правя пролетно почистване и кога, си е изцяло моя работа. Ако има някакви проблеми с браузъра ми при възпроизвеждането на сайта, аз ще ги търпя или ще си го ъпдейтна. Като забранят показването на сайтове през IE6, потребителите ще си ги ъпдейтнат. Дотогава защо да го правят?

    И изобщо какво е това изнудване на потребителя да ъпдейтва, дето ги е подгонило много компании, вкл. и тая дето прави WP? Ако човек иска да ползва старото, ако му върши работа, защо? Да не говорим, че с всяка нова версия идва и различен интерфейс, проблеми с плъгини и всякакви други неща, които могат да бъдат избегнати, ама на – нали трябва да ъпдейтваме със сичките алфи, бети и т.н. които излязат.

    Този банер не прави нищо друго, освен да дразни потребителя. Това е като смяната на номерата на колите у нас преди година – на никого не пречеха старите, ама на – ще ги сменяме, щото някой, видите ли, така е решил.

  19. Комитата
    03/05/2010 - 14:12

    Така е

  20. Поздравления за използваните епитети.Заслужат си го.

  21. като всеки друг софтуер, и сайтовете (или технологиите на които разчитат) имат изисквания. съответно ако искаш да ги ползваш – трябва да се съобразиш..

    иначе със същия успех може да се ядосваш що не може да си сложиш Вин7 на 286цата.

  22. Красен
    03/05/2010 - 16:15

    И аз много се дразня на тия (леко дискриминационни) проблеми с изтриването на клипчета и затова понякога избирам вибокс пред ютюб, просто защото нашите трият по-малко. Явно въпросният Явор (т.н. мистър Пропър) отделя прекалено много време на чистенето на тоалетни помещения и прекалено малко на прочистването на световната мрежа.

  23. Iskam da komentiram ot 2 gledni tochki.
    1. Kato razrabotchik iskam da te uveria, che razrabotchicite te mraziat mnogo poveche za tva che polzvash star browser otkolkoto ti gi mrazish za tva che imash banner. Iskat da izpitash malka chast ot tiahnata bolka zatova sa go slojili.

    Osven tova bugovete pri takuv scale ne sa hich lesni za premahvane. Zatova gi ima problemite sus suobshteniata i v Youtube i absoliutno sluchainite danni izlizashti v Spybook. Leko nespravedlivo e da gi obviniavash predi niakoi drug da se spravi po-dobre pri takuv scale. Moje bi izobshto ne e vuzmojno da se reshat tezi problemi.

    2. Po vuprosa za avtorskite prava… moje bi Google sa pod zaplaha ot sudebni procesi sus zadna data. Kakto se razbra skoro sa izpolzvali nelegalno sudurjanie, suvsem celenasocheno za da podminat konkuenciata i da porasnat po-burzo. Kogato Google sa kupili YouTube sa znaeli za tova. Sega sigurno gledat da sa priateli s muzikalnata industria.

    Suglasen sum che nedostigut na moderatori gi kara da premahvat videota bez da gi preglejdat, ama tova si e tiahna rabota i tehen risk da zagubiat klienti.

    Kolkoto za turseneto… probva li da go reportnesh po oficialen kanal?

    P.S. Mnogo se kefia, che sa pozvoleni komentarite na latinica.

  24. Стамен Василев Стаменов
    04/05/2010 - 00:04

    http://www.youtube.com/user/staMENov1978stamen

    Аз не сЪ оплаквам. Четем преди да ползвам 🙂 – това е истината. Бая има за четене, който разбере може да ползва безплатно. Който чете много може и да си плати и да ползва още по-добре този сайт. Който чете супер много – прави пари чрез този сайт 🙂 – въпрос на вкус казало кучето и си облизало пишката 🙂

  25. Забравил си да се оплачеш от това, че използват флаш за показване на видеото, което според мнозина е остаряла технология и бави повече от необходимото. Както и не се поддържа от айфона дакажем. Същото важи всъщност и за приложенията във фелбука.
    Но не мога да се съглася, че някой ще те остави да му разпространяваш музиката, само защото си я сложил някакво аматьорско видео за фон.
    А с това, че те карат, да си обновиш браузъра ти правят услуга. – сикюрити
    А който се оплаква от реклами – не е прав. Заради рекламите има безплатни услуги. Ако почнат да ни пускат реклами и на ГСМ-ите, няма да се налага да плащаме и за тях.

  26. Румен
    04/05/2010 - 11:47

    Само да вметна за флаша нещо – точно youtube са от първите сайтове, които експериментално ползват htlm 5, което е реалната алтернатива за показване на видео.
    http://www.youtube.com/html5
    Със сигурност Гугъл хич не обичат флаш, просто защото не е техен и им пречи да изпълнят великия си план за световно (уеб) господство. Ама всичко е до време… 😉

    А по темата – и аз като Дончо не съм фен на Гугъл (поради споменатите по-горе амбиции) и се радвам, че тубата не върви добре. Някак си такъв монопол върху видеото в интернет не е на добре, дано алтернативите да вземат дял.

  27. коментар от Свежо: ˝номерът с “Това видео не е на разположение за гледане във вашата държава!” е толкова курвенски, че който го е измислил му пожелавам….˝
    и аз така му пожелавам 😀

  28. коментар от Свежо: L. има готин език и словоред (thumb up)

  29. QNA PLATOVA
    04/05/2010 - 17:06

    Zdraveite!

    Longanlon, purvo da se opla4a: ne znam za6to, no ot nqkolko dni (ve4er) ne moga da vlqza v kaka Siika. Dali klikvam link nqma zna4enie. Ili moje bi ve4er e mnogo pretovareno? Ne znam dali sum izklu4enie ili ne. Dnes specialno vlizam prez denq, za da probvam otnovo.

    Drugoto ve4e idva pak ot dumata “izklu4enie”. Misleh, 4e sum izklu4enie, kogato v youtube mi pi6e nqkolko dni, 4e imam 1 ili 10 maila v inboxa. Naistina e golqma draka. I tupite “unavailable” videos su6to sa suvsem dosadna glupost. No vse pak, saitut pe4eli dooosta ot tova, koeto ima, 4e ako nqkakva 4ast ot horata ostanat bez kanali tam, nqma da navredqt osobeno na pe4albata. Naduha si se horata. Ot druga strana, realisti4na e misulta, 4e kolkoto pove4e edna korporaciq raste, s tolkova pove4e vlasti se sbluskva. Vse pak elitut e elit, za6toto e malcinstvo – ako vsi4ki saitove imat tolkova potrebiteli (oborot) i takuv rastej, nali ve4e nqma da ima nai-dobur? Taka 4e, razbiram idealno, 4e youtube barabar s google si sluginstvat na onezi “gore”, za da imat tozi status. 6te se radvam na argumenti ot drugite useri na bloga ti. Vse pak kolko zagubi imat zvukozapisnite kompanii zaradi youtube. Da si spomnim ludite protesti predi desetina godini zaradi Napster, koito sloji na4alo na muzikata po internet (i po tozi na4in muzikata ve4e moje da se svalq, streamva i kakvo li ne, a muzikalnite magazini se izparqvat s vseki izminal den. Primer Virgin megastore, koito otdavna iz4ezna ot golemi evropeiski stolici).

    http://www.dailymotion.com e mnogo dobra alternativa, estestveno ne tolkova bogata na klipove (frenski sait e), no s dobro ka4estvo. Kogato tam ima nqkakuv problem, nqkak si mi e po-lesno da “prostq”, za6toto sa vse pak Zaek v sravnenie s Giganta youtube. O6te edna dobra alternativa e http://www.myvideo.de – razbira se sus skromna database. No nqkoi nemski predavaniq, koito v youtube ne se ka4vat, se namirat izcqlo v myvideo. Vbox7 na men ne mi vur6i rabota, za6toto mi trqbvat 4asove, za da mi trugne nqkoi videoclip za pove4e ot minuta…

  30. “пък и като не те кефят толкова много неща – чий го дириш там?”
    Ха-ха, тебе ако не те кефи ЧЕЗ да не би да си спираш тока, а? Що за тъпо мислене от времената на пещерния комунизъм? Като не те кефят ботушите с купони, мащай се оттук!

  31. Михаил
    04/05/2010 - 19:19

    Това с флаша не е вярно. Именно тубата (за разлика от vbox например) ползва mp4 за всички мобилни клиенти (iPhone включително).

  32. Николай Константинов
    04/05/2010 - 22:20

    Ами Тубата наистина гледа да не се навира между шамарите и поради това прави слуш на всеки – от гигантските продуцентски компании, до последния сдухан религиозен фанатик. Някои от случаите са направо смешни:
    – Само да качиш песен на някои от изпълнителите, запазени за Vevo и те режат. А иначе че песните във Vevo са със всяко shit, fuck замаскирано – няма значение! Щеш, не щеш трябва да има слушаш блъровете.
    – Атеистични клипчета биват смъквани масово (особено ако са от по-малки ъплоудъри, EdwardCurrent и сие все пак не смеят да го бутат, защото им носи добри импресии). Същите смешници флагват и премахват масово и филми с еротични сцени (имаше десетки дискусии за това из блоговете им), а “Страстите Христови” стоят из Тубата (барабар с всичките бруталии) от около две години и никой не ги пипа. Значи софт-еротика не може, а разни кървища, бичове и разпятия – няма проблем.

    А и нещо интересно съм забелязал – сериали и филми, собственост на Fox биват смъквани на секундата, а тези на другите продуцентски компании – чакат някой изрично да ги помоли да ги смъкнат. Предполагам YouTube и Fox имат някаква договореност зад гърба на останалите. Никога не можеш да видиш цял епизод на House, Simpsons, Malcolm in the Middle, Family Guy и прочие, а хитови сериали на другите големи компании периодично биват качвани целите и стоят по месец преди някой да ги флагне. Същото важи и за филмите качени из Тубата.

  33. Лонги, тва все едно когато ти даваш книгите си безплатно, да дойде някой да ти тропа с краче и да вика тука що има омачкано, като ще даваш – давай като хората. И не излизай с номера, че правят пари от теб. Не съм сигурен че си се засилил да им кликаш адсенса – по скоро си им разход за хостинг 🙂

  34. това от какво печелят си е тяхна работа – аз съм техен клиент и се държа като такъв

  35. Разликата между потребител и клиент е голяма.

  36. А и още нещо, че сега се сетих да проверя. При създаване на акаунта се приемат едни условия в които изрично са си написали хората “service as is” и ние сме ги приели.
    бтв : аз лично мразя Ютуб, ползвам Вимео. 🙂

  37. редовен
    12/05/2010 - 16:41

    Както някой каза по-нагоре – разликата между потребител и клиент е ДОСТА голяма. По принцип потребителят в България е свикнал да получава всичко без пари, с най-високо качество и без никакви претенции от отсрещната страна. И да не забравя – винаги е недоволен. Наистина, Лонги, като не те кефи, защо просто не спреш да ги ползваш?!? Мен, примерно, не ме кефят всичките кражби на спортал.бг, просто спрях да влизам там. Не ме кефи бТВ, не ги гледам. Ако Тойота ми подарят кола, няма да се оплаквам, че е зелена, а не металик 😉 И какво ще рече “ако ще предлагат нещо, да е както трябва” или нещо от сорта. Те предлагат нещо, пък ако на теб не ти изнася, си свободен да не го ползваш 🙂 Това е, нещата са прости.

  38. така ли баце? и като е толкова голяма, ще ми обясниш ли каква ТОЧНО е разликата между потребител и клиент в смисъла на медиите и изобщо услугите, предоставяни без пряко заплащане?

    и някак си не усещаш ли противоречието да ме критикуваш, че правя същото нещо, което ти правиш със самата си критика? щото моята критика към ютюб в статията не е нещо по-различно от твоята критика към мен в твоя коментар… 😛

  39. редовен
    12/05/2010 - 17:04

    Ами ще ти кажа според мен каква е разликата – клиентът плаща, потребителят (в повечето случаи) ползва нещо, за което не плаща 🙂 Това е моята логика. Колкото до моята критика към теб – аз съм недоволен от безплатните услуги, които съм изброил, и съответно не ги ползвам. Просто съветът ми беше да спреш и ти да ги ползваш, щом си недоволен 🙂

  40. “и някак си не усещаш ли противоречието да ме критикуваш, че правя същото нещо, което ти правиш със самата си критика?”
    хахха ох тва честно беше много добро 😀
    абе я всеки да си прави квото си иска в неговия си сайт и да не гледа в чуждото.

  41. значи думата фийдбек за тебе не съществува така ли

  42. редовен
    12/05/2010 - 17:16

    Е, Лонги, недей с лошо де. Съществува. Но не и когато е придружена с раздразнение от типа “абе вие що не ми осигурявате еди-си-кое нещо (за което не си плащам), а?” 🙂 Все пак, всички ние цъкаме там на I accept, когато се регистрираме. Я ми кажи – ти си шеф на тубата, получаваш 200 000 фийдбека и всеки казва “трябва това да е така, защото на мен повече ми харесва по тоя начин” – докъде ще стигнеш, докато угодиш на всички…

  43. правиш всичко възможно да се съобразяваш с желанията на потребителите си, или ги губиш – а с тях и печалбите си. това правиш, ако си шеф на тубата, както и ако си шеф на коя да е фирма, която предоставя каква да е услуга.

  44. Стамен Василев Стаменов
    12/05/2010 - 17:27

    Нищо не трябва да правиш…само трябва да анализираш. Докато се стигне до реформи може да минат години…200 000 нищо не значи. Анализа ти дава най-точна информация…

  45. редовен
    12/05/2010 - 17:29

    Ти всъщност си ултра фен на тубата и те е яд, че не се развива добре, на това ми мирише на мен 😀 Сега сериозно – пак поглеждаме от позицията на потребител – не те кефи, не го ползваш 😉 Шефовете да се оправят къде са сгафили.

  46. Георги Фурнаджиев
    16/05/2010 - 01:15

    Още си малък и не ги разбираш тия работи. http://nickpavlov.net/blog/200.....er-update/

    😀

  47. Хаха… ми всеки проблем и недостатък е пазарна възможност. Това позволява да се навъдят алтернативи на YouTube като vimeo, Metacafe, етц.

  48. Само, че Метакафе в България, хич не е популярно 🙂

Leave a Reply

Задължителните полета имат *