Малко секс се прави в тая държава!



И не само в тая държава, ами и в повечето други държави – малко, много малко секс се прави и от това страдаме не само ти и аз (макар аз – особено много), ами страда и цялото общество, барабар със световната икономика, международното положение (да живее!) и горките бели мечки.

Особено пък белите мечки…

Въпреки (а може би и точно поради) силната ми ненавист към всички религии, съм успял да забележа, че всички те се опитват да регулират живота на хората, карайки ги да се откажат главно от най-хубавите неща в него. През цялата история на човечеството, всеки чалнат, който си помисли, че халюцинациите му са пратени от господ и си основе религия, се чувства длъжен сред първите и най-важни неща, които обяви за нечисти, да сложи месото и секса. Това ми е ясно защо е – понеже религиите са бая древни, по онова време тия двете неща са били кажи-речи единствените удоволствия, които човек е можел да си позволи (и да бие жена си, разбира се, ама това никой не се е осмелявал да го забрани) и всякакви шамани, брамини, попове и прочее паплач, която е искала да паразитира върху обществото, са нарочвали първо тях, прокарвайки оказалият се много успешен модел на “забрани всичко хубаво, за да държиш паството в подчинение“.

За месото ще си говорим друг път, ама идеята, че сексът е нещо мръсно, просмукала се в хората заради религиите през вековете, е донесла на същите тия хора през всичките тия векове неизброими беди и нещастия. Продължава да носи и днес.

Малко секс се прави в тая държава!

Аз лично не мога да си представя по-голяма глупост от тая, че въздържанието от секс пречиствало тялото, душата и ума. Това са пълни и абсолютни говна и всички го знаете, защото всички сте виждали какво става с тия, които не правят секс. Човек, който не прави секс не изглежда никак пречистен – напротив, изглежда сякаш има запек. Зачервено лице, изпъкнали очи, винаги е нервен, ядосва се лесно и без причина, излизат му пъпки – започва да мисли как да блъсне самолет в някоя висока американска сграда, само защото после го чакат 70 девственици….

Така си е, разбира се – нима си мислите, че ония арабски момчета, които пълнят джамиите и после се самовзривяват по улиците на Израел и други страни щяха да мислят за подобни глупости, ако имаха какво да чукат? Нима си мислите е случайност, че войнстващият фанатизъм се развива в тия общества, в които забраните върху секса са най-силни? Нима си мислите, че откачените “религиозни водачи” щяха да имат някакво влияние върху такова момче, ако вкъщи го чакаше някоя знойна арабка? Та нали то щеше да им каже да вървят на майната си и да отиде да ебе… А като опряхме до “религиозните водачи”, мислите ли, че ако имаше кой да им направи по една свирка, те щяха да са препълнени с такъв фанатичен плам, че щяха с пяна на уста да крещят, че някакви други хора, които правят повече секс от тях (макар също недостатъчно) са сатанински изчадия и трябва да умрат?

Всички големи диктатори и масови убийци в историята не падат по-долу – опитвайки се да компенсират това, че не ебат достатъчно често и достатъчно хубави жени, са решили, че изтрепвайки маса народ ще направят пишките си по-големи. Не знам някой да е успял до сега, ама продължават да опитват. Сигурен съм, че ако Хитлер беше щастливо женен за една отхранена с бира и картофи, руса, румена, с голям гъз и обилни цици баварка, която всеки ден с блажена въздишка да възсяда братвурста му, той щеше да е един съвсем различен и приятен човек, при това сносен художник…

Малко секс се прави в тая държава!

И това се отнася далеч не само за лудите чалмалии и откачени диктатори – липсата на секс, както особено хитро подсказва и заглавието 😉 взема своята дан и в белите държави, включително и нашата, пък била тя и лееееееко сивееща по краищата. Много намръщени хора ходят по улиците ни, всички го забелязвате.

Липсата на секс е бич за човечеството още в тийнейджърските години – знам от опит. От малки ни се набива в главите, че сексът е някаква сложна и опасна работа, която в никакъв случай не трябва да вършим, докато не станем на необходимите години. То това кой ли го слуша де, но при момичетата го има и големият, страшен и причиняващ всички беди на човечеството фактор “да ни мъ помислят за курва“, поради който жените дават трудно и повечето време и те, и нещастните младежи стоят на сухо и си броят комплексите. Световна конспирация ли, юдео-масони ли, държавна сигурност ли? Сигурен съм, че ако някой прати три-четири проститутки в телевизия скат, да изчукат едно хубаво ядосаните старчета, Атака ше се разпадне като партия…

А представете си за миг, че всеки ден, всеки човек, преди да излезе на работа, на училище или където и да е, всяка божа сутрин, всеки човек беше правил един хубав, здрав (или нежен, по желание) и страхотен секс…. Е, по друг начин ли щяха да гледат хората, друго ли щеше да е настроението им, щяха ли да са толкова черногледи, да мислят за глупости? 

 

– Ако искате да правите повече секс, гласувайте!

Толкова ли е трудно да напишеш имейл?
Защо ядем боклуци, като може… да не ги ядем?

Коментари

  1. Konstantin
    30/03/2008 - 23:34

    Every day 120 million acts of sexual intercourse take place around the world – resulting in 910,000 conceptions. On average, it lasts 21 minutes in the UK, compared with 17 in Germany, 14 in Italy and 10 in Thailand (where they do it quickest). The Brazilians, who average 30 minutes, are the world’s sexual gold medallists (although 44 per cent of Brazilian women confess faking orgasms).

    Данните са от Гардиън(2000 год), но 120 милиона акта да ден не ми изглежда малко, хората си се праскат редовно:)
    http://www.guardian.co.uk/uk/2.....eobserver1

  2. Димитър
    31/03/2008 - 00:14

    Никоя религия не забранява секса – те само го “регламентират”. Иначе ако “онези младежи дето се взривяват” бяха женени и имаха деца и прочие нямаше да се взривяват. Проблема е обаче че е изключително скъпо и трудно да се ожени човек в Близкия изток – реалния икономически ръст е нисък, раждаемостта е висока и сватбите стават все по-скъпи. В Египет да речем де факто не може човек да сключи граждански брак – да сложи по един подпис и айдее – религиозните водачи не дават, защото имат интерес да се правят скъпи традиционни сватби с 500 гости. Така че мъжете се скъсват да бачкат до 30-35 годишна възраст да имат пари само да се оженят. Нищо чудно че някои изперкват.

  3. Цветан Дичев
    31/03/2008 - 00:30

    Прав си. Колкото повече секс правиш, толкова по-добре се чувстваш.

  4. За камикадзетата и липсата на секс, логиката е малко като: “Щъркелите намаляват в световен мащаб, раждаемостта намалява в световен мащаб – следователно щъркелите носят бебета” 😀 Според мен въпросът там е много по-сложен. В тези държави липсва не само секс, ами и много други неща като вода, климатици и образование 😉

  5. the–butcher
    31/03/2008 - 01:55

    Амин

  6. Сега сподели, моля те откъде аджеба ги вадиш тия данни за секса? Щото аз за който и познат да се сетя, си има редовен сексуален живот (с изключение на един познат , който на 23 е девствен, ама то и изключения трябва да има). А пък и се осмеляваш да кажеш дали достатъчно или недостатъчно се прави. А хормона на щастието зависи от сума ти други неща, освен от секса. Таааа, преди няколко месеца точно ти се хвалеше в един пост, че си имал 3 акта с различни момичета в рамките на седмица. Еми ако ти е малко-застреляй се, бе момче! Религиите обикновено са против връзки без любов, не против секса ама хайде. Сектите не ща да ги коментирам в момента.
    “От малки ни се набива в главите, че сексът е някаква сложна и опасна работа” – така така…ама соц-а с общественото мнение май премина, а 80 на сто от познатите ми са правили секс на 15-16 годишна възраст-ако ти е малко-здраве му кажи.
    “идеята, че сексът е нещо мръсно, просмукала се в хората заради религиите през вековете, е донесла на същите тия хора през всичките тия векове неизброими беди и нещастия.”- сложи малко факти, свързани с цивилизовани хора, не са фанатици и араби. Между другото арабетата редовно опитват да се правят на оборотни пред наще момичета, докато им продават дюнери или пици. Ама тия са толкова религиозни, колкото аз съм умен.
    За момичетата и ” “да ни мъ помислят за курва“ …това пък колко ги ебе-болна ми е фантазията. Всяка мацка минала през минимум десетина члена за 2-3 години се счита за супер пичка. Слуховете , че са курви ги пускат разни сдухльовци, на които рядко някоя ще им пусне.
    Надявам се темата ти да е изцяло с цел да ни развесели в ранното утро, щото този ефект при мен го постигна. После се взех на сериозно и реших малко те нахраня (сигурно щото от 3 дена не съм правил секс-лоша работа е това)

  7. Браво, страхотен материал, само истини!!! Дано вникнат в него повече хора, макар, че закостенелите разбирания са най-трудно, да не кажем невъзможно разбиваеми и са толкова дълга тема, че дори става безсмислена…
    Поздрави!

  8. Христина
    31/03/2008 - 08:54

    Така си живеем с фалшив морал и си мислим , колко правилно постъпваме. Айде от женска гледна точка знам (сакън, трябва да изглеждам сериозна, за да има перспектива. Трябва да постъпвам , не така както ми се иска , а така както си мисля че е редно.) Мамка му на морала , ако човек не е щастлив и не прави всичко което му се иска ….

  9. “Мамка му на морала , ако човек не е щастлив и не прави всичко което му се иска” точно тъй!!! Ако аз те видя и харесам и бих бил истински щастлив ако ми спя с теб, ама ти решиш , че съм грозен, тъп, сдухан или и трите какво ми остана? Да те изнасиля? Ми мамка му на морала, важното е да сме щастливи. А ако се измъкна и без гаджето ти, баща ти, полицията да ме набара- удоволствието ми ще е тройно. Продължавайте като овчици да блеете след необоснованите щуротии на иначе симпатягата Лонг.

  10. Христина
    31/03/2008 - 09:19

    Daymare и кое е необоснованото! Ако си прочел цялата статия , ще разбереш , че говорим колнкретни неща. А не ако ен ти пусна ще ме изнасилиш ли. Идеята е когато искаш да направиш нещо с някого, в самият себе си да нямаш морални задръжки.

    П.С- избягвай да наричаш хората овце. Съвет…. или поне бъде по- оригинален в нападките си.
    Хубав ден !

  11. Хриси , аз съм тъп и поради тази причина не съм оригинален.
    Цялата статия прочетох, но ако видиш предния ми пост, ще разбереш, че НЕ СЪМ съгласен с Лонг. Статията му е по-скоро провокативна отколкото обективна, но ще спра дотук, защото който ме е разбрал досега ще се съгласи със забележките ми. В тази държава а и по-света (изключая някои ислямски държави) си се прави много секс (най-много в Китай и Индия, ако гледаме разултатите).
    “Мамка му на морала , ако човек не е щастлив и не прави всичко което му се иска” – ако съм отчаян психар, а ти си чаровна и ме привличаш , на мен какво ми остава? Да си те представям, докато се къпя ли? Зная, че никой не подкрепя свят, в който разни индивиди (по-скоро социопати) изживяват вътрешно най-съкровените си желания ,но тези хора са факт. И само моралът(плюс още един-два фактора) задържа много техни (често нечисти) помисли.
    Според мен статията е насочена предимно към момичета, с цел да се провети дали се чувстват нещастни в случаите, в които слушат разума вместо сърцето си. То всяко нещо си има добри и лоши страни, така че моля:
    -не приемайте за дадени слухове, които лично не сте проверили (пък не е лошо да проверявате внимателно)
    -моралът е субективно понятие и ако в един случай е полезен в други е вреден, не го приемайте , нито заклеймявате, ако нямате точен пример
    -ако обичаш един човек, не виждам какво лошо има в това да лягаш с него. Виж аз съм против секса за една нощ, но не искам НИКОЙ да се съгласява с мен по темата, нито ще ви съдя за това. Човек има право на избор.
    Благодарности на админа , че все още не трие излянията ми.
    П.С. Към Хриси – извинявай ако съм те обидил, коментарите на няколкото човека в са си твърде “овчи” (макар да обожавам овци-много сладки животни), щом се съгласяват с нещо, в което не са сигурни че вярват.
    Чакам факти, че в тази държава не се прави секс. Пишете ми на мейла ако щете!

  12. Липсва им секс със сигурност на брадатите копелета

    за модерните общества съм сигурен ви прави впечатление грозните дебели и стари моми колко са злобни, особено как завиждат на джобните гаджета, теа дебелани са причина за не е едно и две лоши неща, като почнем от глобалното затопляне и стигнем до свалянето на секси клипчета от YouTube

  13. Айде и аз, има нещо вярно, но недоебките не са корена на злото, малко се пие в тая държава, малко 😉
    Аз лично считам, че ако на мен някои ми предложи 70 девсвеници, не съм правил секс цял живот, имам песпектива да правя секс след 15-20 години, просто ще попитам къде е самолета.

  14. voxy, много си прав – не за дебелите жени в частност, а за това, че липсата на секс се самомултиплицира.

    Т.е. тия, на които им липсва секс стават злобни, раздразнителни и започват да мислят как да прецакат останалите хора – и много често всячески се стараят да им забранят и на тях да правят секс, само и само да не са единствените прецакани. Именно това е причината да се свалят клипчетата от ютюб, да се забранява показването на цици във филмите, да се свалят билбордове с мацки (а в един случай и с хермафродит), да се карат жените да носят чували на главите си и т.н.

  15. Павел Танков
    31/03/2008 - 10:22

    Аз мисля, че не трябва да се прави секс всяка сутрин, както казваш, защото ще ни омръзне много бързо. Идеята на религиите е да има малко въздържание от време на време (или постене) както от секса, така и от месо и куп други работи, за да може да ни се изострят сетивата. По този начин, след това ще можем да възприемаме и оценим по-пълно нещата, които имаме на тоя свят – сексът ще е по-хубав и храната (месото) – по-вкусна.

    Ако всеки ден правиш секс почваш да не се задоволяваш и търсиш нещо “по-така”. Викаш на мацката, айде в дупето да пробваме. ОК, пробвате. После и това ти омръзва и викаш айде малко извращения? И тя ти вика ми добре. И почвате да си пикаете в устите. После и това не ти стига, щото вече нищо не ти го вдига и й викаш “Садо-мазо нещо, а?” И тя почва да те бие с камшици, а ти без да искаш я удушаваш в разгара на някой акт, щото си чул, че като стискаш някой за гушата се изживявал по-як огразъм. После тръгваш да си търсиш друга, понеже за теб е изключително важно да правиш секс ВСЯКА сутрин без изключение, а твоята мацка я няма вече. Не си намираш толкова лесно и цели 3 (три!) дена вече не си правил секс. О, ужас! М/у другото, от ядене на свинско месо вече не се задоволяваш и решаваш да опиташ човешко. Най-накрая като се прибираш нервен една вечер виждаш една самотна мацка да се шляе, придърпваш я в един вход, и я ебеш, а после я изяждаш. Муахахаха 🙂

  16. Павел Танков
    31/03/2008 - 10:25

    И така вече не си нервен, а си смирен и усмихнат.

  17. Абе тия 120 млн. акта само как ги изчислиха. Сигурно някоя дебела лелка в бяла престилка, очила и дебел тефтер седи до леглото ми и брои колко пъти си го вадя на ден 🙂
    Смешници, това да не е като цената на парното та да се води някаква статистика. А и всички знаем колко болна е тази тема и как всеки девственяк е правил секс поне 5 пъти миналата седмица с 6 различни момичета 🙂
    42.7% от всички статистически данни са измислени 🙂 🙂 🙂
    И правете повече секс!

  18. Павка, ако яденето на свинско предизвиква канибализъм при хората, тогава и твоята теория е вярна 🙂

  19. Христина
    31/03/2008 - 11:03

    Daymare-(представи си) на 34 си имаш две деца, тичаш на работа тичаш да вземеш децата , да готви ала бала. Все още сме с такъв манталитет поне голяма част от българите и после с кои сили точно да прави секс, като на всичкото отгоре е и понеделник. Да, малко секс се прави защото имаме други 12987 неща за които да мисли и за които отделяме енергия.

  20. Христина,

    Ако нямаш време за това, което ти е приятно, защо ги вършиш всички останали работи? Та така се превръщаш в изнервен робот… За какво изобщо го живееш тоя живот?!? И това живот ли е?

  21. Христина
    31/03/2008 - 11:26

    longanlon- Като се огледаш не е ли така? Аз реално подкрепям твоята теория. Такава е реалноста с теб можем да си позволим да правим, каквото си искаме, защото отговаряме единствено за себе си и за по някое гадженце от време на време. Но някой ден няма да е така , и аз си мисля , че ще попадна в тази категория , освен ако не изкарвам страхотните пари и сам над битовите проблеми на средностатистическият българин.

  22. То това е тема на едно друго писание, което съм замислил, но, както попитах и по-горе, какъв изобщо е смисъла да го живееш живота, ако е изпълнен само с неща, които не те кефят?!?

    Трябва да се стараеш да правиш това, което ти е приятно иначе няма никакъв смисъл да го правиш. Щяла си да се ожениш да имаш две деца и да нямаш време за секс – ами тогава не се жени, нямай деца и прави всичкият секс на света, какво ти пречи? Ако пък ти харесва да си женена и да си гледаш децата, защо се оплакваш, нали това ти е приятно да правиш и това искаш?

  23. Христина
    31/03/2008 - 12:13

    Говорим за това, че се прави малко секс. А какво ще ми харесва и какво ще искам след 1 ,2 или 5 години е друга тема. Аз поне мисля , че една от причините да липсва секса е точно многото отговорности.
    Имаше вече тема за щастието….и май бистрихме кой какво и как иска. 🙂

  24. Асен Качаров
    31/03/2008 - 12:40

    Секс само на 8ми март, та да може жинътъ дъ съ чуфствъ убичънъ. Инак немой туку така дъ си ибьеми. Щъ взееми да станим многу и да ги биим гаднити сигани. Пък в парлъментъд многу крадът и немами пари дъ ги раним дицятъ. И те щи вземът да станът от ДС-ту и да нъ портът. Пък то новуту покулении кату гу гледъш, те ни книгъ са фащали ни ингилииски знайът. Дека ке го праим, по дубре да го слагъми идин перверзатиф и с негу. чи то и веднаж да праиим сьекс, то пак мои да направим дяца

  25. Според мен секс се прави доста, но не от Оня Секс, безопасния и здравословния, дето се прави за тонус 😉
    Щото питай Айшето дали й е малко секса, дет’ го прави 😉
    Или Мара Общата от 108-мо СОУ (примерно…)

  26. лелееее ма как може тяакива мръснишки коментари… пишки лапания.. ужас

    Тези брадатите със сигурност не лижат путки, ако знаеха какво е да са разкарали отдавна шибаните си бради

  27. aboca,

    На лирическия герой ‘мара общата’ й викат така, именно защото прави толкова секс, колкото й е приятно… После как да дават другите момичета, като и на тях ще им измислят някой подобен прякор?

    Voxy,

    За ‘ония брадатите’ ще споделя случка, която четох в един друг блог – отива човекът в Ливан по някакъв бизнес и водачът му ливанец, нали. Минават група жени покрай тях и водачът недоебал, естествено, се обръща след тях и казва ‘Ей, гледай тая последната колко е готина!‘. Нашият човек е в шаш – как я е познал оня, че е готина, като цялата е увита и покрита с бурка и прилича на кръстоска между мумия и пингвин?!? А водачът послушно долага ‘Видях й петите – не са напукани, значи е млада – а щом е млада, значи е хубава!‘.

    Ето до такива ментални и психически отклонения води липсата на секс – и ти да беше, и на тебе щеше да ти се прииска да избиваш неверници…

  28. Венци
    31/03/2008 - 13:58

    Аз съм напълно съгласен с коментарите на Daymare. Това една хвърчаща и измислена теза.

    Първо не се опира на никакви факти. Ако човек не прави секс и хора около него също не правят секс, не може да се заключи, че цялото общество не прави секс.

    Ако арабите правеха секс, това нямаше да реши проблемите с тероризма. Техните религиозни лидери (или квито са там) щях да намерят друго нещо, с което да ги мотивират. Секса може би е част от тяхната мотивация, но да се каже, че ако се чукат и всичко ще е решено е нелепо. Това е доста доста голямо опростяване на проблема.

    Аз за разлика от автора нямам ненавист към релгиите, по-скоро обратното. Смятам, че религиите представят много добри философски, морални и тн концепции, от които човек би могъл да научи много. НО хората и институциите, които представят религиите, като църква и проповедници могат (и твърде често го правят) изкривяват религията, за да постигат именно влияние върху масите. Не мисля, че за това са виновни религиите, като цяло.

    Но най ме кефи тоя пасаж:
    “Липсата на секс е бич за човечеството още в тийнейджърските години – знам от опит. От малки ни се набива в главите, че сексът е някаква сложна и опасна работа, която в никакъв случай не трябва да вършим, докато не станем на необходимите години. То това кой ли го слуша де, но при момичетата го има и големият, страшен и причиняващ всички беди на човечеството фактор “да ни мъ помислят за курва“, поради който жените дават трудно и повечето време и те, и нещастните младежи стоят на сухо и си броят комплексите.”

    Това ми звучи като “ЖЕНИ, пускайте ни повече”. Е няма да стане така. Не можеш да убедиш с логика жена да преспи с някой (не говоря за изключенията, които са на всички известни). Отиди при някоя 22 годишна пичка и й кажи “Виж какво ми причиняваш… на 19 години съм, не съм правил секс… ти ми съсипваш живота. Трябва да правиш секс с мен… и после с всичките ми също толкова гийк приятели!”. Успех :). Вместо това аз предлагам на всички момчета и мъже, които вярват, че жените не пускат достатъчно или достатъчно лесно да погледнат що за хора са и да направят от себе си истински и уверени мъже. Тогава темата на поста нямаше да е “Малко секс се прави в тая държава!”, а “Прекалено много секс се прави в тая държава!”

  29. Бате Венци, налага се да ти кажа, че доста елементарно разсъждаваш. Сексът играе огромна роля не само в обществото ни, но и в природата – даже смея да кажа, че играе основна роля, щото без него няма да има и живот. В тоя смисъл, той или липсата му е ВАЖЕН мотиватор на действията на хората и проповедниците няма да могат, както си мислиш, да “ограничат нещо друго” – просто няма какво друго, което да е толкова важно (освен да ограничат яденето, което те така или иначе правят или дишането, което няма как да стане).

    Също така силно бъркаш и за отношението ми към секса в нашето общество – аз поддържам преди всичко свободата. Свободата всеки да прави колкото секс си иска, без да му бъдат лепени никакви обидни прозвища, което, разбира се, важи най-вече за жените, щото двойният стандарт е преди всичко в техен ущърб (факторът ‘курва’).

  30. този Венци някой трябва да го гръмне или върне няколко века назад… шибаната религия толкова години е била основен начин за манипулация, сега все още е сред недоразвитите изостанали и ограничени предимно ислямистки държави
    какви философски и морални концепции виждаш, до които в съвременни свят не може да достигнеш още на 5 годишна възраст??? и как така годините на силно влияние на църквата са толкова кървави? очевидно е има вярващи има едни хитри хорица които посредством сляпата им вяра ги манипулират
    Венци чел ли си Корана?

  31. “но да се каже, че ако се чукат и всичко ще е решено е нелепо” – Венци, палим се и двамата. Щом Лонг не ме нахрани-а на два пъти му дадох тази възможност днес, значи е написал темата съвсем на ебавка. Виновен, че се вързах, ама рано сутрин се паля лесно.
    За религията…то, за да коментираш нещо, трябва да се интересуваш много и да го разграничиш от разните му отклонения и развращения. Много е модно да се смееш на средновековните идиоти, как са се подчинявали на църквата и после да убеждаваш другите, как религията не е актуална , при все, че истински религиозни хора в момента НЯМА.
    Че , за да му се случи на човек качествен секс трябва да се потруди много е вярно. Хора като Цвети общата , са се пристрастили към този акт и рядко предлагат качествено изживяване, но секса с тях е много по-приятен от самозадоволяването. Палци за комерса-горе!
    Че Лонгчо е бунтар-майтапчия също е ясно. Ако си в подходящото настроение щуротиите, дето ги пише могат да ти се сторят доста забавни. Нещо се разлигавих.
    Лонг-това е инстинкт, бате…за етикета “курва” ти говоря. При спукан или забравен презерватив жената “духа супата”(в повечето случаи). Така, че ако “пуска” лесно минава за будала. Нищо толкова странно няма в това.

  32. Вокси , аз не съм точно религиозен. Бих се определил като вярващ, без църква. Хората имат гадния навик да обръщат идеите както им е угодно. Това не означава, че идеите са неправилни или правилно разбрани. Бас ловя , че и ти не си чел проклетия коран впрочем. Като имам време аз лично ще поправя този пропуск в знанията ми.
    Който е прост и не се интересува-бива манипулиран. Природен факт. Между другото бас ловя , че атеист като теб си празнува псевдохристиянски празници, което те прави манипулиран също както ония хора , минус негативните последици, щото не те е.е за морала.

  33. Не съм написал темата (основно) като ебавка, но няма как да обезкостя някого, който аргументирано изказва идеите си, колкото и да са погрешни те. Мога само да споря с него – или да не споря, ако така искам 🙂

  34. Е хайде де, истината в спора се ражда. Мож да те мързи да ми отговаряш на мислите, ама се чувствам съвсем от-ебан в този случай. Аргументирай и ти , за да умуваме кое как стои..
    Започни с това , защо мислиш че малко секс се прави, при положение , че днес това е главната ценност и който не го е правил минава за зверски тъп и всички го ебават!

  35. Ами именно затова – заради обществените табута относно секса много повече се приказва, отколкото се прави. Сега наистина учениците правят повече секс и от по-малки, отколкото преди и мисля точно това е причината да виждам много по-малко втренчени в земята лузъри, като посетя някое училище, отколкото виждах, когато бях ученик (и вдигнех поглед от земята хехехе).

    Но колкото и секс да се прави в модерното общество, той все още не е достатъчно. Достатъчно ще е в идеалният случай, че всеки прави точно толкова секс, колкото му се иска – да няма обществени табута, сексът да не е “нещо мръсно”, опасно и т.н. на тия, които го правят да не се гледа с лошо око.

    Виаграта помага – затова филмът Сърдити старчета 3 се отлага за неопределено време, щото вече не са толкова сърдити 🙂

  36. Хехех , а белите мечки де избягаха?
    Не си ли се замислял обаче за обратната страна на монетата. Сексът се превръща в продукт. Не в отношение. Абе на мен не ми харесва, нещо в идеята. От сексуалната революция насам американците почнаха да правят тъпи филми, в които лансират грозни еврейски за суперзвезди. Не шегувам се. Всичко иде от “изгубеното поколение”. Осъзнавайки ядрената заплаха , хората решават , че живота трябва да се живее с пълна пара и да не се мисли за утрешния ден. Оттам тръгват и хипарите.
    Между другото Хитлер е бил адски харизматична личност и много жени са искали да забременеят от него. Мислиш ли, че не е правил секс?
    За обществените табута си прав, но няма как да избиеш гадните мисли от акъла на човек. Мисли от сорта на-щом нямам табу , трябва да имам Христина (горката – само за образец ми служи днес). И изобщо много илюзорно гледаш на хората, според мен. Нито пък сексът е заклеймен като голям грях от някой друг, освен ония соц-бабетата, дето не им е стискало да се отпуснат едно време.

  37. Колко харизматична личност е бил ефрейтор Шикългрубер мисля може да ти стане ясно като го видиш на видео. Искали са жените да забременеят от него, щото са го давали по телевизията (образно казано), щото е бил известен и влиятелен, не симпатичен.

    А тогавашното общество, особено пък строгият морал, лансиран от нацистите (които са го базирали на католицизма, той е един от стълбовете на философията им) изключва подобни “забежки” на лидера. А той даже и да си ги е позволявал, личността му е била вече формирана по време на младежките години на безебие 🙂

  38. Сега, ако си говорим сериозно и по същество, свободата в секса е само едно от нещата, които олицетворяват свободата като цяло и именно в тая връзка съм написал горното. Колкото е по-свободен човек, толкова по-малко склонен е да убива останалите и толкова по-склонно е обществото от такива хора да богатее неприлично и да се развива.

  39. Христина
    31/03/2008 - 17:10

    Сега е момента да поблея като овца… daymare в цялата работа предпочиташ , секса да си остане онази мръсна тайна, която ние всички пазим? Хареса ми “Сексът се превръща в продукт” може би си прав. Но ако не беше такова табу, и говорех повече с хората около мен за секса много вероятно щях да пропусна няколко доста сериозни грешки , направени от любопитство.

  40. Гледам го (фюреро) на видео и виждам някакъв темпераментен хахо, който зяе излишно. Ама тя харизмата не винаги може да се улови на видео. Щом цял народ се зомбира от думите му, явно има нещо друго, дето аз и ти го изпускаме.
    Първо трябва да освободиш духа а после-тялото. Един вид да разкараш всички излишни предрасъдъци, които ти пречат да бъдеш това, което искаш.
    С повече секс това , няма да стане, по-скоро ще стане, когато човек се промени дотам, че да няма нечисти помисли. В случай, че твоята жена ми хареса, а и тя мен, тогава би ли я споделил? Може би първо трябваше да те попитам дали вярваш в любовта…
    Колкото до неприличното богатеене, то винаги е за сметка на балами , дето сърбат попарата и обикновено не разбират защо трябва да духат толкова много (моля без неприлични помисли, глаголът беше използван съвсем с друга идея) преди да ядат.
    Иначе казано-сигурен ли си, че богатството(онуй прекомерното материално нещо) носи щастие?

  41. Хриси , защо “мръсна тайна” ? С кое изречение те заставих да помислиш подобен булшит? С това, че не одобрявам секса без любов? Дори и това не е така, защото някои хора имат нужда от подобно изживяване. ДРАЗНИ МЕ , че бездушието се приема за нещо готино. Че това да се хваля коя или колко жени съм оправил за една седмица е ..абе отвратително! Пускай на който и по колкото искаш. АЗ няма да те нарека курва, защото не ми пука за теб.

  42. Aaaaaaaaaa, dmr, това, че неприличното богатеене е винаги за сметка на някакви балами е много МНОГО ГРЕШНО.

  43. Христина
    31/03/2008 - 17:48

    dmr- Бих ли могла да попитам на колко години си?
    Човек може да съди единствено и само себе …

  44. Не знам дали религиите забраняват секса(тия най-фанатичните най-много деца имат), ама определено повечето забраняват мастурбацията, а тя както е казал Уди Алън не трябва да се пренебрегва, защото е секс с любим човек.
    Според мене, даже е по-добро решение от секса, при проблема с тероризма, защото решава два проблема едновременно, хем малко изпускат парата, хем по-малко се множат и е безкрайно по-лесно достъпна.;)

  45. Ето една информация от 30.3.2008.Съжелявам, че е на руски.
    Более четверти японцев не исполняют супружеских обязанностей
    Более четверти женатых пар в Японии не занимались сексом в течении многих лет. Такие данные были опубликованы в недавнем отчете Всемирной организации здравоохранения, пишет газета Guardian.
    Чем старше становятся японцы, тем меньше их интересует сексуальная жизнь. Около 42 процентов семей, где оба супруга находятся в возрасте от 20 до 30 лет и прожили вместе не менее 5 лет, занимаются сексом не реже одного раза в неделю. В пятидесятилетнем возрасте почти 38 процентов женатых японцев вообще не имеют сексуальных контактов с супругом.

    Опросы показывают, что около 20 процентов мужей и 15 процентов жен в Японии объясняют нежелание заниматься сексом тем, что им надоела их вторая половина. 15 процентов женатых мужчин говорят, что секс им не в радость, так как они слишком устают на работе.

    Согласно данным исследования, проведенного компанией Durex, житель Японии, в среднем, занимается сексом около 45 раз в год. Эта цифра существенно ниже общемирового показателя – 103 раза в год.

  46. Имаше едно филмче за едни шимпанзета, които са най-близките роднини на човека. Сигурно много от вас са го гледали, защото по едно време често го въртяха по Discovery, Animal Planet или някой от тези канали – не помня кой.

    Та тия шимпанзета често се случва да се поскарат или посбият, а основният начин да се сдобрят е като си спретнат едно бързо помирително чукане (всеки с всеки, без оглед на пол и възраст). Сигурен съм, че и при хората сексът има огромен потенциал да успокоява нервите и да изглажда конфликтите 🙂

  47. “dmr- Бих ли могла да попитам на колко години си?
    Човек може да съди единствено и само себе”
    Може и да съди близките си,ако те имат нужда от това. А истинския приятел винаги се интересува от това , което мислиш за него. На 25 съм , студент, с тригодишна връзка, която и в момента трае. Напловина съм интроверт, така, че не взимай насериозно заканите ми по-горе. В 9 от 10 случая мисля преди да правя 😉
    “Aaaaaaaaaa, dmr, това, че неприличното богатеене е винаги за сметка на някакви балами е много МНОГО ГРЕШНО”.
    Лонг скандинавските страни имат излаз на океан, което си е привилегия. Швейцария има богати съседи , което пак си е привилегия. Защо Румъния, Турция, Сърбия и Македония не са богати? Е колкото и да не вярвам в тия глупости-соц идеята се осра и подир нея рухнаха последователите и.
    Като контра на идеята ти-неприличното богатство води до неприличен лукс. А последния винаги води до мързел и леност. Не зная за теб, но виж немците като развита държава, или САЩ какви фини хорица са (изобщо в развитите страни затлъстяването е нещо нормално)
    Kanev – за съжаление религията заклеймява почти всичко човешко. Тялото ми произвежда твърде много тестостерон и аз трябва да правя секс, да спортувам или да се бия , за да го изразходя. Като няма секс остава автопилота…сещаш се. Идеята да го заклеймиш е да не прекаляваш с него. Но тук не съм съгласен с религиите, подобна забрана действително е абсурдна.

  48. chernobyl не ми лансирай идеята за шимпанзето-свинската ДНК е най-близо до човешката. Даже можеш да вземеш сърце от прасе и да живееш с него. Ако искаш да се принизяваш до основните първични нужди- храна, сън , секс = съмнително щастие – то това си е твое право. Бъди щастлив!

  49. много се кефя на хората, които непременно държат да се покажат какви са умници, Ентелегенти, моралисти, разбирачи и философи на всяка цена, навсякъде. Тука изобилства от такива – Лонг е написал нещо на майтап, нещо, което не претендира за научна дисертация или значимост от планетарен мащаб, обаче повечето подходиха точно така към текста.

    А Лонг е прав – ако хората се ебат повече, ще имат по-малко време да мислят глупости. И това, че 120 милиона акта имало – това много ли е? според кого е много? защо не са 320 милиона акта на ден? 120 милиона са ПРЕКАЛЕНО МАЛКО според мен, защото населението е вече 6 милиарда. трябва поне половината да се шибат всеки ден, тоест очакваме 3 милиарда акта на ден. а имаме 120 милиона, как да не са малко?

    Ебете се за здраве и хич да не ви пука 🙂

    ПС. бас държа, че половината са го поели лично – ‘а, как може Лонганлон да ми казва, че не се чукаме достатъчно, АЗ съм МЪЖ/ЖЕНА и аз се еба супер често, не е вярно, вижте ме мен’. 🙂 И, имайки предвид популярността на статията, вярна се оказва тезата, на всеки интереса му е все в секса. И после – сексът не бил важен, хаха. 🙂

  50. tL_ абе и ти като мен – нищо не каза,ама барем да се беше постарал повечко , та да ти се вържем качествено

  51. Alex Zvezdev
    01/04/2008 - 18:29

    Да живее секса и любовта дето е неговият “пророк” 🙂 хай със здраве и множете се народееее…

  52. правете любов , а не война !

  53. Генади Михайлов
    01/04/2008 - 19:58

    Така е от липса на секс, какви ли не глупости правят хората…
    Я даите статистика, по колко блога се създават на ден!? 😛

  54. Daymare, извинявай че се хващам за думите ти, но мразя когато някой говори наизуст, без да проверява фактите.

    1) Според съвременната наука, генетично шимпанзетата са по-близко до човека от прасетата. Ако смяташ, че не съм прав, ще те помоля да посочиш източник.

    2) Не, не можеш да вземеш сърце от прасе и да живееш с него. Тоест можеш, но само около 24 часа. Иначе нямаше да има списъци с чакащи за сърдечна трансплантация – отиваш в най-близката свинеферма и ей ти сърца колкото искаш. Всъщност в момента се правят опити с генетично модифицирани прасета, чиито органи могат да са съвместими с човешките, но това е само теория.

    3) Не обичам и да ми приписват думи, които не съм казал. Ще ми обясниш ли какво те кара да мислиш, че “искам да се принизявам до основните първични нужди”? Кой е казал, че животът е само ядене, спане и чукане?

  55. Статията ме изкефи.Абсолютно съм “ЗА”!Само да добавя,че сексът трябва да е качествен.Много е важно!

  56. Респект за Чернобил! Не само не се върза на провокациите ,ами е и възпитан и точен. Мисля да ти посетя сайта тия дни.
    Действително със свинско сърце не може да се живее, но със свински черен дроб МОЖЕ.
    Действително човешката ДНК има доста общо със свинската, но ДНК на шимпанзето е най-близо до нашата.
    И не-не си казал нищо такова, дори не си го намекнал, само си направи майтап (който ми убягва малко, но това е щото съм тъп)
    Още веднъж – мерси за коректното отношение – хубаво е да има повече индивиди като теб.

  57. Mr_NoBuddy
    02/04/2008 - 13:07

    Всъщност има хора, дето са нещастни, защото обществото очаква от тях да са се проебали до определена възраст, и то достатъчно пъти, иначе нямат правото да дишат, да стъпват по земята и би трябвало да потънат в нея от срам от това какви полу-хора са.

    Аз като отметнах най-накрая секса в тефтера, изпитах такова облекчение, че мога да карам и без секс, защото вече не съм задлъжен пред обществото и съм си покрил норматива…

  58. Mr_NoBuddy
    и аз за това вдигам толкова много пара. Защото, за да си готин все трябва да покриваш някакви изисквания, според обществото към което искаш да принадлежиш. То това-нормално, ама това с ранния полов акт ми изглежда като голяма простотия. Станахме като циганите да му се невиди

  59. а кои са следващите точки в тефтера???:)

  60. На кое викате секс? Струва ми се, че говорите на различни езици.

  61. Tante Di
    на половият акт като продукт, или средство за освобождаване на напрежението. Което принципно не бих заклеймил, ако не се отразяваше върху начина на мислене на хората (по-скоро на отношенията между тях) и не поставяха идиотски стереотипи.
    Зная, че не ме разбра 😉

  62. Апостол Апостолов
    02/04/2008 - 15:35

    Добра тема, но свършва някак припряно, без да отбележи няколко факта. Всичко би било наред, ако имахме раса от култивирани красавци, извадени по холивудски тертип, които да разнасят славата на любовта, която сплотява хората и решава всеки спор. Светът обаче е пълен с мъже и жени, които не отговарят на строго наложения в социалния живот и мултимедийната манипулация стандарт за външен вид по една или друга причина (гени, начин и среда на живот, късно съзряване за реалното състояние на обществото), което ги прави неприемливи за обществото като обект на сексуален интерес. Нещо повече, постоянната надпревара към идеала на красота ни прави още по-непримирими и озлобени спрямо тези, които се отличават с някой физически недъг (а под недъг можеш да разбираш всичко: от пигментация на кожата до бенка на носа) и за мнозина да приемат да правят секс с мъж/жена, който/която не отговаря на строгите стандарти на красота дълбоко запечатани в съзнанието му, е компромис, който всеки мъж или жена би направил/а единствено по крайна необходимост, стиснал/а здраво очи, извиквайки чуждо име от филмите в съзнанието си. Сексът не е само физическа необходимост, той е послание, изпратено до себе си и заобикалящите. Послание което гласи, “аз съм такъв, затова съм нея/него”, или “той/тя е такъв/такава, значи аз не падам по-долу, щом съм с него/нея”. Бихте ли правили секс с някой напълно обикновен човечец от улицата и след това да искате това да се разчуе? Никога. Искате ли да изчукате някоя манекенка и след това с месеци да се фукате пред колегите? Естествено. Сексът някоя може да е бил единствено задоволяване на физически нужди, но в днешно време това е социален инструмент за извоюване на положение сред останалите хора. Друго няма.

    От друга страна хората, които не отговарят на наложения стандарт,не могат да овладеят напълно своите сексуални нагони. Тези хора също така рано или късно разбират, че сексуалната им природа е слабост, която ги прави лесни за манипулация от страна на тези, които имат нужния външен вид. Това са хора, пред които изкусна блондинка би заголила бедро само за да види жадния им поглед, а след това би им зашлевила шамар пред погледа на прихващите да се смеят красавци от нейната социална група. Това са хората, които се бъркат дълбоко за да дадат и последните си доходи за да изпразнят топките с някоя студена, изкуствена пластмасова курва, покрита с грим. Това са хората, които биха умрели за човек, който знае кога да стопли изтерзаната им душа с точно премерена ласка или дума. Това са хората, които със стиснати зъби излизат пораженци от всяка сексуална битка, за да попаднат в минното поле на следващата, защото колкото да се опитват, не могат да контролират това, което се крие в гащите им. И когато се появи религия, която обещава на тези грозни, неприемливи за обществото индивид свят, в който тяхното положение в обществото няма да зависи от огромния нос или широки уши, нито от малкия размер на пишката, а от това в кой небостъргач ще се забие с поредния американски самолет, тогава тези хора с радост биха приели твоето учение. Манипулация, отново. Но за тези хора изход от ситуацията няма. Те ще бъдат мачкани и подигравани и от двете страни. Те избират да повярват на тази, която до този момент не ги е предала. Е, сигурно защото предаде ли ги, ще е фатално.

    Колкото до любовта, тя е нищо повече от самоилюзия, че живота с избран човек би бил по-приятен, ако този човек бива възприет като по-ценен, независимо от основанията и качествата на съответния човек. Типичният “пасебо” ефект, с който в днешно време ни карат да плащаме много, за да ценим това, което придобиваме срещу парите си – но пренесен на първично, емоционално равнище. Колкото и ценна за вътрешния мир на всеки индивид, любовта си остава нищо повече от самоилюзия, с която всеки човек разкрива своята човешка слабост – да повярва, че някой е по-ценен от това, което е.

  63. “Бихте ли правили секс с някой напълно обикновен човечец от улицата и след това да искате това да се разчуе? Никога. Искате ли да изчукате някоя манекенка и след това с месеци да се фукате пред колегите? Естествено. Сексът някоя може да е бил единствено задоволяване на физически нужди, но в днешно време това е социален инструмент за извоюване на положение сред останалите хора. Друго няма.” Тоя цитат ме побърква!
    Вие, Апостол, наистина ли мислите така? Ами това е ужасно! Не може сексът да е инструмент за извоюване на нещо, като положение в обществото. Сексът е чудесен като изживяване, като отношение, но не и като средство за нещо. Ще остане тази страна без деца, ако всички мислим така прозаично и меркантилно!

  64. Апостол Апостолов
    02/04/2008 - 15:51

    Танте, аз приемам реалността такава каквато е, след като я изчистя от всички заблуди и измами, в които я обличаме, за да й дадем някакъв приемлив вид, с който да караме ден за ден. Дали споделям принципите, на които е изградена, е друг въпрос. Независимо дали ми харесва или не обаче, това е ирелевантно. Реалността е такава, каквато е. Жестока и нетолерантна.

    Сексът винаги е бил средство за извоюване на положение в обществото. Дори при животните, самците се бият за някоя самка с положение, въпреки че наоколо стоят и преживят неоплодени самки без положение в стадото. Това се дължи на атавистичния метод на подбор, останал и при хората. Лонг би потвърдил това, предполагам…

  65. С Апостол съм съгласна от до, с изключение на 2 неща. Първо, че има хора, които могат да се забавляват колкото и както си поискат, но не го правят с цел териториална чекия.
    Второ, не можеш да се изчистиш от всички заблуди и измами, това е заблуда само по себе си.
    А относно статията, която много ме зарадва. От както разбрах за това висше благо има няма седем години вече (малиии, удартяхкхкхкх)само не видях някъде, скъпи пишконосци (и дами), да се споменава нещо относно средностатистическата продължителност на акта. 15 МИНУТИ…бахти тъпото. стига бе, не може да подготвите качество нещо толкова кратко. Мисля, че това е проблема. може да се прави секс и по-рядко, за всеки човек различно, за мен 48 часа са достатъчно дълъг период на сухо. Струва ми се, че на мен ми се иска малко по-често отколкото трябва, и малко се срамувам…
    Както и да е отнесох се. Идеята ми беше, че по-качествения секс те задоволява за по-дълго време.
    Освен в случаите, когато толкова обичаш партньора си, че не можеш и минутка без него/нея. Успех, дано срещнете такъв човек.

  66. Хах… сексът е продукт само когато гледаш и слушаш за него по телевизията. Когато си част от действието, е различно – откриваш, че това всъщност е една от най-близките форми на общуване между двама души. А хората не могат без да общуват. Ако имаш дете на 3 години, което още не е проговорило, няма ли да се притесниш? Е, нещо подобно е и с половия живот. Той е част от нормалното състояние на човека и на съжителството му с околните. А освобождаването на напрежението не е основната идея, но все пак си е един от ефектите, не може да се отрече 🙂

    Нещо не зацепвам – как може нещо толкова красиво, нещо свързано с толкова нежност и доверие, да бъде обявявано за мръсно и пошло?

  67. “Нещо не зацепвам – как може нещо толкова красиво, нещо свързано с толкова нежност и доверие, да бъде обявявано за мръсно и пошло?” – намеренията , амиго намеренията са това което омърсява идеалите. Идеалите са илюзия, както намекна Апостол, но ако разсъждаваме по неговата логика ,а) животът е или една илюзия, в която единственото сигурно нещо е “аз”-ът, че и той не е съвсем истински, или б)тия нацистки теории за оцеляването на по-силния и задължителното съобразяване с мерките на обществото вече започнаха да ме интригуват. Животът е сиво-шарен за наркомана , докопал се до поредната/последната доза. Животът може да е скука за чиновника, повтарящ ежедневния цикъл всеки ден, освен тези, в които си позволява почивка. Животът също така е безгранична радост с лек горчив оттенък за бохема, който рядко се връща в къщи, може би за да поспи малко и така нататък. Животът е какъвто си го направиш. Както го възприемеш, независимо дали си красив/грозен/социален/асоциален/умен/като мен-тъп/весел/тъжен и т.н.
    Чернобиле, аз не гледам телевизия почти, но много хора го правят. И тази култура я попиват, че и опитват да я рамкират като пример за подражание. Естествено всяко нещо влияе и манипулира човек по някакъв начин, и какво толкова?
    Към Жани-намери си по-издръжлив партньор, сексът може да е 15 минути, но затова пък качествени, а любовната игра (тя може и да е над час) е невероятна прелюдия към ония 15 дето ти се виждат малко.
    Апостоле – идеен философ си , ама като кажеш РЕАЛНОСТТА каква е и ме напушва един смях..
    Танте – ако знаеш колко човека от улицата ще ти се зарадват 🙂 Давай по-смело душичко – можеш да направиш много хора адски щастливи :)))

  68. Апостол Апостолов
    03/04/2008 - 15:34

    Отклонявам се от темата. Реалността за мен е такава, каквато сам я възприема човек, всички сме в една или друга степен солипсисти, останалото зависи доколко придаваме тежест на заобикалящата ни среда спрямо тази, отредена на собственото “Аз”. За мен обаче реалността е далеч от представите, наложени в обществото, които изискват от нас да обличаме живота си в красиви заблуди, само за да можем да възприемем спокойно мястото си в живота и да се заемем с делничните си дела. Повечето хора дори не се замислят какво е секса, любовта, морала и други принципи, приемайки някой друг от малка възраст да им го втълпи дотам, че да могат да освободят съзнанието си за други, уж по-важни неща. Неволно обаче се превръщаме в продукт на обществото, наместо индивид в него.

  69. хихи,явно не си ме разбрал, говорех че статистиката е за по петнайсет минути, а от партньора си нямам оплаквания

  70. ммм да, трябва да направим един синдикат, съюз и сдружение, да се вдигнем взаимно и да се справим окончателно с тоя мор! 😉

  71. Мишел
    31/05/2008 - 00:13

    Приятел, секса в религиите, говоря за християнството не е твърдо забранен,нито смятан за нещо нечисто.

    Положенията в които е така са следните:

    -Когато си омъжена/женен и правиш секс с любовника/любовницата или който и да било друг.

    – Когато ни неомъжена/неженен и правиш секс с който ти падне или пък с гажето ти, което сменяш през месец.

    -Когато се чукаш с проститутка/жиголо -което не може да се нарече секс

    Сексът между мъжа и жената е нещо естествено и прекрасно, стига да не е прелюбодейство.

  72. Ирена Иванова
    02/06/2008 - 07:48

    Daymare,щеше ми се да те познавам,за да ти стисна ръката като знак за поздравление,защото според мен твоето мнение е най-разумно.

  73. Fight fire with fire
    20/12/2009 - 22:44

    Това е, може би, най-добрата ти статия досега!!! :DDDDDDD 😉

  74. Ххахха, освен Евала за статията, друго не мога да кажа. Да, тъкмо четох статия за Иран, че духовният им водач казал, че заради ‘незаконният секс’ се случвали земетресенията 😉

  75. Йохан
    10/09/2010 - 15:47

    Братле, много сериозно се самозатапваш в тая статия. Твърдиш, че религиите са средство за упражняване на контрол над народа, но после твърдиш, че ако всички правят много секс, няма да правят глупости. В тоя ред на мисли да те питам защо, според теб, масовото правене на секс не би било средство за упражняване на контрол над населението?!
    Друг факт, на който ти не обърщаш никакво внимание: войнстващия фанатизъм е масово разпространен само по телевизията. Как може въобще да предположиш, че тоя същия войнстващ фанатизъм се дължи на липса на секс в упоменатите страни, а не от средното интелектуално ниво на населението?!
    Мислиш ли, че ако масовия убиец плющи по много и хубави какички няма да му мине мисълта “Аз съм най-великия, щото жуля само най-хубавите пичета.” и да изтреби още повече народ? Реални примери: Чингиз Хан, Гай Юлий Цезар, Хенри VIII, който дори е убивал жените си за да се ожени за следващата.
    Мислиш ли, че ако правиш по 5 часа секс на ден, а на работата шефа ти крещи, че си некомпетентен или си счупиш любимата чаша, да не кажа някой крайник, ще си много усмихнат по улицата, особено с трафика по улиците в столичната ни джунгла?
    Мислиш ли, че ако на 15 години момичетата си вдигат караката за по 3-4 човека на седмица след това ще се закотвят на един единствен гол дудук за цял живот и на кого би му била приятна такава ситуация?! Все едно да пуснеш 5-годишно дете в магазин за бонбони и после 2 години да му даваш солети. Реален пример: В Русия няма закон срещу секс с непълнолетни, че дори и малолетни.
    Мислиш ли, че ако правиш редовно и по много секс ще можеш да се концентрираш за да си вършиш работата качествено без на всеки 15 минути да мислиш за секс и да вдигаш самолета? Или предлагаш всички да спрат да работят?!
    Мислиш ли, че ако правиш секс по 3 часа на ден след като минеш 15-тия рожден ден няма да имаш проблеми със “добитъка” като минеш 45?! И конете се изморяват…
    Мислиш ли, че ако правиш секс редовно и по много от 15-тата си годишнина ще докараш до 30-тата си годишнина без венерическа болест?
    Мислиш ли реално, че в един момент няма да ти писне? Щото щеш не щеш – сладкото омръзва.
    И как може да твърдиш, че религията е срещу секса при положение, че “бомбаджиите”, както ги наричаш, ги чакат девственици в рая?!
    За световните проблеми няма панацея. А ако имаше, определено нямаше да е секса.

Leave a Reply

Задължителните полета имат *