Потресен съм колко хора…
… ми писаха да ме питат дали публикацията в блога на станишев, озаглавена “Не съм от тях, Как’ Сийке” има нещо общо с мен и що той ми е откраднал заглавието на блога. Хора, произведението на Чудомир “Не съм от тях” е класика, много по-старо и по-известно от блога ми. Четете и друго освен блогове, мама му стара…
Bloodymirova
22/05/2009 - 08:29
А дали Чудомир нямаше да се подразни, че точно Станишев използва произведенията му?
Той ми е любимият български автор, между другото.
fen
22/05/2009 - 08:30
Добре де, не разбрах-от теб ли го е взел:)))))
mname.org
22/05/2009 - 09:04
Знаеш колко модерно и “блогърско” напоследък е да се плюе по БСП и да се афишират симпатии към Синята коалиция. Има даже някакъв Гласоводител, в който на хората ако не им изкара, че са ‘модерни’, се чувстват едва ли не като прокажени или пък обявяват сайта за грешно програмиран :)) Скоро от трибуната на жалките си блогчета ще обвинят горкия премиер и за сушата, струва ми се 🙂
nik666
22/05/2009 - 09:07
Мхаха, е за сушата нали се разбрахме че Костов е виновен.
А глупостите на Станишев са ясни. Само му вижте профила във facebook.
morrt
22/05/2009 - 09:12
@Bloodymirova
Много точно казано.
fen
22/05/2009 - 09:19
-mname.org-“модерно и блогърско” , това ми хареса:)Дали ще има дефилета на блогъри скоро?
-nik666-Костов е виновен не само за това, а за всичко.Ей това вече е приказка:) Ама само ние се я разбираме.
gregory
22/05/2009 - 09:20
А защо не си сложил линк към статията на Станишев?:)
bubka
22/05/2009 - 09:54
много ми е любопитно да видя, какво ще стане с всичките им модерни активности блогове профили и тн. 2-3 месеца след изборите..
Димитър
22/05/2009 - 10:46
Хехе, поздравления, ти си станал класик на новото време (да не се бърка с “Новото време”).
daymare
22/05/2009 - 10:50
станишев с малка буква, това определено ме зарадва :)))
lyd
22/05/2009 - 14:07
и аз бях там, и аз се сетих за тебе 🙂
Longanlon
22/05/2009 - 14:10
gregory, нямам никакво намерение да му давам посещения, да му правя реклама на фалшивия блог и да му помагам със SEO-то.
gregory
22/05/2009 - 14:25
Въпросът беше риторичен:)
Longanlon
22/05/2009 - 14:28
да, ама на мен ми се говореше 🙂
speeva
22/05/2009 - 14:19
коментар от Свежо: Ако “Како Сийке…” беше цитирано на среща с избиратели в градската библиотека наистина щях да си мисля за Чудомир. Но след страхотната интернет кампания на Обама и понеже цитатът е от блога на Г-н Станишев, не знам кой ще повярва, че не са има пред вид блога с това име…
А реакцията на блогъра, ползван като “нарицателно име” ми напомня на “Ти го пл..ш, то вика:Дъжд вали!”
Balthazar.Ivanovich
22/05/2009 - 14:27
коментар от Свежо: 😀 😀 😀 😀
molinesia
22/05/2009 - 14:43
коментар от Свежо: Явно много време имат хората да се разхождат по блогове и фейсбукове. Чудя се само, кога успяват да работят?Иначе съм съгласна с един от коментарите, че тук, в Свежо блогърството към момента се е обърнало в голямата си част в пропагандна машина на ДСБ. Но всяко чудо за три дни, както се казва, в случая за едни избори, а пилците ще ги преброим още налятос. 🙂
Balthazar.Ivanovich
22/05/2009 - 14:46
коментар от Свежо: ДСБ яко се е впрегнало да се пропагандира в нета, но и Атака не прави изключение, ето:
http://svejo.net/home/link_sum.....kmistikata
При мен са цъкали здравата и от двете агитки. Сега остава “да си разрешат” да гласуват и по 5-6 пъти на изборите и току-виж им се наредили картите 😀 😀 😀 Жалки са.
molinesia
22/05/2009 - 14:52
коментар от Свежо: Аз съм също един от “цъкачите”, макар че съм цъквала само веднъж,но никога не съм ползвала това място за пропаганда, за разлика от много други, а това съвсем не е без значение. Смятам, че ако нещо си струва да се убеждава тук, то е да се гласува, а не да се пропагандира за кого, което е работа на тези, които се нуждаят от пропаганда.
Balthazar.Ivanovich
22/05/2009 - 14:57
коментар от Свежо: Ако кандидатите са калпави и избирателя не вижда в тях свой представител, за него е без значение кой няма да го представлява, а от това се губи и смисъла от гласуването. Няма смисъл да гласувам за някой, който няма да ме представлява. Когато има качество на политическата маса, тогава ще има и по-висока избирателна активност.
molinesia
22/05/2009 - 15:16
коментар от Свежо: Така е, съгласна съм, но като не се гласува, пак се налива в мелницата на тези, за които си преценил, че не могат да те представляват. Затова си мисля, че е по-добре с невалидна бюлетина, отколкото с никаква.
Balthazar.Ivanovich
22/05/2009 - 15:18
коментар от Свежо: По същество е едно и също, но наистина с невалидна е по-добре. Най-малкото носи политически заряд и показва готовност за гласуване в случай, че има за кого. Засега нещата са зле, няма добре оформена политическа идея, която да грабне хората.
molinesia
22/05/2009 - 16:25
коментар от Свежо: Именно. Невалидната бюлетина е същинският протестен вот. Представи си при голям брой гласували голям процент невалидни бюлетини. Как ще ги “калкулират”, как ще си ги разпределят и най-важното как ще ги обяснят, защото така или иначе ще се отчитат като брой и процент? Няма да могат с апатия или ниска изборна активност.
Павел Николов
22/05/2009 - 21:49
Ти какво – оплакваш ли се? Споходила те е слава велика покрай Сергей Дмитрич, де на мене този късмет, ама няма – така и ще си остана далече от каквото и да е общо нещо с него. Чак ми се реве!
Божо
23/05/2009 - 01:02
А нямало проблем с културата и образованието, разправяш…
😉 😀
Д.Н.
23/05/2009 - 06:55
Между другото ти май се хвалеше преди време, че Станишев е сложил връзка към твоя блог от своя си блог. Тази микростатия по-горе (и аз съм малко потресен) ме накара да му посетя блога и такъв линк (към твоя блог имам предвид) няма там.
Longanlon
23/05/2009 - 08:23
Д.Н. кога съм “се хвалил” с подобно нещо ве? май си сънувал…
Marfa
23/05/2009 - 10:12
Ей, Божо ме изпреварил! Щото понеже и аз исках да кажа “аха!” 😀 Нали нямало било проблем човек да е необразован и неграмотен, мммм? Нека ти сега да те бъркат с Чудомир и то в блога не на кого да е, ами на Сергей! 😛
kanew
23/05/2009 - 12:53
Най-хубавите разкази на Чудомир са писани между 1933-1940 година във весникарски подлистник. Между тях и “Не съм от тях”.
Не обичам, как’Сийке, и не съм от тях, дето се бъркат в хорските работи, ама.. може Елена Йончевата да му ги е чела на глас, та да го откъсне от пустата политика.
Д.Н.
23/05/2009 - 15:15
Ха-ха! Може и да съм сънувал. 🙂 Виж докъде ме докара с твоя блог! 🙂
Longanlon
23/05/2009 - 22:38
Marfa, Божо – ясно ми е, че повечето хора са глупави. Това винаги е било така. Просто си мислех, че ме четат от по-умните. Което е втори удар по блоговото ми самочувствие след публикацията във в.Труп оня ден…
Петко Фенерски
28/05/2009 - 10:27
И аз ти писах. И благодаря за отговора.
Писах, не защото не знам откъде е, а защото смятам, че този човек (Станишев) е обществено опасен. Работил съм по-рано в бюджетната сфера 5 години, за малко бях и зам.директор на училище, писал съм съдебни и др. експертизи за работата на администрацията и видях потресаващи неща, там да се крадат идеи е естествено.
“Мълчаливият отказ” на болшинстовото жалби сигнали и предложения е също форма на крадене…
Вътрешното ми убеждение все пак остана, в блога на премиера тази фраза е “включена” на 1-ва страница заради твоя блог 🙂
(Чудомир е любим на един мой колега. Той все го цитира та покрай него и аз прочетох доста…)
Lili
28/05/2009 - 14:15
И аз мислех да го изкоментирам,но от друга страна.
Според мен е прочел или са му предали статистиката за посещаемостта на твоя блог.А добавянето на таз фраза с кака Сийка в неговия сайт увеличава шансът му за по-голям брой посещения.Повечето редовни блогери свързват Кака Сийка именно с твоя блог,та Станишев се е възползвал от известността ти в интернет пространството.
Мое мнение де,не се потрисай сега 🙂
п.п.защо ми излиза това аватар при коментар тук,след като от месеци съм с друг?
Longanlon
28/05/2009 - 14:21
честно казано, съмнявам се да е станало така както казваш, по същата причина, поради която се съмнявам двете кули на американците да са тайно взривени от тяхното собствено правителство.
причината е, че подобно планиране изисква компетентност, а аз достатъчно компетентност да се направи нещо такова, в делата на тия правителства не съм видял.
Lili
28/05/2009 - 15:36
Ееее,ти не се съмнявай обаче в pc факирите,които са си наели да им вършат раутата из нета 😉
Аз не казвам че Сергейчо е седнал и забучил тиква в некви СЕО анализи -абсурд.Имат си хора.
Стефка
27/10/2009 - 23:45
Сега трябва да обясниш и кой е Чудомир и че не сте роднини:))))
vanina_vanini
08/07/2010 - 21:47
Хаха, аз съм сигурна, че много хора смятат моя ник за името ми или за нещо измислено от мен. Кой ти чете Стендал..
Longanlon
08/07/2010 - 21:53
Не и аз… 🙂