И аз искам да съм негър



E, не наистина, но понякога ми се ще в тялото да приличам на негър – и то не на какъв да е, ами на американски негър. Щото като гледам телевизия (макар реално аз телевизия да не гледам), у мене се зараждат едни мисли като “Абе тия негри всичките ли са на стероиди?“, “Не е нормално всички да имат такива плочки?“, както и “Толкова ли няма бели да играят баскетбол и футбол?“.

Та чудя се аз защо всички негри имат толкова яки тела и май си отговорих…

Повод да се словоизлея по тая тема ми даде Паро, който иска да е негър по комплексни причини, а иначе и преди се бях замислял по въпроса, само не се бях сещал да го напиша. И не, не говоря за оня размер в гащите, който така възсторгва порно-режисьорите, 14 годишните пикли и почти никой друг.

Говоря за телата на негрите и то не на всички, а на афро-американците мъже. Няма какво толкова да го обяснявам де – всички сте гледали достатъчно филми и рап-клипове, където сякаш всеки негър, ако не е безобразно дебел има тяло, което би накарало почти всяка жена (и около 10% от мъжете) да й потекат лигите. Мускулести и изрязани, негрите направо се подиграват с останалата част от американците, които са най-затлъстялата нация на света.

Не, не е храната. Ще речеш, че негрите са общо взето бедни и затова са релефни… ама не е вярно. САЩ имат т.н. farm bill, който е политика на субсидии за земеделието и поради огромните суми, изливани там, храната, която произвеждат САЩ е супер евтина (става дума за картофи, зърнени и месо). Затова принципно по-бедните са по-дебели, защото си купуват евтини и калорични боклуци, докато за по-заможните е въпрос на престиж да се хранят здравословно и да са елегантни (колко успяват е друг въпрос).

Не е и спортът. Верно, че много от големите спортисти в щатите са негри – даже не много, ами повечето и то в повечето спортове. Но това е по-скоро резултат, а не причина. Изследванията на спортното министерство на САЩ сочат, че в афро-американските общности процентът на редовно спортуващите мъже е доста по-малък от средния за страната. И въпреки всичко резултатът е видим. Цялата баскетболна и футболна лига са окупирани от черни спортисти, цялата лека атлетика, даже напоследък и типични “бели” спортове като плуването.

Гените, гените…

Едно време нацистите в Германия имали някои интересни идеи за човечеството – те смятали, че човешкият вид може да се подобри, като се направи изкуствен подбор. По същия начин, по който се отглеждат по-големи домати, по-млечни крави и по-бързи коне, те искали да отгледат нация от по-високи, по-мускулести, по-руси и по-умни хора – като насърчават тия, които са такива да имат повече деца, а които не отговарят на критериите – да нямат. Науката, която изследвала подобряването на човешката раса по тоя начин се нарича евгеника и сега е тотално отречена – не защото не работи, а щото противоречи на правата на човека.

А че си работи тая наука е повече от ясно, защото точно в момента имаме прекрасен нагледен пример за това – американските негри.

Стотина-двеста години преди германците да се сетят за това, в новозаселения континент Северна Америка евгениката действала в пълна сила, макар тия, които я прилагали на практика хабер да си нямали от това. Хабер те си имали от отглеждане на памук и точно това правели – отглеждали го и го продавали. За целта използвали… е, да, роби.

Арабски (най-често) ловци на роби са вършеели из Африка и са ловяли нещастните негри, за да ги продадат после – избирали са по-силните, за да не умрат и да не се загуби печалбата.

После са ги продавали на търговци на роби, които са ги наблъсквали в едни тесни кораби и с минимална храна и при зверски условия са ги карали до Америка. Често половината от “стоката” са измирали по пътя, щото даже не са ги пускали на въздух, а са ги държали заключени, даже не им чистели понякога. Ясно, е, че са умирали по-кекавите, а по-силните са оцелявали.

След това са ги продавали на фермерите-робовладелци, които са ги използвали за да им обработват нивите и да им събират реколтата – наистина убийствен труд и живот в тежки условия, на който са издържали по-силните, а и някои фермери съвсем съзнателно са се стараели да събират в семейства негри с добро телосложение, за да имат яки деца.

И така поколение след поколение

Цялата верига на робския труд е била, макар и в повечето случаи несъзнателно, насочена към оцеляването на по-силните. Самият процес на робството си е жив изкуствен подбор, продължил неколкостотин години и резултатът му е бил точно създаването на една голяма група хора с по-добри генетични характеристики от останалите – в случая, с по-добри тела.

Резултатът от това е ясно видим днес – големият процент афро-американци са потомци именно на тия роби. На робите, които са оцелели, които са били най-силни, здрави, пригодни за тоя живот, на тия, които са издържали. Те имат техните гени и затова телата им са такива, затова са толкова добри атлети.

Защо имат големи пишки обаче не мога да кажа 😉

На-скапаният режисьор във вселената
Не разбирам съвременното изкуство

Коментари

  1. дааааа, сега пък чернокожото население е по-добро от останалото. и без това на хамерианците им се присира от или жена президент, или цветнокож президент. на всичкото отгоре след около100 г. американското население в 90% ще бъде цветно.
    пак открих заговор за световна конспирация, този път не са евреи, масони или илюминати, ами черни.
    оцеляли са след толкова години робство от чист човешки инат. също като нас българите след 500г друго робство.
    а че са красиви и талантливи като всички хора по света това е очевидно. за мен люлката на живота наистина е африка. на други това обаче хич не им харесва – шепа хора преди хиляди години тръгнали от там да заселват света и в зависимост от климатичните условия и начина на хранене са получили изменения в ръст, цвят и вид

  2. Това са глупости, Лонганлон, съжалявам да го кажа 😀
    Много филми гледаш.
    Реално негрите не са само дебели или със супер тела – като всички останали са ниски, високи, слаби, закръглени, с паднали рамене, с широк или тесен ханш, късокраки, дългоръки… всякакви модели.
    Вече в Африка ако се вгледаш сред малкото народности, където цивилизацията не достига (и по-добре), са средностатистически с по-добри тела – но това е навсякъде, цветът на кожата няма значение, а благата на модерния живот и това, как се отразяват на организма ни.

    И не е причината в робството – еволюцията и естественият подбор са действали, действат и сега. С каквито и феромони да е натъпкан парфюмът ти, женският нос в овулация ще усети дали гените ти са по-добри от притежателя му и съответно ще прецени дали да се съвокупи с теб с цел малки лонганлончета – или пък не.
    (това предстои да бъде развито в блога ми, тръпни! знам, че си го чел и преди, и аз съм го)

  3. Интересни разсъждения и като се замисля доста логични.То май направо тъй си е станало.Но ето едно женско мнение-хубавите негри са мнооооооооооооооого яки!Няма как да не ти потекат лигите.Аз,например,си падам по Уил Смит.

  4. Бу, съжалявам че трявба да ти го поднеса като шок, но естественият подбор в момента не действа при хората.

    Естественият подбор се основава на оцеляването на най-приспособените, не на феромончета. Миризмите служат само за да се откриват един-друг животните от един и същ вид, когато са разгонени. В природата изборът на партнор не се определят от миризмата му, а от физическите доказателства за неговата пригодност – бой с други и победа, най-големи и красиви пера и т.н. Така най-добрите представители на вида имат най-много деца, най-слабите деца биват изядени/умират и селекцията продължава.

    При хората това го няма – деца може да има всеки, независимо дали е слаб, грозен, беден. А най-слабите получават най-много грижи, защото сме хора, нали, а не животни.

  5. по повод естествения подбор. в рода от страна на баща ми всички са били високи и красиви, дали са били умни не знам, но са били и дълголетници.
    заради оцеляването са се пердашили здраво с кого ли не и изобщо са обичали бъркотиите.
    старите семейни снимки са интересни. дядо ми и баща ми бяха високи и представителни. аз съм такъв, хубавец. децата ми и те така, не само щото са мои. не сме обременени от тежки наследствени болести и по принцип не боледуваме.
    много е яко ад гледаш повечето хора от високо.
    но не сме чернокожи. ние сме горди предствителио на бялата раса.
    за мен обаче всички хора по света са еднакви – едни и същи неща ги радват и тревожат, боледуват от едни и същи болести. и не харесвам толкова черните, особено си падам по латиноамериканките – матов златист тен, фини скули и носове вследствие смесването на индиаци и бели завоеватели

  6. Позволи ми да ти противореча, скоро – със статийче на блога ми 😀
    Действа, но времената на замеряне с тояги и влачене на женските за косите отдавна са отминали.
    Да, сега благодарение на различни икономически фактори и хора с по-слаби гени имат деца (банкова сметка с много парични знаци вътре може да подгъне и най-силните колена!), но като цяло естественият подбор напълно си действа. Не забравяй, че да си грозен не означава гените ти да не са добри.

  7. Всички имат деца – а това е точната противоположност на естествения подбор.

  8. Хриси
    29/01/2008 - 11:10

    Що се отнася до черните спортисти в САЩ – има си много просто обяснение и то се казва колеж. В САЩ добриите колежи традиционно раздават щедри спортни стипендии и съответно за по-бедните хорица единствения вариант да отидат в колеж и да получат образование е именно спорта. Така че, ако бедно черно момче има заложби за някакъв спорт, то е адски мотивирано да тренира усърдно, за да иде в колеж. – Много по-мотивирано от богато бяло момче, което има подобни спортни заложби.
    Някои стават звезди, други стават адвокати, но както знаем, повечето професионални спортисти там са станали такива, след като са били забелязани в някой колежански отбор по някакъв спорт.

  9. хех, чернокож и “адски мотивиран” в едно изречение… 😉

    всъщност аз не познавам нито един негър, освен Тошо Негъра от Плевен, с който играехме баскет едно време, но популярна шега сред американците, които познавам е:

    “Как може да умориш от глад един афро-американец?” (те “негър” не казват)
    Отговор: “Като му скриеш парите под обувките, с които ходи на работа”

  10. Абе имаше и друг фактор, нещо свързано с мускулните влакна… някъде бях чел, че те са с по-различна структура от тези на останалите раси.

    Резултатът бил такъв: ние копаеме с години в фитнеса, стане зима, хапнеш и пийнеш и довиждане на релефа.

    Те дигат една гира три пъти и получават релеф доживот. Признавам, че не звучи сериозно.

  11. Разбира се, че естественият подбор работи. Смешно е да се каже обратното 🙂
    Това, че всички имат деца ли е доводът? Като погледнеш реално, то и преди доста хиляди години всички са имали – веднъж слезли от клоните…
    Дали децата ти ще са здрави, по-умни и прочее качества – е важното. Не само да ги имаш.

  12. “естественият подбор в момента не действа при хората”

    Да това е така, в момента живеем в свят изпълнен със силикон, пластични операции, липосукции и много препарати за развиване на мускули по изкуствен начин. Сетивата ни са привлечени от неестествените придобивки, от които все повече хора се възползват и така за естествен подбор и дума не може да става.

    Колкото до това дали чернокожите са по-здрави от белите, това не е така.Има заболявания от които те боледуват по-често.Миналата година американските власти разрешиха пускането на пазара на лекарство за сърдечни заболявания, предназначено специално за чернокожи. Ето линк за най-често срещаните болести при тях,които май няма да излезе в целият му вид:

  13. в момента спорим дали чернокожите са по-добрата нация. не съм съгласен.
    ами ако си бяха стояли в африка и бяха взели културата на белите хора, дали и те един ден нямаше да се дигнат на световна война. чиста раса с черен оттенък.
    ми няма да си легна с чернокож, за да си оправя гените. бих си легнал с човек, който се изразява интересно, има чувство за хумор и приличен външен вид.
    като казвам човек визирам другия пол

  14. Бу, на теб може да ти е смешно, ама е точно така.

    Както казах, естественият подбор е Оцеляване на по-приспособените. През човешката история този процес постепенно отмира – все по-малко е влиянието на глад, болести, войни върху човешката популация.

    Това, че децата са такива или онакива за подбора няма никакво значение, защото те всички оцеляват, порастват и имат собствени деца, а в това именно е същността му.

  15. Още нещо забравих да кажа, естествения подбор действа благодарение и на феромоните, наред с другите показатели. Една жена за да си осигури здраво потомство с здрави гени винаги избира мъжът, като се ръководи по-голямата част от тези феромони.

  16. Павел Танков
    29/01/2008 - 12:13

    Науката, която изследвала подобряването на човешката раса по тоя начин се нарича евгеника и сега е тотално отречена – не защото не работи, а щото противоречи на правата на човека.

    Може би поводът да бъде отречена да е бил точно този – щото противоречи на правата на човека. Обаче е също толкова вярно и, че не работи. Ето един цитат от един сайт:


    Ако всички индивиди от един вид си приличат като гайки в конвейер, цялата суета около избора ще загуби смисъл. За да има смисъл изборът, е необходимо да има разнообразие на индивидите. Разбира се, за стотици и хиляди поколения е напълно възможно да бъде формиран определен оптимум от качества, който би осигурил възможно най-голяма жизнеспособност за всеки индивид, а следователно и на вида като цяло, но…
    Работата е в там, че условията за съществуване на вида съвсем не са постоянни и как ще се променят те утре, природата, въпреки цялата си т. нар. “мъдрост”, изобщо не би могла да предвиди. И точно заради това е необходимо наличието на индивиди с качества, които са неоптимални при определени условия, просто ненужни или дори вредни. Защото ако условията се променят, някои от тези качества могат да бъдат много полезни. Като допуска съществуването на такива индивиди, природата поема риск – в дадения момент тези организми са по-малко приспособени за оцеляване. Но този риск е необходим – който не рискува, той не печели. И друг начин за предсказване на бъдещето, освен сляпото търсене наслуки, природата, каквото и да й приписват, не познава.
    А по какъв друг начин могат да бъдат сведени до минимум нежелателните последици от този риск? Как да се направи така, че последствията от тези хаотични експерименти, които в огромната си част са несполучливи, да не застрашават жизнеспособността на вида?

  17. Павел Танков
    29/01/2008 - 12:14

    Опа, забравих да посоча източника:
    http://www.geocities.com/protopop_1999/tlb.html

  18. Павел Танков
    29/01/2008 - 12:18

    Един вид, авторът на горния откъс иска да каже: Трябва да има както дебели, така и слаби, както грозни, така и красиви. Защото ако днес идеалът за красота не е дебелата жена, то утре на Земята може да настъпи катаклизъм и да остане малко храна и да оцелеят дебелите хора, щото имат сланинки за резерва. (малко несериозно го казвам, но схващате идеята 🙂 )

  19. Лонгалоне, тази статия е абсолютни тунги. Почети малко по-сериозно по темата и пак ще си лафим. Тук 90% не са виждали повече от два негъра накуп, обаче вече се правят дълбокомислени заключения. Ох.

  20. Ами те повечето ми статии са абсолютни тунги (квото и да значи това), тъй че не виждам проблем 😉

  21. Майк Рам
    29/01/2008 - 13:06

    Подкрепям думите на Павел Танков и имам една забележка към дефиницията на естествения отбор. Оцеляват не просто най-приспособените, а най-приспособените към текущите условия. Разликата е много съществена. Днес условията предполагат да имаш пари и оцеляват тези, които успяват да печелят повече, независимо от физическите качества. В други времена се е изисквала физическа сила – тогава са оцелявали по-издържливите физически.

    В този смисъл, еволюцията не е спряла – просто се развива по друг начин, защото условията, в които живеем, са други.

  22. Майк Рам
    29/01/2008 - 13:11

    Още нещо, което смятам за важно. Твоите разсъждения не се базират на обективни статистически изследвания, а на наблюдения от телевизията, за които едва ли има човек, който да не вярва, че са манипулирани. В американските филми няма грозни, дебели и нещастни хора, нали? 🙂

    Мисълта ми е, че наблюденията ти не почиват на сериозни факти, а са чисто субективни. Оттам и разсъжденията ти са си чиста спекулация.

    Не, че и аз не споделям твоите наблюдения – напротив! – и аз съм го забелязал това с плочките и пишките на афро-американците, а и логиката на разсъжденията ти за еволюцията на робите звучи много убедително, но въпреки това смятам, че цялата постановка е погрешна и просто се замозаблуждаваме.

  23. Майк, доколкото съм напълно съгласен за текущите условия, няма как да не посоча, че това, че богатите са по-приспособени няма ама абсолютно никакво значение в настоящия момент, защото това по никакъв начин не рефлектира върху възпроизводството им – т.е. тия им качества не се предават на по-голямо количество деца, което е същността на естествения подбор.

    Дори напротив – бедните, които според теб са по-малко приспособени, имат повече деца. А след 100 години няма да има толкова голямо значение кой е бил богат днес, а кой е раждал повече деца.

  24. Тука,май доста сериозно обсъждане се е заформило.Ама каквато и да е истината за подбора и т.н.,факт е,че като цяло черната раса е по-атлетична.Пропорциите на телата им са по-различни-издължени и някак оптимални.Има нещо животинско в негрите,може би и цвета на кожата спомага за това усещане,но изглеждат по-близо до природата и по-здрави.Във всеки случай ако застанат един до друг някой бледен англичанин и един “здрав” негър-кого бихте избрали!?Естествено,че не всички чернокожи са като този на снимката,но съвременният начин на живот и гадостите дето се хапват,на никого не прощават.А иначе,съм съгласна с Майк Рам за оцеляването.

  25. Абе хора за какво оцеляване ми пишете? 2 милиарда (грубо) китайци и още почти толкова индиици. Ха сега да разгледаме коя нация се разраства и коя-не, пък после правете умозаключения. Лонганлон е написал това (както той си казва) полунасериозно, за да става шоу. Почти всички негри в шоубизнеса са яки, ама има един голям процент, дето не са чак толкова-питайте някой, дето е бил на бригада в Щатите или нещо такова

  26. лудия шаПкАР
    29/01/2008 - 14:50

    Лонганлоне, коя е кака Сийка и от кои не си точно? 🙂

  27. Чети бе Шапкарю, чети: http://longanlon.bloghub.org/za-kaka-sijka/

  28. Mr. Mahony®
    29/01/2008 - 17:48

    Това, което най-ми хареса (е не чак де) от всичко е колко пъти се среща думата “негър”. И по-скоро как се набляга, натъртва на нея. Добре че в коментарите има тук таме някой неин синоним. Вярно е, че е спорно “социалното измерение” на въпросната дума, но все пак има и други, при това не толкова спорни.

  29. Ами това е разговорната българска дума за чернокож. Тъй като тука такива нямаме, тя не е успяла да се превърне в обиден и расистки термин, както е в САЩ.

  30. Лонг, прочетох писанието, но нямам намерение да чета всички коментари, но ще ти кажа: предпочитам момчета с шкембета, отколкото черни с плочки. Няма да кажа, че никога няма да докосна черен мъж сексуално, за да не ми се случи никога. Отвратително е да пишаш такива неща.

    Не си ли ходил в САЩ? Не си ли усещал миризмата им? Не си ми минавал скоро покрай хотел Плиска да хвърлиш един поглед на гадните печки, които подвикват на по-симпатичните девойки “Ей, бейби, ще те прасна!”

  31. Филип
    30/01/2008 - 00:59

    За пръв път да напишеш, че не гледаш ТВ без да линкнеш към онзи пост. 🙂

  32. @Ominaeshi
    Миришат? Гадни? Подвикват? Печки?
    Уаааау. Тъмнокожите подвиквали на жените, че ще ги праснат.
    Това бели не го правят, нали така? Досега нито една жена не се е оплакала от противно мъжко поведение от страна на бял мъж? Не мисля, че цвяета играе някаква роля. Виж, възпитанието… А то няма нищо общо с гените.
    Не знам на теб на какво ти миришат, но аз никога не съм усещала да миришат на нещо различно от нормалните човешки миризми – пот, фероммони и пр..
    Ако очакваш, че ще ти миришат, ти миришат. Другото е въображение.
    Това, че ти си падаш по шекмбета си е проблем лично между теб и твоят психиатър 😉
    Иначе това беше най-тъпото и расистко мнение, което съм срещала от доста време. Това някакъв много дълбок опит за сарказъм ли беше или ти наистина си толкова тесногръдо, ограничено, заблудено и като цяло празноглаво същество от мъжки (женски??) пол?
    Още нещо, този блог не го пишат, за да ти уйдисват на теб, така че спокойно и по-гнусни неща е писал човека и пак ще пише. 😉

    П.П. Печки?

  33. Мисля, че Филип каза всичко.
    Енея, аре не се прави на прасната с мокър парцал. Като ти подсвирнат – па зарадвай се! Дай по-лежерно бе, булка!

  34. Хаха, Енея, еми да, расистка съм. И определено не го крия, не се опитвам да съм саркастична, остроумна или каквото и да е. Всеки, който е ходил в щатите и е прекарал малко повече време с черните, е расист. Това са най-противните, мързеливи и зле миришешти същества на света.

    Иначе, честно казано- освен общаците по строежите и черните на плиска, не съм виждала друга група мъже да подсвирква, дудука и всякакви други на случайно преминаваща жена. Просто няма други групи бели мъже, които да се сържат по тоя първосигнален начин.

    За шкембетата… мисля, че трябва да се качиш няколко поста по-нагоре, да проичетеш отново написаното от мен, да го осмислиш и да започнеш да се държиш като жена с поне две гънки (да не сереш по чуждите градинки).

    Сигурна съм, че ако някой не е искал мнението ми по въпроса, тук нямаше да има поле за коментар.

  35. 3 неща ме отвращават истински на тоя свят – негрите, евреите и расизма.

  36. И как успяваш да съчетаеш отвращението си към негрите с отвращението си към расизма, UZUMAKI?

  37. Аз пък имам проблем с САЩ като цяло. Гнила нация е това за мен и то още от самото си създаване (най-големите отрепки от Европа са се изнесли натам, за да я създадът). И какво остава за негрите-американци, освен и те да са морално изгнило племе, както и повечето американци по принцип, с достатъчно малко изключения.

    От това какви са негрите в Америка обаче е доста грешно заключение да се съди за това какви са негрите по света и защо те са такива, каквито са.

  38. Legion, за да не разбереш шегата на Узумаки явно прекалено сериозно си настроен. Давай го по-лежерно, щото инфарктите дебнат 😉

  39. Мислех, че ми се намира чувство за хумор, но демонстрираният явно не е от моето село. Къде трябваше да се засмея, longanlon? 8/

  40. Павел Танков
    30/01/2008 - 12:50

    Коментар от Ominaeshi

    30 януари 2008 @ 9:29

    Хаха, Енея, еми да, расистка съм. И определено не го крия, не се опитвам да съм саркастична, остроумна или каквото и да е. Всеки, който е ходил в щатите и е прекарал малко повече време с черните, е расист.

    Подкрепям! Аз нямах нищо против черните преди да отида на бригада в Щатите. Сега вече… имам.


    Това са най-противните, мързеливи и зле миришешти същества на света.

    Тру, тру. И тъпи също. 🙂

  41. Павел Танков
    30/01/2008 - 12:53

    Коментар от legion

    30 януари 2008 @ 11:31

    Аз пък имам проблем с САЩ като цяло. Гнила нация е това за мен и то още от самото си създаване (най-големите отрепки от Европа са се изнесли натам, за да я създадът).
    Абе била е хубава държава до към началото на миналия век. И е имала потенциала да стане още по-хубава, свободна и велика страна. Сега са само велика и все още малко хубава. Засега…

  42. Legion, твоето село явно е много малко и ограничено. Имате ли много цигани?

  43. Ок, изгубих желание да споря.
    Всеки има право на лош вкус и на погрешно мнение.

  44. Енея вика, че не сме виждали негри. ама ето на, някои са ходили в Америка и са ги виждали, а аз лично съм виждал най-вече африкански негри, ‘афро-американците’ в списъка ми са само 2ма.

    поради съвсем природни причини, негрите наистина ВОНЯТ! ама яко. за да сме честни, белите също ВОНЯТ на негрите, тъй че резултатът е равен.

    истинските африканци обаче имат и манталитет – тези, които познавах си бяха скромни, любезни хорица, които си бачкаха (не много усърдно, ама не се и скатаваха като долните индийци и китайци) и с които си говорех съвсем спокойно на всякакви теми (бъзиках един камерунец да ми дойде на гости да кара ски :)). американските негативи обаче ходеха по улиците (на Германия), сякаш са техни и наистина подвикваха на женките, нищо, че дойчетата никак не си падат по такива простотии, носеха се като излезнали от хип-хоп клип, а в същото време проявяваха невероятна умствена тъпота. един от тези, които познавах, беше някакво войниче в американска база покрай Щутгарт и се занимаваше с…..ами търговийка – джойнтче, амфетаминки, бонбонки, хероинче. май го сгащиха, щото се изпари в рамките на 2 часа един прекрасен ден.

    изводът за мен? ами прост е – не ме кефят негрите и най-вече не ме кефи позицията, която заемат – ‘ооо, ний горкичките чернилки, как бяхме превърнати в роби, а вие, лошите бели господари ни тъпкахте и сега ще плащате’. FU! китайците (че и ирландците в този ред на мисли) имат същото право да пискат, щото, видите ли, са били заробвани да строят великата им влакова линия. politically correct, give me a f***in break! Господ мрази Африка, само вижте какви гнусотии – болести, войни, омраза и гадни животни – се въдят там.

    колкото до америка – чух един як лаф – ‘В днешно време Черните и Жълтите се борят за земята, която Белите заграбиха от Червените’. расовата толерантност е пълна глупост, защото който твърди, че всички сме еднакви е проклет слепец – та нали разликата е пред очите ти – човекът е ЧЕРЕН, различен е от теб! ако пък се има предвид, че вътрешно сме еднакви, пак е в грешка, защото личностните и морални черти са доста различни от раса до раса и често се оказва, че нещо, което Пембените смятат за нормално, е като кръвна обида за Небесно-кафявите.

    Еволюцията си знае работата и щом ни е направила/произвела различни, значи има причина и кои, по дяволите, сме ние, че да твърдим обратното?

    ПС> Лонг, ‘тунги’ е на Пратчет израз, виж ‘Крадец на време’, там се споменава няколко пъти 🙂

  45. -Посещавал съм южен Судан.Там местното население е християнско. Черни са като пернишки печки, но не съм виждал на едно място толкова стройни хора.Няма човек под 180 см.
    -Неотдавна прочетох спомените на Михаил Маджаров от 1869 год.за посещението на Божи гроб.Баща му и още няколко чорбаджии имали Масърска компания т.е. египетска.Тъй като работливи слугини в Копривщица все по- трудно се намирали, чорбаджиите възнамерявали да започнат да купуват судански деца и да ги пращат в техния град а после и в други, на богати хора.Добре,че се отказали иначе сега щяхме да имаме афро-българско етническо население.

  46. Лонганлон, струва ми се, че смесваш причината с резултата, както и обобщението за една раса с шепа представителни спортисти. Ако гените имаха наистина такова влияние нямаше да наблюдаваме толкова голяма маса чернокожи с тотално неспортни фигури (дори като процент са много повече от белите). Вярно е, че възрастните чернокожи не спортуват особено, но това не важи за децата.

    Това, което виждаме по телевизията в спортните отбори е върха на айсберга. Те са най-видимата част от афроамериканската общност като група и са модел за подрастващите. Е, разбира се има и други чернокожи фигури (например Опра) но като група черните спортисти са най-видими и най-статусни сред децата, те са им модел на престиж. Пред едно дете от гетото да стане професионален спортист и/или да отиде в колеж със спортна стипендия е перспективата, която най-много и най-реалистично му стои пред очите и го убеждава. Да не говорим, че за момчетата мъжествеността се олицетворява със спорта. Така те тренират тези си качества и следват тази перспектива, следователно имат и повече успехи в нея. А за белите деца, в по-голямата си част от средната класа, перспективите са доста разнообразни и за много по-малко от тях спортът е единствен път към престижния връх. Техните стратегии да постигнат мечтата си са добри постижения в училище, докато за черните деца да си старателен в училище е равносилно да “се белееш”, тоест “да им се мазниш на белите”, което автоматично ги понижава като статус в групата.

    Това се потвърждава и след един поглед към бейзбола. Голяма част от бейзболните звезди в САЩ са доминиканци. Човек се пита, какъв е този ген дето ги прави толкова подходящи за този спорт? А ген няма: от една страна бейзболът е много разпространен спорт в Доминиканската Република, а освен това на него се гледа като най-реалистичен път към просперитета. Следователно има и много деца които се стремят към това, развиват бейзболни умения и логично са най-конкурентни в бейзболните лиги.

    Все едно една американка да иска да е българка, защото българките сме с най-хубави фигури (след като е гледала състезания по художествена гимнастика).

  47. “Legion, твоето село явно е много малко и ограничено. Имате ли много цигани?”

    А ти,UZUMAKI, какво очакваш от едно село? Да е голямо и неограничено в нищо? Че и българи дори да живеят в него без да се оплакват! Това може да бъдат само твои мечти! Или с прости думи казано- признавам си веднага без бой, че в моето село българите са малцинство. 🙂 Изобщо села с изцяло българско население в тях останаха ли?

    И по между другото, защо не отговори на въпроса ми? Аз толкова се старах да го измисля, че и да те питам, а ти сега такъв отбой да демонстрираш и да изместваш темата от расизма към моето село? Какво толкова против обсъждането на расизма имаш?

  48. големи спортисти имаме и ние, но чували ли сте някога за голям български философ?

    Българи-философи има много. Ама дървени…

  49. Legion, отече диалогът, отечееее!

  50. Аз отоци на диалога не виждам, UZUMAKI. Но ако все пак не довиждам нещо (всеки има право поне веднъж в живота си да не довиди), то ще му приложим изпитана народна медицина, че да му мине отокът. 8)

    Пък и предлагам да не спамим повече.

    Нещо интересно по темата на longanlon имаш ли да споделиш?

  51. Жилов
    31/01/2008 - 14:33

    @Апостолов:
    Експериментите на Менгеле са били не само безчовечни, но и безплодни и безсмислени. Единственото нещо, което са генерирали експериментите му, са трупове.

    Съгласен съм с Razmisli и съм убеден, че почти винаги зад нещата лежат социални причини.

  52. Legion, имаш сбъркани процеси на общуване, майна. Накъде пребъдна само – направо си една малка интернет сензацийка.

  53. “Legion, имаш сбъркани процеси на общуване, майна. Накъде пребъдна само – направо си една малка интернет сензацийка.”

    ???

  54. Именно.

  55. Филип
    31/01/2008 - 19:45

    Апостол: “но те не притежават ген… за интелигентност” wtf?!
    (май и други не го притежават)

  56. Longanlon, естественият подбор си действа и още как! Но действа в посока водеща към качества полезни днес, а не преди 20 000 години. За оцеляването в момента е важно не дали можеш да тичаш с 30 или с 35 км/ч или дали може да изкараш един месец без да ядеш.

    Изключително много се променя имунната система. Оцеляването в пренаселени общества с невиждано интензивен обмен на вируси зависи основно от нея. Населението на Европа има гени, които са му позволили оцеляване в условия на чести чумни епидемии, а населението на тропиците – в условията на малария. Неприспособените американски индианци са измряли с милиони от леки за европейците болести, но пък май някои от тях са нямали проблеми със сифилиса. Имунната система продължава да се променя, защото успехите в борбата с инфекциозните болести са едва от около век и са с ограничени резултати.

    Изключително много се променя и храносмилателната система. През неолита буквално се е сменил модела на хранене на биологичния вид човек. Някои общества така и не са се научили да усвояват млечни продукти. Системата се нагажда и към готвената храна – дълбоката захапка е по скоро правило, а не изключение.

    Променя се и етиологията – поведението на животно, живеещо в огромни общности. Това е свързано и с нива на хормони и т.н.

    А дреболии като относително скорошните мутации довели до разликите в цвета на очите, кожата и т.н. даже няма какво да се коментират.

  57. Longanlon, виж го снууп дог на кво прилича или пък тимбаланд, ебаси атлетите.

    Освен това адски голям процент от негрите имат много “бели” гени, защото господарите са бодвали тук-там, а и след това естествено. Виж само как изглеждат днешните афро-американци, много имат правилен нос, много по-светла кожа. Между другото, не знам дали сте обръщали внимание, но етиопците и хората от тоя район всичките са точно европеидни хора с черен цвят, много слаби задължително, не съм виждал дебел етиопец и доста високи.

  58. UZUMAKI, предлагам ти да спреш да се чудиш на какво да ме оприличаваш, след като явно нямаш какво смислено да пишеш по темата. Съгласен ли си? Не за друго- обидно е.

  59. *********** Разговорът беше спрял преди да е започнал, още ли продължаваш със спама?

    Longanlon:
    Узумаки, поощрявам употребата на нецензурен език в този блог, но не и ако целта е да бъде обиден някой от коментиращите. В тоя смисъл ако искаш да напишеш че евгени минчев е путка и духа на клошарите – ще ти се изкефя, ама се въздържай да обиждаш хората, с които разговаряш 🙂

  60. coprophagus
    11/02/2008 - 17:28

    ухаааааааа…

    Така, тъй като за пореден път Пешо уцели десятката с темата си смятам и аз да се впусна в дебата и да изложа скромното си мнение (все пак съм учил генетика и ги поназнайвам уж работите).

    Прочетох голяма част от коментарите (не всичките да не съм луд да чета толкова много 🙂 ) и оставам с впечатлението че повечето хора не схващат основната идея. Тук мисля не става въпрос дали ВСИЧКИ негри са красиви, умни, строини и със силен имунитет тук става въпрос, че същите боледуват по-малко и “превземат” американския спорт (пък и не само спорта ама за интелектуалния им багаж е друга тема в която няма да се впускам.). Въпросът дали това се дължи на гените… отговора мисля, че всички го знаете и той е ДА.
    По повод коментара на Павел Танков:
    1. принципно всичко казано е вярно и тук става въпрос основно за генния фонд на човечеството (разнообразието от гени или там както искайте го наричайте)… НО
    2. не знам на като се заговори за генетика и разни “УЖ” про нацистки свери от науката на колко хора им идва на акъла, че не всичко е с цел да се yнищожи част от човечеството, не всичко е с цел да се смачкат слабите и т.н. Не знам на колко хора им светва лампичка и почват да си мислят за човечество без генетични болести, за човечество което подобрява качествата си с цел да се пребори с несъваршенствата с които приридата (и в часност естествения подбор) ще се справи след 10 000 годинки. Не знам на колко хора им идва на акъла, че естествения подбор не важи с пълната си сила последните 1000 годинки за човечеството (добре, че има войни).

    100% на много хора които са стигнали и прочели до тук коментара им им светна лампичка над която пише “Много фантастика гледаш” . Може би сте прави… за фантастиката.

    и накрая само щте завърша с една реплика на баща ми гледайки лека атлетика (някакво дълго бягане… финал)

    – Гледай, гледай как бягат (това е моя реплика по повод слабичките африкански бегачи които бягат в името на някоя от многото бананови републики чиито брутен вътрешен продукт е колкото джобните на някое американче)
    – И ти да гониш по цял ден антилопи Гну в пустинята и ти ще бягаш така.

    … да не говорим, че антилопи Гну са гонили всичките му роднини 100 поколения поне назад.

  61. искам да кажа нещо по вапроса, африканска раса е много огромна там има много етности, има банту, ибо, нилоти, масаи, енугу, ит на тътак да не изброявам че няма да ми стигне място. Така че ако някои иска да кои чернокожи(негри) миришат трябва да сте точни за кои става въпрос. Да не говорим, за племената дето например 130милиония Нигерия има над 90 племена и диелекти.

  62. Abe ne znam
    30/06/2008 - 20:33

    Za negrite ne znam dali sa tolkova krasivi i snajni, ama ela da vidish negarkite kolko sa debeli….

  63. Сичките ли бре?

    Въх, замина ми детската мечта…

  64. Да негрите са невероятно секси и с големи пениси – поне част от тях със сигурност са такива. За интелектуалния им потенциал не мога нищо да кажа със сигурност.

  65. много порно гледаш, мила…

  66. Голям “умник” си бил!
    За твое сведение изобщо не гледам порно! А и да го правех какво от това. Ти завиждаш на тия негри, но аз искам да ти кажа че релефното телосложение и хубавата пишка не струват и пукната пара, ако срещу теб стои тесногръд, стиснат или избухлив мъж. Нищо не може да замени културата и благородния характер на мъжа, с каквито и мускули да разполага! А ако действително е културен то той би се постарал от самоуважение да изглежда добре поне в рамките на физиката с която разполага. Както предполагам изглеждаш и ти, но ти се ще да си още по като тях.

  67. Апропо този блог е пълна безмислица, не знам какво искаш да покажеш с него. Че позеленяваш от завист към негрите, или се нядяваш някой да ти даде обяснение за тяхното по-добро телосложение.
    Каквото и да е не знам защо си губиш времето да отговаряш на тия безмислени коментари. Изобщо как можеш да посветиш блог на тази незначителна тема.

  68. В действителност ти се дразниш когато някой ти напише “Ох ами да страхотни са тия негри”
    Всъщност не искаш да чуваш това, а само негативи за тях, защото си комплексиран, ако беше действително обективен щеше да реагираш по-друг начин на каментарите.
    Е, драги с комплекси на тая възраст няма да ти е лесно. Вероятно нямаш добър опит с жените, или си с малък пенис и се смяташ за грозен. Но драги ще те успокоя. Мадамите няма да гледат толкова тялото и пишката ти, ако портфейла ти е пълен! Бъди сигурен
    Аман от пубертети на 30+
    Айде със здраве
    Катя 27г.

  69. мен ако питаш, аман от комплексирани пубертетки на по 27, ама нейсе 😉

  70. Хм нали уж беше толерантен към чуждото мнение…

  71. нетолрантен съм само към тъжната липса на чувство за хумор и елементарно усещане за самоирония у някои хора 🙂

  72. Стефка
    11/08/2008 - 15:59

    Яка статия и много вярна, Крис Рок ги коментира тези неща от доста време насам 🙂

  73. Верно? Жалко, че не мога да понасям гето-акцента му и не го гледам 🙂

  74. Хриси
    02/02/2009 - 20:55

    Хм..плочки, мускули, пениси… Абе знаете ли, мачизмът е дразнещ.
    Спорно е дали е въпрос на генетика или на мода една жена да харесва естествено изглеждащ мъж пред гардероб със стероиди. Далеч по важно е, че не физиката е определяща в дефинирането на понятието “истински мъж” , отколкото културата и отношението му.

    Що се отнася до чернокожите в частност,малко в повече ми идва гето-жаргонът, гангста’ модата и съответното поведение. А всичко това се популяризира до степен, че ако посмееш да изтъкнеш липсата на някакви качества относно хигиената или културата на такива индивиди, рискуваш да те обяват за расист. Изобщо, обвиненията в расизъм са много удобно извинение за същите тези чернокожи да си останат такива, каквито са. И не защото ги мързи да се променят, а вероятно защото се харесват такива.
    Моите наблюдения, разбира се, са субективни 🙂 Нямам преки впечатления от представители на тази раса.
    Но като гледам комедиите, в които нищо комично няма, освен жалките напъни за предизвикване на смях чрез цинизми и сексизми, едните плочки и физика далеч не компенсират негативните впечатления. 🙂

  75. Станислав
    06/09/2009 - 22:00

    Добре по този въпрос за “потомците” и яз искам дакажа нещичко..Може маиката и бащата да са били здрави силни физически и психически,но поколението ако след това са мързеливи и по цял ден лежат и нищо неправят то разбира са няма да имат такива зрави тела не само на външен вид,но и вътрешен..нали се сещате.Иначе ето сега ще ви покажа малка част едно от доказателствата защо тези прочути тъмнокожи хора са така здрави силни и издражливи.Не е до потомаците ами до тренировките .. http://vbox7.com/play:8800f501 заповядайте 😉

  76. Mixed Martial Arts Training
    04/05/2010 - 10:37

    Дано много хора не четат тоя пост, че ще има бум на желаещите да станат роби. Това сигурно е единствения аргумент ЗА робството. След библията.
    Повечето негри по телевизията може и да са мускулести. Но останалите 99,999%, които не ги дават по телевизията и ен би ей са дебели. И харесват дебели жени. Само за тях има израза буути.
    И не е вярно, че са им най-големи пишките.

  77. за пишките от опит ли говориш, или… ?

    😉

  78. Абе четох ви четох и се запитах, вие виждали ли сте фризийски кон?
    Много по-красив е от негъра и по-добре сложен, по-як и по-голям го вади..! Е и? Ако се сещате едното е негър, другото кон …и не разбрах какво общо имат хората с горните разновидности?

  79. вярвам, че има доза истина в това, което казваш, но работите не стоят чак така. ако стояха така, афро и латино американските негри и въобще всички негри, които са селектирани по метода на робството в лицето на днешните им наследници щяха да са тотални доминатори като цяло в спорта, а не само в двата вида – експлозивното бягане и скачане в леката атлетика и баскетболът и футболът, където основното също е бягане и скачане. къде са тези негри във класическото вдигане на тежести – олимпийските движения изхвърляне и изтласкване. ако прием, че са дълго селектирани в тежък физически труд, то би следвало да се представят най-добре в точно тези дисциплини. обаче ги няма никакви. няма ги никакви и в атрактивните състезания за най-силен мъж, където се обръщат камъни и се носят коли. дори ако погледнеш състезанията по културизъм, където всичко е релеф и обем ще установиш, че нещата са на абсолютен кантар, дори с превес на белите. вземи най-престижното състезание по културизъм: Мистър Олимпия, виж колко шампионски титли са раздадени от създаването му до днес, раздели притежателите им на бели и негри и ще разбереш, че нащата са кантар. тоест, ако негрите – потомци на робите са селектирани в условията на тежък физически труд, защо не доминират тотално в съответно физически тежките спортове. цялата работа е в генетичното устройство на мускулните влакна при белите и черните. черните са добри в експлозивната скорост и скачането. негрите не са дори най-добрите боксьори или биячи.

  80. погледни и африканските отбори по футбол – класически. примерно можеш да изгледаш едно първенство по футбол за купата на Африка. ще видиш супер атлетични и мускулести негри,(все пак без особено завидни футболни умения де) които са си традиционни негри, а не такива от робство. а и твоята теза би означавала, че след като от африка е отнеман цвътът на нацията, то сега би трябвало да са останали само някакви недъгави.

Leave a Reply

Задължителните полета имат *