Ами… пак за детското порно
Общество — 08:18, 8 March 2008
Малко съботен микро-блогинг по темата за детската порнография, като за днешния празник.
За разлика от предишния път - с картинки…
Ще речете, че прекалено голямо внимание обръщам на туй пусто детско порно… Ама всъщност то е прекрасно олицетворение на лицемерието на обществото и властта, а на мене с тия работи никога няма да ми омръзне да се занимавам.
От една страна… У нас за пред медиите - всички го борят детското порно. Такава борба пада, та пушек се вдига. Барети нападат мазета, където сисадмини са скътали сървъри с по някоя и друга картинка на голо дете.
От друга страна… У нас осъдени не знам да има. Май само с бой в полицият се разминават и с публично опозоряване на името им, щото след като се окаже, че “детското порно” не било баш детско порно, ами на “органите” само така им се е сторило, ходи доказвай, че нямаш сестра.
От трета страна… Първо у нас не е ясно какво е порно, после не е ясно какво точно е детско порно, дали включва картинки и текстове или само снимки, а накрая не е ясно дали притежанието на детско порно (каквото и да е това) е наказуемо или само разпространението му.
От предпоследна страна… Нашенски политици, полицаи и цялата интернет-общност се осират от напъване кой да се изкара по-голям борец против детското порно, а по света то е в интернет. Някак напълно законно, платено. Срещу какво се борят тогава?
Повод
Повод да напиша това е кратката ми следобедна разходка, която започна от борда за споделяне на картинки 4chan и след няколкоминутно проследяване на линкове завърши ето в тия сайтове:
(Последното, за неизкушените от досега с визуалните технологии, съдържа главно очевадни монтажи).Настоящото писание нека да послужи на съответните органи, ако решат да се самосезират за съществуването на горепосочените сайтове. Ще ми е много интересно какво точно ще направят.
Очевидно никой не ги крие, хората продават достъпа до тях за $70 на месец и си ги рекламират. Няма тайни общества на педофили секретно обменящи снимки по криптирани мрежи, няма пароли за достъп и ограничени айпита… Вероятно съществуват множество подобни сайтове, съдейки по лекотата, с която намерих тия, но просто не ми се занимава да търся.
?
Въпросите обаче, които имам към българските власти в най-общ смисъл (т.е. всяка институция, която би могла да има някакво отношение към тия снимки), както и към всички дето го четете тва са:
1. Това, което се вижда на снимките че са деца е повече от ясно, но порнография ли е? С какво то се различава (фактически) от снимките на голото бебе, които имат всички родители?
2. Ако е порно, защо според вас тия сайтове съществуват очевидно законно и продават услугите си?
3. Ако не е порно (което е случаят според мен), защо тия снимки биха предизвикали Явор Колев отново и отново да приказва глупости за разбиване на престъпни мрежи за детска порнография по телевизията?
4. Смятате ли, че подобни сайтове трябва да бъдат забранени?
5. Ако да, на какво основание?
6. Ако да, как точно мислите, че България ще е по-различна от Иран, където youtube е забранен?
March 8th, 2008 at 8:51 am
Първият коментар ще е мой?!
Ами, честит празник!
Цвете не ти нося, но пък сега ще прочета поста, че нещо за порно идеше реч, начи ша са чете
March 8th, 2008 at 8:58 am
Мамка му, не трябваше да чета, баси гнусотията. Мнение имам, решение на проблема - нямам. Ще ми е интересно да прочета тези след мен.
March 8th, 2008 at 10:24 am
(Без да съм цъкал в/у линковете.)
За третата снимка от ляво на дясно-уверявам те че това е част от детско порно(видеофаил 1.5 часа). В случая руско-снимката най-вероятно се явява реклама.
ps Ако и останалите са такива(а ти няма как да си сигурен че не са) цялата ти статия става неуместна.
March 8th, 2008 at 10:34 am
Видео с подобно съдържание така или иначе ще бъде свалено от юТюб сравнително бързо предполагам. Което обезмисля въпроса ти за Иран и неговата виртуална политика.
Иначе: различното на тези снимки от онези, които всеки има в албума си от времето, когато е бил дете и са го снимали на плажа или в градината или знам-ли-и-аз-къде е, че тези са правени в студио.
Едно е, когато си най-щастливото дете на плажа, защото си си намерил малко рапанче и не ти пука, че и пи|||ката ти е на фотоса. Друго е, когато точно пи|||ката ти е повод за снимката и това ти е ясно.
Освен това моделите (поне тези, които видях аз) са на възраст, на която половото осъзнаване вече яско те работи и последното, което ти се иска е да бъдещ сниман гол.
Намирам за неествено подобно поведение от деца.
Сори, че стана толкова дълго! Честит празник на празнуващите днес!
March 8th, 2008 at 11:39 am
copland, имах пред вид, че в Иран целият ютюб е забранен, заедно с половината от останалия интернет.
Въпросът ми е насочен към това дали ако почнем да филтрираме интернета, защото нещо в него е незаконно у нас, но законно в останалия свят, ще сме по-различни от Иран, Китай и С. Корея.
И дали вместо сляпо да громят де що видят нещо, което не им хареса, нашите власти не е по-добре да вземат да определят точно какво е законно и какво не. Щото иначе сме във властта не на съда, а на прищевките на такива като Я. Колев.
March 8th, 2008 at 11:57 am
Интересна провокация. Ами ето ти директен отговор на въпросите:
3. Сигурно за Явор Колев “престъпна мрежа” означава “трима души с по 2 съмнителни картинки в някоя директория”. Ама нали трябва да се хвалим пред медиите и да трупаме точки…
1. Разликата е, че снимките целенасочено са направени, за да задоволят нечии сексуални желания. И това е очевидно; може и пред съда да се докаже.
2. Явно е законно такива сайтове да има в Мумбамбу, Нова Каледония или Далекостан, където са регистрирани. Това не означава, че е законно услугите им да се ползват в България. Аз ако си донеса един дебел конус от Амстердам в София, в полицията никой няма да го е грижа, че там съм го купил (полу)законно
4. Сайтовете трябва да бъдат забранени по същата причина, по която на деца е забранено да карат кола например - като пораснеш достатъчно, за да осъзнаваш отговорността, която поемаш, тогава можеш да се снимаш както си искаш! Ама дотогава всеки, който те кара да правиш такива неща (”я се разкрачи още малко, ще ти дам бонбонче”), и изкарва парите си с тях, е престъпник!…
March 8th, 2008 at 12:08 pm
“И това е очевидно; може и пред съда да се докаже.”
В правото нищо не е “очевидно” и всичко трябва да се докаже. Според теб как точно може да стане това в случая?
За справка - сайтовете отговарят на американското законодателство, което е обяснено в дадения от мен линк. В случай, че някой го е пропуснал:
http://www.lolapix.com/bf/legal.html
Разбира се, те съществуват в т.н. сива зона, крепейки се точно на тезата, че щом родителите си снимат децата, това е право и на всички останали. Ясно е, че тия снимки не са художествени, но създателите им твърдят точно това и именно затова успяват да защитят дейността си пред съда. Тук е и ОГРОМНАТА разлика между “там” и “тук” - там има съд, който отсъжда и което не е забранено е позволено, а тук имаме разни дето се правят на моралисти и не им пука нито за закона нито за съда, щом са решили, че според тях нещо не е позволено.
March 8th, 2008 at 12:16 pm
Лонг, какви си ги вършил ти из 4чан?
http://www.encyclopediadramatica.com/4chan
малко образователно чеетиво, за тези, които не знаят съвсем добре какво е 4чан
ако тръгнеш по линковете, смехът е гарантиран
March 8th, 2008 at 12:18 pm
chan-овете са бордове за споделяне на картинки и извор на добро настроение - понякога има попадения, на които съм се хилил по половин час. друг път … виждаш.
March 8th, 2008 at 12:52 pm
Линкът при мен не работи; не знам почти нищо за американското законодателство, но там с достатъчно кинти за адвокат сигурно мога да получа съдебно удостоверение, че съм марсианец…
Тъй като мотивите за дадено действие няма как да се докажат (още не сме се научили да четем мисли), в правото е установен принципът да се приемат и косвени, насочващи доказателства. Като например това, че някой рекламира сайта си в порно-търсачки, а не в списания за култура и фотографско изкуство
Тука само си чеша езика (пръстите) де… иначе то е ясно, че българските закони са неясни (върви разбирай какво точно значи “порнография”), неприложими са и не се спазват (освен ако трябва да се направи някоя показна акция срещу “престъпните мрежи”).
March 8th, 2008 at 1:59 pm
Лонганлоне, ‘почваш сериозно да ме съмняваш с тая твоя обсесия по детското порно; комай ти си “за” сайтовете, в които голите дечица просто позират, без реално да е показан акт с тях, поне съдейки по текстовете ти. Кажи честно сега: стана ли ти, докато разглеждаше горните сайтове?
March 8th, 2008 at 2:20 pm
March 8th, 2008 at 3:59 pm
причината за мене да бъдат забранени е че тези сайтове, може да са причина някой неосъзнат педофил да го осъзнае и да му дойде желанието да чука малки деца? също както по-горе се споменава, задоволяват перверзните им фантазии, а дали са забранени или не от някого някъде не значи нищо, нали си имаш глава на раменете и може да имаш собствена позиция, от къде си сигурен че не са ги одобрили сбор педофили, такива както се вижда ои от България доста в управлението?
March 8th, 2008 at 4:03 pm
:Д Узумаки e мнооого директен/а. Не знам “за” ли е, против ли е, но пък е много прав. Разни чичкоци излизат и си чешат езиците по телевизията, а дефакто утвърдени норми и правила няма. Това е като да говориш на вятъра.
Действително, не само за детското порно, а въобще като цяло срещу и-нет пиратството/порното/незаконното източване на каквото и да било в България тепърва се “усещат” господата и едни такива изказвания не само са смешни ами са си чисто изхвърляне.
March 8th, 2008 at 4:10 pm
Не ми стана много много ясна позицията ти “за“ или “против“ детското порно си,но тържественно ти обещавам да е коренно различна когато станеш родител и осъзнаеш туй онуй.Имаш думата на едно блонде:))
Не мисля че ще си направя труда да проследя линковете ти..
И весел празник:)
March 8th, 2008 at 4:17 pm
Само да попитам - като не ти е станало ясно, от къде знаеш, че ще се промени коренно? Един вид ако сега съм против, като имам деца ще съм за детското порно, така ли?!?! Нещо ми се губи логиката ти…
March 8th, 2008 at 9:44 pm
За парното, за парното кажи кога ще пишеш?
March 9th, 2008 at 12:17 pm
питаш дали смятаме дали трябва да се режат най-горните листа и/ли клони вместо да кореним дървото? аааами… ненам. една дума - обучение.
March 9th, 2008 at 3:28 pm
Гнус! Гнус! Гнус!
Сайтовете са просто ужасни! Не знам как може някой да си помисли дори, че това не е детско порно! И естествено смятам, че който има нещо общо с тия гнусоти трябва да бъде задълително съден (и жестоко пребит, ако може)!!!
March 9th, 2008 at 6:03 pm
днес настроението ми беше просто скапано, а сега съм и скандализирана, отвратена, изпълнена със съжаление, че точно сега реших да вляза тук. дръзката провокация на автора ме довърши днес. добре че не беше вчера…
March 9th, 2008 at 10:12 pm
Този пост ме върна 52 години назад.Връщайки се от някакъв футболен мач с съученици в хода хванахме един дърт пич да дърпа сестра ми,Бог да я прости, към мазето.Мислех си, че сме го убили и слава Богу ,че не се осквернихме и омърсихме.Тогава научих за педофилите и от тогава ги ненавиждам.Ненавиждам и сайтове с такова съдържание.Сега имам четири внука-две момичета и две момчета и още съм чувствителен на тази тема.
March 10th, 2008 at 12:22 am
Всички се борят у нас с детското порно, ама някой друг да им свърши работата, а те да оберат лаврите-според http://opensource-bulgaria.org/now/?p=27 5та точка.
Има осъдени, но наказанията им не са големи..
Много ясно е какво е порно, но дефиницията в закона може да се пренебрегне, ако се докаже, че порното не е порно, а еротика (с един добър адвокат почти винаги става):
“Нова уредба на порнографията от ДВ 38, 2007 г.
Чл. 159. (Изм. - ДВ, бр. 28 от 1982 г., бр. 10 от 1993 г., бр. 62 от 1997 г., бр. 92 от 2002 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 38 от 2007 г.) Който създава, излага, представя, излъчва, предлага, продава, дава под наем или по друг начин разпространява порнографски материал, се наказва с лишаване от свобода до една година и глоба от хиляда до три хиляди лева.
(2) (Нова - ДВ, бр. 38 от 2007 г.) Който разпространява чрез Интернет порнографски материал, се наказва с лишаване от свобода до две години и глоба от хиляда до три хиляди лева.
(3) (Предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 38 от 2007 г.) Който излага, представя, предлага, продава, дава под наем или по друг начин разпространява порнографски материал на лице, ненавършило 16 години, се наказва с лишаване от свобода до три години и глоба до пет хиляди лева.
(4) (Изм. - ДВ, бр. 75 от 2006 г., предишна ал. 3, изм., бр. 38 от 2007 г.) За деянията по ал. 1 - 3 наказанието е лишаване от свобода до шест години и глоба до осем хиляди лева, ако за създаването на порнографския материал е използвано лице, ненавършило 18 години, или лице, което изглежда като такова.
(5) (Предишна ал. 4, изм. - ДВ, бр. 38 от 2007 г.) Когато деянието по ал. 1 - 4 е извършено по поръчение или в изпълнение на решение на организирана престъпна група, наказанието е лишаване от свобода от две до осем години и глоба до десет хиляди лева, като съдът може да постанови и конфискация на част или на цялото имущество на дееца.
(6) (Предишна ал. 5, изм. - ДВ, бр. 38 от 2007 г.) Който държи или набавя за себе си или за другиго чрез компютърна система или по друг начин порнографски материал, за създаването на който е използвано лице, ненавършило 18 години, или лице, което изглежда като такова, се наказва с лишаване от свобода до една година или глоба до две хиляди лева.
(7) (Предишна ал. 6 - ДВ, бр. 38 от 2007 г.) Предметът на престъплението се отнема в полза на държавата, а ако липсва или е отчужден, се присъжда неговата равностойност.
Чл. 93. Указаните по-долу думи и изрази са употребени в този кодекс в следния смисъл:
28. (Нова - ДВ, бр. 38 от 2007 г.) “Порнографски материал” е неприличен, неприемлив или несъвместим с обществения морал материал, който изобразява открито сексуално поведение. За такова се приема поведение, което изразява реални или симулирани полови сношения между лица от същия или различен пол, содомия, мастурбация, сексуален садизъм или мазохизъм, или похотливо показване на половите органи на лице.”
Нашенските политици не сте ли ги разбрали, че само за себе си мислят!?!?(Айде да не почваме тая тема…)
две за едно..).
Сега, някой чувал ли е за U15 и какво представлява?Малко ще осветля въпроса.Това не е филм или модел телефон, това е жанр от японските филми, който най-общо казано представлява снимане на млади момичета (от 4-5 годишни до 15-16, по нагоре влизат в др. категория..) облечени оскъдно (най-често по бански) и изпълняващи на пръв поглед невинни за обикновеният зрител, но възбуждащи за педофила действия (къпане, скачане на балон и др..).Тези филми се продават напълно законно ( http://www.google.com/search?h.....te%3Aco.jp /първият резултат/).В Тайланд стигат и по-далеч, но това ще ви го спестя.
Относно 4chan и сайтовете изброени по-долу-това е само върхът на айсберга.На службите им е много лесно да достигнат до тях, после до хостващите копании и да ги затворят.Но не е толкова лесно да се открият поръчителите на тези сайтове и техните потребители.Дълго време се дерзах защо не се затваря ls-magazine (предлагат детска порнография с украински момиченца под и над тезгяха), не само че не се затваря, ами се разраства, порасналите момичета (жал ми е за тях!) се препращат в друга неща и стават после скъпо платени проститутки и др. гадости…Ами, много по-лесно на нати мафиотите е да ги следят отблизо, да ги изучават и да нападат организирано в няколко страни едновременно (както стана през пролетта на 2006), отколкото да нападат в единични акциики и организацията на лошите да се пръска и разсейките да се прегрупират.Освен това подобна организация може да се ползва като източник на информация за други престъпни фракции (е само определени вербувани хора от нея, притиснати от опасността да попаднат в затвора или 2 метра под земята).Във всеки случай за истинските взаимоотношения между органите на властта и престъпните фракции можем да гадаем…
Накрая кратки отговори по 6сте точки накрая на темата на автора:
1.Порнография е, ако се ползва с корпоративни и/или користни цели.
2.Съществуват защото могат.
3.За действията на г-н Явор Колев бе отговарям..
4.Смятам, че трябва да бъдат филтрирани, но това е много сложна задача в глобален аспект.В локален сложете си една PeerGuardian 2 защитна стема с включени филтри (може и да филтрирате правителствените сайтове ако искате
5.-
6.Всичко е пари в тоя глобален свят..Като китайското правителство филтрира трафика (и порнографията в това число) в Интернет (за справка акцията от 2007, когато 868 човека бяха хванати от китайските власти и обвинени в разпространения на порно…), но продаването на магнитни и оптични носители с порно е с малко по различен статут и държавата си взима своето що се отнася до акцизи и тем подобни…Но освен пари има и фанатизъм, окултизъм и др. вярвания.Не отговаряме на критериите да сме от страната на Иран, по-скоро клоним към глобализма, САЩ ии т.н..Ако някой ден, нещо се филтрира ще е заради пари, а не заради полза на хората!
—–
Един час ми отне писането на това, с търсенето на източници и т.н..Благодаря на всички, които са го прочели, но искам да насоча вниманието Ви към нещо още по-близко, за което може да прочетете тук: http://www.lubamanolova.info/19okt-com.html .Като оставим настрана политическите акценти, остава драмата…
Не от теб и мен, но от всички зависи дали можем да променим нещо.А що се отнася до това какви рани нанася едно сексуално посегателство върху едно младо, недоразвито същество, само жертвата може да ги знае в пълният им размер.
…….(благодарности на Google и вс. писали матиралите, върху които се опрях.)
March 10th, 2008 at 3:47 am
Не вземаш в предвид некои дребни детайлчета.
Производството на хероин в Авганистан също не се преследва много-много. Това не означава непременно, че хероина е ОК. На около два часа път с кола от София е най-голямото депо за човешка плът в Европа, а вероятно и света, добре пазено от НАТО. В това число органи. В това число детски. На деца, които малко преди това са били живи. Това, че накъде нещо е възможно, не означава че е ОК. Мрежата за добро или зло е глобална. Всеки може да хост-ва навсякъде, ако ще през сателит от Афганистан (справка - сайтовете на АлКайда). Всеки бизнес си има тънкости, които с времето овладяваш. Ако си сърфист на ръба на закона, свикваш да намираш начини. Като китайските хазартни сайтове, хост-нати в Канада или arenabg-в Тексас.
Неспособността (+ неадекватността) на полицията в глобален аспект да се справи с мизериите, не ги очиства.
March 10th, 2008 at 12:28 pm
виж…остави политическата тематика в България. Кофтито на детското порно е това, че има ли търсене-има предлагане. А за да има предлагане важи девизът - целта оправдава средствата. Целият проблем се състои в това, че детето , което излага тялото си не осъзнава напълно важността на този акт. Че е по-добре чекистите да се задоволяват пред компа отколкото наживо-спор няма , и все пак не може и вълкът да е сит и агнето цяло, нали? Следователно проблемът няма решение май…
March 10th, 2008 at 12:44 pm
имам деца и знам как мисли едно дете на 4 и 12.
сина ми е готов да качи две свои снимки в сайт на негова съученичка, че и да даде и е-адрес и скайп адрес. като го питам знае ли какви рискове прави, вика не. обяснявам за пореден път че това място не е безопасно и за възрастни, той синеоката си снимка ще слага. за пореден път предупреждавам, че на непознати не трябва да отговаря, отделно го следя къде рови в нета.
и изобщо децата си мислят че е голямо удоволствие да се снимаш, а ако и някой ти даде повече пари от джобните, щастието е пълно
March 10th, 2008 at 1:23 pm
Чакам статия “За и против геноцида”.
March 10th, 2008 at 1:25 pm
ЗА геноцида, разбира се. Обаче не за геноцида на хора, а за геноцида на култури: някои общества имат култура, която по никакъв начин не може да бъде толерирана и да бъде позволено нейното мултиплициране, затова тя трябва да бъде унищожена.
Пример:
http://longanlon.bloghub.org/223/
March 10th, 2008 at 4:30 pm
Пфу, расист
March 10th, 2008 at 10:07 pm
Вижте сега,
Цялата работа с детското порно, за която вигам врява е, че всички са убедени, че то е много лошо нещо, но никой не си прави труда да определи точно що е то детско порно и да го впише в закона, за да може някой да бъде законно преследван и осъден за разпространението на такова.
Това, което Емо цитира в #5895 е абсурдният ни закон, който криминализира всякакво порно и изобщо не се спазва. Няма и как да се спазва, защото според опредлението на порнография, което той дава, незаконно е всичко, което показва “реални или симулирани полови сношения … или похотливо показване на половите органи на лице”. Т.е. Незаконни са не само всички порно-сайтове у нас, ами и Максим, Плейбой и всякакви други списания, в които се виждат вагините на жените.
Снимките от горните педофилски сайтове (а педофилски те безспорно са) обаче просто не са незаконни в почти нито една държава в света - защото текстът на нашия закон, за “похотливото излагане на органи” е абсурдно глупав и нито една държава не се наема да забрани на своите граждани да се снимат голи, ако искат. Това, наистина, оставя вратичка за създателите на “детски” сайтове, но дебатът “повече свобода или повече сигурност” е много обширен, за да го почвам…
И понеже ме питаха няколко човека дали аз всъщност подкрепям или съм против подобни сайтове, да отговоря: далеч съм от мисълта, че те са добри или полезни за нещо, че служат за друго, освен педофили да лъскат бастуна. Но не мисля, че трябва да бъдат забранени, защото това би било прекалено голям удар върху свободата на словото и на обмяна на информация. Също така не мисля, че децата, снимани в тях понасят някакви психически вреди от това.
March 11th, 2008 at 2:48 am
То пък една свобода, то пък едно слово…
При положение че примерно отричането или съмнението в Холокост-а е криминално действие във все повече страни и че на практика и в нашата вече е забранено да носиш индианска или персийска свастика (посоките са различни), защото било расистка пропаганда.
Да обобщим - съмнението и предлагането на преразглеждане и преосмисляне на минали събития = криминално. Аз ако реша утре че вселената се разширява да речем или в Батак е па е имало клане, сигурно ще ме турнат в затвора.
В дебилщината на законотворците съмнение няма. Като на времето закона за киберпрестъпленията. Чули хората че има компутури и че тия дето прекалено се заседяват пред тях са зли. До ден днешен не знам да е имало някой осъден, дори за ламер-ския scum просто защото закона е толкова абсурден, че няма за какво да се хванат и за какво точно да ги осъдят.
March 11th, 2008 at 1:55 pm
“Вижте сега,
Цялата работа с детското порно, за която вигам врява е, че всички са убедени, че то е много лошо нещо, но никой не си прави труда да определи точно що е то детско порно и да го впише в закона, за да може някой да бъде законно преследван и осъден за разпространението на такова.”
Когато законът не стига е добре сами да си създадем представа за нещата. За мен порно е когато има сексуален акт. В тия сайтове дето си постнал такова май няма-не съм преглеждал обстойно всичко, но ако ми дадеш 70 долара в кредитна сметка, ще ти намеря , това за което пиша. Според мен таквиа неща не трябва да се поощряват, а предлагащите такова “изкувство” трябва да ги затварят, ама кой ме пита мен. АЗ по принцип съм “за” смъртното наказание, но това е друга тема.
March 12th, 2008 at 3:06 pm
Едит: не знам какви органи са се самосезирали или какво е станало, но сайтовете вече не са достъпни.
Ако са били филтрирани по някакъв начин, това е сериозно, ама много, много сериозно…
March 13th, 2008 at 11:46 am
A,няма такова нещо,бачкат си…ох на батяяя….
:) 
March 13th, 2008 at 12:34 pm
@daymare “За мен порно е когато има сексуален акт”
Абе, ти за блудство с малолетни да си чувал???
На всеки нормален човек трябва да е ясно, че тези сайтове са гнусни и отвратителни и не трябва да съществуват!!! Не е нормално децата да бъдат снимани по този ужасен начин!!! И въобще не мога да проумея как може да се дискутира дали са Ок сайтовете или не и да се изказват мнения, че децата не разбират и не им пречи!!! Съвсем се е чалнал света и ний покрай него!!!
March 13th, 2008 at 1:13 pm
ГалЙол, нормалните хора мислят, преди да подгонят някого с факлите и именно мисленето е тяхна характеристика като “нормални”.
March 13th, 2008 at 3:43 pm
Лонганглон,тука с колегите-педофили от клубовете “Обичаме Децата”,”Погали го нежно” и “Не със бой,още е малко” много ти се кефим на статията и сме готови за защитим правата на децата да изповядват свободно ранно-осъзнатата си сексуалност.Готови сме да дадем правно-юридическа помощ на всички деца,които искат да се отречат от родителите си и да бъдат свободни!!!
дай още малко сайтове сега,че тези ги източихме….
March 13th, 2008 at 4:33 pm
Longanlon, че аз какво правя, ако не да мисля!
Чета статията и си казвам да вярно няма лошо такива работи да се показват на картинка, хентай, аниме или каквото и да е. Супер даже, хората, които се кефят на такива неща да си гледат рисунките, а не истински живи деца! А в сайтовете, които си пуснал има съвсем реални, истински деца, които се използват по най-гнусен начин. И не ми става ясно какво значение има дали е порно или еротика, като в случая с децата няма значение. Детско порно, детска еротика все едно, еднакво гадно е!
March 13th, 2008 at 11:34 pm
детско….от каква възраст престава да е “детско”?14-годишно “дете” дете ли е? Защото сега започва да се шльопкат на 14 и по-рано.
March 14th, 2008 at 9:48 am
Те може и да почват да се “шльокат” на 14 и по-рано, но това не означава, че е нормално някой перверзник да ги снима и да ги показва за пари.
Освен това мисля, че има разлика между това сам да си решиш, че ще започнеш да водиш полов живот и това някой да те принуди (склони) да се снимаш в еротика или порно. Да не говорим пък, че в сайтовете посочени тук децата са далеч по-малки от 14г.
March 19th, 2008 at 7:45 pm
“мисля, че има разлика между това сам да си решиш, че ще започнеш да водиш полов живот и това някой да те принуди (склони) да се снимаш в еротика или порно”
хехе, да бе, ако си на 14 и сам ще си решиш да правиш секс, гаджето няма да те “склони” нали…
March 20th, 2008 at 3:05 pm
tova e ebasi i gnusotiata
March 20th, 2008 at 3:06 pm
tova e rabota na nsbob da prosledat saitovete i da gi sprat
March 20th, 2008 at 3:12 pm
Всъщност, много грешиш.
Не е работа на НСБОП нито да проследяват сайтовете, нито да ги спират. Не е работа да ги проследяват, защото сайтовете са американски, а НСБОП няма работа в щатите. По същата причина не могат и да ги спрат.
Но даже и да бяха в България, не е работа на НСБОП да ги спира. Полицията и всякакви служби са изпълнителна власт, тяхна работа е само да изпълняват нарежданията на съдебната власт, не да решават кое е законно и кое не - това го решава само и единствено съда! Тяхна работа е да съберат доказателства и да ги внесат в съда, който да разпореди спирането на сайтовете.
March 23rd, 2008 at 9:40 pm
Според мен, ако се приеме, че детското порно се явяват такива снимки, то половината от т.н. сайтове за запознанства трябва да бъдат свалени от нета. Все пак там 50% са между 14-18г., 30% 10-14г. и 20%над тази граница. Именно тези 30% се явяват в категорията детско порно в такъв случай. Може да си направиш експеримент и да се поразгледаш в тези сайтове - ще намериш толкова провокативни снимки на деца на видима възраст под 14г., че направо ще ти се доповръща.
October 13th, 2009 at 5:57 pm
az mislq che snimkite na lica nad nqkolko meseca e izvrateno porno za nqkoi manqci
November 3rd, 2009 at 12:36 pm
Къде мога да съобщя за сайтове с детско порно?
January 4th, 2010 at 7:20 pm
бе я стига глупости… Все едно тука мъжете не се дървят на 16 годишни манекенки и все едно една такава ако им падне, няма да я опънат. и тва, ако не е педофилия?
Да не говорим, че като сте били на по 18-20(мъжете) със сигурност сте правили секс с някакви под 18… трябвало е да ви хвърлят в затвора, бе момчета!!!
По отношение на педофилията (пък нали тва прословуто детско порно се крепи именно на нея), съвсем голяма част от нас са участвали в педофилско изпълнение(по смисъла на онея сичките разпоредби в наказателния ). Секс с непълнолетен.
Пък бебешките голи снимки са бахти простотията, ама добре, че на мен не са ми правили. Аз такива на мойте деца няма да им правя, но не щото считам такива снимки за “детско порно” и ли нещо такова - ми щото е супер глупаво. По-скоро бих снимал жена си гола (което съм и правил), ама поне има смисъл, пък в другия случай - голо бебе?!? Те сичките са еднакви… кво толко има да снимаш…
January 4th, 2010 at 7:25 pm
и даже още по-краен бих бил:
дали да вкарваме в затвора педофилите - не! Те са за лечение в психиатриата! и във всеки случай, в който някъв такъв извратеняк е насилвал дете, следва да бъде първо излекуван (ако е възможно, ако не да кеси в лудницата)пък после пратен в затвора.
Ама другите тея работи с детските порнографии са тъпни… като знам днешните как та 13 правят секс… естествено понякога самите те си качват такива снимки в нета… да има… както оня случай в Шуменското даскало от преди 2 години.