Не познавам нито един гей



Разправят, че това гейовете се били навъдили много напоследък – толкова много, че възбуждали били омраза и анти-гей настроения у по-простата част от народонаселението.

Въпреки това обаче, аз с чисто сърце мога да кажа, че не познавам нито един представител на тая порода (гей де) и се чудя къде пък толкова се размножиха без да може да ги видим или пак нещо някой се опитва да ни лъже…

Честно, не се ебавам – не познавам нито един човек, за който да знам, че се самоопределя като гей (или лесбийка). Верно, живея в малък град, но и в София съм живял и не е като да съм си стоял в къщи през цялото време и да съм общувал само със себе си, даже напротив може да се каже, но въпреки това сред приятелите ми или сред познатите ми, гейове изненадващо липсват. Да, виждал съм по улицата хора, които може да се каже, че на пръв поглед са гейове от върха на обувките до последния кичур коса, ама то с днешната изчанчена педераско-метросексуална мода никак не може да си сигурен дали виждаш истински real life гей или просто поредния нещастен тъпанар, решил да подражава на азис или дейвид бекъм и попрекалил със спиралата за очи и чупките в кръста.

Казват, че 10% от всички хора били гей – и мъжете и жените. Ако приемем, че имам около трийсетина сравнително добри приятели и стотина добри познати, значи би трябвало да познавам поне 13 гея. Ама нъцки – не познавам нито един, както вече казах. Та поради тоя феномен чуденката ми е такава – нещо лъжат ли ни, че толкова много са гейовете или просто те предпочитат да се крият и да не си признават даже пред себе си? Дали всъщност не са много малко и само вдигат патардия за да изглеждат повече или ние сме някакво такова общество от гейомразци, та колкото гейове има, ги е страх да се разкрият?

По-скоро да ви кажа, клоня към второто. Мен лично поведението, което повечето хора биха определили като подчертано гейско, честно казано доста ме дразни, ама аз си имам достатъчно акъл да не мразя хората само щото безпричинно ме дразнят. Повечето дебили, дето населяват тая и околните няколко населени планети нямат достатъчно акъл да си вържат обувките, камо ли да осъзнаят нуждата да са толерантни, така, че напълно разбирам защо някой, особено в малките градовe, би предпочел да скрие, че обича да го поема и подава заднишком и преднешком.

А гейовете всъщност са доста полезни за средния хетеросексуален мъж. Мартин Карбовски го е казал, макар, подозирам, да не го е измислил точно той – хубаво е да има гейове, колкото се може повече гейове. Защото хубавите жени и без това не стигат за всички. Така де, замислете се – гейовете са някакви, ако вярвам на филмите, общо взето поддържани и добре изглеждащи мъже, разбират от козметика и дрехи… някак предпочитам такива хора да не са ми конкуренция при свалянето на жени… Той затова Мартинчо беше призовал истинските мъже да основат дружество за подкрепя на гейовете и забрана на лесбийките – за да се намали конкуренцията и да се повиши шанса на всички ни да ни излиза късмета вечер по дискотеките (барове, сбирки на анонимните алкохолици, кръжоци по макраме или където там сваляте жени).

Та, ако се върнем на въпроса, някак ми убягва тая безспорно любопитна част от човешката култура и много ще ми е интересно, ако се окаже, че има блогър, който да предпочете да ме напсува на баща, а не на майка, образно казано. Ама и да има, се съмнявам да си признае 😉

—————————————————————————————————

Интереснa статия, която вероятно си пропуснал:

Национална гордост? WTF???

Против живота и за свободата
Котката ми е доста тъпа

Коментари

  1. То у нас гейове няма, има обикновени педерасти. При това голяма част от тия падерасти са си хетеросексуални.

  2. Борислав Т. Борисов
    15/11/2007 - 11:04

    Винаги е имало и ще има хомосексуални. Познавам няколко такива, които се държат съвсем коректно с другите и по нищо не им личи. Просто те ми се довериха за това. Също имам колеги с такива наклоности които са за пример в работата и ако ги видиш никога не би си помислил, че са такива. Те самите не искат да са това нещо, но какво могат да сторят?
    Някои са се родили такива, други са станали така, че никой не е застрахован 🙂

  3. cybercrackerbg
    15/11/2007 - 11:21

    Пишеш, че гейовете се възпроизвеждат и мултиплицират. Това да не е поточна линия в завод?! Хората се раждаме различни: ниски, високи, пълни, слаби, чернокоси, синеоки, с кафяви очи, умни, глупави, гей, бисекс, строго хетеросексуални… Тезата на Карбовски е манипулативна. Статистически погледнато няма как дамите да станат кът за всички “нормални” мъже, защото ги превъзхождат по численост. Колкото до гей имиджа, изграждан в медиите – приемете го като част от световната развлекателна индустрия. Гейове има навсякъде – с различни професии, ниво и финансови възможности. Не е задължителна опция човек да ходи с крещящи дрехи, за да харесва себеподобни. Дискриминацията към хората с особена сексуалност е проблем извън тях, на самото общество. Неслучайно ситуацията в страни с висок стандарт като Канада, Белгия, Франция, Холандия и пр. е различна от родната действителност.

  4. Сред гейовете има всякакви индивиди-прости,умни,талантливи,красиви,противни,интелигентни и не чак дотам…просто както при останалата част от населението.Аз лично нямям нищо против тях-дори имам втори братовчед гей,с когото сме доста близки,разбираме се чудесно и тои е много талантлив в областта ,в която работи.И е с прекрасно чувство за хумор.Но има една прослойка сред гейовете,която може да издразни и такъв толерантен човек като мен-демонстрантите-те на всяка цена искат да покажат какви са и че хич не им пука от мнението на околните,докато май е точно обратното.Поведението им е лигаво до нетърпимост и постоянно навират своята гейовщина под носа на всички-е т’ва е дразнещо.А тези пък,които неистово декларират омразата си към редовия гей,май дълбоко в себе си се страхуват да не се окажат и те такива-гледали сте “Американски прелести”/един много добър филм/.
    Longalon,ти нямаш такива познати,просто защото не се движиш в такива среди.Ето една историйка:Докато учехме в София,сестра ми имаше един приятел гей,с когото доста често излизаше и той я водеше в техните си там заведения,беше я запознал с мноооого негови приятели,повечето от които както се досещате бяха гейчета.След няколко месеца обиколки с него тя твърдеше,че е станала абсолютен спец по разпознаването им.Дори на тези,които се опитват да го скрият.Та ми каза,че не очаквала да са толкова много.Но общуването дълго време с такива хора явно е доста изморително ако не си като тях,а и тя се беше “уплашила”,че нормалните мъже са на свършване.И един ден като пътувала с влака ми разказа следното: “Излизам си аз в коридора да изпуша една цигара,а срещу мене-циганин,ама дебел,мазен,с големи комитски мустаци и понамирисваше…обаче-МЪЖ,стопроцентов-как му се зарадвах само!!!” Просто й беше писнало да гледа само гейове.Та средата е важна.

  5. хехехе, хубава история, Теди 🙂 Сигурен съм, че и едрият космат мъжага във влака е щял да ти се зарадва, ако си му била споделила възхищението си 😉

  6. cybercrackerbg
    15/11/2007 - 11:54

    Нека кажем така: демонстрацията на всякакъв род сексуалност е дразнеща, когато не е на адекватното място и време. Съгласете се, че не е приятно в офиса рано сутрин, примерно, еди-кой си да разказва сексуалните си подвизи – какъв голям е*ач бил, как скъсвал мадамите от клатене и т. н. Брандът gay нека не изглежда дразнещо и не го приемайте като парадиране – да, има гей музика, гей киноиндустрия, гей литература, гей мода, гей радиа и телевизии, печатни медии и колкото по-бързо това се осъзнае и приеме от т. нар. “нормални”, толкова по-добре. И друг път съм имал повод да спомена – Азис не е никаква гей икона, а бутафорно създание, клонящо към травестизъм.

  7. аз познавам гейове и твърдя, че дори са по-светни от нас, хетеросексуалните 🙂

    кофти става като отидеш с тях на гей-бар, чичковците почват да те оглеждат и се чувстваш като жена с къса пола пред войнишка рота 🙂

  8. Маркуча
    15/11/2007 - 12:33

    Не мога да не се съглася с Cybercrackerbg. Чувството ми за естетика хваща колики, щом видя някой като онзи на снимката. А лесбийството е направо престъпление срещу човечеството 🙂

  9. cybercrackerbg
    15/11/2007 - 12:46

    Никого не задължавам да се съгласява за каквото и да било. На мен този младеж ми действа тонизиращо, а видя ли циците на Сашка Васева или мляскащи се хетеропуберчета в трамвая ми прилошава. Въпрос на гледна точка.

  10. В дизайнерските среди, в които движа има немалко такива. Влизам им в положение – и те и аз, се опитваме да постигнем по-голяма известност и популярност. Но сред тях се чувствам малко неловко – като индийски емигрант в Австрия.

  11. Вижте сега, няма спор, че с нищо не е хубаво да се прекалява – с демонстрацията на хомосексуално или хетеросексуално поведение също. Както ме дразни тоя на снимката, така ме дразнят и някакви “мачовци” дето се изживяват като дар божи за всяко женско същество и държат да го натрапят с външен вид и поведение.

    Въпросът беше дали всъщност наистина 10% от населението е гей и ако е така, защо аз не познавам 13 гея. Защо не си признават (не вярвам даже в малките градове някой да ги убие с камъни) – дали предпочитат спокойния живот на тъмно пред това да застанат първи на барикадата на толерантността?

    Вие ако видите някой, дето да казва, че е гей, ама да се държи като обикновен мъж какво ще направите? Ще го гледате ли странно? Ще го разпитвате ли за гейщината или ще си приказвате за коли и футбол? Ами ако видите две жени да се целуват в пицария ще ги зяпате ли (аз ще ги запям и още как 🙂 )

  12. cybercrackerbg
    15/11/2007 - 13:14

    @Longanlon, ще се опитам да отговоря максимално коректно. Близо 6-7 на сто от населението в света са ЛГБТ, а за България цифрата е по-малка. Смущаващото е друго: липсата на толеранс, предрасъдаците, заблудите, хетеронормативността като мислене, отричането на всичко различно и непознато. Това обяснява защо популярните личности, които са гей у нас не се аутват, а обикновените хорица в провинцията се крият. Иначе ще бъдат сочени с пръст, анватемосвани, оплювани, изолирвани и пр. С един приятел преди време имахме идея да публикуваме имената на всички родни шоу звезди с нестандартна сексуалност, но се отказахме по две причини. Първата – не можем да го докажем (всъщност бих могъл да снимам из клубовете и нощем по оргии, но без разрешение на човека отсреща е недопустимо, ще ме осъди), и второ – да се аутнат или не е тяхно свещено право на избор. Голяма част предпочитат мимикрията по разбираеми причини.

  13. Филип
    15/11/2007 - 13:18

    Longanlone, TEDI.BG ти е отговорила на въпроса. Никой не е казал, че тези 10% са разпределени равномерно по целия свят (да не говорим, че дори не е сигурно дали са 10%).

  14. Според мен може просто да не си се научил да ги разпознаваш 🙂 Наистина трябва да си движил известно време с гей (в смисъл – като приятел ;)) за да разбереш как мислят. И е вярно, че в един момент почваш да ги разпознаваш на улицата. Аз се възхищавам на онези, които имат смелостта да си признаят какви са, въпреки,че в наш’та родина на това не се гледа с добро око. Ако обаче педреастееш защото е модерно – е тва вече си е много тъпо.

  15. cybercrackerbg
    15/11/2007 - 13:25

    @Longanlon, това, че не ги разпознаваш само по себе си е готино. Означава, че голяма част не парадират и не се натрапват по никакъв начин. Аз ги разпознавам безпогрешно независимо, че с тези str8 пичове по улиците е объркващо.

  16. Аз мисля, че може и да познаваш, но да не са ти споделили, защото не те намират за толерантен. (може би) И погледнато отстрани тази цялата тема изглежда така сякаш говорите за домашните животни на другите хора, а не за реални човешки същества.

  17. Светла
    15/11/2007 - 15:17

    Сексуалната ориентация много трудно се определя (и самоопределя). За тази цел съществуват няколко системи от тестове и други психологични изследвания, но нито една от тях не дава безспорни резултати (то дори за това що е то полов акт няма общоприето определение). В същото време никоя от тези системи за оценка не обявява, че точно 10% от хората са хомосексуални. Най-често резултатът е между 2 и 5% при мъжете и 4-8% при жените. Легендарните 10% са посочени в докладите на Алфред Кинси върху класическото му мащабно изследване от края на 40-те години на миналия век [Alfred Kinsey. Sexual Behavior in the Human Male (1948. Sexual Behavior in the Human Female (1953)]. Тази цифра е доста голяма и затова на нея много често се позовават всевъзможните организации на хомосексуалните хора, които се борят против дискриминацията и за равни права.

    Аз имам много познати сред хомосексуалните мъже. Даже най-близките ми приятели са от тях. Но не тяхната сексуална ориентация е причина да са ми близки. Във всички случаи у всеки човек има голямо множество значително по-интересни и важни неща от това с кого предпочита да се сношава.

    Ти сигурно също познаваш такива мъже и жени, но не знаеш за тяхната хомосексуалност просто защото това са приятни възпитани хора, които не обсъждат с всеки срещнат чак пък толкова интимни въпроси. Някои се крият, за да се предпазят от дискриминация. Други нямат куража да признаят дори пред себе си, че са толкова различни от повечето (никак не е лесно да си твърде различен). А част от хомосексуалните дори сами не знаят, че са такива.

    А всъщност, за какво ти е на теб да познаваш гей?

  18. Борислав Т. Борисов
    15/11/2007 - 15:25

    Страхотен коментар на Des,
    аз имам приятели такива /не познати а приятели / които са страхотни хора и никога не бих се отказал от тях. Никой не подозира, че са такива но те ми споделиха за себе си и нищо не се промени след това. Сега те са щастливи, че могат свободно да споделят проблемите си с някой който ги разбира. Съмнява ме, че са 10% те са доста повече но обществото в което живеем е страшно и точно за това се крият, страх ги е, че ще наранят свои близки ако разберат за тях. По едно може да ги познаете, те никога не говорят за жени и не се заглеждат по тях. Много са общителни и имат доста приятели , но вътре в себе си са нещастни. А като приятели са много точни и винаги може да се разчита на тях.

  19. Аз познавам гейове. Според мен си е индивидуално – има и такива, с които е много приятно да си общуваш, има и такива, които ми се е искало да напсувам, само още от първия поглед.
    @Longanlon: “…аз ще ги запям и още как :)” Защо, а ? 😛
    @Све: “…да си признаят какви са… What the heeeeeeeell?! Мислех, че живеем в 21 век, не в Средновековието? И всяка сексуалност си е нормална, какво има за признаване, да не са престъпници!? За тях ние сме ненормалните, замисляли ли сте се? Защо ние не трябва да си признаваме какви сме? Не виждам нищо странно в хомосекуалността, иначе какво трябва да кажем за древните гърци – че са извратени педерасти, участващи само в оргии ли? Я стига, моля ви се. Добре, ако аз трябва да си призная каква съм – бисексуална съм. Не, не съм спала с жена все още, но не мисля, че това е определящо от каква сексуалност си.
    P.S.: Метросексуалността и ПСЕВДО-гейовете ме дразнят изключително много.
    По същата логика, че трябва да има повече гейове, следва, че трябва да има и повече лесбийки. Да не си мислите, че хубавите и свестни мъже стигат за всички?!

  20. погледнато отстрани тази цялата тема изглежда така сякаш говорите за домашните животни на другите хора, а не за реални човешки същества

    >Des, абсолютно си права, точно това е и замисълът на темата – аз нарочно се старая да звуча така.

    Защото за мен гейовете са това – не реални човешки същества, а едва ли не приказка, само нещо, което съм виждал по филми и съм чел за него, но не съм виждал. Гейовете практически отсъстват от обществения живот, ако се изключат епизодичните появи на представители на Джемини по разни предавания. За мен те са практически непознат вид – как да звуча нормално спрямо тях, като нямам възможност да ги видя възприема, да науча от първа ръка повече за тях?

    Според мен от това криене страда цялата им общност (доколкото разбрах от коментарите, те са общност, нали) – просто ако на някой човек му се случи да види жив гей, това е толкова рядко явление, че човекът е супер стреснат и не реагира адекватно. Ако повече хора се самоопределят като гейове (без да натрапват това де, за да не предизвикват контра-реакции от лумпените), всички постепенно ще свикнат с тях и ще ги приемат като част от обикновения пейзаж.

  21. Это просто жесть!

  22. За това ти казвам, че според мен не биха споделили с теб, ако са. Ти ще ги вземеш за експериментални зайци и ще смениш (може би) начина по който гледаш на тях.
    А според мен правилният начин да постъпиш е просто като махнеш с ръка и кажеш “какво толкова”. Защо са ти толкова интересни?! 🙂

    Бих могла да подостря любопитството ти като кажа, че познаваш такива хора, но трябва ли да го правя!? 🙂

  23. Жилов
    15/11/2007 - 15:58

    В логиката на Карбовски има един проблем. Бях го споменал и в 1 друга твоя тема.

    20% от мъжете правят секс с 80% от жените. Това не е, защото ги “крадат” от неудачниците, а просто защото те знаят как се правят нещата, а loser-ите – не. (Подобно е и положението с богатите държави – те притежават повече богатство не защото го крадат от бедните държави, а защото знаят как да го добият / произведат сами).

    Онези, които не ги огрява, ще са “out” дори и ако конкуренцията им намалее. Може би (може би!) единствено ако останат единствените мъже на планетата, биха имали шанс.
    Дори момичетата, които почти нямат ухажори, си позволяват да бъдат капризни (което може да ги остави задълго на сухо, но няма значение). Сьответно при средния мъж (на който ту му излиза късмета, ту не), може и да има положителен ефект, но не кой знае какъв.

    Също така, убеден съм, че част от причините някои мъже да станат гейове са неуспехите им в разбирането на другия пол. Една част от мъжете (които са на 20, 25, 27 години) не си признава и че са девствени (или че никога не са имали гадже), но това не значи, че не познаваш и такива. It’s a hidden demographic.
    Девствеността или гейщината не се признават на всеки просто защото по критериите на обществото в повечето случаи автоматично свалят положението ти в хранителната верига.

  24. Миглен
    15/11/2007 - 16:06

    Че какво му е на лесбийството? Аз не съм против него, щото картинката как две жени се съвкупляват предизвиква у един мъж малко или много възбуда – сиреч желание да продължава рода си. Пък има ли лесбийка дето да не се е занимавала с мъже в ранен или по-късен етап от живота си? А другите заподозрени просто нито познавам нито ме вълнуват. Тая тема като цяло е табу за мъжете, щото ги е страх ако говорят за това да не ги обявят за такива.
    Според мен хомо погледа при мъжете и жените е различен и жените хомо се приемат доста по-топло. Аз лично ненавиждам хора парадиращи с нещо което са различни, било то в култура, сексуалност или религиозни убеждения.

  25. На едно място сам казваш, че “не познава[ш] нито един човек, за който да зна[eш], че се самоопределя като гей (или лесбийка)”.

    Което сам разбираш, че е съвсем различно от формулировката ти на всички останали места в текста.

    Вместо “не познавам нито един гей”, по-право би било да кажеш “не знам кой от познатите ми е гей (и има ли такъв)”.

    Ако приемем, че 10% от хората са хомосексуални, тогава от твоите примерно 30 приятели могат да се очакват около 3 хомосексуални (10% то 30 са 3, а не 13).

    Дори в една от постоянните ми компании (съшествуваща да кажем вече 10 години и на брой примерно 10 души) присъстват примерно един-двама, които не знаят, че двама от нас са хомосексуални

    Без това да е критика към начина ти на изказване, аз надали лесно бих ти доверил такова нещо. Просто начално усещане, иначе не те познавам. Особено в малък град. Но дори да си обитавал в голям град, освен свободата, която той осигурява, все пак остава въпросът за личното доверие.

    Понякога дори не е въпрос на доверие, а на лична заинтересованост. Нямам предвид в сексуален смисъл, а в най-човешки. Аз примерно мога да изпитвам (случвало ми се е) потребност да кажа на свой близък приятел, че съм хомосексуеален (без да имам сексуален интерес към него). Просто близостта може да го изисква, дори само за да можеш спокойно да кажеш в кое заведение си бил снощи или че си бил на рожден ден с гаджето си еди къде си. Т.е. за някои хора ми е важно да знаят, за други предпочитам да не знаят, но за повечето ми е всъщност все едно.

    Колкото до 10-те процента, числото наистина е доста популярно, понеже заедно с едно изследване нашумява преди немалко десетилетия. Повече подробности можеш да потърсиш например в блога на Сталик (stalik.wordpress.com, там съм срещал най-стабилните текстове по този и други въпроси, които изобщо могат да се срещнат на български в Интернет.)

  26. Пропуснах да спомена, че тези 10% макар да са популярни, не са това, за което се представят. Но затова си иска малко внимание, търпение и усилие за разбиране. Та, просто потърси например в блога на Сталик.

  27. Първо за статистиката – нали знаете, колкото и да се говори, все пак това не е хич точна наука (макар да се ползват бая точни формули), а представителна и преди всичко валидна при големите числа, за да могат да се намерят средни стойности. Без значение кой какви проценти вади, твоите приятели просто може да са от останалите, които са нормални…т.е. вашата група няма да е представителна извадка сама по себе си и може да бъде хомогенна по отношение на един или друг показател.

    Второ: подозирам, че това, което всъщност имаш предвид е, че никой не ти е признал, че е гей…което е различно от това, че не познаваш обратни. Пък и това, че твоите познати не ходят облечени като мъжа на снимката, не означава непременно, че са хетеро.

    Моето мнение се покрива с грубо казаната истина от Слабаков, цитирана по памет “наврял си пера в гъза и ми ги навира в носа”. В това отношение, мен ме дразнят хора, които навлизат в личното ми пространство без значение гей ли са или не. И Азис ме дразни и близначките (не заслужвата главна буква, сещайте се), и сумати още публични и непублични личности, но не им обръщам внимание. Та мисълта ми е, в най-лошия случай публичните прояви на хомосексуалност, дразнят, но не би следвало да водят до омраза. Хората мразят, защото мразят, а не защото някой е гей, таксиждия, политик, чалга певец/фен или каквото е там. Това им е просто поредната причина да изливат огън и жупел.

    Мъжът от снимката намирам за атрактивно облечен, но не вярвам и той да си ходи всеки ден така. Какво ви пречат парадите? Дали е техно, гей, чалга парад? Все се намират хора, които не са любители на “темата” на парада и ще роптаят срещу него, но защо самите участници трябва да ги касае това? Нека се изразяват както искат и никой не е казал, че трябва да ги харесвате, просто нека да си съществуват, както и всеки съществува съобразно собствените си възгледи, принципи и предпочитания.

    Относно признанието, имам чувството, че хората които не са обратни се интересуват повече от това, отколкото самите гейове. Нещо от типа “да си преброим редицити” или реалити от сорта “айде да видим кой женен, кой ерген, кой гей, пък аз не съм го подозирал”. Странен ми е призивът на някой, обратните да правят публични признания и ако не го правят, да ги смятат за нещастни или страхливци. Едва ли вие смятате за нужно хората да излизат и да казват “аз ближа на жена ми п*тето, пък тя ми ближе дупето” или каквото и да е, от кухнята на сексуалния си живот. За мен това, да кажеш, че го чукаш човек от със своя пол си е също толкова искренно и лично (а може би и гнусно за някой) и няма нужда и място да се споделя с когото и да било. След като сме толерантни, защо толкова държим на пикантерията да знаем кой какво с кого? Ако си толерантен, това не би трябвало да има значение и следователно не ти е нужно да го знаеш. Добавянето на знание е необходимо за преосмисляне на позициите, а тогава за каква толерантност можем да говорим?

    Накрая за правата и организациите…
    Не смятам, че гейовете, апропо и която и да е друга малцинствена група, заслужават специални и повече права! Всички имаме равни права (макар и може би на хартия), но според мен болшинството хора се дразнят имено от публичната представа (вярна или не), че обратните искат и се ползват от повече права, че циганите искат и се ползват от повече права, че не знам си кой бил по-заслужил от друг. Просто равенството трябва да се прилага на практика и всичко ще бъде ок, но равенство както като облаги, така и като задължения. Защото намирам, че налагането на десагрегация е грешно, а може би и вредно. Било то за жена, турчин, циганин, гей, черен…не може и не трябва да се оценява по признаци на идентичност, а по характер, умения и т.н.

    Така че никакви парашутисти, никакви екстра права, никаква омраза. Без перчене кой е по-по-най. Трябва просто гаранция, че всеки има възможност да бъде какъвто е, без да нарушава закона и както в кревата всички сме равни, така и на улицата да бъдем такива. Не трябва да се проявява отношение, не трябва и да се изисква специално такова, освен това да се отнасяме с хората като с хора и според заслугите им.

    Аман от парадиращи хора и хейтъри!

  28. cybercrackerbg
    15/11/2007 - 16:33

    @Longanlon, не подозирах ни най-малко, че съм приказка и нереално същество и непознат вид 😉
    @Жилов, гей не се “става”. Човек се ражда такъв.
    @Миро, благодаря за препратката към блога на Сталик/Ради. Той е наш’та гордост!

  29. Жилов
    15/11/2007 - 16:51

    @CyberCracker

    Това, че гей се раждаш е предпочитано обяснение от гейовете, защото така излиза че Бог / Природата ги е направил такива, каквито са и нищо не може да се направи по въпроса (сьответно няма нужда да се оправдават).

    Редица случки както от реалния живот, така и от историята обаче ми показват, че сексуалността (какво намираме за секси – циците, пъпа, стъпалата, ВКЛЮЧИТЕЛНО и това по кой пол си падаме) зависи от събитията в живота ти.

  30. Жилов
    15/11/2007 - 16:56

    @CyberCracker (допълнение)

    Плюс това голяма част от хората са би, макар че не го осъзнават и го подтискат (и го проявяват само при екстремни ситуации).

    Във всеки случай, няма такова нещо като 100% straight и 0% gay, както и 100% gay и 0% straight…

  31. Ти за антуражни кръгове не си ли чувал? Естествено, че ти няма да имаш гейове сред приятелите си. Това ми звучи все едно да кажеш в мойто село интернет яма, кво ми разправят, че бил популярен интернета. Не твърдя, че гейовете наистина са 10%, но аргументът ти, че това не е вярно, защото сред твоите познати гейове няма, е смешен.

  32. Текстът, който си написал е изпълнен с клишета и обидни стереотипи. Честно казано, не мога да повярвам, че читателите ти го толерират с коментари.

  33. Виждам, че това, че съм казал, че не познавам гейове, а всъщност може и да познавам, но не зная, е предизвикало най-много коментари.

    Ами да, може и да имам познати, който да са гейове, но не ги познавам като такива – т.е. за мен те не са, щото не знам. В тоя смисъл, cybercrackerbg, ти за мен си непознат вид, щото не те познавам. Сега малко повече те познавам де, щото знам, че си гей и в ума ми почва да се намества картинката какво е гей, как говори, какво мисли и т.н. Накрая в идеалния случай, като опозная още няколко гейове, тая картинка на гей ще съвпадне с картинката, която имам в главата си за нормален, обикновен човек и тоя въпрос ще е приключен за мен.

    За сега обаче съм на етапа “любопитна маймунка”, която не се срамува да гледа и да пита, за да научи повече. Малко ми е кофти, че съм на същия етап с Марияна, която написа статията за ромските сватби, ама какво да правя, като е единствената циганка, която познавам?

    Petya, няма как да знам кое е клише и обиден стереотип, ако не знам нищо за хората, към които ги използвам нали?

  34. cybercrackerbg
    15/11/2007 - 17:55

    @Жилов, няма от какво да се срамувам, за да се оправдавам. Всъщност, като се замисля най-тъпия хетеростереотип е, че да си гей е нещо лошо, срамно и човек трябва да се крие в миша дупка и да е по-нисък от тревата. Нямам също никакво намерение да споря или убеждавам някого в нещо-си. Съществуват премного научни изследвания, който го интересува – да се образова.
    Малко по-горе пропуснах да репликирам @Neutral. Драги приятелю, гейовете не искат никакви СПЕЦИАЛНИ права, а да бъдат уважавани, обичани и равнопоставени на останалите граждани. Нещо, което към момента у нас не е така.

  35. Гей е просто дума,Изобщо няма значение с кого си лягаш за това какъв човек си.Факта,че сред познатите ти може да има гейове,а ти не си разбрал,веднага ги прави най-нормалните и обикновени хора за теб.Предпочитанията в секса не са ли като тези при храненето.Един вегетарианец какво му е ненормалното?!Е,не говорим за веганите,дето са го превърнали в секта-това вече си е лудост.

  36. И в момента ти се изказа като типичен такъв!

  37. Беше насочено към SUNLIGHT.

  38. Минаващ
    15/11/2007 - 20:43

    @CyberCracker: И с какво, по-точно, те отвращава гледката на целуващи се хетеротийнчета? Нали разбираш, че изказването ти е имплицитно хетерофобно, т.е. точно такова, срещу каквото се бориш (макар в другата посока). Щом гейовете искат да бъдат приемани нормално, следва и реакциите им да са нормални. И ако обществото трябва да приема гледката на целуващи се момчета напълно спокойно и без вътрешно да трепери от зле прикрита погнуса – а според мен е напълно нормално да бъде така и гледката на целуващи се мъже намирам за красива – така и гейовете следва да са с отворено съзнание. Хайде стига мъченичество – това вече става като с негрите – те имат право да са расисти, а белите – не. Ами не, никой няма право да е расист. Или сексист. Или хомофоб. Или хетерофоб. И докато ти не гледаш в целуващите се тийнчета с поглед, който вижда любовта им, а виждаш явно отварщаващият те хетероелемент, така и хората наоколо – уви! – ще виждат не красотата на двамата целуващи се мъже, а болест и извращение. И дори, както ти правиш, да си премълчават, какво ще промени факта, че вътрешно не го приемат и изпитват отвращение?

    Обществото ни не е дорасло до нормално отношение към гейовете, защото битуват тъпи стереотипи и фрапиращо невежество. Гейовете ни не са дорасли да се преборят за common прием в обществото, защото са удавени в собствения си мъченически комплекс и искат всеки да признава тях, но никой да не посяга на правото им да се отвращават от хетеросексуалните и да дискриминират, макар и пасивно-агресивно. Това е двоен стандарт. И точно такъв постига, в най-добрия случай. И жалко, пропускаме много красота и сексапил.

    Обаче толерантността и приемането е two way street. И то не по принуда, а отвътре, от сърце. Докато това не се случи, все ще е така, както сега. Логично.

  39. cybercrackerbg
    15/11/2007 - 20:50

    Не съм съгласен със забележката ти, @Минаващ, защото {писах по-горе} демонстрирането на интимности на публични места е гадно. Говоря в случая за невръстни хетероси, защото ЛГБТ не го правят в превозните средства, а не защото дискриминирам с обратен знак някого. Опазил ме Господ!

  40. мдааа както е казал поета – Няма нищо по ужасно от бисексуален педераст.

  41. Дечев
    15/11/2007 - 23:04

    То красивите жени не остават за останалите мъже, щото не всички от останалите мъже ги привличат…..Някои намират други красиви жени и стават лесбийки – тъжно но факт!

  42. Борислав Т. Борисов
    15/11/2007 - 23:10

    МИРО , СТРАХОТНИ КОМЕНТАРИ . ПОЗДРАВЯВАМ ТЕ ПРИЯТЕЛЮ!

  43. Някои намират други красиви жени и стават лесбийки – тъжно но факт! – да, четейки тези коментари на човек може много ясно да му стане защо някои лесбийки са се отказали от мъжете и са станали такива.
    P.S.: Тука нещо много малко жени коментираха на тая тема и то само в началото, моя коментар никой не го зачете! o__O

  44. Аз също не познавам нито един гей. Или може би поне ако имам познат, който е гей, да не знам. Интересно наистина как постоянно се говори за тях и колко били много пък не ги намирам и аз много много 🙂 или са много потайни и добре се крият или са изчезващ вид 😛

  45. Познавам осъзнати и неприкрити гейове, както осъзнати и прикрити, както и неосъзнати. Някои от тях са ми приятели. Някои са ми признали лично, други просто не са се престарали да крият. Трети не си признават. Лесбийки не ми е известно да познавам. Познавам една бисексуална – от Интернет.

    Можех и да не познавам тези хора – просто се е случило да ги познавам. Това, че някои не крият от мен се дължи на това, че ме смятат за толерантна и безобидна.

    Не смятам, че обществото като цяло е толерантно към каквито и да е различия. Което обяснява желанието на много ЛГБТ да запазят пълна дискретност относно сексуалните си предпочитания.

    С повечето познати и приятели не засягаме често темата за интимните взаимоотношения, така че в много случаи няма поводи, по които да споделим неща, свързани със сексуалността. Което не значи, че това за всички мои познати е тема-табу. Предполагам, че с доста хора е така, от което следва, че няма как да разберат за сексуалните предпочитания на всеки от познатите си.

    Радвам се, че толкова много хора са оставили толкова много коментари. Мисля, че това е важна тема. Ето защо съм обсъждала темата “What makes people gay” с мои ученици … иначе не се сещам откъде биха могли да научат нещо адекватно, в спокойна безпристрастна светлина. Това ме подсеща, че имам нови ученици, с които бихме могли да разгледаме подобна тема 🙂

  46. Нека и аз се изкажа 😉
    Гейове и лесбийки има.
    Освен това представата на хората за тях е толкова объркана, че лепят етикета на всеки, който се държи дори малко в разрез с наложените стандарти и представи.
    Мен ме обявиха за лесбийка и това само защото отказвах категорично да ставам час по-рано и да се гримирам, контя и глупости. А, да четях и не обръщах внимание на “мачовците” ни. Разбира се, това си е пуберска работа.
    Аз понзавам и гейове и лесбийки. Съвсем нормални хора. И интересното е, че не се натрапват по никакъв начин.

    Сексуалността е една малка част от същността на един човек, а погледнете дори в тази тема как се правят характеристики на гей-ориентираните. “Те са по-добри”, “те са имагинерни”… разбираемо е защо предпочитат да не афишират ориентацията си.
    Лонгалон… сигурно някой твой приятел/ка е бил гей, но просто не си разбрал. Изобщо не е толкова трудно да го прикрие човек. Аз имах една колежка, която е гей, но го разбрах чак след 4 години. А сме обсъждали връзки, проблеми… всичко е въпрос на боравене с думи 🙂
    Огледай блога на Stalik впрочем. Мисля, че ще намериш разни интересни неща точно по тази тема.

  47. Радан
    15/01/2008 - 18:21

    Познавам доста гейове. Хора от различни поколения, с различен жизнен опит и път.

    Някои от тях са наплашени от тормоз при режима – “левите” ни комуняги гонеха яко гейовете. Други още изживяват протеста си към едня несправедлива дискриминация. Трети имат проблем с тихата дискриминация днес. Четвърти са от лудите глави, млади разюздани, чак отблъскващи понякога. Както можеха да са отблъскващи и без да са “обратни”.

    Имам и близки приятели сред тях – пием ракия, гледаме мачове заедно, псуваме комунистите. Нормални работи…

  48. Има разлика между гейове и педерасти, поне аз така си мисля. Гейовете са нормални, в повечето случаи доста интелигентни и коректни хора, с по-рядко срещана сексуална ориентация. Педерастите са долни, мръсни, тъпи същества, които искат да са жени, ама не баш и имитират най-долните качества на женското същество – правене на интрижки, клюкарстване и като цяло вредят както им скимне на хората около себе си. Щях да допълня и още, но речта ми ще да е доста цветуща, затова се въздържам от по-нататъшен коментар. Гейовете за жалост са рядко срещана порода…

  49. Според мен хомосексуализма е психическо състояние и сексуална ориентация,а педераслъка-черта от характера.Първото заслужава разбиране и приемане,а второто-никак!И си мисля,че образите,които ни заливат от медиите /справка-Азис и подобните нему/ влизат във втората категория.Това не харесвам и никога няма да приема,ако и да ме обвинят ,че съм ретрограден,нетолерантен див селянин!

  50. товарищМаузер
    22/03/2008 - 04:08

    Хм, преди време някой беше формулирал в “Сблъсък” следната мисла: “Гей е състояние на душата, а педераст е състояние на гъза”.

  51. Нека един батко-врял и кипял – ви светне по темата.Първо за да познаваш гей трябва да си хубаво момче-трепач.Всички спортисти-хубавци- познават много гейове.Много спортисти-хубавци-обичат секса с мъже.Тъй като е нещо екстремнно-тайно и забранено- хората се разкриват само на подходящо място.Този факт придава огромна енергия на мъжките връзки.Изваждането на светло на хомосекса ще го унищожи-няма да бъде екстремен,а нещо като мастурбацията.Второ-все още няма достатъчно култура по въпроса и в световен мащаб.Трябва да се знае че има два вида хомосексуализъм-чисто сексуален и транссексуален.Сексуалния гей е мъж който дрънка отвсякъде-много често спортист,военен и пр.-според секретно проучване на пентагона през 80-те години-40% от военните са с хомосексуална ориентация независимо дали е проявена-т.н латентни гейове с които кръчмите на всяко българско село е пълно.Те разбира се псуват здраво,блъскат с юмрук по масата,но в момента в който са на 100км от селото магат да бъдат много нежни и кротки ако хубав мъж ги погледне настойчиво в очите.При този тип гейве имаме чисто мъжко поведение в живота и възприемането на света-разликата е в сексуалното предпочинание.Транссексуалните са с тежък психически проблем затова се наричат психични гейве-там имаме тежък проблем-същество което преживява себе си и има поведенческия модел на другия пол.Там много често въпроса дори не опира до секса а до едно безкрайно парадиране с атрибутите и поведението на другия пол.Разликата е фундаментална но на този етап обществено неизяснена.Пример-азис не е гей-азис е травестит.Гей е китаецът-въпреки че в леглото той може да изпълнява универсална раля.Истинският сексуален гей много често е по- вече като качества от стандартния хетеросексуален мъж,ако такъв съществува.В световен мащаб вече се върви към консенсус в психиатричните среди че нормалното човешко същество е бисексуално и крайните хетеро и хомосексуалност са еднокво отклоненние от нормата-ако има такава.Казвам тези неща за да си сверите часовника-няма нищо лошо да питате и се образовате.Преди доста години един голям режисьор-носител на оскар каза-хомосексуализмът е човешки проблем и само животното не може да го разбере.С други думи разбирането на този проблем както и на много други ни приближава до човешката ни същност.Всъщност нищо ново под слънцето -науката открива казаното в библията-душата няма пол.Тоест нама мъжка или женска душа-но това е трудна тема.Нека за сега се ограничим с разбирането ни за хомосексуализма.

  52. validol аз пък не съм съгласен, че нормалното човешко същество е бисексуално, а хетеро и хомо са две еднакво отдалечени от нормалата крайности.Неможе да бъде просто неможе.
    Защо има два пола- за продължаване на вида.Нали така ?Не ми излизайте с номера за съвременната наука и възможностите и.Та щом двата пола са необходими за да се продължава популацията на даден вид тези дето са негодни или неизкат да я свършат тази работа не са нормални.Нормално в случая е това, което преобладава не малцинството изградено от отклонения.
    Аз така виждам нещата.
    Абе как хетерото е отклонение?Я стига глупости!

  53. Брау Весо! А така! Ша ти викат те на тебе отклонение!

    P.S. Само не разбрах как стана така, че приравни сексуалността и разплода?!

  54. Е така.Ако няма нужда от разплод, няма да има и сексуалност.
    Както знаят всички двете неща са свързани.С каква цел природата ще кара двама мъже да правят ,,секс”?

  55. @Весо, работата е там, че ние се променяме като индивиди. Навремето сме ползвали апендикса си, и в ден днешен се раждаме с него, въпреки че е отдавна закърнял. Е, нормално ли е да го притежаваме? Еми не, но ако го имаме не ни прави недостойни.

    Психиката на човек е нещо гъвкаво – тя варира и търси себе си. От тази гледна точка няма правилна или по-правилна психика. Научно е доказано, че гей се раждаш при намален тестостеролен стимул в четвъртия месец от износването на плода. Това ще предопредели редът на мислите ти към женски тип. Нетолерантността произлиза от нежеланието ни да претърпяваме промяна – знаем, че има 2 пола – мъжки и женски, като обвързваме мислите им с пола. Гейът преобръща силно идеализираните ни стереотипи и ние започваме съпротива към образа на мъж с женски мисли/чувства. Въпреки, че тази реакция е нормална при първа среща, то наше задължение е след като премислим насаме да оценим и пренаредим представите си за света към по-истинни, неприемането и отхвърлянето им ни кара да не желаем да опознаем света. Времето за приемане и обмисляне трае различно за всеки, обвързана е с характера му, но трябва да се осъществи рано или късно, иначе рискува да влезне в затвора, където без желание ще трябва да преживее подобни срещи. Обществеността е саморегулираща се система, която не е идеална, но с бавни темпове върви към идеалът.

    @Жилов, никой не избира полът си, също така не избира цвета на очите си, височината си, телосложението си, плешивото си теме и косматите си гърди. Дори акъла си не избира. Знанието е толерантност – четете медицински журнали и ще спрете да хомофобствате. Там се изясняват въпросите за личния избор.

    @Жилов, замисли се кой би искал да е доброволен мъченик в този и без друго изтерзан свят. Кой иска повече проблеми от тези, които би могъл да преглътне? Статистиката го подсказва – голяма част от гейовете са се опитали да се самоубият през живота си, част от тях са го постигнали. Нима това говори за избор?

    Така че @Жилов такива нападки са жестоки и показват неразбиране на проблема. И не виждам защо трябва да се ОПРАВДАВА човек, че е обратен. Ти ОПРАВДАВАШ ли се например че, че не си с докторска степен като мен?
    Неестествено е зрял мъж да прави подобни заключения, поставяйки себе си в центъра на правилното. Ние сме различни, то трябва да живеем в общество въпреки разликите си.

    Хайде със здраве и повече разбиране!

Leave a Reply

Задължителните полета имат *